|
|
|
|
kostuchlur |
Wysłany: Wto 23:34, 14 Lut 2012 Temat postu: |
|
W hodzie ustawia się punkty takie jak silniki dzy działka.
Czyli jak bym chciał zapożyczyć całą animacje strzału od zwiadowcy to wydaje mi się że musiałbym w kodzie tej animacji poprzestawiać nazwy punktu miejsca w której ma się zacząć ta animacja i wynik by był taki że w moim statku miał bym działko jak u zwiadowcy.
To da się zrobić tak prosto czy jednak nie ?
(Obstawiam że nie ale mogę się zawsze zapytać) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX |
Wysłany: Wto 14:03, 18 Paź 2011 Temat postu: |
|
Chyba brakuje pliku 1.mtl. Wraz z .obj zapisywany jest plik z materiałami. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kostuchlur |
Wysłany: Wto 1:10, 18 Paź 2011 Temat postu: |
|
CFHodEd.exe Error: 0 : System.Exception: Cannot read file: 'C:\Documents and Settings\Andrzej\Pulpit\CFHodEd.v4.0.2.4\1.obj'. ---> System.Exception: Cannot open material file: '1.mtl'. ---> System.Exception: File coudn't be opened: 'C:\Documents and Settings\Andrzej\Pulpit\CFHodEd.v4.0.2.4\1.mtl'. ---> System.IO.FileNotFoundException: Could not find file 'C:\Documents and Settings\Andrzej\Pulpit\CFHodEd.v4.0.2.4\1.mtl'.
File name: 'C:\Documents and Settings\Andrzej\Pulpit\CFHodEd.v4.0.2.4\1.mtl'
at System.IO.__Error.WinIOError(Int32 errorCode, String maybeFullPath)
at System.IO.FileStream.Init(String path, FileMode mode, FileAccess access, Int32 rights, Boolean useRights, FileShare share, Int32 bufferSize, FileOptions options, SECURITY_ATTRIBUTES secAttrs, String msgPath, Boolean bFromProxy)
at System.IO.FileStream..ctor(String path, FileMode mode, FileAccess access, FileShare share, Int32 bufferSize, FileOptions options)
at System.IO.StreamReader..ctor(String path, Encoding encoding, Boolean detectEncodingFromByteOrderMarks, Int32 bufferSize)
at System.IO.StreamReader..ctor(String path)
at GenericMesh.Translators.WavefrontObjectHelper.ObjFileDataStore.ReadMtlFile(String Filename)
--- End of inner exception stack trace ---
at GenericMesh.Translators.WavefrontObjectHelper.ObjFileDataStore.ReadMtlFile(String Filename)
at GenericMesh.Translators.WavefrontObjectHelper.ObjFileDataStore.ReadFile(String Filename, Boolean ReadMtlFileIfPresent)
--- End of inner exception stack trace ---
at GenericMesh.Translators.WavefrontObjectHelper.ObjFileDataStore.ReadFile(String Filename, Boolean ReadMtlFileIfPresent)
at GenericMesh.Translators.WavefrontObject.ReadFile[VertexType,IndiceType,MaterialType](String Filename, GBasicMesh`3 OutMesh, Boolean ReverseUVs)
--- End of inner exception stack trace ---
at GenericMesh.Translators.WavefrontObject.ReadFile[VertexType,IndiceType,MaterialType](String Filename, GBasicMesh`3 OutMesh, Boolean ReverseUVs)
at CFHodEd.HODEditorA.cmdShipMeshesLODImport_Click(Object sender, EventArgs e)
eee...że co?
(trochę się hod rozpisał a skoro się napracował i wydał tak długi tekst to warto to opublikować ) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy |
Wysłany: Wto 2:05, 12 Lip 2011 Temat postu: |
|
Proszę: LINK
Utrzymuje się przez tydzień wiec się pośpiesz. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kostuchlur |
Wysłany: Wto 0:54, 12 Lip 2011 Temat postu: |
|
może byle by się dało ściągnąć a tam do kilku mb nie trzeba konta
soooory zobaczyłem mój błąd nie ściągnik tylko przeklej |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy |
Wysłany: Pon 12:38, 11 Lip 2011 Temat postu: |
|
Nie mam tam konta, może być gdzie indziej? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kostuchlur |
Wysłany: Pon 3:28, 11 Lip 2011 Temat postu: |
|
kostuchlur napisał: |
mam małą prośbę czy mógł by ktoś upload-ować na taką magiczną stronkę ściągnik.pl pliki lua vejgryjskiej lancy i korwety rakietowej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX |
Wysłany: Nie 17:39, 03 Lip 2011 Temat postu: |
|
Jednostki są chyba standardowe, metryczne, w Mayi można ustawić jaka jednostka ma być używana. Tym się nie przejmuj, zawsze można przeskalować w CFHodEd. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy |
Wysłany: Nie 13:28, 03 Lip 2011 Temat postu: |
|
@up
A niech sobie robi, co mu szkodzi .
Trochę w 4 to pozmieniali, Collision Meshes -> Bounding Box. Wczytaj tam model, a on powinien wyświetlić krańcowe punkty. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Rakieta- |
Wysłany: Nie 10:49, 03 Lip 2011 Temat postu: |
|
clip0013 > No weź człowieku, toż to widać że przerabiasz Republikański krążownik...
Zwłaszcza po mostku widać... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kostuchlur |
Wysłany: Nie 0:19, 03 Lip 2011 Temat postu: |
|
co to? gdzie to?
nie widziałem w hodzie takiej opcji
i mam małą prośbę czy mógł by ktoś upload-ować na taką magiczną stronkę ściągnik.pl pliki lua vejgryjskiej lancy i korwety rakietowej
bo ja nie mogę rozpakować pliku big a nie znam się na języku lua i będę musiał trochę rozgryźć działanie pliku EVENTS i zamierzam zrobić
jeśli będzie taka możliwość trochę sklejki a statek będzie miał 3rakiety i 2lance |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy |
Wysłany: Sob 22:46, 02 Lip 2011 Temat postu: |
|
musisz wybrać zwykłe liczby, bez rozszerzenia, lub z przecinkiem. Jak nie ma -> celuj, może coś wyjdzie. Wiem na pewno, że po wprowadzeniu do HOD możesz sprawdzić Boudnary Points (czy jakoś tak), one ci powiedzą na pewno w odpowiednich jednostkach. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kostuchlur |
Wysłany: Sob 22:33, 02 Lip 2011 Temat postu: |
|
na początku były tam jakieś dziwne jednostki ja przestawiłem na cm
nie wiem czy to te ale przykładowy zapis tego to 30 1/4''
sketchup ma do wyboru jednostki
architektoniczne
inżynieryjne
ułamkowy
dziesiętne / metry milimetry itp |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy |
Wysłany: Sob 22:01, 02 Lip 2011 Temat postu: |
|
No właśnie u nas są jednostki takie jak powinny być, SketchUp był raczej tworzony nie do modeli do gier, ale do odwzorowywanie rzeczywistości, dlatego nie ma (mogę się mylić) tam skali zwykłej. Tzn on na niej operuje ale od razu zamienia to na metropodobne. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kostuchlur |
Wysłany: Sob 15:22, 02 Lip 2011 Temat postu: |
|
a gdy wy robicie myśliwce ile około długości dajecie? ja dałem 5 m |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy |
Wysłany: Sob 11:40, 02 Lip 2011 Temat postu: |
|
Int Hgn ma wymiary ok: 15 x 4 x 22... i tu właśnie będziesz miał problem, bo jednostki są uniwersalne, a w SketchUpie są przeliczane na metry i pochodne. Musisz pokombinować . |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kostuchlur |
Wysłany: Sob 0:37, 02 Lip 2011 Temat postu: |
|
kostuchlur napisał: |
tylko taki żeby dało się narysować kwadrat bez przeszkolenia
|
gdybym miał rysować statki w tym ..
12 odcinkowy tutorial na youtubie po polsku mi nie pomugł
edit
jestem na wpół wesoły i na wpół wku***ony na siebie żeby w blenderze zapisać w obj musiałem kliknąć EXPORT
a w keczupie jak największy debil dopisywałem .obj
i po akcji z blenderem zobaczyłem w sketchupie ten oto magiczny guziczek ... i wszystko działa
jaszcze coś ile metrów ma około myśliwiec w homeworld 5 10 15?
musze trohi mój model przeskalować ma 13 mm...
edit
postanowiłem co jakiś czas kręcić filmiki z postępami moich prac
byście mogli mnie poprawiać gdybym coś schrzanił
tu jest pierwszy http://www.youtube.com/watch?v=9L2NdQnhpkc |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy |
Wysłany: Pią 20:22, 01 Lip 2011 Temat postu: |
|
Blender |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kostuchlur |
Wysłany: Pią 18:26, 01 Lip 2011 Temat postu: |
|
a zna ktoś inny darmowy program do rysowania w 3d zapisujący w obj
tylko taki żeby dało się narysować kwadrat bez przeszkolenia
taki 3d wing w nim nie da się kreski zrobić |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX |
Wysłany: Pią 17:56, 01 Lip 2011 Temat postu: |
|
Ten plugin to chyba jedynie zmienia rozszerzenie? To nadal jest format SKP . |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa) |
|
| |
|
|
|