|
|
Forum Graczy Homeworld Forum dla fanow i graczy gier serii Homeworld
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Rakieta-
Administrator
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 1472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śmignąłem z fregaty :)
|
Wysłany: Nie 14:43, 18 Wrz 2011 Temat postu: Nowy mod: Homeworld: Evolved |
|
|
Nie widziałem tego ani na forum ani w necie wcześniej:
Jest nowy ciekawy mod: Homeworld: Evolved
Bardzo ciekawie wygląda:
[link widoczny dla zalogowanych]
W dodatku flota Hiigaran jest zamieniona na flote z HW1: Kushan Możemy więc szaleć z Salvage Corvette, lub podziwiać starego zbieracza zasobów
(Ktos tu nie lubił kochanego pracusia z HW2. nie pamietam kto)
JAKIE WASZE ZDANIE?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Nie 16:48, 18 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Niezły mod, chociaż takie pomysły już były a ja i tak pozostanę przy zdaniu, że HW2 nie da rady odwzorować wszystkiego z HW1
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Rakieta-
Administrator
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 1472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śmignąłem z fregaty :)
|
Wysłany: Nie 17:01, 18 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
a miałeś go?
A btw, to se sciagam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Nie 18:58, 18 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Nie ale wiem swoje . HW2 != HW1 bez względu na to jakie mody by nie były (chyba że modyfikujące samo wyświetlanie jednostek, czyli engine).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Rakieta-
Administrator
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 1472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śmignąłem z fregaty :)
|
Wysłany: Wto 15:24, 20 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Jakoś w FX rasy z poprzedniej części działają
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Wto 18:12, 20 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Nie chodzi mi o to . Rasy mogą działać, ale klimatu gry z pierwszych części nie będzie. Grając w HW2 można się zabawić, odpocząć po pracy, ale to HW1 i HW:Cat (chociaż już nie tak mocno jak HW1) jest w stanie "wyciszyć" twoje myśli i bardziej cie zrelaksować po ciężkim dniu (chodzi o to, że w HW1 kosmos wygląda bardziej naturalnie, tzn nie gdzie polecisz tam pełno mgławic i kolorów, tylko więcej ciemności. Są również przygotowane muzyki do wyciszenia . Szczególnie czuć w 2 misji ). Taka gra w nocy przy zgaszonym świetle naprawdę zmienia nastrój, HW1 jest bardziej przygotowany do tego .
Inny argument, zastanawiałeś się może, dlaczego nigdzie nie można znaleźć rasy Somtaaw? (jest tylko jeden mod, który jednak psuje wizerunek Somtaaw). Odpowiedź jest prosta. W HW: Cat dodano tyle nowych opcji, że nie da się wszystkiego odwzorować. Tam każda jednostka miała inny podkład dźwiękowy, a większość posiadała dodatkową akcję. Acolyte -> łączenie w korwetę, Mimic - maskowanie holograficzne (zmieniał kształt na np asteroidę, czy wrogą jednostkę), atak Ramming Frigate, Drony bojowe z Hive Frigate, Repulsor z Archanioła, klasa mikrostatków, Siege Cannon, to wszystko zupełnie zmieniało wygląd gry względem HW2, w której tych dodatkowych opcji jest zaledwie parę.
EDIT: Aż mi się zachciało zagrać w HW:Cat
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rudy dnia Wto 18:14, 20 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Możesz zmieniać swoje posty Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|