|
|
Forum Graczy Homeworld Forum dla fanow i graczy gier serii Homeworld
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kostuchlur
Bosmanmat
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: radzymin
|
Wysłany: Pon 14:26, 20 Sie 2012 Temat postu: Małe ostrzeżenie dla użytkowników sketchupa |
|
|
Jak rysujecie modele musicie robić tak by na zewnątrz były tylko białe ścianki jeśli któraś z szarych będzie na wierzchu cfhod zostawi dziurę w statku
czemu? bo sketchup maluje na biało ścianki zewnętrzne a na szaro wewnętrzne i tak samo widzi je hod tylko on nie pokazuje wewnętrznych tak więc będziemy mieli dziurę
Jak się ich pozbyć? czasem wystarczy jeszcze raz zrobić jakąś ściankę jeśli się nie uda i znowu będą na odwrót to trzeba wyciąć potrzebny nam fragment i narysować gdzieś obok kolejny taki sam tylko w odpowiednią stronę
piszę to bo sam zmarnowałem kilka godzin zastanawiając się co jest nie tak z moimi modelami i teraz mam nadzieję ze wy ich nie zmarnujecie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Pon 15:55, 20 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Niezupełnie. Ścianki szare mają po prostu odwrócone normalne - wystarczy kliknąć prawym i wybrać reverse. W CFHodEd te ścianki istnieją, ale są niewidoczne, bo program, tak jak i gra, nie wyświetla tylnej strony. Gdybyś wszedł "do" modelu widziałbyś te ścianki, a nie byłoby poprawnych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kostuchlur
Bosmanmat
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: radzymin
|
Wysłany: Pon 16:33, 20 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
to jeszcze lepiej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Rakieta-
Administrator
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 1472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śmignąłem z fregaty :)
|
Wysłany: Nie 13:36, 02 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Dziękuję bardzo za tę cenną informację! Narzaie zajmuję się własną chatą, jednak w stoczni już powoli kończę pierwsze prace nad Korwetą "Snajper". Będę prosił Dolpha o ostateczną przerówbe kokpitu i tekstury jeśli zgodzi się na wykorzystanie Snajpera w Projekcie Q Dane techniczne wkrótce. Podam główną rolę- wystrzeliwuje pocisk z dosyć dużej odległości- jest to głowica, której 2-3 sztuki są zdolne skasować CC Vaygrów. Każda korweta budowana jest osobno i posiada jedną głowicę. Po wystrzeleniu, musi dokować by znów ja mieć. Będzie szybka jak niemodernizowana pulsarka, uzbrojona bedzie w system p.lot, który wkrótce zapodam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez -Rakieta- dnia Nie 13:37, 02 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Możesz zmieniać swoje posty Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|