Forum Forum Graczy Homeworld Strona Główna Forum Graczy Homeworld
Forum dla fanow i graczy gier serii Homeworld


Sajuuk's Wrath
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 14, 15, 16  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Graczy Homeworld Strona Główna -> Dodatki do gry - (HW2 Classic)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Wto 22:22, 19 Maj 2009    Temat postu: Back to top

Znów się źle wyraziłem. To co do tej pory prezentowałem nie ma nic wspólnego z nową fabułą. Jedyne co mogę powiedzieć, to że mod zmieni nazwę na Homeworld: The Prophecy (Proroctwo Smile). Może to was jakoś nakieruje, a ja spróbuję coś zrobić w kierunku kampanii.

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Filek
Bosman
Bosman


Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kujawsko-pomorskie

 PostWysłany: Śro 7:20, 20 Maj 2009    Temat postu: Back to top

Poprawka: Mod zmieni nazwę na Homeworld2: The Prophecy Wink .

Mam pomysł na fabułe modu (hmmm... jek by go tu nazwać Question )


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Śro 14:31, 20 Maj 2009    Temat postu: Back to top

Wyślij na PW Wink.

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Filek
Bosman
Bosman


Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kujawsko-pomorskie

 PostWysłany: Śro 17:24, 20 Maj 2009    Temat postu: Back to top

Historia rozpoczyna się na Marsie, półtora miliarda lat przed naszą erą. Tamtejsi naukowcy odkrywają, że ich planeta zaczyna tracić atmosferę. Cywilizacja o stopniu zaawansowania nieco większym niż Ziemia postanawia wybudować statki kolonizacyjne, które miałyby przygotować dla niej nowy dom

Celem tych statków staje się Ziemia, sąsiednia planeta układu słonecznego.

Epizod (kampania) 1;

Misja 1:

Kapitan Soban (przodek tego z Hw2) dostaje zadanie eskortowania kolonizatora na jednym z odcinków jego przelotu. Na tym właśnie odcinku zostają zaatakowani przez ultraszybkie (2000prędkości), opływowe myśliwce. Gdy oddział Sobana i kolonizator są bliskie porażki z nadprzestrzeni, oknem jasnym i promienistym wychodzi olbrzyni (15 km) niebieskawy, półprzeźroczysty okręt Przodków. Bez problemu niszczy myśliwce wroga. Rozpoczyna proroctwo.
W trakcie głoszenia z nadprzestrzeni, z podobnych okien wychodzą jednostki Vaygrów, Taiidan i nowych wrogów (którzy okażą się potem być krewniakami Przodków). Proroctwo zostaje przerwane, okręt Przodków i wrogie jednostki rozpoczynają wzajemny ostrzał. W trakcie walki proroctwo jest kontynuowane. W czasie walki a nadprzestrzeni wychodzi okręt podobny do statku Przodków, tylko, że czerwonawy (klasyk: niebiescy-dobrzy, czerwoni-źli). Nawiązuje się wielka walka, do której po chwili dołączają okręty Przodków, które wychodzą z hiperprzestrzeni. Padają ostatnie słowa proroctwa. Wtedy padają słowa: Soban...
...nie pozwól, by wypełniła się przepowiednia...
...odpowiedź znajdziesz na Ziemi.
Gracz traci kontrolę nad myśliwcami, w zamian dostając fregetę, dwie eskadry korwet i pięć eskadr myśliwców Przodków. Jednostki kontynuują ostrzał, ekran powoli się zaciemnia.

Misja 2:

Ekran rozjaśnia się, w tle mapy widać Ziemię na dole i Księżyc u góry. Wokół toczy się walka Ziemian (którzy są przodkami Hiigaran) i Hiigaran z Vaygrami. gracz dostaje polecenie zniszczenia Modułów Kontroli Ognia Vaygrów. Zadanie to jest łatwiejsze, niż by się wydawało, gdyż ogień Vaygrów skupiony jest na jednostkach ziemskich i hiigarańskich.
Po dokonaniu tego jednostki Vaygrów w ciągu kilku(nastu) minut są niszczone i następuje część czysto oficjalna (jednostki gracza (Sobana) zostają włączone do sił broniących Ziemi.


.

.

.

Dwa miliardy lat temu z marsa wystartował pierwszy kolonizator, a za nim transportowce z miliardem ludzi na pokładzie. Tyle właśnie liczyła populacja tej planety. Jednak istniała grupa ludzi (kilkanaście tysięcy), która mieszkała pod ziemią. Gdy kolonizator wystartował tamci wyszli na powierzchnię. Przejęli wiedzę technologiczną ludzi i dzięki temu, że kolonizator leciał stopięćdziesiąt lat w znacznym stopniu przewyższyli technologicznie Ziemian. Skonstruowali własny, szybszy kolonizator i wyruszyli w kierunku centrum galaktyki. Szpiedzy Ziemi tyle tylko się o nich dowiedzieli. Poźniej nikt juz o nich nie słyszał...
Sami Marsjanie (sory, pomyliłem się, nie ludzie - Marsjanami będę ich dalej nazywać) nie zamierzali zostać na tej planecie. Zbudowali kolejny kolonizator, z szybszym napędęm i możliwościami wykonywania krótkich skoków w nadprzestrzeń. Statkiem tym udali się w dalszą podróż
Pozostawili na Ziemi przestrogę dla zawansowanej cywilizacji, jaka być może rozwinie się na tej planecie. Przedstawili im swoją historię, by ludzie dbali o swój dom.

Kolejne misje w tym epizodzie polegały będą na obronie Ziemi przed Vaygrami.

Po wygranej kampanii gracz słyszy historię:

Ludzie nie znaleźli historii Marsjan. Na ich nieszczęście. W roku trzytysięcznym doprowadzili swoją planetę do upadku ekologicznego. Musieli uciekać. Po latach intensywnej pracy skonstruowali olbrzymi kolonizator, który ludzi rozwiózł po planetach naszej galaktyki. Ludzie wylądowali w czterech skupiskach: na planetach Kushan, Hiigara, na małych planetkach pogranicza galaktyki i na kilku średniej wielkości planetach, tworzących niedawne imperium Taiidan. Nie wiadomo, co się stało z ludźmi, którzy nie wylądowali na Hiigarze. Nie wiadomo też, dlaczego zaczęły się wtedy rozwijać inne cywilizacje w tym rejonie. Wygląda to tak, jakby ktoś chciał tych wszystkich wojen w tym sektorze galaktyki...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Filek dnia Śro 17:26, 20 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

 PostWysłany: Śro 19:28, 20 Maj 2009    Temat postu: Back to top

jak dla mnie troche zbyt namieszane. No i jaki kolonek leciał 150 lat? z marsa na ziemie?

Jak dla mnie historia powinna rozwijać się powoli.


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Filek
Bosman
Bosman


Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kujawsko-pomorskie

 PostWysłany: Śro 20:06, 20 Maj 2009    Temat postu: Back to top

O to się nie martw Wink To, o czym się dowiadujemy to tylko ułamek historii uniwersum Hw.

Tutaj mieliśmy skok z przeszłości do teraźniejszości.

W następnych epizodach planuję walkę po stronie Vaygrów, skok w czasie do imperium Przodków oraz walkę po stronie ich wrogów (nie wiem jeszce, jak ich nazwać). Wszystko po to, by rozwikłać zagadkę...

A tej zagadki jeszcze nie poznaliśmy. A co do zbytniej ilości informacji, Kresz, to w epizodzie I nie wiesz nawet co tak właściwie i po co robisz...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Filek dnia Śro 20:41, 20 Maj 2009, w całości zmieniany 2 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Śro 20:37, 20 Maj 2009    Temat postu: Back to top

Oj Kreescher, zdziwiłbyś się.
Wolisz być powoli wprowadzany do świata gry, dostając coraz lepsze jednostki, i coraz trudniejsze misje, czy może:
już w pierwszej misji trafiasz na środek pola walki, dostajesz jakieś dobre (ale nie najlepsze!) okręty, a potem z każdą misją poznajesz świat do którego zostałeś wrzucony.
Bo ja wybieram to drugie, wolę dostać takiego kopa w tył od razu na początku. Powolne wprowadzanie w fabułę jest już raczej oklepane...


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Filek
Bosman
Bosman


Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kujawsko-pomorskie

 PostWysłany: Śro 21:02, 20 Maj 2009    Temat postu: Back to top

Ja również wolę to drugie. W moim przypadku przez wykorzystanie napędu czasoprzestrzennego zostajesz wrzucony w wir walki pomiędzy istotami będącymi już formami niematerialnymi. Sprawa wygląda ogólnie tak:

Przed ewolucją Przodkowie oraz ich wrogowie pochodzili z tej samej rasy, jednak ich drogi rozeszły się. Spotkali się znowu, gdy posiadali dwa największe imperia. Po latach walk Przodkowie wyewoluowali w istoty niematerialne, będące czystą energią i połąchyli się w istoty, dusze ich statków. Najważniejszą był Sajuuk, panujący nad Statkiem flagowym Przodków. Ewolucję przeszli również wrogowie przodków, lecz tylko niektórzy, którzy utworzyli duszę ich statku matki. Od tej pory Przodkowie panowali w świecie energii i posiadali władzę nad całym kosmosem, a ich wrogowie Władzę militarną we wszechświecie.

Odtąd wrogowie Przodków zajęli się dalszą ewolucją, by dogonić Przodków, zaś Przodkowie porzucili świat materialny. Technologie obu ras niszczały do momentu wynalezienia przez grupkę ostatnich naukowców napędu czasoprzestrzennego. Decyzja zapadła. Przodkowie mieli zostać zniszczeni zanim rozpoczęli podróże kosmiczne. Niedaleko Marsa (planety Przodków) Pojawiły się wrogie siły. Zaatakowały Sobana (ciebie), lecz zostały zatrzymane przez Przodków, a Soban dostał okręty, które miały przywrócić porządek we wszechświecie.

Fabuła tego modu ma, prowadząc gracza w czterech wymiarach, ukazać pochodzenie ras uniwersum Hw oraz wykorzystać jego umiejętności prowadzenia zarówno walk z użyciem kilku myśliwców i dwóch - trzech fregat, jak i wielkich kosmicznych batalii flot impeiów opowiadających się po stronie dobra i zła, doprowadzając do pokoju.


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Śro 21:46, 20 Maj 2009    Temat postu: Back to top

Nieźle, ale skromnie mówiąc, moja jest chyba lepsza xD. Ale nie mogę jej zdradzić...
To zepsułoby zabawę, o ile do niej kiedyś dojdzie Smile.


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Filek
Bosman
Bosman


Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kujawsko-pomorskie

 PostWysłany: Czw 14:01, 21 Maj 2009    Temat postu: Back to top

Dolphin, mógłbyś mi streścić historię uniwersum Hw według twojej kampanii?

Chodzi mi o to, żeby nie wyszły nam dwie różne historie...


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Czw 16:30, 21 Maj 2009    Temat postu: Back to top

Raczej nie. Ja wam nie będę psuł przyjemności z gry, to wy mi nie psujcie przyjemności z tworzenia Smile.

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
piter555
Starszy Mat
Starszy Mat


Dołączył: 07 Mar 2008
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia Góra

 PostWysłany: Czw 20:49, 28 Maj 2009    Temat postu: Back to top

Hehe Filek co do Przodków, strasznie przypominają Pradawnych z SG, ale to może nawet dobrze. Dolfin ja jak co mogę być beta testerem. Na wakacje planuję, naukę skryptów LUA, więc może i w tym się przydam.

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Nie 20:08, 28 Cze 2009    Temat postu: Back to top

Zróbmy renowację w temacie Wink.
Chcecie zobaczyć jakieś concept arty, które wykorzystuję, czy wolicie dostać gotowy statek do zabawy w grze (aktualnie kończę już 4 wersję Gniewu Sajuuka , zostały detale i oczywiście tekstury, w wakacje się wyrobię, tym razem już naprawdę, mam pomysł = jest praca, czas też jest, więc nie ma problemu, tekstury się jakoś zrobi)?
Jak gotowy statek, to postaram się też zrobić małą niespodziankę Wink.


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
pypcioman
Administrator
<b>Administrator</b>


Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 980
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lochy ratusza

 PostWysłany: Pon 0:38, 29 Cze 2009    Temat postu: Back to top

dajesz concepty razz

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
NuterX
Bosman
Bosman


Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

 PostWysłany: Pon 0:52, 29 Cze 2009    Temat postu: Back to top

pypcioman napisał:
dajesz concepty razz


jestem za


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Filek
Bosman
Bosman


Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kujawsko-pomorskie

 PostWysłany: Pon 11:01, 29 Cze 2009    Temat postu: Back to top

Hurra W końcu jakiś ruch w tym temacie


P.S. Tylko pytanie: Co będzie pierwsze - Hw 3 czy mod Dolphina...


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Pon 15:42, 29 Cze 2009    Temat postu: Back to top

Do klasy trafił mi się niezły nawet grafik . Może coś z tego lepszego wyniknie, ale poczekamy, zobaczymy. Póki co pracuję sam.

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Filek
Bosman
Bosman


Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kujawsko-pomorskie

 PostWysłany: Pon 15:55, 29 Cze 2009    Temat postu: Back to top

Żeby zrobić dobry mod do Hw trzeba się najpierw nim zachwycić i przejść HW, HW:C I HW 2 (ja jestem na etapie HW, a konkretnie 6 misji)

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Filek dnia Pon 15:57, 29 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
piter555
Starszy Mat
Starszy Mat


Dołączył: 07 Mar 2008
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia Góra

 PostWysłany: Pon 16:07, 29 Cze 2009    Temat postu: Back to top

Dolfin, mi tam pasują obydwie opcje^^

Filek, nie koniecznie trzeba wszystkie przejść. Ale jest to wskazane. W końcu bez pomysłu na fabułę i statki nic z tego nie wyjdzie. razz

PS: Zna ktoś jakieś kursy LUA po polsku? Jak co to wyślijcie mi na pw Wink


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
CNC
Mat
Mat


Dołączył: 12 Sty 2007
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia Góra

 PostWysłany: Wto 21:52, 30 Cze 2009    Temat postu: Back to top

Jeśli jesteś dalej zainteresowany to sprawdź tu
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Graczy Homeworld Strona Główna -> Dodatki do gry - (HW2 Classic) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 14, 15, 16  Następny
Strona 15 z 16

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Możesz zmieniać swoje posty
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach