|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Czw 22:44, 30 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Wklej zawartość obj (to format tekstowy, da się otworzyć w Notatniku).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Czw 23:31, 30 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Chwila moment... ty chcesz importować do HOD'u pliki *.skp?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kostuchlur
Bosmanmat
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: radzymin
|
Wysłany: Pią 1:52, 01 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=vWkW0Mhq-HA
mam tu filmik z tym jak próbuje wczytać moje modele
na kanale mam jeszcze kilka moich statków
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kostuchlur dnia Pią 1:53, 01 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Pią 12:01, 01 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
W błędy wierzę na słowo, pokaż zawartość obj.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Pią 13:26, 01 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Mi to wygląda na to, że SketchUp dodał sobie podpis w obiekcie, który HOD traktuje jako instrukcję. Rozwiązanie? Pokaż nam plik *.obj w końcu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kostuchlur
Bosmanmat
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: radzymin
|
Wysłany: Pią 15:33, 01 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Pią 17:56, 01 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Ten plugin to chyba jedynie zmienia rozszerzenie? To nadal jest format SKP .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kostuchlur
Bosmanmat
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: radzymin
|
Wysłany: Pią 18:26, 01 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
a zna ktoś inny darmowy program do rysowania w 3d zapisujący w obj
tylko taki żeby dało się narysować kwadrat bez przeszkolenia
taki 3d wing w nim nie da się kreski zrobić
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kostuchlur dnia Pią 18:28, 01 Lip 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Pią 20:22, 01 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Blender
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kostuchlur
Bosmanmat
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: radzymin
|
Wysłany: Sob 0:37, 02 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
kostuchlur napisał: |
tylko taki żeby dało się narysować kwadrat bez przeszkolenia
|
gdybym miał rysować statki w tym ..
12 odcinkowy tutorial na youtubie po polsku mi nie pomugł
edit
jestem na wpół wesoły i na wpół wku***ony na siebie żeby w blenderze zapisać w obj musiałem kliknąć EXPORT
a w keczupie jak największy debil dopisywałem .obj
i po akcji z blenderem zobaczyłem w sketchupie ten oto magiczny guziczek ... i wszystko działa
jaszcze coś ile metrów ma około myśliwiec w homeworld 5 10 15?
musze trohi mój model przeskalować ma 13 mm...
edit
postanowiłem co jakiś czas kręcić filmiki z postępami moich prac
byście mogli mnie poprawiać gdybym coś schrzanił
tu jest pierwszy http://www.youtube.com/watch?v=9L2NdQnhpkc
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kostuchlur dnia Sob 1:55, 02 Lip 2011, w całości zmieniany 8 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Sob 11:40, 02 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Int Hgn ma wymiary ok: 15 x 4 x 22... i tu właśnie będziesz miał problem, bo jednostki są uniwersalne, a w SketchUpie są przeliczane na metry i pochodne. Musisz pokombinować .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rudy dnia Sob 11:44, 02 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kostuchlur
Bosmanmat
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: radzymin
|
Wysłany: Sob 15:22, 02 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
a gdy wy robicie myśliwce ile około długości dajecie? ja dałem 5 m
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kostuchlur dnia Sob 15:23, 02 Lip 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Sob 22:01, 02 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
No właśnie u nas są jednostki takie jak powinny być, SketchUp był raczej tworzony nie do modeli do gier, ale do odwzorowywanie rzeczywistości, dlatego nie ma (mogę się mylić) tam skali zwykłej. Tzn on na niej operuje ale od razu zamienia to na metropodobne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kostuchlur
Bosmanmat
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: radzymin
|
Wysłany: Sob 22:33, 02 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
na początku były tam jakieś dziwne jednostki ja przestawiłem na cm
nie wiem czy to te ale przykładowy zapis tego to 30 1/4''
sketchup ma do wyboru jednostki
architektoniczne
inżynieryjne
ułamkowy
dziesiętne / metry milimetry itp
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kostuchlur dnia Sob 22:38, 02 Lip 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Sob 22:46, 02 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
musisz wybrać zwykłe liczby, bez rozszerzenia, lub z przecinkiem. Jak nie ma -> celuj, może coś wyjdzie. Wiem na pewno, że po wprowadzeniu do HOD możesz sprawdzić Boudnary Points (czy jakoś tak), one ci powiedzą na pewno w odpowiednich jednostkach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kostuchlur
Bosmanmat
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: radzymin
|
Wysłany: Nie 0:19, 03 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
co to? gdzie to?
nie widziałem w hodzie takiej opcji
i mam małą prośbę czy mógł by ktoś upload-ować na taką magiczną stronkę ściągnik.pl pliki lua vejgryjskiej lancy i korwety rakietowej
bo ja nie mogę rozpakować pliku big a nie znam się na języku lua i będę musiał trochę rozgryźć działanie pliku EVENTS i zamierzam zrobić
jeśli będzie taka możliwość trochę sklejki a statek będzie miał 3rakiety i 2lance
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kostuchlur dnia Nie 3:08, 03 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Rakieta-
Administrator
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 1472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śmignąłem z fregaty :)
|
Wysłany: Nie 10:49, 03 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
clip0013 > No weź człowieku, toż to widać że przerabiasz Republikański krążownik...
Zwłaszcza po mostku widać...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Nie 13:28, 03 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
@up
A niech sobie robi, co mu szkodzi .
Trochę w 4 to pozmieniali, Collision Meshes -> Bounding Box. Wczytaj tam model, a on powinien wyświetlić krańcowe punkty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Nie 17:39, 03 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Jednostki są chyba standardowe, metryczne, w Mayi można ustawić jaka jednostka ma być używana. Tym się nie przejmuj, zawsze można przeskalować w CFHodEd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kostuchlur
Bosmanmat
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: radzymin
|
Wysłany: Pon 3:28, 11 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
kostuchlur napisał: |
mam małą prośbę czy mógł by ktoś upload-ować na taką magiczną stronkę ściągnik.pl pliki lua vejgryjskiej lancy i korwety rakietowej
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|