|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 0:29, 23 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Będzie wiele editów wszystkich misji, które zaplanowałem. Przygotować się na opóźnienia. Przewidywane zrobienie 1misji - 2 tygodnie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Sob 1:16, 23 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
A ja dopowiem: edity są z powodu niedopracowanej fabuły pierwszych misji (opierają się na budowie msa i trzeba je zmienić na trochę nowsze pomysły).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 12:32, 23 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
No włacha.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Sob 16:01, 23 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Lecą screeny nowych badań :
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Macie inne propozycje? Zrobię jeszcze te 4 hiperprzestrzenne co znalazłem ich opisy w tłumaczeniu gry .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 16:03, 23 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Dobre. przyda się
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Sob 16:05, 23 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Powinno to trochę zmienić taktykę graczy na multi - zamiast budować mnóstwo zbieraczy zrobią badania a więcej czasu będzie można na budowę wojska przeznaczyć .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 16:43, 23 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Nom - pola zasobów to przeszłośc wystarczy przy matce zbudowąć te ulepszone
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 16:50, 23 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
nie powiedizal bym. Zawsze im wiecej zasobow tym lepiej. Bo wiecej zasobow to wiecej statkow. Wiec i tak bedzie sie wydobywalo zasoby gdzie indziej. A pozatym zasoby sa ograniczone na kazdej asteroidzie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 17:01, 23 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
No to też ale znacznie to ułatwia dzialanie Ru...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Sob 17:17, 23 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Heh chyba za bardzo. Każda modyfikacja na poziomie 2 podnosi wartość o mnożnik 2.5.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DolphinX dnia Sob 17:17, 23 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 17:48, 23 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Czyli BC na low zasobach będzie możliwe w hiper szybkim czasie ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pypcioman
Administrator
Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 980
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lochy ratusza
|
Wysłany: Sob 18:45, 23 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
DolphinX napisał: |
Jak ktoś chce swój okręt, to niech sam go sobie zrobi. Mogę powiedzieć jak. |
jestem za takim pomysłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Sob 22:44, 23 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Nowe okienko hiperprzestrzenne Vaygrów - czerwone (jak będę miał czas to je rozjaśnię, teraz jest trochę ciemne):
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
I jak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 22:54, 23 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
fajne i do Vaygrów pasuje bo zielone tak raczej nie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pypcioman
Administrator
Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 980
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lochy ratusza
|
Wysłany: Nie 3:32, 24 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
ja mam pytanie do nowych badań
ulepszenie zbieracza do 1 poziomu pojemności ok
ale ulepszenie wydajności na czym będzie polegać ? szybciej będzie wydobywał ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 12:09, 24 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
no raczej tak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NuterX
Bosman
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Nie 12:23, 24 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
ja tez mam pytanie do nowych badan:
System wczesnego ostrzegania przed GW, o ile wiem (a moze tylko mi sie wydaje), zderzenie z GW powoduje uszkodzenia dd i mniejszych okretow (jaki sens wtedy prowadzenie ww badan na ms?), ms, sy i bc sa "niewrazliwe na to.
Chyba ze te badania maja zastosowanie do wszystkich naszych okretow (ale wtedy proponuje je przenisc do innej zakładki).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez NuterX dnia Nie 12:24, 24 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Nie 12:34, 24 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Owszem, badanie pokazuje się na MSie ale działa na wszystkie statki. Dałem tak, ponieważ to MS jest najważniejszym statkiem w grze, wiec to na nim się powinno takie badania przeprowadzać. To tak jak z badaniem hipernapędu.
Wszelkie ulepszenia pojemności, wydajności mnożą dotychczasową wartość przez 1,5 a na poziomie drugim przez 2,5 (mnożniki w HW2 się nigdy nie sumują! Zawsze bierze się pod uwagę pierwotną wartość bez badań).
Edit: Ma ktoś inne pomysły? Na badania, podsystemy?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DolphinX dnia Nie 13:05, 24 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NuterX
Bosman
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Nie 13:14, 24 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Moze Wieksza moc Hiper (np. 2 lvl Hiper pozwala pokonac 1 lvl GW - jesli niecalkowicie to chociaz zmniejszyc dystans docelowy), IMO przydalyby sie rowniez stare dobre Cloaked Fighter-y z HW1...;-). Moze tez mobilne (albo i stacjonarne) moduly GW - jak w ktorejs misji kampanii).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Nie 15:23, 24 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Nie da się zrobić napędu hiperprzestrzennego omijającego grav walla. Ale sondy gw można zrobić. Zamaskowane myśliwce również .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|