Rudy
PostWysłany: Nie 12:38, 05 Maj 2013    Temat postu:

Są namalowane z tego co pamiętam. Ale tak jak mówię, wystarczy dwie lub trzy rozgrywki rasą i wiesz już jak ją obsłużyć Wink .
-Rakieta-
PostWysłany: Nie 12:28, 05 Maj 2013    Temat postu:

ychm, umh, co do badań, zapamiętuję cyferki, które przypisane do czego

np. jak $01004 jest przypisane do statku $0114 razz Chociaż wiesz, dawno nie odpalałem, nie pamiętam, jak tam jest, czy wszystkie obrazki to "Odpady" czy już są konkretne jednostki namalowane.
Rudy
PostWysłany: Sob 0:42, 04 Maj 2013    Temat postu:

Owszem, jest (chociaż podobno był angielski patch). Ale czy ty czytasz opisy w HW2 grając w niego (nie mówię pierwszy raz). Jedziesz po obrazkach no nie? Wink
-Rakieta-
PostWysłany: Pią 15:44, 03 Maj 2013    Temat postu:

nie, jeszcze nie ma angielskiej wersji(właściwie zrobionej). Są... krzaczki, chińskie i te...skryptowe

PS: przy edicie poprawiałem dziwne słowo: "krzczaczki" Rotfl
Malumix
PostWysłany: Pią 14:47, 03 Maj 2013    Temat postu:

A czy Yaodu mod nie jest tylko po chińsku*?
Rudy
PostWysłany: Pią 13:32, 03 Maj 2013    Temat postu:

Duże statki? Proszę bardzo:
Yaodu Mod

Chyba najlepszy w tej dziedzinie Wink . Tam jednostki typu BC to dopiero początek . Klimat nieco japoński, ale to chyba nie problem. Jeśli nie działa, ściągnij poprzednią wersję.
Malumix
PostWysłany: Pią 12:29, 03 Maj 2013    Temat postu:

Mógłby mi ktoś podać moda w, którym można budować duże, duże statki? Najlepiej jeśli mod jest dobry i jeśli takowy istnieje Smile Z góry dziękuję.
-Rakieta-
PostWysłany: Śro 18:42, 01 Maj 2013    Temat postu:

http://www.gamefront.com/files/listing/pub2/Homeworld_2/Modifications

Może się przydać, jest tu całkiem ładny zbiór modów, nawet EX mod, o którym tylko do tej pory słyszałem.
-Rakieta-
PostWysłany: Czw 21:42, 09 Lut 2012    Temat postu:

Podobno ktoś kiedys pytał o link do ściągniecia "EX mod" więc znalazłem go na Kharak.pl w dziale Homeworld2/Mody
MietekPL
PostWysłany: Śro 15:07, 25 Sty 2012    Temat postu:

dzięki
-Rakieta-
PostWysłany: Śro 15:03, 25 Sty 2012    Temat postu:

Shift ci się blokuje tak jak mi, nie odkakuje po wcisnięciu razz

Musisz wrzucić te pliki big: SSC_mod_main i SSC_mod_shader1 (lub shader2, zależy który wybierzesz)
do Sierra/Homeworld/Data

Kopiujesz skrót do Homeworlda. W kopii zmieniasz właściwości, dodajesz ten oto przypis:
(cudzysłowia nie dodajesz tylko po nim dopisujesz)
" -mod SSC_mod_main.big;mod SSC_mod_shader1(lub2).big

jeżeli piewrszy raz masz ten mod, i wystapią ci cyferki zamiast normalnych opisów jednostek to muszisz do folderu data wrzucić też plik locale English
i dopisać:

"-mod SSC_mod_main.big;mod SSC_mod_shader1(lub2).big;locale English

Zresztąd instrukcja instalacji moda jest w pliku "Readme FOR SHORTCUT"

To oczywiśćie opis do instalacji wersji 1.3.7 English Version Wink
MietekPL
PostWysłany: Śro 14:48, 25 Sty 2012    Temat postu:

instaluje go w folderze D:\Program Files (x86)\Sierra\Homeworld2

I JAK CHCE URUCHOMIĆ TO WYSKAKUJE CZARNY EKRAN A 2 MINUTY PÓŻNIEJ WYBIJA MNIE NA PULPIT

Soryy że tak pisze jutro nową klawiaturę będe mieć bo ta się psuje
-Rakieta-
PostWysłany: Śro 14:37, 25 Sty 2012    Temat postu:

@Mietek: Ale weź mi powiedz co robisz po ściągnieciu moda?

@Ikandej: napisałem na gg:)
MietekPL
PostWysłany: Śro 1:09, 25 Sty 2012    Temat postu:

niestety ale nie:(
Ikandej
PostWysłany: Wto 22:41, 24 Sty 2012    Temat postu:

Rakieta pykasz codziennie ale jeszcze nie udało nam się zgadac na gg żeby się zmierzyć. Weź napisz do mnie na gg kiedy będziesz miał czas
-Rakieta-
PostWysłany: Wto 20:25, 24 Sty 2012    Temat postu:

Stargate nie odpala? Nawet ta najnowsza, English Version 1.3.7??

Bo ja w to pykam codziennie razz
MietekPL
PostWysłany: Wto 12:44, 24 Sty 2012    Temat postu:

Gracz napisał:
yaodumod - fajnie zapowiadający się mod na razie po japońsku wiec krzaczki zamiast opisu jednostek. Very Happy Ale daje radę kolejna wersja podobno będzie już przetłumaczona.
http://www.moddb.com/mods/yaodumod

Stargate Space Conflict -REAKTYWACJA Very Happy na razie trzy rasy (widma wymiatają)
http://www.moddb.com/mods/stargate-space-conflict2

Star Trek: Continuum - jak ktoś lubi klimacik StarTrek (jak ja) to polecam.
http://www.moddb.com/mods/star-trek-continuum

ORAZ



Mody na które czekam z niecierpliwością.

Halo: Homefront
http://www.moddb.com/mods/halo-homefront

Homeworld2-Unlimited_X MOD
http://www.moddb.com/mods/homeworld2-unlimited-x-mod


To jest tak

1.yaodumod= mam to u siebie spoko mod tylko czeba umieć się posługiwać surkami mam wersje przetlumaczoną
2.Stargate Space Konflikt= nie odpala mi
3.Star Trek: Continuum= mam go i jest boski choć mogli by w nim lekko poziom zwiększyć
4.Halo Homeworld = bardzo dobrze rozwijajacy sie mod
5. Homeworld2-Unlimited_X MOD = zapowiada się on na bardzo dobry mod do homka 2 dla mnie może być lepszy od Complexa

Sorry że tak pisze ale klawiatura się rozwala
Rudy
PostWysłany: Śro 16:28, 11 Sty 2012    Temat postu:

Frames per Second, czyli szybkość odświeżania gry Razz
-Rakieta-
PostWysłany: Wto 19:24, 10 Sty 2012    Temat postu:

y, co to pfs 1?

przy okazji. Ciekawe:
http://www.moddb.com/mods/halo-homefront/images/rolling-thunder6#imagebox

Znam Homefronta ze słyszenia tylko, ale ściągam Smile

PS: Wcześniej mówiłem, że ściągam Freespace mod. Niestety, Al nie działają za dobrze, chyba że je ruszysz atakiem. W dodatku gdy jakiś wrak statku z Freespace zetknie się ze statkiem Homeworldowym, gra sync outuje.
Rudy
PostWysłany: Wto 18:15, 10 Sty 2012    Temat postu:

Hehe, nieźle Razz Gorzej z działaniem, bo jak uruchamiam moda mam pfs 1 razz . Pozostaje wierzyć im na słowo.
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
   

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group