|
|
|
|
Rudy |
Wysłany: Nie 12:38, 05 Maj 2013 Temat postu: |
|
Są namalowane z tego co pamiętam. Ale tak jak mówię, wystarczy dwie lub trzy rozgrywki rasą i wiesz już jak ją obsłużyć . |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Rakieta- |
Wysłany: Nie 12:28, 05 Maj 2013 Temat postu: |
|
ychm, umh, co do badań, zapamiętuję cyferki, które przypisane do czego
np. jak $01004 jest przypisane do statku $0114 Chociaż wiesz, dawno nie odpalałem, nie pamiętam, jak tam jest, czy wszystkie obrazki to "Odpady" czy już są konkretne jednostki namalowane. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy |
Wysłany: Sob 0:42, 04 Maj 2013 Temat postu: |
|
Owszem, jest (chociaż podobno był angielski patch). Ale czy ty czytasz opisy w HW2 grając w niego (nie mówię pierwszy raz). Jedziesz po obrazkach no nie? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Rakieta- |
Wysłany: Pią 15:44, 03 Maj 2013 Temat postu: |
|
nie, jeszcze nie ma angielskiej wersji(właściwie zrobionej). Są... krzaczki, chińskie i te...skryptowe
PS: przy edicie poprawiałem dziwne słowo: "krzczaczki" |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Malumix |
Wysłany: Pią 14:47, 03 Maj 2013 Temat postu: |
|
A czy Yaodu mod nie jest tylko po chińsku*? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy |
Wysłany: Pią 13:32, 03 Maj 2013 Temat postu: |
|
Duże statki? Proszę bardzo:
Yaodu Mod
Chyba najlepszy w tej dziedzinie . Tam jednostki typu BC to dopiero początek . Klimat nieco japoński, ale to chyba nie problem. Jeśli nie działa, ściągnij poprzednią wersję. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Malumix |
Wysłany: Pią 12:29, 03 Maj 2013 Temat postu: |
|
Mógłby mi ktoś podać moda w, którym można budować duże, duże statki? Najlepiej jeśli mod jest dobry i jeśli takowy istnieje Z góry dziękuję. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Rakieta- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Rakieta- |
Wysłany: Czw 21:42, 09 Lut 2012 Temat postu: |
|
Podobno ktoś kiedys pytał o link do ściągniecia "EX mod" więc znalazłem go na Kharak.pl w dziale Homeworld2/Mody |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MietekPL |
Wysłany: Śro 15:07, 25 Sty 2012 Temat postu: |
|
dzięki |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Rakieta- |
Wysłany: Śro 15:03, 25 Sty 2012 Temat postu: |
|
Shift ci się blokuje tak jak mi, nie odkakuje po wcisnięciu
Musisz wrzucić te pliki big: SSC_mod_main i SSC_mod_shader1 (lub shader2, zależy który wybierzesz)
do Sierra/Homeworld/Data
Kopiujesz skrót do Homeworlda. W kopii zmieniasz właściwości, dodajesz ten oto przypis:
(cudzysłowia nie dodajesz tylko po nim dopisujesz)
" -mod SSC_mod_main.big;mod SSC_mod_shader1(lub2).big
jeżeli piewrszy raz masz ten mod, i wystapią ci cyferki zamiast normalnych opisów jednostek to muszisz do folderu data wrzucić też plik locale English
i dopisać:
"-mod SSC_mod_main.big;mod SSC_mod_shader1(lub2).big;locale English
Zresztąd instrukcja instalacji moda jest w pliku "Readme FOR SHORTCUT"
To oczywiśćie opis do instalacji wersji 1.3.7 English Version |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MietekPL |
Wysłany: Śro 14:48, 25 Sty 2012 Temat postu: |
|
instaluje go w folderze D:\Program Files (x86)\Sierra\Homeworld2
I JAK CHCE URUCHOMIĆ TO WYSKAKUJE CZARNY EKRAN A 2 MINUTY PÓŻNIEJ WYBIJA MNIE NA PULPIT
Soryy że tak pisze jutro nową klawiaturę będe mieć bo ta się psuje |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Rakieta- |
Wysłany: Śro 14:37, 25 Sty 2012 Temat postu: |
|
@Mietek: Ale weź mi powiedz co robisz po ściągnieciu moda?
@Ikandej: napisałem na gg:) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MietekPL |
Wysłany: Śro 1:09, 25 Sty 2012 Temat postu: |
|
niestety ale nie:( |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ikandej |
Wysłany: Wto 22:41, 24 Sty 2012 Temat postu: |
|
Rakieta pykasz codziennie ale jeszcze nie udało nam się zgadac na gg żeby się zmierzyć. Weź napisz do mnie na gg kiedy będziesz miał czas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Rakieta- |
Wysłany: Wto 20:25, 24 Sty 2012 Temat postu: |
|
Stargate nie odpala? Nawet ta najnowsza, English Version 1.3.7??
Bo ja w to pykam codziennie |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MietekPL |
Wysłany: Wto 12:44, 24 Sty 2012 Temat postu: |
|
To jest tak
1.yaodumod= mam to u siebie spoko mod tylko czeba umieć się posługiwać surkami mam wersje przetlumaczoną
2.Stargate Space Konflikt= nie odpala mi
3.Star Trek: Continuum= mam go i jest boski choć mogli by w nim lekko poziom zwiększyć
4.Halo Homeworld = bardzo dobrze rozwijajacy sie mod
5. Homeworld2-Unlimited_X MOD = zapowiada się on na bardzo dobry mod do homka 2 dla mnie może być lepszy od Complexa
Sorry że tak pisze ale klawiatura się rozwala |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy |
Wysłany: Śro 16:28, 11 Sty 2012 Temat postu: |
|
Frames per Second, czyli szybkość odświeżania gry |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Rakieta- |
Wysłany: Wto 19:24, 10 Sty 2012 Temat postu: |
|
y, co to pfs 1?
przy okazji. Ciekawe:
http://www.moddb.com/mods/halo-homefront/images/rolling-thunder6#imagebox
Znam Homefronta ze słyszenia tylko, ale ściągam
PS: Wcześniej mówiłem, że ściągam Freespace mod. Niestety, Al nie działają za dobrze, chyba że je ruszysz atakiem. W dodatku gdy jakiś wrak statku z Freespace zetknie się ze statkiem Homeworldowym, gra sync outuje. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy |
Wysłany: Wto 18:15, 10 Sty 2012 Temat postu: |
|
Hehe, nieźle Gorzej z działaniem, bo jak uruchamiam moda mam pfs 1 . Pozostaje wierzyć im na słowo. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa) |
|
| |
|
|
|