|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 18:36, 14 Kwi 2007 Temat postu: PDS v 11 beta 4 |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Robicie co tam jest (ja ściągałem z filefonta) i odpalacie z ""E:\Gry\HW 2\Bin\Release\Homeworld2.exe" -overrideBigFile"
hiehie to testowa versja ale jest świetna jak dla mnie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pypcioman
Administrator
Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 980
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lochy ratusza
|
Wysłany: Sob 20:52, 14 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
ale opisz co to CUDO robi ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pypcioman
Administrator
Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 980
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lochy ratusza
|
Wysłany: Sob 21:04, 14 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
czaaad
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 21:19, 14 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
mój komp tego nie udzwignie...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 23:03, 14 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
nie no stary modek jest swietny!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 9:56, 15 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
jest żałosny - fajnie wygląda, owszem... i nic ponadto
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 10:13, 15 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
LOL a powinno być coś jeszcze !?! a jesli chcesz coś ponadto (to ponad 4 razy więcej statków, OSOBNA KOMPANIA (bazująca na podstawce + nowe bronie fizyka itp), I osobne 2 misje.
No wląsnie mod zmienia jeszcze fizyke teraz statki nie mają poziomu (przynajmniej nie wszystkie)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 13:18, 15 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
hehehe tia widzialem np. w filmiku nr.1 jak fregatka przeciwlotnicza robiła beczke
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
wraith
Gość
|
Wysłany: Nie 13:33, 15 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
O to mogłoby być ciekawe, gdyby nie zrobili z tego takiego frubździu. Sądzę, że kilku gościom z tego teamu chodziło o to, żeby urealnić grę (kto robiłby wielki pkrążownik który wiezie kilkaset osób napo kładzie, czy tam i tysięcy obsługi, a ma do obrony 8 wiezyczek i dwa wielkie DZIAŁA (to przestarzały styl walki jakbyścien ie wiedzieli II wojna swiatowa sie kłania ) a niestety wyszło "więlkie mręgate kolorowe COŚ". Za to muzyka z pierwszego filmiku mi sie podoba
Wg mnie cała wlaka w H2 powinna opierać się na tym, że stoisz na orbicie planety A, budujesz baze rakietową odpalasz 300 pocisków atomowych na orbite palnety B i za kilka godizn ogladasz fajerwerki (czy za kilka dni - zalezy od odleglosci ofkoz), tylko ze wtedy nie byloby grywalnosci (pomijajac fakt produkcji najpoteznieszego statku we flocie w kilka minut lol)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 15:33, 15 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
I co z tego, że robi beczkę? Statki latają jak chcą i naparzają do siebie z setek dział... gdzie tu strategia?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
wraith
Gość
|
Wysłany: Nie 16:13, 15 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
No mówię, że statków nie robi się z jednym działem Myśliwce nasze teraz mają tylko KaeMy? Mają 3 rodzaje pocisków przewaznie, systemy maskujące (pseudo bo pseudo, ale jednak ) i inne cuda. Wyszkolenie pilotów czesto przewyższa koszty samej jego maszyny (w przypadku piechoty nowoczesnej tak jest już od dawna). Nic dziwnego, że statki są najeżone systemami obronnymi, by osłonić ważnych ludzi, przed kasacją Swoją drogą ciekawe, skąd na tą flotę biorą wykwalifikowaną kadrę ? LOL, skoro BC sie robi 4 minuty, to może ludziom dają tylko cegiełkę "Instrukcja obsługi BC" a potem czytają już na statku ? Dlatego nie umieją zmieniać płaszczyzny ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JACKE
Starszy Mat
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:52, 26 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Ja też nie zobaczyłem tam nic specjalnego co ewntualnie mogło by mnie wyrwać z butów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Wto 21:25, 26 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
PDS dobrze wygląda tylko na filmiku (chyba, że masz super kompa, który pozwoli wyświetlać setki efektów w ciągu sekundy) - w grze to się zupełnie zmienia:
zero taktyki, okręty tylko latają i nawalają z setek różnorodnych dział. Rozwalenie stoczni ciężkim krążownikiem Majestic (którego można zbudować od początku za bodajże 4000 jz) trwa kilka minut , na dodatek stocznia wyposażona jest w mnóstwo wyrzutni rakiet, działek obrony kadłuba i wszystkiego rodzaju różnych innych działek. Okropne, szczególnie że na moim kompie nie da sie w to grać na przyzwoitych fpsach.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JACKE
Starszy Mat
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:48, 26 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
To mi przypomina kiepskie filmy akcji z kobietami-żołnierzami w rolach głównych, gdzie wszyscy strzelaja z czego sie da i na dodatek nigdy nie kończy im sie amunicja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Prix
Starszy Mat
Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:51, 26 Lut 2008 Temat postu: odp |
|
|
w celu urealnienia gry wymyślmy homeworld - ogame : aby wyprodukować BC, należy spędzić w grze 6 miesięcy ,zmieniając się całą rodziną przed monitorem
pyp: xD
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Prix dnia Wto 21:51, 26 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 1:52, 27 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
ale wy to tylko narzekac umiecie... Przeciez o to chodzi by dzialo sie jak najwiecej! tu nie chodzi o gre tylko o ogladanie efektow !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JACKE
Starszy Mat
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 22:05, 27 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Kreescher napisał: |
"... by dzialo sie jak najwiecej! tu nie chodzi o gre tylko o ogladanie efektow !" |
A ja myślałem, że Homeworld to gra strategiczna gdzie przy okazji podziwia się "efekty".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 22:09, 27 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
JACKE napisał: |
Kreescher napisał: |
"... by dzialo sie jak najwiecej! tu nie chodzi o gre tylko o ogladanie efektow !" |
A ja myślałem, że Homeworld to gra strategiczna gdzie przy okazji podziwia się "efekty". |
ten mod zrywa z tą konwencją
milo czasem zobaczyć to samo z innnej strony..
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kreescher dnia Czw 1:03, 28 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 18:24, 28 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Jeżeli nie dostane za to warna a jak dostane to niech już stracę.
Ten mod jest ZJE(dzony)!
Omg, żal mi miejsca na dysku a jak chce ktoś się ze mną kłócić to proszę bardzo bo dużo modów widziałem i uważam, że jest 100000 lepszych.
pyp : drobna korekta
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|