|
|
Forum Graczy Homeworld Forum dla fanow i graczy gier serii Homeworld
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Wto 16:22, 26 Lut 2008 Temat postu: Misja 10 - ciekawe odkrycia |
|
|
Rozpracowałem trochę schemat działania tej misji, jednej z trudniejszych bo mamy do czynienia ze znikającymi strażnikami .W zależności od poziomu trudności wygląda to tak:
1. Łatwy:
-Czas naprawy pancernika: 5 minut
-Tolerancja uszkodzeń Strażników (znikają, gdy mają uszkodzenia większe od tej wartości) procentowo: 50 %
-Tolerancja uszkodzeń 2 (nie wiem o co chodzi, ale są dwie wartości): 75 %
-Czas powrotu po zniknięciu: 30 sekund
-Limit robotów: 7
-Liczba produkowanych na raz robotów: 1
-Priorytet ataku Strażników:
Bentus, Statek Matka, Pancernik, Lotniskowce, Bombowce, Zbieracze, Grabarze, Korwety, Rafinerie.
-pancerz Strażników wzmocniony 2 razy
-atak Strażników osłabiony do 0.1
Na razie to tyle, jak będę miał czas to napiszę przy pozostałych stopniach trudności .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:06, 26 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
STOPNIE TRUDNOŚCI !?! Jest takie coś w hw !!??!!
A co do straznikow to raz w tej misji mialem tyle statkow ze podczas skoku straznikow w celu naprawy sie niszczyly (byl dzwiek wybuchu). po prostu nie nadazaly z ucieczka...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 13:23, 24 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Kreesz ma rację, sam jak jeszcze pogrywam w HW2 to na 10 mając flote ściśniętą, max jonów, bombowców i plat jonowych można zniszczyć całkowicie Strażników używając ich na raz na jednego Strażnika. Niestety kod gry nie przewiduje zniszczenia Strażników, więc tak czy siak nie możemu ich inicestwić... ale taki masowy atak na jednego jest myślę troszkę bardziej wydajniejszy... ale mówię, flota musi być naprawdę blisko siebie
co myślicie o tym?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Czw 16:02, 24 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Oczywiście, atak trzeba skupiać na jednym ze strażników - wtedy szybciej zrobi phase out.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:50, 24 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
no to takie male niedopracowanie jedno z baardzo niewielu w HW. Drugie a raczej pierwsze to chyba zmieniające tor pociski z dziala trójcy ( z kimś o tym na gg zresztą też gadałem )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Czw 19:50, 24 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Ze mną .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 19:52, 24 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
DolphinX napisał: |
Ze mną . |
Tak myślałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Czw 21:17, 24 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
A ja wiem jak to wywołać
BC Vaygr musi strzelać trójcą w inną jednostkę, która właśnie zamyka swoją bramę hiperprzestrzenną*. Gdy strzał jest w połowie drogi, a brama jednostki właśnie się zamknęła, strzał robi skręt w kierunku podróżującego w hiperprzestrzeni statku, ale ogon strzału pozostaje ciągle w tym samym kierunku. Ale efekt jest trudny do zrobienia, trzeba wszystko zgrać.
Objaśnienia:
* znaczy, że jak się skacze czymś, to po wydaniu rozkazu, można jeszcze na niego atakować (tak zginęło wiele moich statków głównych). Strzał ma zatem nastąpić tuż przed zakończeniem tego zjawiska
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Czw 22:19, 24 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Nie tylko, wystarczy wystrzelić salwę kiedy cel ma mało hp - wtedy jeden pocisk trafia, a reszta szuka innych celów xD.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 0:07, 25 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
DolphinX napisał: |
Nie tylko, wystarczy wystrzelić salwę kiedy cel ma mało hp - wtedy jeden pocisk trafia, a reszta szuka innych celów xD. |
popieram, to raczej częściej się zdarza niż przy tych skokach. Chociaż i tak miałem z tym doczynienia dokładnie 2 razy w życiu (tyle widizałem, pewnie znacznie więcej umknęło mej uwadze)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Pią 8:30, 25 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Mi się to zdarzyło też ok. 2 razy, a grałem dużo mniej od ciebie (nie licząc kampanii, bo tam raczej się nie skacze, a moje statki raczej rzadko wybuchały)
Cytat: |
wystarczy wystrzelić salwę kiedy cel ma mało hp - wtedy jeden pocisk trafia, a reszta szuka innych celów xD. |
Poprawnie powinno być, kiedy cel już nie ma hp i prawie ma wybuchnąć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 8:54, 25 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Rudy napisał: |
Mi się to zdarzyło też ok. 2 razy, a grałem dużo mniej od ciebie (nie licząc kampanii, bo tam raczej się nie skacze, a moje statki raczej rzadko wybuchały)
Cytat: |
wystarczy wystrzelić salwę kiedy cel ma mało hp - wtedy jeden pocisk trafia, a reszta szuka innych celów xD. |
Poprawnie powinno być, kiedy cel już nie ma hp i prawie ma wybuchnąć. |
A najlepiej kiedy cel zaczyna wybuchac juz przed dotarciem trojcy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 15:07, 25 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Tak wracajac do topica - misje mozna sobie bardzo ulatwic spamujac platformami jonowymi i podsylajac wszystkie jednostki wokol Bentus'a (Stocznia sie strasznie wlecze, ale w koncu tez doleci
a... i rozsylanie platform jonowych wokol statkow nie jest najlepszym wyjsciem - lepiej niech kampia wokol hangaru MS (tego z ktorego wylatuja - po prostu nie wolno ich ruszac ).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Rakieta-
Administrator
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 1472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śmignąłem z fregaty :)
|
Wysłany: Sob 19:12, 21 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Rudy napisał: |
A ja wiem jak to wywołać
BC Vaygr musi strzelać trójcą w inną jednostkę, która właśnie zamyka swoją bramę hiperprzestrzenną*. Gdy strzał jest w połowie drogi, a brama jednostki właśnie się zamknęła, strzał robi skręt w kierunku podróżującego w hiperprzestrzeni statku, ale ogon strzału pozostaje ciągle w tym samym kierunku. Ale efekt jest trudny do zrobienia, trzeba wszystko zgrać.
Objaśnienia:
* znaczy, że jak się skacze czymś, to po wydaniu rozkazu, można jeszcze na niego atakować (tak zginęło wiele moich statków głównych). Strzał ma zatem nastąpić tuż przed zakończeniem tego zjawiska |
Rudy- ja to lubię, wiem w którym kierunku mi coś ucieka Co więcej, podobnie to się ma przy większości broni specjalnych- Faz Sajuuka też "zakręca" w sensie takim, że się wykrzywia.
Rakiety również zakręcają i gonią cel, który zwiał w hiper.
DolphinX napisał: |
Nie tylko, wystarczy wystrzelić salwę kiedy cel ma mało hp - wtedy jeden pocisk trafia, a reszta szuka innych celów xD. |
O, nigdy tego nie zaobserwowałem, muszę uważniej patrzeć
A do tematu, żeby nie offtop- Jak nie dopuścić do zniszczeń/uszkodzeń we flocie strat wywoływanych przez szanowne Keepersy? EMPować!!!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez -Rakieta- dnia Sob 19:14, 21 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|