|
|
Forum Graczy Homeworld Forum dla fanow i graczy gier serii Homeworld
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 18:38, 29 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
A może coś takiego tylko większego ? Jako tą platformę bojową.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 18:44, 29 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 23:32, 29 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
nie za bardzo wiem do czego zmierzasz, ale ja bym proponował zmienić na nazwę *BIG FUCKING WAR PLATFORM* ... żeby było wiadomo z czym ma się do czynienia...
Ps taki mnie pomysł naszedł, że można by przyzywać w pola bitwy całe miasta, wyglądające jak właśnie ten olbrzym, miały by jakąś obronę, były by bardzo wolne i bardzo drogie ale za to dawały by "kase". Coś jak te duże asteroidy w Pirates mod ze jak sie je przejmie to sie kase dostaje. Co wy na to? To byłby dobry sposób jeśli by asteroid zabrakło
Edit
i druga sprawa, ostatnio mnie naszedł też taki pomysł by można robić *statki-pozery*. Np *BC-pozer* dla wroga wygląda jak normalny bc i taką również ma nazwę. Punkty ataku i obrony zgadzają się z normalnym bc. I na tym kończą się podobieństwa. taki pozer nie ma broni ani ofensywnej ani defensywnej, jego pancerz jest mocno przetrzebiony. tylko my o tym wiemy, po porstu my widzimy zamiast nazwy BC *BC-pozer*. koszt takiego pozer mógły wynosić 1/10 oryginału. A zobaczcie jakie by to dało nowe taktyki. Przedewszystkim nieźle można by namieszać u wroga - dało by się coś takiego zrobić???
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kreescher dnia Wto 23:45, 29 Lip 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pypcioman
Administrator
Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 980
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lochy ratusza
|
Wysłany: Wto 23:54, 29 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Wow Kreska normalnie zadziwiasz mnie
z tym BC to całkiem fajny pomysł ale można by mu dać jakieś działka bo jakby tylko latał to zaraz ktoś by sie domyślił że to pozer
a latające miasta to takie połowiczne bo jak średnia rozgrywka trwa 20 minut to raczej nie ma czasu ani RU na budowanie tak dużego i drogiego obiektu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 0:04, 30 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
pypcioman napisał: |
Wow Kreska normalnie zadziwiasz mnie
z tym BC to całkiem fajny pomysł ale można by mu dać jakieś działka bo jakby tylko latał to zaraz ktoś by sie domyślił że to pozer |
działa niech będą, może dawać nawet jakieś światełko ale niech zadaje 0 obrażeń (i niech najlepiej u wroga pokazuje sie wartość ataku odpowiednia-myślę że da sie to zrobić)
pypcioman napisał: |
a latające miasta to takie połowiczne bo jak średnia rozgrywka trwa 20 minut to raczej nie ma czasu ani RU na budowanie tak dużego i drogiego obiektu |
coż można by i dodać wsie, hehe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Śro 0:08, 30 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Wartość ataku w info o statkach można symulować - przecież działo może nigdy nie wystrzelić, a mieć tak ustawiony atak, żeby info było akurat . Pomysł fajny.
Hmm, średnia rozgrywka 20 minut? Nie wiem czy tutaj 20 minut wystarczy na zbudowanie czegokolwiek większego od korwety, może fregaty . Okręty są dosyć duże, więc czas budowy też będzie dosyć długi, ale ich siła bojowa będzie równie duża co ich wymiary .
Odnośnie pozerów:
Można by zrobić możliwość ich modernizacji na pełnoprawne okręty, przez coś w rodzaju podsystemu, niewidzialnego z zewnątrz, który uaktywniał by uzbrojenie i zwiększał wytrzymałość kadłuba (nie HP tylko jego odporność na uszkodzenia czy coś takiego).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DolphinX dnia Śro 0:12, 30 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 0:15, 30 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
dlatego tym bardziej można by przyzywać *punkty zaopatrzeniowe* z Home Fleet po prostu kasiorka z domu
Ps możecie też dodać coś w stylu mobilnych stoczni, medyków statków. Coś wielkością jak cc, były by to punkty naprawcze o sporej szybkości naprawy, mogły by poruszac się razem z flotą dzięki dobremu pancerzowi i generatorowi osłon (to tylko przykład.)
Ps
jak sobie teraz myślę to można by (to dosyć kontrowersyjny pomysł) dodać super bronie do każdej z ras. Na przykładzie Hiigaran i Vygrów:
Higaaranie mogą przyzwać z home fleet olbrzymi generator promieni jonizujących o zasięgu około 1/2 średnicy cb. Taki generator jest bardzo kosztowny, strzela z raz na 3 minuty, ale jednym strzałem umie powalić bc.
Vygrowie mogą przyzwać z home fleet olbrzymią wyrzutnie dalekosięznych rakiet o zasięgu 1/2 średnicy cb. Taka wyrzutnia jest bardzo kosztowna, rakieta jest tylko nieco 2 razy szybsza od normalnych i wyrzutnia strzela raz na 3 minuty ale jedna taka rakieta zawiera głowice nuklearne o łącznej sile 1000 MT dające przy wybuchu efekt rozproszony. Nie zniszczy to bc ale mocno nadniszczy okręty w dużej odległości od wybuchu, zniszczy całkowicie drobince typu inty, korwety, zz itp
CO WY NA TO?? (oczywiście parametry dałem na oko...)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kreescher dnia Śro 0:23, 30 Lip 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Śro 0:31, 30 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Hmm, napiszę co już mamy zrobione przynajmniej w połowie (mówię o modelowaniu) i ich funkcje:
-myśliwiec by Devil, docelowo uzbrojony w 2 pulsary i wyrzutnię rakiet
-korweta by Devil, docelowo 2 wyrzutnie rakiet przeciwokrętowych, odpowiednik Vaygryjskiej laserowej
-mój niszczyciel, wyposażony w odwracacze ciągu (sic! ), mały hangar na 5 eskadr myśliwców, 6 dwulufowych dział przeciwlotniczych i tyle samo wieżyczek dział przeciwokrętowych w konfiguracji po 2 działa na wieżyczkę (rozpisałem się )
-mój krążownik, z hangarem na 10 eskadr myśliwców i korwet, uzbrojony w 8 przeciwlotniczych pulsarów, 6 wieżyczek Arbiter (po 2 działa na wieżę) i 2 sześciopaki rakiet
-moja stocznia orbitalna, czyli wielkie doki produkujące praktycznie wszystko, dostępne tylko w kilku misjach (tych blisko orbity oczywiście )
-mobilna stocznia by Devil, odpowiednik lotniskowca, no może "trochę" większy
-i teraz Devil zajmuje się frachtowcem, ale to tajemnica z jego rolą
-a na koniec - sam Gniew Sajuuka, mojego autorstwa, w trakcie gruntownej modernizacji kadłuba itp.
Edit:
SSy niszczyciela (widoczne są odwracacze o których mówiłem):
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
PS. Dziób jest oczywiście nieukończony, żebyście nie myśleli, że to tak będzie . A uzbrojenie trochę przeorganizowałem .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DolphinX dnia Śro 11:20, 30 Lip 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 13:15, 30 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Mnie się osobiście podoba pomysł kreeschera z tym miastem. Wiadomo że trochę by się budowało, ale mam na to pomysł. Można by zrobić tak że budowano by sam kadłub "miasta" ( ja bym to nazwał jakoś ala baza a nie miasto, ale cóż ) a potem dobudowywałoby się moduły które by naw w danej chwili odpowiadały. Kadłub główny "bazy" byłby takiej wielkości co moduły dobudowywane, a pojedynczy element byłby może nieco większy od stoczni. Co wy na to ?
A, kreescher miałem właśnie coś takiego na myśli, a właściwie nie ja sam tylko także vivex. (chodzi o to miasto )
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 13:39, 30 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Śro 14:56, 30 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
DolphiX przyznam piękny stateczek, jestem pod wrażeniem
A wiecie, że koncepcja "latającego miasta" była użyta w HW2. Był to Bentus Jeszcze widziałem takie "porty", jakby dwa plastikowe kubki
Devil też ma niezły pomysł z dobudowaniem modułów, ale jest jeden znaczący problem. Wczoraj akurat rozmawiałem z DolphiXem o tym. Narazie nie ma opcji, żeby moduł pojawiał się "częściowo" według pasku postępu budowy. I nie ma też opcji, by moduł rozwalał się tak jak większe statki, czyli po pewnym czasie od wyzerowania HP. A takie wielkie moduły nie mogą się po prostu pojawiać i znikać...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rudy dnia Śro 14:57, 30 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 15:06, 30 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
A zapowiadało się fajnie
ale wymyśliłem odpowiedź na ten problem
aglomeracja nie istniałaby jako jeden budynek lecz jako pojedyncze sektory które budowałoby się po kolei zaczynając od głównego budynku, potem ogólnych działów, a do każdego działu przyporządkowanych by było kilka modułów, czyli całość wyglądałaby +- tak :
[link widoczny dla zalogowanych]
mniejsze kwadraty z kropkami to moduły do danych aglomeracji. Oczywiście to przedstawia tylko moje wyobrażenie, nie myślałem nad ilością budynków ani ich modułami ale mniej więcej o to mi chodzi. Z budynku głównego wychodziłyby wybudowane działy i na nich byłyby budowane moduły. Jak co to jestem otwarty na koncepcje .
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 16:49, 30 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Śro 17:37, 30 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
A dziękuję, przyznam, że mi też się podoba . A te plastikowe kubki o których mówisz to samodzielna baza mogąca dokować na Bentusie, według conceptu. Podobno istniały takie trzy bazy. Czekam na pomysły, a tymczasem dodam, że moduł silnikowy niszczyciela będzie się składał z 2 modułów - jednego, mogącego ulec zniszczeniu po którym nie da się już go odbudować, pełniącego rolę zasłony układów silników, i drugiego, właściwego modułu silnikowego, którego uszkodzenie spowalnia statek. A krążownik posiada generatory pola hangarowego, które utrzymuje powietrze w hangarze, więc w przypadku ich zniszczenia naprawy zadokowanych statków zostaną wstrzymane do czasu naprawienia osłon.
Edit:
Najprawdopodobniej jest to wersja finalna, choć wszelkie pomysły na zmiany są mile widziane .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
PS. Pewnie zauważycie podobieństwo do krążowników klasy Providence z SW, a dla niewtajemniczonych takim krążownikiem była Niewidzialna Ręka, okręt flagowy Generała Grievousa z E3 - Zemsty Sithów.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DolphinX dnia Śro 18:47, 30 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 15:50, 31 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
nono fajowy okręt! w końcu coś co wygląda jak rasowy niszczyciel a nie jak okręt z XX wieku
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kreescher dnia Czw 15:50, 31 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Czw 22:48, 31 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Dziękuję za miłe słowa .
A tutaj logo niszczycieli klasy Invisible:
Edit:
Screeny zalążka lotniskowca .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Edit2:
Nowa wersja lotniskowca, dalej męczę się z dziobem
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DolphinX dnia Nie 13:45, 10 Sie 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 18:53, 13 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
a kiedy sie doczekamy wersji teksturowanych?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
piter555
Starszy Mat
Dołączył: 07 Mar 2008
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Śro 22:55, 13 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Do końca wakacji chyba się doczekamy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
piter555
Starszy Mat
Dołączył: 07 Mar 2008
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pią 17:56, 15 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Zróbcie dział moda na moddb.com Po inglisz i po polisz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JACKE
Starszy Mat
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 0:03, 20 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
No, no... jestem pod (w)rażeniem wyglądu i ilości godzin pracy ile w to włożyłeś. Czekam na efekt końcowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Śro 18:54, 20 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Tekstury nałożymy jak tylko skończę to co zacząłem .
Edit:
Z uwagi na post Maćka, postanowiłem o tym napisać:
napisy w naszym modzie są na razie na stałe zakodowane w skryptach, więc lokalizacja tekstów na inne języki jest trochę utrudniona, choć możliwa, wystarczy popatrzeć np. w pliki .ship i .subs (odpowiednio foldery ship i subsystem), ale:
gdy będziemy wydawać wersję alpha (jesteśmy w stadium pre-alpha ), z pewnością zawrzemy tam 2 wersje - angielską i polską, m.in. z racji dużej społeczności HW2 w innych krajach . Na razie proszę cierpliwie czekać, kiedyś ta piękna chwila nadejdzie xD.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DolphinX dnia Śro 20:30, 27 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 21:34, 28 Sie 2008 Temat postu: bvnvbnbv |
|
|
Dzięki xD
Jeszcze jedno- w skirmish u Hiigaran nie mogę budować Grabarzy pomimo wybudowanej sekcji.
Czy to pole w Gwieździe działa non stop ? Przed czym chroni ?
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 21:36, 28 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Czw 22:06, 28 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Pole działa cały czas od włączenia, chroni przed atakami (tzn. częściowo, najlepiej przed rakietami, i nawet fajne efekty wychodzą ). Właściwie to pewien eksperyment, nieudany . A grabarze, hmm, sprawdzę, ale i tak zostaną "usunięci" z moda (w końcu Total Conversion .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Możesz zmieniać swoje posty Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|