|
|
|
|
Rudy |
Wysłany: Czw 20:03, 10 Maj 2012 Temat postu: |
|
No więc pomysł do realizacji jest. Zostają tylko chęci... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX |
Wysłany: Czw 10:52, 10 Maj 2012 Temat postu: |
|
Ach, więc chodzi o sam efekt rozświetlenia. Nie wiem .
Choć nawet możliwe, że CM, bo w czasie pauzy efekt nie jest aktualizowany, a przecież grafika jest. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy |
Wysłany: Czw 0:35, 10 Maj 2012 Temat postu: |
|
Dokładnie. W każdej mapie znajduje się źródło światła, które dodatkowo, gdy patrzymy na niego kamerą świeci w naszą stronę (logiczne). Gdy przysłoni go okręt to wiadomo, efekt znika. No właśnie, moje pytanie brzmi od czego to zależy? Co wpływa na to, że światło jest lub go nie ma (który mesh)? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Rakieta- |
Wysłany: Śro 20:53, 09 Maj 2012 Temat postu: |
|
Heh,szkoda. A co do twojego pytania to jestem zupełnie niedzielny użytkownik gry. Nic nie rozumiem To dla Dolpha. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX |
Wysłany: Śro 17:16, 09 Maj 2012 Temat postu: |
|
Nie bardzo rozumiem pytanie. Chodzi o oświetlenie modelu? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy |
Wysłany: Śro 16:37, 09 Maj 2012 Temat postu: |
|
Prace niestety wstrzymane do odwołania, zajmuję się obecnie czym innym, nie znalazłbym czasu na modowanie. Ale odnośnie problemu który miałem wydaje mi się, że znalazłem rozwiązanie. Dolphin, czy wiesz może w jaki sposób może być wyliczane w HW2, czy między światłem jest kamera? Mam na myśli coś takiego - jeżeli faktycznie za pomocą wizualnego meshu to nie, ale gdyby w collision mesh statku budowanego modułowo włożyć już w pełni rozwinięty? Moduły główne i tak pozostaną przez dłuższą część gry na statku. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Rakieta- |
Wysłany: Śro 15:42, 09 Maj 2012 Temat postu: |
|
Zaktualizuje. jak tam prace Rudy? Może pomóc w conceptach? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy |
Wysłany: Śro 22:20, 01 Lut 2012 Temat postu: |
|
Mmm... nie wiem, tak mi przybyło do głowy, ale znając siebie pewnie już wymyślona przez kogoś
Co do badge: Thx |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PanSernik277 |
Wysłany: Śro 21:20, 01 Lut 2012 Temat postu: |
|
Altarianie... Czy to nie przypadkiem jedna z ras w Galactic Civilizations II
Poza tym fajny Badge |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy |
Wysłany: Pon 23:11, 16 Sty 2012 Temat postu: |
|
Może jakieś zmienione właściwości nagrywania? Oglądałeś opcje przed użyciem? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Rakieta- |
Wysłany: Pon 13:44, 16 Sty 2012 Temat postu: |
|
heh, musze popatrzec jak sie filmuje na Windows 7 bo wszytkie aplikacje w postaci gier sa czarno nagrywane a pulpit net i aplikacje systemowe na kolorowo |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy |
Wysłany: Nie 20:20, 15 Sty 2012 Temat postu: |
|
Windows XP - Cam Studio. Ale strzelam, że są lepsze |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Rakieta- |
Wysłany: Nie 16:34, 15 Sty 2012 Temat postu: |
|
Rudy, a filmowałeś poczynania w grez? jak tak to czym jaki system- windows XP czy 7? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy |
Wysłany: Nie 15:43, 26 Cze 2011 Temat postu: |
|
Chyba odwrotnie, właśnie od tamtej chwili mogliśmy dawać mu rozkazy (wcześniej był Allied)
Parę nowych wieści:
- po krótkim paru-sekundowym przeszukaniu internetu nie znalazłem źródła HW2.exe
- jednakże, dzięki moim kontaktom, oraz filmikom, które przesłał mi ów kontakt otrzymałem dostęp do profesjonalnego programu deasemblującego.
- jest on tak profesjonalny, że ciężko się w nim połapać, ale gdzieś po miesiącu powinienem go w miarę dobrze znać.
- nie mniej jednak udało mi się odpalić HW2 w trybie debug .
- ale ponieważ na deasemblerze się nie znam (nie potrafię określić początku działania programu, jak również postawienia breakpointa), a cały HW po deasemblacji jest napisany w assemblerze (logiczne ) czytanie takiego pliku zajmie mi trochę czasu.
- jednakże sam fakt kontrolowanego uruchomienia HW2.exe jest dużym krokiem w przód.
- znający się na asemblerze proszeni są o zgłoszenie się do mnie |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX |
Wysłany: Nie 13:19, 26 Cze 2011 Temat postu: |
|
O ile dobrze pamiętam traciliśmy kontrolę nad Pancernikiem w chwili jego zadokowania, dlatego wydaje się, że nie można go odcumować. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy |
Wysłany: Nie 1:10, 26 Cze 2011 Temat postu: |
|
Misja 7 bodajże na tym polegała. Faktycznie, odcumowanie zachodziło podczas NISu, możliwe, że skrypt to robił. Nie mniej jednak wymaga to zainstalowania na podsystemach wszystkiego tego, co ma statek i wtedy nie jest to podsystemem, tylko już systemem |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filek |
Wysłany: Nie 0:58, 26 Cze 2011 Temat postu: |
|
A próbowałeś kiedyś zadokować i odcumować Pancernik do/od Dumy? Zdaje się, że właśnie nie da się go odcumować... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy |
Wysłany: Nie 0:52, 26 Cze 2011 Temat postu: |
|
Budować moduł jako statek by dać mu rozkaz dokowania? Musiałby mieć własne silniki, czyli musiałby teoretycznie mieć możliwość odcumowania (bo jest pełnoprawnym obiektem kosmicznym ). Ale to oznacza latające moduły w przestrzeni. WTF? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filek |
Wysłany: Nie 0:23, 26 Cze 2011 Temat postu: |
|
Ale można zadokować na stałe - zawsze jakiś kierunek |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy |
Wysłany: Sob 16:09, 25 Cze 2011 Temat postu: |
|
Masz rację, jednak nie można wybudować zacumowanego okrętu (czyli takiego, który nie znika w dokach), więc to też odpada. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa) |
|
| |
|
|
|