|
|
Forum Graczy Homeworld Forum dla fanow i graczy gier serii Homeworld
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pypcioman
Administrator
Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 980
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lochy ratusza
|
Wysłany: Pon 14:42, 03 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
DolphinX napisał: |
Eee, nalot dywanowy? W kosmosie? Jak by to wyglądało? |
normalnie leci sobie eskadra bombowców i w jednej chwili wyrzucają ogromną ilość bomb (kilkakrotnie większą niż podczas normalnego ataku) taka mgławica bomb
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Wto 17:44, 04 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
takie mulenie komputera
dałoby się, widziałem nawet coś takiego w jednym z modów, trzeba tylko odpowiednią formację zrobić (i zrozumieć jak to tam jest zrobione )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:40, 04 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
mgławica bomb... Przyspieszenie wyrzucania bomb o 100% to by już było za dużo wg mnie.
A nie myśleliście o fregacie/niszczycielu specjalnym o takich mniej więcej specyfikacjach? :
-pole stealh
-2 szybkostrzelne wyrzutnie bomb plazmowych czy z 2 lance o ataku z 200-300 (łącznie) ale około +400% do podsystemów?
Taka fregata specjalizująca się w podsystemach. Oczywiście ze względu na jej wyjątkową siłe pancerz byłby słaby (jak na fregatę). Szybkość, ukrycie, zaskoczenie to jej plusy. Szybko była by niszczona ale w ciągu np 4 sekund ataku potrafiła by zniszczyć modół korwet (średnio wytrzymały).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Śro 9:17, 05 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Niedużo, załóżmy, że na jednego bombera przydzielone jest 9 rakiet (i tak za dużo, ale...) w formacji jest 5 bombowców, rakiety lecą w 4 salwach.
9*5*4=180... to bez salw
9*5=45 Koszt tej eskadry byłby wysoki przez co nie dałoby się ich mieć dużo. A komputer powinien wytrzymać taki nalot spokojnie (jak mój wytrzymywał 1000 takich torped )
Co do fregaty... Dobry pomysł, z tym że ja bym mu dał dwa pola: ochronne i maskujące. Statek mógłby niezauważony podlecieć pod tyły wroga i atakować, a gdyby pojawiło się niebezpieczeństwo, włączyłby ochronę (działającą tylko na niego) i przez chwilę mógłby dalej atakować. A podejrzewam, że dużych uszkodzeń by nie zrobił .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 9:55, 05 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
a ja uważam że by zrobił. Zniszczenie nawet z 2 podsystemów (tych bardziej strategicznych) może zablokować (w pewnym stopniu) wrogiego gracza o kilka minut co równa się z przegraną... No chyba że w modzie podsystemy będą stosunkowo tanie i szybko będą się budować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BL_Lacertae
Moderator
Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 1794
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 12:00, 05 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Kreescher napisał: |
Zniszczenie nawet z 2 podsystemów (tych bardziej strategicznych) może zablokować (w pewnym stopniu) wrogiego gracza o kilka minut co równa się z przegraną... |
Dokładnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Czw 13:17, 06 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
chyba że fregata pojawiłaby się w późniejszym momencie, mniej więcej wtedy, gdy ma się już pełno stoczni i lotniskowców. Po za tym pole ochronne nie byłoby mocne, może na 10s (ładowałoby się dużo dłużej). na czas ucieczki w hp., maskujące natomiast ok. minuty. No i atak na statki produkcyjne pojedynczymi jednostkami jest nieco... odważne, przecież można wyprodukować szybko myśliwce i zakończyć obronę, a zasoby można szybko znaleźć anulując badania czy produkcję na innych statkach. No i jeszcze przy okazji wprowadziłoby się przymuszenie do pozostawienia eskorty przy statkach produkcyjnych, ale zrób jak chcesz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Czw 16:00, 06 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Łączenie pola obronnego i maskowania jest niemożliwe - w efekcie nie da się włączyć ani tego, ani tego. Nie da rady, no chyba, że Rudy coś wymyślił .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 19:53, 06 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Nie wiem jak będzie wyglądała rozgrywka w tym modzie, czy po 10 minutach będziesz miał 5 stoczni, 10 cc i jeszcze nie wiadomo co czy może rozgrywka będzie się utrzymywac na poziomie oryginału.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Czw 20:42, 06 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Jasne że nie
nie mówię po 10 minutach... A róbcie jak chcecie, właściwie to rzeczywiście nie da się dwóch pól założyć więc chyba nie da się tak jak ja chciałem. Teraz pozostaje pytanie, czy maskowanie, czy ochrona?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 21:52, 06 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
maskowanie. ochrona na nic się nie zda bo fregata zostanie szybko odkryta i rozwalona. Maska daje jej szanse na podkradniecie sie pod sama bazę i otworzenie ognia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Sob 21:20, 20 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Widzę, że mamy mały przestój. A więc pytanie do Was:
chcielibyście coś poprawić/zmienić w interfejsie? Kolejka budowania, okno startowe, okno ładowania gry itd. ?
Edit:
Bo ja mam takie pomysły:
-w ramce zasobów można dać np. liczbę jednostek/max., szacowany przyrost zasobów na sekundę albo inne takie duperele
-okno rozkazów specjalnych przerobić, tak by każdy rodzaj statku miał własne, chyba jest to możliwe, bo Complex ma coś podobnego
-i na koniec pomyślałem o szacowanym czasie naprawy statku w oknie startowym, na 99 % możliwe do zrobienia
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DolphinX dnia Sob 21:26, 20 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 12:35, 21 Gru 2008 Temat postu: __ |
|
|
Popieram. Świetny pomysł.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
piter555
Starszy Mat
Dołączył: 07 Mar 2008
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Wto 22:09, 27 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Mam nadzieję, że na ferie coś ruszy z tym modem. Ja czekam na wersję Alfa, mam nadzieję, że się doczekam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Śro 0:08, 28 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
No, też mam nadzieję . Może jutro, bo będę miał pół dnia wolnego dostępu do komputera , bym coś zrobił. Staram się powoli robić wszelkiego typu jednostki, ale wiecie, brak pomysłu = brak pracy. A jak się coś robi bez planu, to często wychodzi nie za dobrze, ale wyjątki się zdarzają .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
losos87
Gość
|
Wysłany: Wto 15:46, 19 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Projekt nadal aktualny?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Wto 18:09, 19 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Zależy jakie masz zamiary .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filek
Bosman
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: Wto 19:05, 19 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Hmmm...
Z tego, co czytałem fabułę, to jest ona lekko niedopracowana (ujawnia za dużo informacjii, odkrywa za dużo tajemnic, krótko mówiąc - nie w stylu Homeworlda)
Gratz, ale nie pozostawiłaby miejsca na kolejne dopełnienia. Sam mod byłby wtedy GREAT!, ale co dalej?
Piszę opowiadanie sci-fi i za tydzień jede na wycieczkę - będę miał dużo czasu, żeby wymyśliś fabułę dla XXX części Homeworlda. Coś mi się wydaje, że też znajdzie się w nim ziemia, a nawet więcej...
Do tego postaram sie wymyśliś fabułę opartą na karierze (nie powiem kogo) i toczącą się od kilku lekkich jednostek do olbrzymich, epickich bitw setek okrętów...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Filek dnia Wto 19:06, 19 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Wto 19:30, 19 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Ale zaraz, którą fabułę czytałeś? Raczej na pewno nie oryginał z mojego dysku . Nie martwcie się, nie zdradziłem przecież fabuły . To był tylko taki luźny wstęp, niezwiązany z grą. Mam opracowane 40% fabuły, 60% modeli, ale tekstur ledwo z 5% . Co z tego wyjdzie nie wiem, ale nadzieja zawsze się przyda...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filek
Bosman
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: Wto 20:08, 19 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Mam pewien pomysł związany z przeredagowaniem wstępu w część fabuły, jak coś będę miał, to napiszę na gg.
I tu znowu poprawka: o ile coś będę miał...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Możesz zmieniać swoje posty Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|