|
|
Forum Graczy Homeworld Forum dla fanow i graczy gier serii Homeworld
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JACKE
Starszy Mat
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:32, 26 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
A zbieracze mogłyby porywać myśliwce i kanonierki porażone EMP?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez JACKE dnia Wto 21:35, 26 Lut 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Prix
Starszy Mat
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:56, 26 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Dodajcie do kampanii Robali z "Gry Endera". Kim będzie Kreska ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Wto 23:32, 26 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Mogę spróbować zrobić "wykorzystywanie" cudzych myśliwców - na złom .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 1:54, 27 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Prix napisał: |
Dodajcie do kampanii Robali z "Gry Endera". Kim będzie Kreska ? |
dali mi jakas fregate, ale straszny zlom, mam nadzieje ze historia wokol niego bedzie lepsza.
I radze wam zwrocic oczy na fregate kpt Sobana. Miala 500 ataku samych dzielk kinetycznych... 250 szybkosci chyba i z 50000 obrony...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 14:15, 27 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
No taa. Jescze ci dodamy Kreescher do fregaty nie boj sie.
PS Jacke odblokuj mnie na GG - chcę z tobą porozmawiać.
Aha. Gadałem z Doplhem i własnie planujemy zrobić coś w rodzaju Salvage Corvette z 1 częśći (Korweta Przechwytująca inne statki)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Śro 15:11, 27 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Ale przechwytywanie będzie działać pewnie tylko w ten sposób, że statek wroga idzie na złom i oddaje nam jz, nie wiem czy HW2 obsługuje inny sposób przejmowania niż desant. A fregatę Kreeschera jeszcze poprawię, zrobię z niej Fregatę Pościgową .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 15:28, 27 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Nom - ale wiem tyle. Obraziłem się na gry Online dlatego bedę więcej myślał o Hw2 ;-) Wymyślam własnie jakiś scenariusz.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Nie 13:46, 02 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Będzie totalna przeróbka . Krążowniki staną się bardziej ociężałe, niszczyciele bardziej uzbrojone, będą nowe moduły dla krążowników i lotniskowców .
Edit:
Screeny głowicy termojądrowej (tak, wiem, każda większa rakieta hw2 jest w takową uzbrojona, ale ta jest dużo mocniejsza - atak 1k do 10k i efekt emp od 100 do 1k (do wyłączenia krążownika wystarczy impuls o sile 10k), rakiet wylatuje 8 ):
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Głównym celem był krązownik Venator (wyposażony w tarcze o mocy 50k i czasie doładowania 30 sekund). Efekt sami widzicie: totalna destrukcja lotniskowca, utrata ~40 % hp msa i podobnie przy Venatorze .
Teraz pracuję nad promieniem ściągającym (dostępnym dla hiigarańskiego bc). Oba ataki (głowica i promień) będą dostępne bo badaniu naukowym, w dodatku dosyć drogim.
Edit2: Mam do was pytanie:
co myślicie o zmianie drzewa technologicznego? Chodzi mi o jego rozbudowanie, np. przed budową fregat czy platform jonowych trzeba będzie wynaleźć działo jonowe, które z kolei pozwoli na wynalezienie pulsarów itp.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DolphinX dnia Pon 17:07, 03 Mar 2008, w całości zmieniany 5 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
piter555
Starszy Mat
Dołączył: 07 Mar 2008
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pią 14:22, 07 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
można by wykorzystać te wrota balcory. np. koniec misji, ale żeby ją zakończyć trzeba przez nie przelecieć. podobnie jak w star wolves.
nimi mogli by przybyć przodkowie tak samo jak zły CHARAKTER
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piter555 dnia Śro 17:02, 12 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Pią 15:41, 07 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Screeny Vulcan Phalanx:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Edit: Posta skopiowałem, ponieważ tam wykraczał poza temat (mod może tamtego usunąć):
Aktualnie tworzę model Gniewu Sajuuka (Sajuuk's Wrath) - nowego okrętu flagowego. Następnie przyjdzie stworzyć jego uzbrojenie:
-główne działo elementarne (particle cannon, strzela wiązką cząstek elementarnych, zabójczych dla organizmów żywych, ale również dla każdego rodzaju materiałów niestabilnych - atak bezpośredni 400k, strzał raz na 5 minut, efekt odczuwalny w zasięgu 1-2 km od celu z atakiem 100k, obie wartości się nakładają)
-działa strumieniowe (a'la nanity - atak serią 120 strzałów (każdy trwa 0.1 sek, ładowanie 0.5 sek), po tym działo ładuje kondensatory przez okres 30 sekund) - takich będzie 16 na całym okręcie - atak każdego strzału około 1000
-emitery wysokoenergetycznych fal kwantowych (nazwa się może zmienić, ale atak zostaje - 500, szybkostrzelność 0.5 sek, atakuje tylko myśliwce i korwety, działa trochę jak EMP, z tym że praktycznie na zawsze eliminuje załogę myśliwca/korwety) - takich będzie 10 na górze i 8 na dole kadłuba.
Gniew Sajuuka będzie posiadał 1kk pancerza, i prędkość 69 m/s.
I jak?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DolphinX dnia Wto 20:12, 08 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Pią 22:28, 18 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Sry za double, ale nikt nie odpowiada . Macie jakieś pomysły? Piszcie co chcecie, ja rozpatrzę każdą propozycję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Sob 11:28, 19 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
może stworzyć jakieś "inne" wyglądy statków, których nie było w HW2?
A, właśnie wspomniał mi się pomysł pewnego ataku specjalnego statków głównych. Atak polegałby na tym, że pod pokrywą statku głównego chowałby się Wielkie Działo, coś jak siege cannon, ale lepsze. Musiałoby być przed każdym strzałem schowane, aby ochłodzić się. Można dodać jakiś moduł chłodzenia, którego jak się uszkodzi, nie będzie możliwy strzał. Ładowanie działa trwałoby też trochę czasu, silniki wtedy musiały by być wyłączone, bo inaczej reaktor ni wytrzymałby takiego natężenia. Po strzale statek byłby "popchnięty" do tyłu siłą strzału. Takie bajery i inne. Wyglądałoby to mniej-więcej tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
oczywiście grafikę, jak te działo ma być ułożone pozostawiam wam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rudy dnia Sob 11:58, 19 Kwi 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 14:31, 19 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
professional szkic xD
a pomysł dobry tylko ja bym sobie tak nie wyobrażał tego statku. Prędzej coś w stylu długiego głowonoga która ma pomiędzy nogami luke na działo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Sob 17:12, 19 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Każdy ma swoją koncepcję, a co do szkicu - dziękuję, dla wiadomości obrazek został wykonany w jednym z najbardziej zaawansowanych programów o nazwie Paint . A można by się było dowiedzieć, kiedy pokaże się pierwsza wersja tego moda (nie żebym poganiał, ale już mi ślinka cieknie na widok fabuły, statków i ulepszeń )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Sob 18:40, 19 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Pierwsza wersja już była :p. Wtedy jeszcze niedopracowana, same bronie, badania i ulepszone statki. Teraz modeluję myśliwiec klasy Akoon . Potem przyjdzie czas na betę Gniewu Sajuuka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Nie 10:46, 20 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
No to chyba zaspałem To gdzie można pobrać tego moda (i ewentualnie późniejsze wersje) ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Nie 10:54, 20 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Jutro dam wersję najnowszą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Śro 20:30, 23 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
To gdzie ten mod?
W międzyczasie zrobiłem pewien minimod. Jeżeli można, chciałbym, żeby był w tej waszej kampanii jakiś mały epizod z tym statkiem :
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 21:09, 23 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Troche offtopic: W czym robicie mapki do misji? / będziecie robić.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:32, 23 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Sky_walker napisał: |
Troche offtopic: W czym robicie mapki do misji? / będziecie robić. |
no w normalnym edytorze map chyba o.0 jest tu na forum stary watek... i rozwiazanie pewnego problemu jaki sie wiazal z tym programem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Możesz zmieniać swoje posty Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|