|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 17:02, 22 Maj 2011 Temat postu: Lokalizacja map do HW2 |
|
|
mam pytanie,chce sciagnąć nowe mapy do HW2. Tylko nie bardzo wiem gdzie je zamieścić,który plik docelowy. Czytałem podobne tematy ale cos nie skumałem...Pomoze mi ktoś, oświecicie mnie?
no nie no,gapa ze mnie, bylem wylogowany....
-Rakieta-
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 17:04, 22 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Nie 21:14, 22 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
pliki z mapą (*.level i *.rot jeśli dobrze pamiętam) maja być w:
HW2/Data/leveldata/multiplayer/deathmatch/
i aby widzieć je w grze, musisz odpalić skrót z dopiskiem -overrideBigFile.
tyle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Rakieta-
Administrator
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 1472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śmignąłem z fregaty :)
|
Wysłany: Nie 21:23, 22 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
hmmm, nie mam folderow leveldata i dalej, ale mozna je stworzyc. Tylko o co chodzi z tym skrótem -overrideBigFile? Mam to dopisac czy jest gdzies w sciagnietych plikach od map?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Pon 16:18, 23 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
-overrideBigFile ma być dopisane po spacji na końcu w polu Element Docelowy w opcjach skrótu do HW2 (niekoniecznie oryginalnego, możesz skopiować). Wtedy wszystkie pliki są uzupełniane o pliki w data.
Tak, trzeba stworzyć te foldery.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Rakieta-
Administrator
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 1472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śmignąłem z fregaty :)
|
Wysłany: Pon 16:52, 23 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Dzieki, mapy dzialaja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|