|
|
Forum Graczy Homeworld Forum dla fanow i graczy gier serii Homeworld
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Wto 22:22, 19 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Znów się źle wyraziłem. To co do tej pory prezentowałem nie ma nic wspólnego z nową fabułą. Jedyne co mogę powiedzieć, to że mod zmieni nazwę na Homeworld: The Prophecy (Proroctwo ). Może to was jakoś nakieruje, a ja spróbuję coś zrobić w kierunku kampanii.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filek
Bosman
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: Śro 7:20, 20 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Poprawka: Mod zmieni nazwę na Homeworld2: The Prophecy .
Mam pomysł na fabułe modu (hmmm... jek by go tu nazwać )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Śro 14:31, 20 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Wyślij na PW .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filek
Bosman
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: Śro 17:24, 20 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Historia rozpoczyna się na Marsie, półtora miliarda lat przed naszą erą. Tamtejsi naukowcy odkrywają, że ich planeta zaczyna tracić atmosferę. Cywilizacja o stopniu zaawansowania nieco większym niż Ziemia postanawia wybudować statki kolonizacyjne, które miałyby przygotować dla niej nowy dom
Celem tych statków staje się Ziemia, sąsiednia planeta układu słonecznego.
Epizod (kampania) 1;
Misja 1:
Kapitan Soban (przodek tego z Hw2) dostaje zadanie eskortowania kolonizatora na jednym z odcinków jego przelotu. Na tym właśnie odcinku zostają zaatakowani przez ultraszybkie (2000prędkości), opływowe myśliwce. Gdy oddział Sobana i kolonizator są bliskie porażki z nadprzestrzeni, oknem jasnym i promienistym wychodzi olbrzyni (15 km) niebieskawy, półprzeźroczysty okręt Przodków. Bez problemu niszczy myśliwce wroga. Rozpoczyna proroctwo.
W trakcie głoszenia z nadprzestrzeni, z podobnych okien wychodzą jednostki Vaygrów, Taiidan i nowych wrogów (którzy okażą się potem być krewniakami Przodków). Proroctwo zostaje przerwane, okręt Przodków i wrogie jednostki rozpoczynają wzajemny ostrzał. W trakcie walki proroctwo jest kontynuowane. W czasie walki a nadprzestrzeni wychodzi okręt podobny do statku Przodków, tylko, że czerwonawy (klasyk: niebiescy-dobrzy, czerwoni-źli). Nawiązuje się wielka walka, do której po chwili dołączają okręty Przodków, które wychodzą z hiperprzestrzeni. Padają ostatnie słowa proroctwa. Wtedy padają słowa: Soban...
...nie pozwól, by wypełniła się przepowiednia...
...odpowiedź znajdziesz na Ziemi.
Gracz traci kontrolę nad myśliwcami, w zamian dostając fregetę, dwie eskadry korwet i pięć eskadr myśliwców Przodków. Jednostki kontynuują ostrzał, ekran powoli się zaciemnia.
Misja 2:
Ekran rozjaśnia się, w tle mapy widać Ziemię na dole i Księżyc u góry. Wokół toczy się walka Ziemian (którzy są przodkami Hiigaran) i Hiigaran z Vaygrami. gracz dostaje polecenie zniszczenia Modułów Kontroli Ognia Vaygrów. Zadanie to jest łatwiejsze, niż by się wydawało, gdyż ogień Vaygrów skupiony jest na jednostkach ziemskich i hiigarańskich.
Po dokonaniu tego jednostki Vaygrów w ciągu kilku(nastu) minut są niszczone i następuje część czysto oficjalna (jednostki gracza (Sobana) zostają włączone do sił broniących Ziemi.
.
.
.
Dwa miliardy lat temu z marsa wystartował pierwszy kolonizator, a za nim transportowce z miliardem ludzi na pokładzie. Tyle właśnie liczyła populacja tej planety. Jednak istniała grupa ludzi (kilkanaście tysięcy), która mieszkała pod ziemią. Gdy kolonizator wystartował tamci wyszli na powierzchnię. Przejęli wiedzę technologiczną ludzi i dzięki temu, że kolonizator leciał stopięćdziesiąt lat w znacznym stopniu przewyższyli technologicznie Ziemian. Skonstruowali własny, szybszy kolonizator i wyruszyli w kierunku centrum galaktyki. Szpiedzy Ziemi tyle tylko się o nich dowiedzieli. Poźniej nikt juz o nich nie słyszał...
Sami Marsjanie (sory, pomyliłem się, nie ludzie - Marsjanami będę ich dalej nazywać) nie zamierzali zostać na tej planecie. Zbudowali kolejny kolonizator, z szybszym napędęm i możliwościami wykonywania krótkich skoków w nadprzestrzeń. Statkiem tym udali się w dalszą podróż
Pozostawili na Ziemi przestrogę dla zawansowanej cywilizacji, jaka być może rozwinie się na tej planecie. Przedstawili im swoją historię, by ludzie dbali o swój dom.
Kolejne misje w tym epizodzie polegały będą na obronie Ziemi przed Vaygrami.
Po wygranej kampanii gracz słyszy historię:
Ludzie nie znaleźli historii Marsjan. Na ich nieszczęście. W roku trzytysięcznym doprowadzili swoją planetę do upadku ekologicznego. Musieli uciekać. Po latach intensywnej pracy skonstruowali olbrzymi kolonizator, który ludzi rozwiózł po planetach naszej galaktyki. Ludzie wylądowali w czterech skupiskach: na planetach Kushan, Hiigara, na małych planetkach pogranicza galaktyki i na kilku średniej wielkości planetach, tworzących niedawne imperium Taiidan. Nie wiadomo, co się stało z ludźmi, którzy nie wylądowali na Hiigarze. Nie wiadomo też, dlaczego zaczęły się wtedy rozwijać inne cywilizacje w tym rejonie. Wygląda to tak, jakby ktoś chciał tych wszystkich wojen w tym sektorze galaktyki...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Filek dnia Śro 17:26, 20 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:28, 20 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
jak dla mnie troche zbyt namieszane. No i jaki kolonek leciał 150 lat? z marsa na ziemie?
Jak dla mnie historia powinna rozwijać się powoli.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filek
Bosman
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: Śro 20:06, 20 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
O to się nie martw To, o czym się dowiadujemy to tylko ułamek historii uniwersum Hw.
Tutaj mieliśmy skok z przeszłości do teraźniejszości.
W następnych epizodach planuję walkę po stronie Vaygrów, skok w czasie do imperium Przodków oraz walkę po stronie ich wrogów (nie wiem jeszce, jak ich nazwać). Wszystko po to, by rozwikłać zagadkę...
A tej zagadki jeszcze nie poznaliśmy. A co do zbytniej ilości informacji, Kresz, to w epizodzie I nie wiesz nawet co tak właściwie i po co robisz...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Filek dnia Śro 20:41, 20 Maj 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Śro 20:37, 20 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Oj Kreescher, zdziwiłbyś się.
Wolisz być powoli wprowadzany do świata gry, dostając coraz lepsze jednostki, i coraz trudniejsze misje, czy może:
już w pierwszej misji trafiasz na środek pola walki, dostajesz jakieś dobre (ale nie najlepsze!) okręty, a potem z każdą misją poznajesz świat do którego zostałeś wrzucony.
Bo ja wybieram to drugie, wolę dostać takiego kopa w tył od razu na początku. Powolne wprowadzanie w fabułę jest już raczej oklepane...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filek
Bosman
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: Śro 21:02, 20 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Ja również wolę to drugie. W moim przypadku przez wykorzystanie napędu czasoprzestrzennego zostajesz wrzucony w wir walki pomiędzy istotami będącymi już formami niematerialnymi. Sprawa wygląda ogólnie tak:
Przed ewolucją Przodkowie oraz ich wrogowie pochodzili z tej samej rasy, jednak ich drogi rozeszły się. Spotkali się znowu, gdy posiadali dwa największe imperia. Po latach walk Przodkowie wyewoluowali w istoty niematerialne, będące czystą energią i połąchyli się w istoty, dusze ich statków. Najważniejszą był Sajuuk, panujący nad Statkiem flagowym Przodków. Ewolucję przeszli również wrogowie przodków, lecz tylko niektórzy, którzy utworzyli duszę ich statku matki. Od tej pory Przodkowie panowali w świecie energii i posiadali władzę nad całym kosmosem, a ich wrogowie Władzę militarną we wszechświecie.
Odtąd wrogowie Przodków zajęli się dalszą ewolucją, by dogonić Przodków, zaś Przodkowie porzucili świat materialny. Technologie obu ras niszczały do momentu wynalezienia przez grupkę ostatnich naukowców napędu czasoprzestrzennego. Decyzja zapadła. Przodkowie mieli zostać zniszczeni zanim rozpoczęli podróże kosmiczne. Niedaleko Marsa (planety Przodków) Pojawiły się wrogie siły. Zaatakowały Sobana (ciebie), lecz zostały zatrzymane przez Przodków, a Soban dostał okręty, które miały przywrócić porządek we wszechświecie.
Fabuła tego modu ma, prowadząc gracza w czterech wymiarach, ukazać pochodzenie ras uniwersum Hw oraz wykorzystać jego umiejętności prowadzenia zarówno walk z użyciem kilku myśliwców i dwóch - trzech fregat, jak i wielkich kosmicznych batalii flot impeiów opowiadających się po stronie dobra i zła, doprowadzając do pokoju.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Śro 21:46, 20 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Nieźle, ale skromnie mówiąc, moja jest chyba lepsza xD. Ale nie mogę jej zdradzić...
To zepsułoby zabawę, o ile do niej kiedyś dojdzie .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filek
Bosman
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: Czw 14:01, 21 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Dolphin, mógłbyś mi streścić historię uniwersum Hw według twojej kampanii?
Chodzi mi o to, żeby nie wyszły nam dwie różne historie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Czw 16:30, 21 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Raczej nie. Ja wam nie będę psuł przyjemności z gry, to wy mi nie psujcie przyjemności z tworzenia .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
piter555
Starszy Mat
Dołączył: 07 Mar 2008
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Czw 20:49, 28 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Hehe Filek co do Przodków, strasznie przypominają Pradawnych z SG, ale to może nawet dobrze. Dolfin ja jak co mogę być beta testerem. Na wakacje planuję, naukę skryptów LUA, więc może i w tym się przydam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Nie 20:08, 28 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Zróbmy renowację w temacie .
Chcecie zobaczyć jakieś concept arty, które wykorzystuję, czy wolicie dostać gotowy statek do zabawy w grze (aktualnie kończę już 4 wersję Gniewu Sajuuka , zostały detale i oczywiście tekstury, w wakacje się wyrobię, tym razem już naprawdę, mam pomysł = jest praca, czas też jest, więc nie ma problemu, tekstury się jakoś zrobi)?
Jak gotowy statek, to postaram się też zrobić małą niespodziankę .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pypcioman
Administrator
Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 980
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lochy ratusza
|
Wysłany: Pon 0:38, 29 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
dajesz concepty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NuterX
Bosman
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pon 0:52, 29 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
pypcioman napisał: |
dajesz concepty |
jestem za
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filek
Bosman
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: Pon 11:01, 29 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
W końcu jakiś ruch w tym temacie
P.S. Tylko pytanie: Co będzie pierwsze - Hw 3 czy mod Dolphina...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Pon 15:42, 29 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Do klasy trafił mi się niezły nawet grafik . Może coś z tego lepszego wyniknie, ale poczekamy, zobaczymy. Póki co pracuję sam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filek
Bosman
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: Pon 15:55, 29 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Żeby zrobić dobry mod do Hw trzeba się najpierw nim zachwycić i przejść HW, HW:C I HW 2 (ja jestem na etapie HW, a konkretnie 6 misji)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Filek dnia Pon 15:57, 29 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
piter555
Starszy Mat
Dołączył: 07 Mar 2008
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pon 16:07, 29 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Dolfin, mi tam pasują obydwie opcje^^
Filek, nie koniecznie trzeba wszystkie przejść. Ale jest to wskazane. W końcu bez pomysłu na fabułę i statki nic z tego nie wyjdzie.
PS: Zna ktoś jakieś kursy LUA po polsku? Jak co to wyślijcie mi na pw
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CNC
Mat
Dołączył: 12 Sty 2007
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Wto 21:52, 30 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Jeśli jesteś dalej zainteresowany to sprawdź tu
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Możesz zmieniać swoje posty Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|