|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pypcioman
Administrator
Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 980
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lochy ratusza
|
Wysłany: Pon 23:14, 18 Lut 2008 Temat postu: Mody |
|
|
Od jakiegoś czasu na forum zrobiło się głośno o różnego rodzaju Modach do H2 i nowej kampanii.
Dlatego wystosowuję apel do potencjalnych użytkowników wszelkiego rodzaju modów o ostrożne podejście do instalowanych dodatków i robienie kopii zapasowych najważniejszych plików. W internecie jest wiele modów do H2 a większość niewiadomego pochodzenia.
Nieostrożność może skutkować destabilizacją systemu operacyjnego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pypcioman
Administrator
Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 980
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lochy ratusza
|
Wysłany: Wto 20:52, 26 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Mod DoplhinX'a (wersja testowa) przy współpracy ViveX'a
DolphinX napisał: |
Jeśli ktoś chce potestować - [link widoczny dla zalogowanych]
=> do skrótu proszę dopisać -overrideBigFile |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pypcioman dnia Śro 20:38, 27 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pypcioman
Administrator
Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 980
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lochy ratusza
|
Wysłany: Nie 16:43, 27 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Demo DolphinX'a v1.0
Demo ma charakter pokazowy - strony nie są zbyt zrównoważone.
Zawiera:
-działo elementarne (tylko tekstury, muszę popracować nad jego skryptem)
-nowe statki (na razie bez nowych modeli, nad tymi pracuję)
-częściowy pokaz zmodyfikowanego interfejsu (więcej info o jednostce, na razie tylko statyczne)
-no i nowe tekstury np. bramy hiperprzestrzennej Vaygrów (nie mówię tutaj o jednostce), nowe ślady jonowe silników itd.
Do pobrania
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|