|
|
|
|
Rudy |
Wysłany: Wto 9:02, 06 Kwi 2010 Temat postu: |
|
DolphinX ma rację, gdyby zamienić Homeworld2 na grę, w której pilotujesz myśliwiec, straciłaby ona swoje piękno. Zamiast patrzeć na fabułę, pilnowałbyś się, żeby Cie nie zestrzelili. Jednakże w modach bez kampanii takie ulepszenie mogłoby zaistnieć. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kostuchlur |
Wysłany: Pon 23:34, 05 Kwi 2010 Temat postu: |
|
wszystko da się dobrze połączyć wystarczy chcieć |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX |
Wysłany: Pon 23:04, 05 Kwi 2010 Temat postu: |
|
I na co byś wtedy zwracał uwagę? Na latanie myśliwcem, czy na fabułę? Chcę stworzyć historię świata, a nie bajer na filmik. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość |
Wysłany: Pon 22:23, 05 Kwi 2010 Temat postu: |
|
Ikandej napisał: |
Wszystko przed Tobą... Można zrobić takie coś do HW2! Wszystko się da! Wystarczy tylko przebudować silnik . |
No cóż... problem w tym że panowie z Relic udostępnili kod źródłowy homeworld, a homeworld 2 nie, więc wątpię żeby zmontowanie takiego samego moda do homeworld 2 było możliwe w danym momencie. Chociaż w przyszłości... kto wie? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ikandej |
Wysłany: Pon 18:30, 05 Kwi 2010 Temat postu: |
|
Wszystko przed Tobą... Można zrobić takie coś do HW2! Wszystko się da! Wystarczy tylko przebudować silnik . |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kostuchlur |
Wysłany: Nie 15:20, 04 Kwi 2010 Temat postu: |
|
gdyby w twoim modzie się takie coś znalazło to by był hit |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość |
Wysłany: Nie 2:14, 04 Kwi 2010 Temat postu: |
|
DolphinX napisał: |
Z tego co tam przeczytałem taka modyfikacja wymagała przebudowania gry, bez kodu źródłowego by się nie udało, więc to raczej nie mod. |
Och nie czepiajmy się szczegółów. Podstawka to też nie jest Oczywiście że koleś grzebał w kodzie gry. Wątpię żeby coś takiego było możliwe bez ruszania execa. W każdym razie genialna rzecz.
Fajnie się łapie w kampanii korwety piratów siedząc za sterami korwety odzyskowej
Rudy napisał: |
Ten prostokącik z przodu to celownik? |
Według autora ma toto pomagać w celowaniu. Mnie tam średnio pomaga. A jeżeli zamiast używać spustu jedziemy na automatycznych broniach to działka po jakimś czasie i tak celują gdzie indziej więc aż taki pomocny to ten prostokąt nie jest. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX |
Wysłany: Sob 15:37, 03 Kwi 2010 Temat postu: |
|
Z tego co tam przeczytałem taka modyfikacja wymagała przebudowania gry, bez kodu źródłowego by się nie udało, więc to raczej nie mod. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy |
Wysłany: Sob 14:50, 03 Kwi 2010 Temat postu: |
|
Ten prostokącik z przodu to celownik? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość |
Wysłany: Pią 20:47, 02 Kwi 2010 Temat postu: |
|
Rudy napisał: |
To robią też mody do HW1? I jeszcze takie? Cool .
Oglądałem filmiki i zauważyłem, że po "wyjściu" ze zbieracza leciał on tam, gdzie zostawiło się stery. Czyli póki nie wyda mu się nowego rozkazu, będzie latał w kółko? |
Dopóki nie wyjdziesz z trybu kontroli ręcznej (ctrl+num9), statek będzie latał sobie w tym kierunku w którym go zostawiłeś. Czyli teoretycznie po wciśnięciu gazu do dechy i spuszczeniu oka z tego statku, może on wylecieć poza mapę
Oczywiście podczas kontroli dalej można wydawać mu rozkazy |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy |
Wysłany: Pią 17:01, 02 Kwi 2010 Temat postu: |
|
To robią też mody do HW1? I jeszcze takie? Cool .
Oglądałem filmiki i zauważyłem, że po "wyjściu" ze zbieracza leciał on tam, gdzie zostawiło się stery. Czyli póki nie wyda mu się nowego rozkazu, będzie latał w kółko? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość |
Wysłany: Pią 14:02, 02 Kwi 2010 Temat postu: Fajny mod. Pilotuj statek w homeworld! |
|
Witam
Nie myśleliście czasem jak by to wspaniale było popilotować własnoręcznie statek z Homeworlda? No właśnie - ktoś mądry o tym pomyślał
Ostatnio przeglądałem sobie youtube i natknąłem się na ciekawe filmiki. Otóż są to gameplaye owego moda. Mod ten oddaje pełną kontrolę nad statkiem. Latamy za pomocą myszki, silnik obsługujemy za pomocą klawiatury (działka niestety należy powierzyć automatowi, no ale to i lepiej, bo kto by wycelował tymi wszystkimi działami np. ciężkiego krążownika).
Otóż sprawa wygląda tak - są dostępne dwie wersje tego moda. Pierwsza, debug, taka jakby beta. Dość niestabilna, często crashuje grę, ale za to jest w niej możliwość kontroli spustu broni (klawisz T). Druga, oficjalna wersja moda jest o wiele stabilniejsza, ale brak w niej możliwości własnoręcznego strzelania więc w tej kwestii trzeba się w pełni zdać na automatykę
Linki do filmów (w opisie jednego link do forum z modem):
http://www.youtube.com/watch?v=Zx-BCKyNyug
http://www.youtube.com/watch?v=2C623rr0g8E
http://www.youtube.com/watch?v=PsLTUxeY5kg
Link do wersji beta moda (z możliwością kontroli spustu):
UWAGA! Należy pobrać wszystkie części archiwum ze strony (14)
http://www.hwaccess.net/forum/viewthread.php?forum_id=11&thread_id=99&rowstart=0
Link do wersji oficjalnej moda (stabilniejsza):
http://www.hwaccess.net/downloads/free_drive/sleep.zip
Objaśnienia sterowania statkiem można znaleźć w pliku readme wersji debug oraz pod tym adresem (drugi post). W obu przypadkach po angielsku.
Powiem tak - mod wspaniały. Nic tylko nawtykać myśliwców, fregat i czego popadnie, wybrać sobie jakiegoś interceptora, zasiąść za sterami i wio do boju
Parę uwag:
-Używając wersji beta/debug nie próbuj ręcznie strzelać minami z korwety minowej. Skończy się to crashem gry.
-Jednostki rakietowe nie odnawiają zapasu rakiet gdy nimi sterujesz.
-Jeżeli utworzysz formację statków, spróbuj popilotować liderem formacji. Reszta statków będzie lecieć za tobą
-Statki matki dziwnie się zachowują podczas próby skręcenia. W temacie moda na forum RelicNews jest rozwiązanie tego problemu. Poza tym nie występuje on w nowszej wersji moda. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa) |
|
| |
|
|
|