|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Nie 20:50, 03 Lut 2008 Temat postu: Stwórzmy nowego, własnego moda |
|
|
Znalazł by się ktoś chętny do współpracy? Najlepiej grafik 3D, ale nie obrażę się w razie gdyby ktoś się na tym nie znał. Cele moda:
1. Dodanie kampanii Vaygrów - trudne, choć wykonalne - potrzebni:
scenarzysta , bo ktoś to musi napisać, skrypterzy też się przydadzą
2. Dodanie Przodków do potyczki - wiem, istnieje wiele takich modów, ale dlaczego nie stworzyć własnego? - potrzebni:
najlepiej grafik 3D, trzeba by było stworzyć The Foundry (statek flagowy Przodków, jego części są już w grze), skrypterami nie pogardzę
3. Dodanie nowych okrętów - takich jak Okręt Dowodzenia (ulepszona, ale droższa wersja Korwety Dowodzenia), Fregata i Platforma Przeciwrakietowa -
tutaj przydadzą się skrypterzy, chociaż gdyby ktoś mógł stworzyć model Fregaty bądź Platformy byłbym wdzięczny
4. Więcej uzbrojenia np. myśliwców, jak w modzie PDS
5. Tutaj zostawiam lukę, gdyby ktoś miał inne pomysły .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NuterX
Bosman
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Nie 21:16, 03 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
No swietna inicjatywa...
Hmmm.... jesli moglbym pomoc to tylko merytorycznie... moze w scenariuszu , o skryptach pojecia niemam, a na grafice 3D sie nieznam....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Nie 21:22, 03 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Ja też na początku nie miałem pojęcia o skryptach - ale się nauczyłem. Mogę napisać parę tutoriali .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BL_Lacertae
Moderator
Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 1794
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 21:24, 03 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Mogę wesprzeć to duchowo ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pypcioman
Administrator
Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 980
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lochy ratusza
|
Wysłany: Nie 23:35, 03 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
ja mogę wam życzyć powodzenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Nie 23:57, 03 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Wam? Na razie jestem tylko ja . Skrypty to mały problem, gorzej z grafiką, bo tego nie umiem, a nauczyć się jest ciężko .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 0:21, 04 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
BL_Lacertae napisał: |
Mogę wesprzeć to duchowo ... |
ja też
Tzn mógłbym i historię robić + stawiać parametry nowych jednsotek itp aby wszystko zbalansować. Ale czasu jak zawsze ,za mało
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kreescher dnia Pon 0:22, 04 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Pon 0:24, 04 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Każda pomoc jest mile widziana .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NuterX
Bosman
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pon 1:02, 04 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Mam kilku znajomych grafikow... zapytam , moze znajda troche czasu i checi aby pomoc (tylko z tego co wiem unikaja komp jak ognia w domu - w pracy im wystarcza promieniowania...:-D)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Czw 23:59, 07 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Aktualnie prace zakończone nad:
a)Okrętem Dowodzenia (model: transportowiec Biskup):
-posiada system obrony przeciwrakietowej (jeszcze muszę popracować nad celnością, aktualnie jest za dobry )
-wzmacnia uszkodzenia powodowane przez uzbrojenie naszych okrętów w odległości 4500 m o 25 %
-wzmacnia celność naszego uzbrojenia o 50 %
-posiada napęd hiperprzestrzenny, cena skoku od 100 do 600 JZ
-pracuję nad hangarem mogącym pomieścić 10 eskadr myśliwców lub korwet
-obecnie jest najmocniejszym (w sensie kadłuba) statkiem w multi - 400.000
-Vmax bez modyfikacji: 69
b) Myśliwiec pulsarowy (model: normalny myśliwiec):
-uzbrojony w działo pulsarowe, strzelające nawet pod dużym kątem (nie sprawdzałem dokładnie, ale koło 80 stopni od toru lotu)
-wzmocniony kadłub, słabsze silniki (generator ten sam, więc na czymś musiałem zaoszczędzić energię ), dłuższy czas produkcji o 5 sekund, koszt większy o 100 JZ
Na razie to tyle, mam jeszcze parę innych okrętów, ale niedokończonych.
Edit:
Są pierwsze fotki Okrętu Dowodzenia, najprawdopodobniej zrobione przez Vaygryjską sondę szpiegowską.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DolphinX dnia Pią 17:47, 08 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pypcioman
Administrator
Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 980
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lochy ratusza
|
Wysłany: Pią 21:29, 08 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
dobre
oby tak dalej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 1:19, 09 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
ty mi lepiej pokaz jak dziala ten system przeciwrakietowy bo w calej grze nie ma chyba takiego (choc jak widac jest taka opcja )
dolphin jeśli chciałbym z tobą zagrać na tym modzie to musze skopiować te pliki co ty zrobiłeś do siebie tak? A czy będe mógł się jakoś przełączać między v. normlaną a modem? Normalne mody mają po porstu skrót z wpisem do lini komend i to jakoś działa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Sob 19:19, 09 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Screeny Fregaty Pulsacyjnej - działo (atak 1000) strzela co 1 sekundę:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
PS. Zapomniałem zmienić ikonkę, dlatego jest taka dziwna .
Edit:
Co myślicie o fregacie EMP? Taka lepsza wersja scouta .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DolphinX dnia Nie 11:36, 10 Lut 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 10:34, 23 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Ja ci mogę na stałe robić te modele , brak mi tylko dobrych pomysłów
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Pią 17:54, 23 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
A dla mnie będzie to zaszczyt pracować pod twoimi sztandarami Powiedz tylko co i jak, ja spróbuję zrobić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|