|
|
|
|
-Rakieta- |
Wysłany: Nie 13:36, 02 Wrz 2012 Temat postu: |
|
Dziękuję bardzo za tę cenną informację! Narzaie zajmuję się własną chatą, jednak w stoczni już powoli kończę pierwsze prace nad Korwetą "Snajper". Będę prosił Dolpha o ostateczną przerówbe kokpitu i tekstury jeśli zgodzi się na wykorzystanie Snajpera w Projekcie Q Dane techniczne wkrótce. Podam główną rolę- wystrzeliwuje pocisk z dosyć dużej odległości- jest to głowica, której 2-3 sztuki są zdolne skasować CC Vaygrów. Każda korweta budowana jest osobno i posiada jedną głowicę. Po wystrzeleniu, musi dokować by znów ja mieć. Będzie szybka jak niemodernizowana pulsarka, uzbrojona bedzie w system p.lot, który wkrótce zapodam. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kostuchlur |
Wysłany: Pon 16:33, 20 Sie 2012 Temat postu: |
|
to jeszcze lepiej |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX |
Wysłany: Pon 15:55, 20 Sie 2012 Temat postu: |
|
Niezupełnie. Ścianki szare mają po prostu odwrócone normalne - wystarczy kliknąć prawym i wybrać reverse. W CFHodEd te ścianki istnieją, ale są niewidoczne, bo program, tak jak i gra, nie wyświetla tylnej strony. Gdybyś wszedł "do" modelu widziałbyś te ścianki, a nie byłoby poprawnych. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kostuchlur |
Wysłany: Pon 14:26, 20 Sie 2012 Temat postu: Małe ostrzeżenie dla użytkowników sketchupa |
|
Jak rysujecie modele musicie robić tak by na zewnątrz były tylko białe ścianki jeśli któraś z szarych będzie na wierzchu cfhod zostawi dziurę w statku
czemu? bo sketchup maluje na biało ścianki zewnętrzne a na szaro wewnętrzne i tak samo widzi je hod tylko on nie pokazuje wewnętrznych tak więc będziemy mieli dziurę
Jak się ich pozbyć? czasem wystarczy jeszcze raz zrobić jakąś ściankę jeśli się nie uda i znowu będą na odwrót to trzeba wyciąć potrzebny nam fragment i narysować gdzieś obok kolejny taki sam tylko w odpowiednią stronę
piszę to bo sam zmarnowałem kilka godzin zastanawiając się co jest nie tak z moimi modelami i teraz mam nadzieję ze wy ich nie zmarnujecie |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa) |
|
| |
|
|
|