![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
DolphinX |
Wysłany: Wto 16:17, 25 Sie 2009 Temat postu: |
|
Spróbować nie zaszkodzi. |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
Rudy |
Wysłany: Wto 14:52, 25 Sie 2009 Temat postu: |
|
Dolphin: Nie, ale podejrzewam skutek. Kiedyś dodawaliśmy jedną linię do podsystemów - czas wybuchu. I co z tego wyszło? Z pociskami będzie tak samo (chociaż zawsze można spróbować, mi się nie chce )
Filek: Wymyślenie czegoś wielkości pocisku to prosta sprawa ![Wink](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/icon_wink.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
Filek |
Wysłany: Wto 14:51, 25 Sie 2009 Temat postu: |
|
No i trzeba spowolnić czas "spadania" (co jest w przestrzeni kosmicznej i tak idiotyczne...) tychże min. Dolphin, ja jak pisałem poprzedniego posta myślałem nad minami. NIestety jednak nie mam tu dostępu do Mayi ani arkuszy RDNa... Jednak w domu bawiłem się trochę Mayą, a jak nie było mayi plasteliną i wiem jakby to miało mniej-więcej wyglądać ![Smile](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/icon_smile.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
DolphinX |
Wysłany: Wto 10:52, 25 Sie 2009 Temat postu: |
|
A próbowałeś dodać te linie? |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
Rudy |
Wysłany: Pon 23:37, 24 Sie 2009 Temat postu: |
|
Mina należy do rakietowców, z pociski raczej nigdy nie pokazywały wroga (wiem, bo robiłem pociski dalekodystansowe) tak więc niestety... nie. Po za tym sprawdzałem arkusze, nie ma tam linii odpowiadającej polu widzenia. |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
DolphinX |
Wysłany: Pon 22:37, 24 Sie 2009 Temat postu: |
|
Ale dałeś mi pomysł...
Nie sprawdzałem/nie czytałem do tej pory o tym, ale czy dałoby radę ustawić zasięg widzenia minie? |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
NuterX |
Wysłany: Pon 18:16, 24 Sie 2009 Temat postu: |
|
Cos jak korweta minowa?
Tylko z ograniczona iloscia min? |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
Rudy |
Wysłany: Pon 18:01, 24 Sie 2009 Temat postu: |
|
Ja tak samo
(pisząc wcześniej "doki" miałem na myśli miejsca, gdzie sondy będą przesiadywać, nie hangary produkcyjne, gdzie się ich produkuje ) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
Filek |
Wysłany: Pon 13:15, 24 Sie 2009 Temat postu: |
|
popieram ![Smile](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/icon_smile.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
DolphinX |
Wysłany: Pon 13:13, 24 Sie 2009 Temat postu: |
|
Ja bym zrobił nowe sondy, bez możliwości ruchu, a zwiadowca by je zostawiał na miejscu przeznaczenia. |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
Filek |
Wysłany: Pon 13:13, 24 Sie 2009 Temat postu: |
|
Po to, że na takim scoucie produkcja szybko nie trwa i musi mieć jakiś zapas na wypadek częstszego scoutowania, a wybudowane statki (jeśli nie ma doku lub miejsca w dokach) wylatują od razu z fabryki ![Smile](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/icon_smile.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
Rudy |
Wysłany: Pon 11:53, 24 Sie 2009 Temat postu: |
|
Produkcja sond byłaby najlepszym wyjściem. Jeżeli chcesz, by sondy miały dokować do scouta, musisz im dać także silnik wielokrotnego użytku. Dodatkowo (chyba) nie da się wprowadzić, by po wybudowaniu okrętu były w nim już zadokowane statki. A to by oznaczało z kolei dodatkową produkcje tych sond na statku-matce, lub na zwiadowcy. Ale to wtedy po co te doki? |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
Filek |
Wysłany: Nie 22:43, 23 Sie 2009 Temat postu: |
|
Nad tym się zastanawiam...
Zawsze można zrobić specjalnie nowe sondy, myślałem też o sondach nieruchonych, które scout produkuje i zostawia w niejscu w którym je wypuścił bez miżliwości przemieszczenia sond... |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
Rudy |
Wysłany: Nie 18:47, 23 Sie 2009 Temat postu: |
|
Emmm... znaczy produkuje sondy, czy ma je w hangarach, do których trzeba później je wprowadzać? A sondy wielokrotnego użytku? |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
Filek |
Wysłany: Nie 17:11, 23 Sie 2009 Temat postu: |
|
A ja za to poszedłem w przód mniej potężnie lecz technologicznie i wymodelowałem scouta z hangarem na 6 sond, które może rozstawić w dowolnym miejscu.
Teraz trzeba go tylko wyteksturować i wstawić do gry... |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
Gość |
Wysłany: Nie 13:07, 23 Sie 2009 Temat postu: |
|
Rozpocząłem już prace:
Etap pierwszy Gantarai (Revnebeo) Pancernik.
Stary model był taki sobie. Ale postanowiłem zrobić go odnowa i zrobic tak wybajeżonego że będzie 200% lepszy od poprzednika xD.
Revnebeo V1 |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
Gość |
Wysłany: Nie 12:30, 23 Sie 2009 Temat postu: |
|
Wiesz chciałem cos typu Dentogrounda Lub Titana z EVE zrobić. |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
Rudy |
Wysłany: Nie 10:41, 23 Sie 2009 Temat postu: |
|
Nie, wcale nie, nie wiem, czy widziałeś moje modele :
przykład
Są one dużo lepsze od krążka. |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
Gość |
Wysłany: Nie 10:14, 23 Sie 2009 Temat postu: |
|
Ta ale mam pytanie. Czy nie przesadza jak swojej nacji dołożę Pancernika xD. Wiecie. Coś większego od krążownika ale droższego xD.
Ja robię Moda Kardo do Supreme Commander. Tam jest tego więcej i ciężej. I większość unitów tu będę mógł wykorzystać :3. |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
Rudy |
Wysłany: Sob 20:16, 22 Sie 2009 Temat postu: |
|
1. Mody pakuje sie prosto do Data, w folderze HW2, robi sie skrót do gry, w właściwościach, w polu "element docelowy" dopisać:
-mod <nazwa>
2. Notatnika . Chyba, że nowe statki, to doatkowo ściągasz z www.moddb.com plik Homeworld Universe Tools. Znajdziesz tam także folder z Relic Developer's Network, zainstgaluj go. Po za tym musisz mieć jeszcze Excela. Co do modeli, tworzymy w Mayi, ale może twój będzie lepszy (odsyłam do experta Dolphina ). No i tekstury - Photoshop.
3. Pomagamy wszystkim, którzy chcą podołać temu wyzwaniu, ja na pewno Ci pomogę. ![Cool](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/icon_cool.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa) |
|
| ![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/Cobalt/images/spacer.gif) |
|