|
|
|
|
-Rakieta- |
Wysłany: Nie 16:13, 22 Mar 2015 Temat postu: |
|
aaach...kiedyż te wakacje...
PS: Czekam na raporty |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rr |
Wysłany: Czw 15:45, 19 Mar 2015 Temat postu: |
|
W niedzielę późnym wieczorem przełączyłem filtr w tryb "worldwide" i zagrałem trzy bardzo fajne gry z weteranami z klanów PSA GENESIS i SLS. W jednej z tych gier był Krseescher, ale niestety po przeciwnej stronie mapy..
Pingi do większości graczy były nieco większe niż 200ms za wyjątkiem Brazylijczyka z pingiem około 330ms. Mimo tego gra była bardzo płynna bez przycięć - jednym słowem "miodzio". Z polaków praktycznie nikogo nie widać. Czasem tylko steam raportuje, że Ikandej gra/grał w homeworld..
Na koniec ciekawostka: w jednej z gier miałem ogólny wynik nieco większy niż 970 000. To była gra na klasycznej mapie CB z maksymalną liczbą dopuszczalnych jednostek. W bitwie w centrum brało udział 25 moich bc.
Wszystko działało bardzo płynnie ! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kreescher |
Wysłany: Pon 13:12, 09 Mar 2015 Temat postu: |
|
Od czasu patchu nie miałem ani jednego crasha, gra się bardzo miło |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ikandej |
Wysłany: Sob 20:55, 07 Mar 2015 Temat postu: |
|
Hej, niestety nie udało się nawiązać stabilnego połączenia... Czy podczas gry nie wyskoczyła jakiś komunikat o akceptacji streamowania czy coś takiego? Ja też niewiele wiem na ten temat więc też nie jestem w stanie powiedzieć. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NuterX |
Wysłany: Sob 20:18, 07 Mar 2015 Temat postu: |
|
Z tego samego powodu i ja dałem sobie spokój z multi - lipa jak cholera
Poczekam aż zrobią z tym porządek i wtedy ponownie odpalę grę. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rr |
Wysłany: Pią 22:05, 06 Mar 2015 Temat postu: |
|
Pięć prób i wszystkie do d.... Gry tylko z regionu. Jeśli to nie mój internet, to remastered na razie jest stratą czasu... Szczerze mówiąc to stareńki Cataclysm lepiej mi działał na łączu ISDN 128kb, gracze z całego świata...
Edit: Dopiero wieczorem załadowało mi łatkę.. Teraz większość gier jest niekompatybilna...
Ikandej oglądałeś grę? Czy może coś nie tak kliknąłem? Jeśli nie to musisz mi powiedzieć co i jak..
Po aktualizacji do 1.22 (wcześniej miałem 1.21) już całkiem ok się grało |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Rakieta- |
Wysłany: Pią 19:17, 06 Mar 2015 Temat postu: |
|
To dobra wiadomość. Jak wam się MP uspokoi, pokuście się może o raporty z walk... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gen_maczek |
Wysłany: Pią 17:16, 06 Mar 2015 Temat postu: |
|
wypuscili patcha i od tej pory wszystkie 3v3 były udane |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kreescher |
Wysłany: Czw 18:26, 05 Mar 2015 Temat postu: |
|
Często należy odczekać nawet ponad 60 sekund. W większości przypadków ktoś odpadnie. Chodzi plota, że custom badge psują gry, ja nie widzę różnicy. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ikandej |
Wysłany: Czw 18:20, 05 Mar 2015 Temat postu: |
|
Mnie udało się zagrać 3x3 pomimo custom badge. Tak więc nie wiem w czym leży problem. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rr |
Wysłany: Śro 22:45, 04 Mar 2015 Temat postu: |
|
Męczyłem dzisiaj tryb on-line... i generalnie rzecz ujmując wielka d...pa. Jestem w stanie zagrać 1v1 tylko. Dziś przerypałem. Kanonierki pulsarowe higarian są dużo lepsze niż cały drobiazg kushan...
Dołączyłem do gry 3v3 - zakończyło się komunikatem, że czeka aż inni załadują... Zahostowałem 3v3, pingi były na poziomie 100 -180 ms. Po starcie ładowało kontekst gry w nieskończoność.
Jakie macie doświadczenia w tej kwestii?
Łączę się przez lte, transfery mam na poziomie 20mb/3mb. Może przez to?
Przejść na stacjonarny?
Edit... zagrałem 2v2..może problemy wynikają z bety trybu multi?
Edit2.. Odpaliły kolejne 2 gry 3v3. Podobno custom badge powoduje problemy załadowaniem gry.. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MietekPL |
Wysłany: Śro 19:23, 04 Mar 2015 Temat postu: |
|
4v4? 8 graczy na jednej mapie? E.... to teraz zaskoczenie. W HW2 jest chyba max 3v3, nie pamiętam czy było więcej komp mam uszkodzony i muszę jutro po kartę graficzną jechać |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rr |
Wysłany: Wto 23:58, 03 Mar 2015 Temat postu: |
|
Próbowałem pograć on-line. Zazwyczaj jest kilka/kilkanaście gier ale zdecydowana większość jest za-hasłowana. Trafiłem do jednej 3v3 ale komuś się nie załadowała i lipa... Zagrałem dwa razy 1v1 - hostowałem. Przeciwnicy solidniejsi niż w pierwszej 1v1. F12 faktycznie wykonuje zrzut ekranu ale nie da się zrobić fotki wyników...
Chyba musimy się jakoś spiknąć żeby zagrać jakąś krajówkę. Jest całkiem fajna mapa w zestawie do gry 4v4... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Rakieta- |
Wysłany: Pią 14:48, 27 Lut 2015 Temat postu: |
|
Poczekajcie na mnie... dorwę kasę na HW:RC i dołączam
Czekam na raporty z ciekawszych walk |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gen_maczek |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy |
Wysłany: Pią 12:40, 27 Lut 2015 Temat postu: |
|
Nie wiem czemu nie mogę cie znaleźć.
Podam mój nick: rvdy7. Łatwo mnie poznać po charakterystycznym R |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość |
Wysłany: Pią 11:20, 27 Lut 2015 Temat postu: |
|
Witam,
wyślijcie zaproszenie do mnie na steamie - nick - gen_maczek (ten z dolnośląskie, Andrzej) bo jest ich tam kilku
Wieczorkami możemy pograć |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kreescher |
Wysłany: Czw 22:46, 26 Lut 2015 Temat postu: |
|
Również po pierwszej on-line, 3v3. Połowa grała całkiem nieźle, druga połowa.. no cóż
Gra załadowała się za pierwszym razem. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rr |
Wysłany: Czw 22:43, 26 Lut 2015 Temat postu: |
|
Lol, zagrałem pierwszą on-line. Mapa taka dla dwóch -chyba hostilies . Postawiłem grę (kushan), wszedł vagyr, zaznaczył rdy... i zaczęliśmy. Zjadłem go ... dosłownie.. Tak na gorąco -kushan nie budują modułów na statku matce ani na lotniskowcu. Trzeba wybudować tylko jednostkę badawczą.
Vagyr wreszcie dostał godnego przeciwnika w lekkich....albo gościu był cieńki... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NuterX |
Wysłany: Czw 0:04, 26 Lut 2015 Temat postu: |
|
Testowanie poszło i co - i lipa z multi.
Problem ze znalezieniem gry jest potężny - brak ogólnego czatu, gry o ile wystartują to połowa graczy się rozłącza/nie wchodzi do gry - mam nadzieję że takie problemy są tylko w Becie (którą jest właśnie multi), i wkrótce ją poprawią. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa) |
|
| |
|
|
|