Forum Forum Graczy Homeworld Strona Główna Forum Graczy Homeworld
Forum dla fanow i graczy gier serii Homeworld


Misja 10 - ciekawe odkrycia

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Graczy Homeworld Strona Główna -> Homeworld 2 / Kampania
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Wto 16:22, 26 Lut 2008    Temat postu: Misja 10 - ciekawe odkrycia Back to top

Rozpracowałem trochę schemat działania tej misji, jednej z trudniejszych bo mamy do czynienia ze znikającymi strażnikami Sad.W zależności od poziomu trudności wygląda to tak:
1. Łatwy:
-Czas naprawy pancernika: 5 minut
-Tolerancja uszkodzeń Strażników (znikają, gdy mają uszkodzenia większe od tej wartości) procentowo: 50 %
-Tolerancja uszkodzeń 2 (nie wiem o co chodzi, ale są dwie wartości): 75 %
-Czas powrotu po zniknięciu: 30 sekund
-Limit robotów: 7
-Liczba produkowanych na raz robotów: 1
-Priorytet ataku Strażników:
Bentus, Statek Matka, Pancernik, Lotniskowce, Bombowce, Zbieracze, Grabarze, Korwety, Rafinerie.
-pancerz Strażników wzmocniony 2 razy
-atak Strażników osłabiony do 0.1
Na razie to tyle, jak będę miał czas to napiszę przy pozostałych stopniach trudności Smile.


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

 PostWysłany: Wto 18:06, 26 Lut 2008    Temat postu: Back to top

STOPNIE TRUDNOŚCI !?! Jest takie coś w hw !!??!!

A co do straznikow to raz w tej misji mialem tyle statkow ze podczas skoku straznikow w celu naprawy sie niszczyly (byl dzwiek wybuchu). po prostu nie nadazaly z ucieczka...


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Gość






 PostWysłany: Czw 13:23, 24 Kwi 2008    Temat postu: Back to top

Kreesz ma rację, sam jak jeszcze pogrywam w HW2 to na 10 mając flote ściśniętą, max jonów, bombowców i plat jonowych można zniszczyć całkowicie Strażników używając ich na raz na jednego Strażnika. Niestety kod gry nie przewiduje zniszczenia Strażników, więc tak czy siak nie możemu ich inicestwić... ale taki masowy atak na jednego jest myślę troszkę bardziej wydajniejszy... ale mówię, flota musi być naprawdę blisko siebie Smile

co myślicie o tym?
 
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Czw 16:02, 24 Kwi 2008    Temat postu: Back to top

Oczywiście, atak trzeba skupiać na jednym ze strażników - wtedy szybciej zrobi phase out.

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

 PostWysłany: Czw 18:50, 24 Kwi 2008    Temat postu: Back to top

no to takie male niedopracowanie jedno z baardzo niewielu w HW. Drugie a raczej pierwsze to chyba zmieniające tor pociski z dziala trójcy ( z kimś o tym na gg zresztą też gadałem )

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Czw 19:50, 24 Kwi 2008    Temat postu: Back to top

Ze mną Smile.

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

 PostWysłany: Czw 19:52, 24 Kwi 2008    Temat postu: Back to top

DolphinX napisał:
Ze mną Smile.


Tak myślałem Razz


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Hiigary

 PostWysłany: Czw 21:17, 24 Kwi 2008    Temat postu: Back to top

A ja wiem jak to wywołać

BC Vaygr musi strzelać trójcą w inną jednostkę, która właśnie zamyka swoją bramę hiperprzestrzenną*. Gdy strzał jest w połowie drogi, a brama jednostki właśnie się zamknęła, strzał robi skręt w kierunku podróżującego w hiperprzestrzeni statku, ale ogon strzału pozostaje ciągle w tym samym kierunku. Ale efekt jest trudny do zrobienia, trzeba wszystko zgrać.

Objaśnienia:
* znaczy, że jak się skacze czymś, to po wydaniu rozkazu, można jeszcze na niego atakować (tak zginęło wiele moich statków głównych). Strzał ma zatem nastąpić tuż przed zakończeniem tego zjawiska


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Czw 22:19, 24 Kwi 2008    Temat postu: Back to top

Nie tylko, wystarczy wystrzelić salwę kiedy cel ma mało hp - wtedy jeden pocisk trafia, a reszta szuka innych celów xD.

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

 PostWysłany: Pią 0:07, 25 Kwi 2008    Temat postu: Back to top

DolphinX napisał:
Nie tylko, wystarczy wystrzelić salwę kiedy cel ma mało hp - wtedy jeden pocisk trafia, a reszta szuka innych celów xD.

popieram, to raczej częściej się zdarza niż przy tych skokach. Chociaż i tak miałem z tym doczynienia dokładnie 2 razy w życiu (tyle widizałem, pewnie znacznie więcej umknęło mej uwadze)


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Hiigary

 PostWysłany: Pią 8:30, 25 Kwi 2008    Temat postu: Back to top

Mi się to zdarzyło też ok. 2 razy, a grałem dużo mniej od ciebie Razz (nie licząc kampanii, bo tam raczej się nie skacze, a moje statki raczej rzadko wybuchały)

Cytat:
wystarczy wystrzelić salwę kiedy cel ma mało hp - wtedy jeden pocisk trafia, a reszta szuka innych celów xD.

Poprawnie powinno być, kiedy cel już nie ma hp i prawie ma wybuchnąć. Smile


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

 PostWysłany: Pią 8:54, 25 Kwi 2008    Temat postu: Back to top

Rudy napisał:
Mi się to zdarzyło też ok. 2 razy, a grałem dużo mniej od ciebie Razz (nie licząc kampanii, bo tam raczej się nie skacze, a moje statki raczej rzadko wybuchały)

Cytat:
wystarczy wystrzelić salwę kiedy cel ma mało hp - wtedy jeden pocisk trafia, a reszta szuka innych celów xD.

Poprawnie powinno być, kiedy cel już nie ma hp i prawie ma wybuchnąć. Smile


A najlepiej kiedy cel zaczyna wybuchac juz przed dotarciem trojcy


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Gość






 PostWysłany: Pią 15:07, 25 Kwi 2008    Temat postu: Back to top

Tak wracajac do topica - misje mozna sobie bardzo ulatwic spamujac platformami jonowymi i podsylajac wszystkie jednostki wokol Bentus'a (Stocznia sie strasznie wlecze, ale w koncu tez doleci Wink
a... i rozsylanie platform jonowych wokol statkow nie jest najlepszym wyjsciem - lepiej niech kampia wokol hangaru MS (tego z ktorego wylatuja - po prostu nie wolno ich ruszac Smile ).
 
-Rakieta-
Administrator
<b>Administrator</b>


Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 1472
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śmignąłem z fregaty :)

 PostWysłany: Sob 19:12, 21 Kwi 2012    Temat postu: Back to top

Rudy napisał:
A ja wiem jak to wywołać

BC Vaygr musi strzelać trójcą w inną jednostkę, która właśnie zamyka swoją bramę hiperprzestrzenną*. Gdy strzał jest w połowie drogi, a brama jednostki właśnie się zamknęła, strzał robi skręt w kierunku podróżującego w hiperprzestrzeni statku, ale ogon strzału pozostaje ciągle w tym samym kierunku. Ale efekt jest trudny do zrobienia, trzeba wszystko zgrać.

Objaśnienia:
* znaczy, że jak się skacze czymś, to po wydaniu rozkazu, można jeszcze na niego atakować (tak zginęło wiele moich statków głównych). Strzał ma zatem nastąpić tuż przed zakończeniem tego zjawiska


Rudy- ja to lubię, wiem w którym kierunku mi coś ucieka Twisted Evil Co więcej, podobnie to się ma przy większości broni specjalnych- Faz Sajuuka też "zakręca" w sensie takim, że się wykrzywia.
Rakiety również zakręcają i gonią cel, który zwiał w hiper.

DolphinX napisał:
Nie tylko, wystarczy wystrzelić salwę kiedy cel ma mało hp - wtedy jeden pocisk trafia, a reszta szuka innych celów xD.


O, nigdy tego nie zaobserwowałem, muszę uważniej patrzeć

A do tematu, żeby nie offtop- Jak nie dopuścić do zniszczeń/uszkodzeń we flocie strat wywoływanych przez szanowne Keepersy? EMPować!!! Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez -Rakieta- dnia Sob 19:14, 21 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Graczy Homeworld Strona Główna -> Homeworld 2 / Kampania Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach