|
|
Forum Graczy Homeworld Forum dla fanow i graczy gier serii Homeworld
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Śro 23:45, 20 Sie 2008 Temat postu: Next-Gen |
|
|
Co według Was powinna zawierać typowa gra next-gen? Jakie efekty, możliwości itd.?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
piter555
Starszy Mat
Dołączył: 07 Mar 2008
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Czw 13:47, 21 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Wszystkie jakie można I żeby była rozbudowana fabuła i nie nudna.
PS: Mój setny post!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piter555 dnia Czw 13:48, 21 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Czw 14:57, 21 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Ale niech będą realistyczne, np. weźmy taki bloom, wszechobecny dzisiaj - w realu zobaczymy go dosyć rzadko, głównie rano, jak słońce jest nisko ale świeci jasno, szczególnie dobrze widać na jasnym asfalcie lub betonie, a w grach - wszędzie, i o wiele za dużo. A poza tym widać, że gry dzielą się już tylko na 2 grupy - dema technologiczne (głównie FPSy ) i gry "z jajami" (RTSy, często RPG, choć te też zaliczają się do pierwszej grupy). Właśnie fabuła jest tym, co buduje klimat - w starszych grach to czego nie dało się zrobić efektami robiło się fabułą, dziś przeciętny gracz (czytaj dzieci neo ) zachwyca się grafiką Crysisa, i gra czysto dla rozrywki .
A temat założyłem, gdyż po modzie zamierzam się zająć grą (FPS z elementami RPG), do której powoli opracowuję złożoną fabułę , i zastanawiam się jakich efektów użyć, na co poświęcać więcej czasu . Mam już parę silników na oku, reszta to tylko kwestia czasu i chęci .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DolphinX dnia Czw 14:58, 21 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Czw 16:52, 21 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Może... inny efekt hiperprzestrzenii?
Zamiast prostokątu, okrąg, który się obraca i świeci biało-niebieskim światłem? .
Albo coś takiego, że do każdego statku przydzielone są odpowiednie szczątki RU.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Czw 18:58, 21 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Eee, że co?
Bo ja nie myślałem o HW2 . A oba twoje pomysły są wykonalne na HW2, z tego co wiem .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Pią 11:06, 22 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Ahh... myślałem, że to do twojego HW2Moda . To w takim razie ci nie pomogę, nie jestem takim specjalistą od gier (wolę oszczędzać pieniądze na coś większego )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 17:47, 22 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Powiedz lepiej jakie silniki... sam kiedyś się tym interesowałem. Wg mnie grafika ma przedewszystkim budować klimat gry, więc to jaka ma być zależy od tego o czym ma byc ten tytuł i jak ma to przedstawiać. Wiadomo, że raczej kolorowanki w stylu WoW-a nie zastosujesz w horrorze
jeden tip: szczególy fabuły zostaw sobie na koniec. Najpierw zrób siakieś tech demo.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Pią 18:53, 22 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Ciekawie wypada Esenthel Engine, polski silnik, nawet spore możliwości (i wymagania ), licencja komercyjna 2k PLN, niekomercyjna za free. A do nauki to chyba wiadomo, najczęściej Irrlicht albo OGRE.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 17:47, 24 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
troche nie na temat, ale wczoraj na tvn 24 widizalem prezentacje takiego cacka za 500 pln ktore nakladasz na glowe i odczytuje fale mozgowe! KURDE mozna juz na tym grac w strzelanki nawet ! nie mowiac juz o pisaniu i sterowaniu w windowsie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MietekPL
Bosmanmat
Dołączył: 19 Sty 2012
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielony Gaj
|
Wysłany: Nie 16:32, 27 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
pomyśl jak by się fajnie gralo whomka 2 co ty nawet we wszyskie gry by sie fajnie grało cool
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Rakieta-
Administrator
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 1472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śmignąłem z fregaty :)
|
Wysłany: Nie 17:07, 27 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
wowo, jeszecze kaby była opcja steruj sam statkiem. Idę ze stołówki na mostek BeCeka i wydaję rozkazy.
-Wychodzimy z hiper!
- Cała naprzód i ognia w te silniki! - wrzeszczę Ma się rozumieć, wszystko myślowo
PS: jak robić te xfirowe sygny? napisz na priv, bo tu spamik sie robi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|