Rudy
PostWysłany: Wto 9:02, 06 Kwi 2010    Temat postu:

DolphinX ma rację, gdyby zamienić Homeworld2 na grę, w której pilotujesz myśliwiec, straciłaby ona swoje piękno. Zamiast patrzeć na fabułę, pilnowałbyś się, żeby Cie nie zestrzelili. Jednakże w modach bez kampanii takie ulepszenie mogłoby zaistnieć.
kostuchlur
PostWysłany: Pon 23:34, 05 Kwi 2010    Temat postu:

wszystko da się dobrze połączyć wystarczy chcieć Smile
DolphinX
PostWysłany: Pon 23:04, 05 Kwi 2010    Temat postu:

I na co byś wtedy zwracał uwagę? Na latanie myśliwcem, czy na fabułę? Chcę stworzyć historię świata, a nie bajer na filmik.
Gość
PostWysłany: Pon 22:23, 05 Kwi 2010    Temat postu:

Ikandej napisał:
Wszystko przed Tobą... Można zrobić takie coś do HW2! Wszystko się da! Wystarczy tylko przebudować silnik .

No cóż... problem w tym że panowie z Relic udostępnili kod źródłowy homeworld, a homeworld 2 nie, więc wątpię żeby zmontowanie takiego samego moda do homeworld 2 było możliwe w danym momencie. Chociaż w przyszłości... kto wie? Wink
Ikandej
PostWysłany: Pon 18:30, 05 Kwi 2010    Temat postu:

Wszystko przed Tobą... Można zrobić takie coś do HW2! Wszystko się da! Wystarczy tylko przebudować silnik .
kostuchlur
PostWysłany: Nie 15:20, 04 Kwi 2010    Temat postu:

gdyby w twoim modzie się takie coś znalazło to by był hit
Gość
PostWysłany: Nie 2:14, 04 Kwi 2010    Temat postu:

DolphinX napisał:
Z tego co tam przeczytałem taka modyfikacja wymagała przebudowania gry, bez kodu źródłowego by się nie udało, więc to raczej nie mod.

Och nie czepiajmy się szczegółów. Podstawka to też nie jest Wink Oczywiście że koleś grzebał w kodzie gry. Wątpię żeby coś takiego było możliwe bez ruszania execa. W każdym razie genialna rzecz.

Fajnie się łapie w kampanii korwety piratów siedząc za sterami korwety odzyskowej

Rudy napisał:
Ten prostokącik z przodu to celownik?

Według autora ma toto pomagać w celowaniu. Mnie tam średnio pomaga. A jeżeli zamiast używać spustu jedziemy na automatycznych broniach to działka po jakimś czasie i tak celują gdzie indziej więc aż taki pomocny to ten prostokąt nie jest.
DolphinX
PostWysłany: Sob 15:37, 03 Kwi 2010    Temat postu:

Z tego co tam przeczytałem taka modyfikacja wymagała przebudowania gry, bez kodu źródłowego by się nie udało, więc to raczej nie mod.
Rudy
PostWysłany: Sob 14:50, 03 Kwi 2010    Temat postu:

Ten prostokącik z przodu to celownik?
Gość
PostWysłany: Pią 20:47, 02 Kwi 2010    Temat postu:

Rudy napisał:
Shocked
To robią też mody do HW1? I jeszcze takie? Cool Very Happy .

Oglądałem filmiki i zauważyłem, że po "wyjściu" ze zbieracza leciał on tam, gdzie zostawiło się stery. Czyli póki nie wyda mu się nowego rozkazu, będzie latał w kółko?

Dopóki nie wyjdziesz z trybu kontroli ręcznej (ctrl+num9), statek będzie latał sobie w tym kierunku w którym go zostawiłeś. Czyli teoretycznie po wciśnięciu gazu do dechy i spuszczeniu oka z tego statku, może on wylecieć poza mapę

Oczywiście podczas kontroli dalej można wydawać mu rozkazy Smile
Rudy
PostWysłany: Pią 17:01, 02 Kwi 2010    Temat postu:

Shocked
To robią też mody do HW1? I jeszcze takie? Cool Very Happy .

Oglądałem filmiki i zauważyłem, że po "wyjściu" ze zbieracza leciał on tam, gdzie zostawiło się stery. Czyli póki nie wyda mu się nowego rozkazu, będzie latał w kółko?
Gość
PostWysłany: Pią 14:02, 02 Kwi 2010    Temat postu: Fajny mod. Pilotuj statek w homeworld!

Witam

Nie myśleliście czasem jak by to wspaniale było popilotować własnoręcznie statek z Homeworlda? No właśnie - ktoś mądry o tym pomyślał

Ostatnio przeglądałem sobie youtube i natknąłem się na ciekawe filmiki. Otóż są to gameplaye owego moda. Mod ten oddaje pełną kontrolę nad statkiem. Latamy za pomocą myszki, silnik obsługujemy za pomocą klawiatury (działka niestety należy powierzyć automatowi, no ale to i lepiej, bo kto by wycelował tymi wszystkimi działami np. ciężkiego krążownika).

Otóż sprawa wygląda tak - są dostępne dwie wersje tego moda. Pierwsza, debug, taka jakby beta. Dość niestabilna, często crashuje grę, ale za to jest w niej możliwość kontroli spustu broni (klawisz T). Druga, oficjalna wersja moda jest o wiele stabilniejsza, ale brak w niej możliwości własnoręcznego strzelania więc w tej kwestii trzeba się w pełni zdać na automatykę bleh

Linki do filmów (w opisie jednego link do forum z modem):
http://www.youtube.com/watch?v=Zx-BCKyNyug
http://www.youtube.com/watch?v=2C623rr0g8E
http://www.youtube.com/watch?v=PsLTUxeY5kg

Link do wersji beta moda (z możliwością kontroli spustu):
UWAGA! Należy pobrać wszystkie części archiwum ze strony (14)
http://www.hwaccess.net/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=99&rowstart=0

Link do wersji oficjalnej moda (stabilniejsza):
http://www.hwaccess.net/downloads/free_drive/sleep.zip

Objaśnienia sterowania statkiem można znaleźć w pliku readme wersji debug oraz pod tym adresem (drugi post). W obu przypadkach po angielsku.

Powiem tak - mod wspaniały. Nic tylko nawtykać myśliwców, fregat i czego popadnie, wybrać sobie jakiegoś interceptora, zasiąść za sterami i wio do boju heh

Parę uwag:
-Używając wersji beta/debug nie próbuj ręcznie strzelać minami z korwety minowej. Skończy się to crashem gry.
-Jednostki rakietowe nie odnawiają zapasu rakiet gdy nimi sterujesz.
-Jeżeli utworzysz formację statków, spróbuj popilotować liderem formacji. Reszta statków będzie lecieć za tobą Smile
-Statki matki dziwnie się zachowują podczas próby skręcenia. W temacie moda na forum RelicNews jest rozwiązanie tego problemu. Poza tym nie występuje on w nowszej wersji moda.
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
   

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group