|
|
Forum Graczy Homeworld Forum dla fanow i graczy gier serii Homeworld
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 22:25, 28 Sie 2008 Temat postu: gff |
|
|
A co to są za inne działa w Gwieździe oprócz jonówek ? Jakoś nie zauważyłem, żeby w bitwie zostały użyte.
Co się najbardziej opłaca budować- krążki, czy niszczyciele plazmowe ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Czw 22:59, 28 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
To źle patrzyłeś - statek wyposażony jest w czterolufowe działka plazmowe, które całkiem nieźle radzą sobie z fregatami . Ale strzelają tylko do góry, więc może dlatego ich nie zauważyłeś.
Odnośnie niszczycieli - plazmówki to takie większe bombowce, są dobre do capitali, ale z fregatami i mniejszymi sobie nie radzą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 13:39, 29 Sie 2008 Temat postu: hgfhfh |
|
|
Niezależnie od ostatecznej wersji, tego moda sobie zachowam.
Przechodzę kampanię, Wrota Balcory- 6 Gwiazd z włączonymi polami kontra ~50 CFR- nic nie mogą zrobić. Podobnie rakietki krążownika.
Chyba jedynym zagrożeniem dla Gwiazdy są myśliwce i korwety- tylko od nich cokolwiek obrywałem.
Dzięki !!!
Bez Twoich statków nie dałbym rady przejśc misji z uwolnieniem Sobana.
Czy planujesz stworzenie jakiejś nowej platformy dla Hiigaran, np. plazmowej ? Bardzo by mi się przydała.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 13:41, 29 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Pią 17:34, 29 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
No wiesz co, jak możesz tak bezcześcić HW2 . Kampanię się przechodzi bez modów . Ale spox, głowy za to nie stracisz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 18:42, 29 Sie 2008 Temat postu: fdgf |
|
|
Oczywiście to tylko mały rekonesans xD
Normalnie kampanii nie daję rady przejsć przez ograniczenia produkcji. 2 krążki, 5 niszczycieli- to maleńka flotka.
W skirmish mam zwykle 15-20 krążków, full fregat, itp, po czym rozwalam całą mapę. ( w rozgrywce 1na2 na średnim poziomie trudności)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Pią 20:50, 29 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
To znieś ograniczenie, napisz na gadu to ci powiem jak to zrobić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Sob 12:31, 30 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Chamstwo, jak można kampanię na modach (chyba że to kampania z modu ) Ja włączyłem kampanię w modzie tylko dlatego, bo tylko w kampanii wróg ma już gotową flotę do zniszczenia.
Zainwestuj w słownik, co ?
BL
mnie uczyli inaczej
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rudy dnia Wto 16:13, 02 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
piter555
Starszy Mat
Dołączył: 07 Mar 2008
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pon 21:21, 01 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Eeee?! Tp można przechodzić na modach kampania?! o lol :|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Solskier
Great Daiamid
Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 515
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kharak
|
Wysłany: Pon 21:48, 01 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
piter555 napisał: |
Eeee?! Tp można przechodzić na modach kampania?! o lol :| |
no wlasnie;P myslalem ze jak sie ma zaladowanego moda to kampania jest niedostepna;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Pon 22:07, 01 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Mam pomysł - może najpierw sprawdźcie a później dopiero głoście herezje xD.
Edit:
Dawno nie było nowych modeli - więc kilka dni temu zacząłem tworzyć model bombowca - oto efekty:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie posiada jeszcze kabiny, nad nią pracuję.
I do tego myśliwiec stealth, uzbrojony w rakiety dalekiego zasięgu, używany do cichego ataku na placówki przeciwnika:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DolphinX dnia Nie 14:23, 07 Wrz 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 16:50, 08 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
-efektywność efektywnością ale ja tam nigdy nie zrozumiem po co dajecie skrzydła...
-czy przypadkiem myśliwiec nie ma wlotów powietrza (czy na jakiś inny gaz) !?!
-fajnie by było gdybyś nie doprowadzał do paradoksów typu: "czemu rakieta z myśliwca (na pewno minimalna w porównaniu z innymi) leci tak daleko/dalej niż inne/zadaje aż takie obrażenia ???" Nie oczekujmy cudów, taka rakieta (czy wiele rakiet) nie zaszkodzi niczemu większemu niż zbieracz, no może korweta. Choć raid takimi myśliwcami na zz na pewno byłby nieznośny. Ok zawsze można dodać jakieś nuki, ale postaraj się by rakieta była wtedy wolniejsza, mniej zwrotna itp.
Tak se myślę, bo wiecie że każda jednostka w hw ma jakieś konkretne + i -, kazda jest na cos dobra. Myśliwce mogłyby się charakteryzować tym że ich rakiety, mimo małych obrażeń, są extremalnym testem dla obrony przeciwrakietowej na wrogich okrętach. Szybkość + ilość, to by mogło być ok.
No i przy okazji mógłbyś stworzyć jakąś jednostkę (ja w tym najlepiej widzę fregatę lub coś pokroju DD (albo CC) ale żeby miało wyraźnie zarysowane duże magazyny) która specjalizowała by się w spawnach rakietowych. Idealna na przeciążenie obrony przeciwrakietowej. Wyposażona w 4-5 rodzajów rakiet (po 1 do każdego rodzaju okrętów + POZERY). Brzmi znajomo? No cóż rakiety wyposażone jedynie w napęd są znacznie tańsze niż ich poprawne odpowiedniki (myślę że koszt 1 zmieścił by się w 500.000 $, no może 1.000.000 $.). Czyli właściwie powstała by jednostka bardzo uniwersalna, dobrze sprawdzająca się w dużych bojach. Więc tak na prawdę powinna mieć swoje gabaryty, magazyny wielkości 2 połączonych silników CC + pare wyrzutni na przodzie.
Dodatkowo mozna by zrobić jej mały odpowiednik strzelający tylko POZERAMi lub POZERAMi i małymi nukami. Fregata by na to pasowała.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Pon 16:56, 08 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
W przypadku bombowca są to radiatory a nie skrzydła, a myśliwce mogą latać w atmosferze, to samo tyczy się silników, ponieważ ten myśliwiec posiada silnik hybrydowy . Co do rakiet - myśliwce będą dostępne w jednej, albo dwóch misjach (w ilości zaledwie kilku jednostek), do ataku na pewną stację kosmiczną, trochę nie to miałem na myśli co sugerujesz, ponieważ same rakiety będą miały typowy zasięg, jednak nieuszkodzony myśliwiec będzie praktycznie niewidoczny dla wroga bez specjalistycznych sensorów (które trzeba będzie zniszczyć ). Wysyłanie samych myśliwców na krążownik mija się z celem - większe statki u nas mają dobrą obronę przeciwlotniczą i przeciwrakietową .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DolphinX dnia Pon 17:02, 08 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Pon 18:48, 08 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Ja osobiście uważam że pozery nie będą potrzebne. Dwa razy więcej danych a nie działa na CPU .
Może ja się pochwalę troszkę?
To mój okręt flagowy "Błękitna Strzała" (chyba nie będzie w kampanii, ale pobawić się nie zaszkodzi)
Przód
[link widoczny dla zalogowanych]
Tył
[link widoczny dla zalogowanych]
Ogólne Dane:
- 600 Stacjonarnych lekkich dział plazmowych po obu stronach (strasznie dużo, ale liczyłem i zmieściło się)
- 12x20 Wyrzutni torpedowych
- 6 Ciężkich Wyrzutni Torpedowych (z przodu)
- 53x2 Działka pulsarowe (przeciwmyśliwskie)
- 4 gniazda modułowe
- Wieżyczka dział jonowych
- Doki dla myśliwców i korwet
- dosyć potężne silniki (długo się rozpędza, ale po minucie może osiągnąć prędkość korwety)
Potężny statek. Ale także na swoje słabe punkty. W środku statku znajduje się reaktor, osłaniany przez tarcze. Wystarczy zrobić nalot bombowy na reaktor. Po uszkodzeniu działa plazmowe i torpedy wyłączają się, reszta chodzi na reaktorze silnikowym, dlatego także prędkość zostanie zwolniona. Wtedy można zrobić nalot cięższych jednostek i po problemie
Jeżeli chodzi o paradoksy kreeschera:
Wyrzutnie torpedowe posiadają specjalny rodzaj tworzenia torped. Otóż daleko po za pole bitwy stacjonuje orbitalna baza w której są budowane torpedy. Stamtąd za pomocą hiperprzestrzeni (korzystajmy z technologii) trafiają do wyrzutni, aby zostać wystrzelone. Dzięki temu oszczędza się dużo miejsca, ale gdy nie ma w statku dostatecznie dużo energii nie mogą działać. Pozostałe rzeczy mają chyba wystarczająco dużo przestrzeni.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rudy dnia Pon 18:51, 08 Wrz 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Pon 19:39, 08 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Kur*** nie wiedziałem, że tych dział jest aż tyyyyyyyyyyle! 600? Naprawdę tyle tam wsadziłeś? Niezła praca z hardpointami xD.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 20:46, 08 Wrz 2008 Temat postu: fgfhfghgfhf |
|
|
Super ten statek !
Szczególnie podoba mi się tył- extra silniki.
Czy ten reaktor będzie można naprawić zbieraczami ?
Co myślicie o osobno zasilanym module hiper (do ucieczek) ?
DolphinX, kiedy planujesz zrobić kolejną wersję moda ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Pon 20:53, 08 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Mówiłem, gdy skończę przynajmniej część modeli (wraz z teksturami, np. same lekkie jednostki ).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Wto 14:38, 09 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Dzięki za taką opinię
Małe wyjaśnienie odnośnie ilości działek:
Jak widzisz DolphinX jest lewa i prawa strona. Każda strona ma trzy piętra a każde piętro jest podzielone na część przednią i tylną. W każdej takiej części znajduje się 50 działek. 50*2*3*2=600 Jeszcze ich nie ma, HW2 nie chce modelu wczytać. Zanim statek pojawi się w grze minie jeszcze ok. tydzień pracy.
Dobry pomysł ze zbieraczami, nie wiem tylko czy silnik Hw2 ma taką opcję
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rudy dnia Wto 14:43, 09 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
piter555
Starszy Mat
Dołączył: 07 Mar 2008
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Śro 15:34, 10 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Nooooo....chłopaki nie nudzicie się TEn statek jest jest za****sty!!!!! Myśliwiec i bombowiec też bombowe Z niecierpliwością czekam na wersje beta bodajże modu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Pią 19:48, 12 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
I kolejny statek, tym razem krążownik desantowy:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Statek wsparcia, uzbrojony we wzmocnione pulsary, odpędzające wrogie myśliwce, ale potrafiące też dokopać fregatom tylko po to, by przewożone przez niego fregaty desantowe (hangar na 5 jednostek) mogły przeprowadzić udany atak na statek przeciwnika .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pypcioman
Administrator
Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 980
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lochy ratusza
|
Wysłany: Pią 22:50, 12 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
a czemu tak mu dziób pikuje ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Możesz zmieniać swoje posty Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|