DolphinX
PostWysłany: Sob 21:49, 11 Cze 2011    Temat postu:

Nie zmieniaj nazw w plikach, trzeba stworzyć nowy słownik. Nie chce mi się pisać jak to zrobić, popatrz w English.big.

Nie wiem co macie do IE9, to bardzo dobra przeglądarka, używałem jakiś czas, przyzwyczajenie spowodowało, że wróciłem do Chroma.
Rudy
PostWysłany: Pią 16:42, 03 Cze 2011    Temat postu:

Wszyscy wiedzą, do czego należy używać IE (do ściągnięcia innej przeglądarki ).

Mmm... osobno każdy statek (pliki *.ship), pierwsza wartość to bodajże nazwa. Dużo roboty moim zdaniem, ale rób jak chcesz.
-Rakieta-
PostWysłany: Pią 15:19, 03 Cze 2011    Temat postu:

Te najnowwsze wordy i explorery miscrosoftu sa debilne...(INACZEJ TEGO WYRAZIC SIE NIE DA)

bo explorer 9 nie potrafił sciagnąć w czałości moda. a G. Chrome zrobił to bez kłopotu i moda teraz działa jak ulał.
Tylko: wiecie w którym dokumencie tekstowym są pozapisywane nazwy stateczków? bo zamiast nazw tych nowych jednostek to mam np. $2398 a fajnie by było jakoś w menu nadac im nazwy by wiedziec co sie buduje razz
Rudy
PostWysłany: Nie 12:40, 29 Maj 2011    Temat postu:

hardwarecursor służy do przełączenia między kontrolerami kursora. Bez tego, HW obsługuje kursor, z tym - do kursora mogą dopchać się za pośrednictwem Windowsa inne programy, jak np do nagrywania obrazu i wyłączyć go podczas pobierania klatki. Nic wielkiego nie robi.

R.E.A.R.M w ogóle jest Stabilny, czy to wersja Beta? Jak beta to może niedociągnięcia w modzie?
-Rakieta-
PostWysłany: Sob 18:32, 28 Maj 2011    Temat postu:

hmm....mam complex 7.4.4
działa.
przyjrzałem sie dokładnie jego elementowi docelowemu:
\Program Files\Sierra\Homeworld2\Bin\Release\Homeworld2.exe" -mod Complex7.4.4 -hardwarecursor

No popatrzcie Państwo,jest jeszcze taki dopisek hardwarecursor. spróbowałem tak z Rearm, ale ten dopisek nie działa...moze jakiś inny? Smile
Rudy
PostWysłany: Czw 21:08, 26 Maj 2011    Temat postu:

Nie, chwilowo Complex mi wystarczy Smile
-Rakieta-
PostWysłany: Czw 18:23, 26 Maj 2011    Temat postu:

Nadal nie działa.... A wy macie ten mod?
Rudy
PostWysłany: Śro 23:21, 25 Maj 2011    Temat postu:

-Rakieta- napisał:
D:\Program Files\Sierra\Homeworld2\Bin\Release\(i tu zrobilem skrót z dopiskiem) Homeworld2.exe-rearm0.0.3c


Może:
D:\Program Files\Sierra\Homeworld2\Bin\Release\Homeworld2.exe -mod rearm0.0.3c

?
-Rakieta-
PostWysłany: Śro 18:51, 25 Maj 2011    Temat postu:

tzn hameworld2.exe"-mod rearm 0.0.3c.big"?
mam win 7 nie wiem czy to cos zmienia,ale nie moge mniec '' z sciezce bo komp twierdzi ze nie pasi(nie moga byc znaki takie i takie w nazwie)

sproboje od nowa. sciagam na nowo moda i robie wg waszych wskazówek, zaraz podam cala sciezke i zobaczymy gdzie robie blad.

na mod db jest jakies Desura przy Rearm. o co z tym chodzi?

no wiec mam tak: D:\Program Files\Sierra\Homeworld2\Bin\Release\(i tu zrobilem skrót z dopiskiem) Homeworld2.exe-rearm0.0.3c

w Data sa wszystkie pliki rozpakowane ze sciagnietego moda.
Mimo to nie działa. Na dodatek pogrubilo w grze czcionke i skasowalo polskie litery.
DolphinX
PostWysłany: Wto 23:39, 24 Maj 2011    Temat postu:

Strzelam, że brakuje cudzysłowów przy ścieżce (jeśli są w niej spacje to musi być objęta "").
-Rakieta-
PostWysłany: Wto 22:26, 24 Maj 2011    Temat postu:

nadal nic, chociaz jest ten plik .big w data.i skrot z dopiskiem. musze zrobic jakis nowy folder w data a potem do niego ten big?
Rudy
PostWysłany: Wto 21:49, 24 Maj 2011    Temat postu:

Masz przenieść plik big do folderu data z HW2. inaczej skąd on pobierze moda? Poszukaj tam pliku (w folderze z modem) i przenieś go, potem spróbuj ze skrótem.
-Rakieta-
PostWysłany: Wto 19:00, 24 Maj 2011    Temat postu:

cos chyba zle robie, nie wychodzi. juz 3 dni proboje odpalic...
oco chodzi z tym " *.big do folderu data "?
Rudy
PostWysłany: Wto 17:09, 24 Maj 2011    Temat postu:

E:\MojeGry\Homeworld2\Bin\Release\Homeworld2.exe -mod Complex744.big
-Rakieta-
PostWysłany: Wto 15:51, 24 Maj 2011    Temat postu:

Cos mi nie wychodzi... Mogłbys przykladowo taka sciezke napisac?
Rudy
PostWysłany: Pon 23:43, 23 Maj 2011    Temat postu:

Nom, czyli:
1. *.big do folderu data
2. robisz skrót do HW2
3. w elemencie docelowym dopisujesz to co w cudzysłowach: " -mod <nazwa>".
4. Odpalasz.
-Rakieta-
PostWysłany: Pon 16:56, 23 Maj 2011    Temat postu:

heh,to moj pierwszy mod, kiedys mialem warlordsa ale new komp i jeszcze se go nie sciagnałem. Mam rearm 0.0.3 c i w zip. nie ma w srodku setup. sa juz tylko pliki, i teraz nie wiem co dokladnie zrobic,bo chociaz sa w Data to nie dziala. A skrótu odpalajacego moda tez nie znalazlem. chyba ze przeoczylem badz nie wiem ktory to...albo jakiegos folderu w data nie mam,musze stworzyc?
Rudy
PostWysłany: Pon 16:21, 23 Maj 2011    Temat postu:

W folderze data. Przypatrz się skrótom, które otwieraja mody (mają dopiski po elemencie docelowym).
-Rakieta-
PostWysłany: Nie 21:46, 22 Maj 2011    Temat postu:

mam pytanko,bo zapomnialem juz, gdzie dokladnie moda umiescic(ELEMENT DOCELOWY)
Gość
PostWysłany: Sob 2:33, 11 Gru 2010    Temat postu:

mam z tym modem maly problem buduje jakies fregaty kij wie co to jest ale sa bez zadnego uzbrojenia i do tego sie moduly jakos kupuje ? czy jak bo kombinowalem juz chyba z 4 razy i nic nie moge na nich zbudowac
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
   

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group