|
|
Forum Graczy Homeworld Forum dla fanow i graczy gier serii Homeworld
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Pon 12:38, 11 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Nie mam tam konta, może być gdzie indziej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kostuchlur
Bosmanmat
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: radzymin
|
Wysłany: Wto 0:54, 12 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
może byle by się dało ściągnąć a tam do kilku mb nie trzeba konta
soooory zobaczyłem mój błąd nie ściągnik tylko przeklej
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kostuchlur dnia Wto 0:57, 12 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Wto 2:05, 12 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Proszę: [link widoczny dla zalogowanych]
Utrzymuje się przez tydzień wiec się pośpiesz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kostuchlur
Bosmanmat
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: radzymin
|
Wysłany: Wto 1:10, 18 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
CFHodEd.exe Error: 0 : System.Exception: Cannot read file: 'C:\Documents and Settings\Andrzej\Pulpit\CFHodEd.v4.0.2.4\1.obj'. ---> System.Exception: Cannot open material file: '1.mtl'. ---> System.Exception: File coudn't be opened: 'C:\Documents and Settings\Andrzej\Pulpit\CFHodEd.v4.0.2.4\1.mtl'. ---> System.IO.FileNotFoundException: Could not find file 'C:\Documents and Settings\Andrzej\Pulpit\CFHodEd.v4.0.2.4\1.mtl'.
File name: 'C:\Documents and Settings\Andrzej\Pulpit\CFHodEd.v4.0.2.4\1.mtl'
at System.IO.__Error.WinIOError(Int32 errorCode, String maybeFullPath)
at System.IO.FileStream.Init(String path, FileMode mode, FileAccess access, Int32 rights, Boolean useRights, FileShare share, Int32 bufferSize, FileOptions options, SECURITY_ATTRIBUTES secAttrs, String msgPath, Boolean bFromProxy)
at System.IO.FileStream..ctor(String path, FileMode mode, FileAccess access, FileShare share, Int32 bufferSize, FileOptions options)
at System.IO.StreamReader..ctor(String path, Encoding encoding, Boolean detectEncodingFromByteOrderMarks, Int32 bufferSize)
at System.IO.StreamReader..ctor(String path)
at GenericMesh.Translators.WavefrontObjectHelper.ObjFileDataStore.ReadMtlFile(String Filename)
--- End of inner exception stack trace ---
at GenericMesh.Translators.WavefrontObjectHelper.ObjFileDataStore.ReadMtlFile(String Filename)
at GenericMesh.Translators.WavefrontObjectHelper.ObjFileDataStore.ReadFile(String Filename, Boolean ReadMtlFileIfPresent)
--- End of inner exception stack trace ---
at GenericMesh.Translators.WavefrontObjectHelper.ObjFileDataStore.ReadFile(String Filename, Boolean ReadMtlFileIfPresent)
at GenericMesh.Translators.WavefrontObject.ReadFile[VertexType,IndiceType,MaterialType](String Filename, GBasicMesh`3 OutMesh, Boolean ReverseUVs)
--- End of inner exception stack trace ---
at GenericMesh.Translators.WavefrontObject.ReadFile[VertexType,IndiceType,MaterialType](String Filename, GBasicMesh`3 OutMesh, Boolean ReverseUVs)
at CFHodEd.HODEditorA.cmdShipMeshesLODImport_Click(Object sender, EventArgs e)
eee...że co?
(trochę się hod rozpisał a skoro się napracował i wydał tak długi tekst to warto to opublikować )
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kostuchlur dnia Wto 1:11, 18 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Wto 14:03, 18 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Chyba brakuje pliku 1.mtl. Wraz z .obj zapisywany jest plik z materiałami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kostuchlur
Bosmanmat
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: radzymin
|
Wysłany: Wto 23:34, 14 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
W hodzie ustawia się punkty takie jak silniki dzy działka.
Czyli jak bym chciał zapożyczyć całą animacje strzału od zwiadowcy to wydaje mi się że musiałbym w kodzie tej animacji poprzestawiać nazwy punktu miejsca w której ma się zacząć ta animacja i wynik by był taki że w moim statku miał bym działko jak u zwiadowcy.
To da się zrobić tak prosto czy jednak nie ?
(Obstawiam że nie ale mogę się zawsze zapytać)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kostuchlur dnia Wto 23:34, 14 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Możesz zmieniać swoje posty Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|