|
|
|
|
DolphinX |
Wysłany: Pią 21:47, 30 Lip 2010 Temat postu: |
|
Nowsze zazwyczaj w oprogramowaniu znaczy lepsze . |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy |
Wysłany: Pią 17:09, 30 Lip 2010 Temat postu: |
|
... nie masz WinRAR'a? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grzybekowek |
Wysłany: Pią 17:02, 30 Lip 2010 Temat postu: |
|
czym mam otworzyc to Homeworld "Universe Mod Tools" gdy już to pobrałem? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grzybekowek |
Wysłany: Pią 15:37, 30 Lip 2010 Temat postu: |
|
wyczytałem u tylko 2008 w innym temacie |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX |
Wysłany: Śro 21:33, 28 Lip 2010 Temat postu: |
|
Czemu Maya 2008? Gdy nie patrzysz na cenę lepiej brać 2011 . |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy |
Wysłany: Śro 21:17, 28 Lip 2010 Temat postu: |
|
Hmmm... zależy jakie masz wymagania .
Najłatwiejsza - moim zdaniem jednostka to będzie myśliwiec. Tylko jedna broń, żadnym specjalnych właściwości, po prostu jednostka. Od tego proponowałbym zacząć. Do takiej jednostki potrzebujesz:
[nazwa].ship (notatnik) - podstawowe wartości statku
[nazwa].events (notatnik) - spis wszystkich efektów związanych ze statkiem
[nazwa].hod (najlepszy moim zdaniem CfHodEd autorstwa 4E534B) - model jednostki
o przykład plik ship poproś kogoś z nas, lepiej jednak, jeżeli sam byś go zrobił. Poszukaj na moddb pliku "Homeworld Universe Mod Tools", znajdziesz tam zarówno programy 4E534B, jak i instalator RDN. Po jego instalacji, tam gdzie go zainstalowałeś, będą pliki Excela tworzące skrypty (data\ship\ShipTuning do pliku *.ship i data\ship\EffectEvents do pliku *.events). UWAGA: Zanim zaczniesz używać arkuszy Excela, przeczytaj plik readme!
BTW: Mieliśmy robić jakiś tutorial do tego... Czemu nie robimy? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ikandej |
Wysłany: Śro 19:56, 28 Lip 2010 Temat postu: |
|
1) Pojęcia nie mam jak takie coś wprowadzić w grze, lepiej niech się wypowiedzą DolphinX, Filek albo Rudy.
2) Jeden z pierwszych linków w Google -_-"
Kod: |
http://peb.pl/grafika/286246-rapidshare-autodesk-maya-unlimited-2008-32-a.html |
Pryz okazji popracuj nad tzw. poprawną polszczyzną. Mimo tego że ktoś o sobie mówi że jest "mondry" inaczej (co wg. mnie jest z lekka dziwne - trzeba być optymistą!) to nie zmienia faktu, że niektóre byki rażą w oczy xP
Pozdro |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grzybekowek |
Wysłany: Śro 19:23, 28 Lip 2010 Temat postu: Edytor statków mod czy coś tam innego... |
|
Może istnieje taki temat zaco serdecznie przepraszam idministracje bo tu tyle tematów że czytac mi sie nie chciało.
1) Jak mam zrobic własny statek do produkcji?
2) Gdzie można pobrac plik Maya Unlimited 2008
Zanim mapy pobrałem i rozpakowałem minął rok. (Możecie pisac że jestem mondry inaczej ale błagam dajcie bezpośredni link do tego pliku) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa) |
|
| |
|
|
|