|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 15:43, 22 Sie 2009 Temat postu: Modowanie |
|
|
Witam.
Jak tak obserwuje forum o modach, to nasuwa mi się kilka pytań.
1.Jak instalować mody i mapy do HW2 i jak zrobić własny symbol do HW2 by nie miał białego tła?
2.Czy jakbym chciał zrobić moda z nową rasą to czego potrzebuje?
3.Czy jakbym rozpoczął moda z nową frakcją to mógłbym liczyć na waszą pomoc?
:3
PS ja używam Blendera.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 15:48, 22 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Sob 20:16, 22 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
1. Mody pakuje sie prosto do Data, w folderze HW2, robi sie skrót do gry, w właściwościach, w polu "element docelowy" dopisać:
-mod <nazwa>
2. Notatnika . Chyba, że nowe statki, to doatkowo ściągasz z [link widoczny dla zalogowanych] plik Homeworld Universe Tools. Znajdziesz tam także folder z Relic Developer's Network, zainstgaluj go. Po za tym musisz mieć jeszcze Excela. Co do modeli, tworzymy w Mayi, ale może twój będzie lepszy (odsyłam do experta Dolphina ). No i tekstury - Photoshop.
3. Pomagamy wszystkim, którzy chcą podołać temu wyzwaniu, ja na pewno Ci pomogę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 10:14, 23 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Ta ale mam pytanie. Czy nie przesadza jak swojej nacji dołożę Pancernika xD. Wiecie. Coś większego od krążownika ale droższego xD.
Ja robię Moda Kardo do Supreme Commander. Tam jest tego więcej i ciężej. I większość unitów tu będę mógł wykorzystać :3.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 10:17, 23 Sie 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Nie 10:41, 23 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Nie, wcale nie, nie wiem, czy widziałeś moje modele :
przykład
Są one dużo lepsze od krążka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 12:30, 23 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Wiesz chciałem cos typu Dentogrounda Lub Titana z EVE zrobić.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 13:07, 23 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Rozpocząłem już prace:
Etap pierwszy Gantarai (Revnebeo) Pancernik.
Stary model był taki sobie. Ale postanowiłem zrobić go odnowa i zrobic tak wybajeżonego że będzie 200% lepszy od poprzednika xD.
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filek
Bosman
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: Nie 17:11, 23 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
A ja za to poszedłem w przód mniej potężnie lecz technologicznie i wymodelowałem scouta z hangarem na 6 sond, które może rozstawić w dowolnym miejscu.
Teraz trzeba go tylko wyteksturować i wstawić do gry...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Nie 18:47, 23 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Emmm... znaczy produkuje sondy, czy ma je w hangarach, do których trzeba później je wprowadzać? A sondy wielokrotnego użytku?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filek
Bosman
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: Nie 22:43, 23 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Nad tym się zastanawiam...
Zawsze można zrobić specjalnie nowe sondy, myślałem też o sondach nieruchonych, które scout produkuje i zostawia w niejscu w którym je wypuścił bez miżliwości przemieszczenia sond...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Pon 11:53, 24 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Produkcja sond byłaby najlepszym wyjściem. Jeżeli chcesz, by sondy miały dokować do scouta, musisz im dać także silnik wielokrotnego użytku. Dodatkowo (chyba) nie da się wprowadzić, by po wybudowaniu okrętu były w nim już zadokowane statki. A to by oznaczało z kolei dodatkową produkcje tych sond na statku-matce, lub na zwiadowcy. Ale to wtedy po co te doki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filek
Bosman
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: Pon 13:13, 24 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Po to, że na takim scoucie produkcja szybko nie trwa i musi mieć jakiś zapas na wypadek częstszego scoutowania, a wybudowane statki (jeśli nie ma doku lub miejsca w dokach) wylatują od razu z fabryki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Pon 13:13, 24 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Ja bym zrobił nowe sondy, bez możliwości ruchu, a zwiadowca by je zostawiał na miejscu przeznaczenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filek
Bosman
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: Pon 13:15, 24 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
popieram
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Pon 18:01, 24 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Ja tak samo
(pisząc wcześniej "doki" miałem na myśli miejsca, gdzie sondy będą przesiadywać, nie hangary produkcyjne, gdzie się ich produkuje )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NuterX
Bosman
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pon 18:16, 24 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Cos jak korweta minowa?
Tylko z ograniczona iloscia min?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Pon 22:37, 24 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Ale dałeś mi pomysł...
Nie sprawdzałem/nie czytałem do tej pory o tym, ale czy dałoby radę ustawić zasięg widzenia minie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Pon 23:37, 24 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Mina należy do rakietowców, z pociski raczej nigdy nie pokazywały wroga (wiem, bo robiłem pociski dalekodystansowe) tak więc niestety... nie. Po za tym sprawdzałem arkusze, nie ma tam linii odpowiadającej polu widzenia.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rudy dnia Pon 23:40, 24 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Wto 10:52, 25 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
A próbowałeś dodać te linie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filek
Bosman
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: Wto 14:51, 25 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
No i trzeba spowolnić czas "spadania" (co jest w przestrzeni kosmicznej i tak idiotyczne...) tychże min. Dolphin, ja jak pisałem poprzedniego posta myślałem nad minami. NIestety jednak nie mam tu dostępu do Mayi ani arkuszy RDNa... Jednak w domu bawiłem się trochę Mayą, a jak nie było mayi plasteliną i wiem jakby to miało mniej-więcej wyglądać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Wto 14:52, 25 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Dolphin: Nie, ale podejrzewam skutek. Kiedyś dodawaliśmy jedną linię do podsystemów - czas wybuchu. I co z tego wyszło? Z pociskami będzie tak samo (chociaż zawsze można spróbować, mi się nie chce )
Filek: Wymyślenie czegoś wielkości pocisku to prosta sprawa
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rudy dnia Wto 14:56, 25 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|