|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Rakieta-
Administrator
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 1472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śmignąłem z fregaty :)
|
Wysłany: Nie 16:34, 15 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Rudy, a filmowałeś poczynania w grez? jak tak to czym jaki system- windows XP czy 7?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez -Rakieta- dnia Nie 16:37, 15 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Nie 20:20, 15 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Windows XP - Cam Studio. Ale strzelam, że są lepsze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Rakieta-
Administrator
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 1472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śmignąłem z fregaty :)
|
Wysłany: Pon 13:44, 16 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
heh, musze popatrzec jak sie filmuje na Windows 7 bo wszytkie aplikacje w postaci gier sa czarno nagrywane a pulpit net i aplikacje systemowe na kolorowo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Pon 23:11, 16 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Może jakieś zmienione właściwości nagrywania? Oglądałeś opcje przed użyciem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PanSernik277
Bosmanmat
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 486
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:20, 01 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Altarianie... Czy to nie przypadkiem jedna z ras w Galactic Civilizations II
Poza tym fajny Badge
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PanSernik277 dnia Śro 21:22, 01 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Śro 22:20, 01 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Mmm... nie wiem, tak mi przybyło do głowy, ale znając siebie pewnie już wymyślona przez kogoś
Co do badge: Thx
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rudy dnia Śro 22:21, 01 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Rakieta-
Administrator
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 1472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śmignąłem z fregaty :)
|
Wysłany: Śro 15:42, 09 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Zaktualizuje. jak tam prace Rudy? Może pomóc w conceptach?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Śro 16:37, 09 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Prace niestety wstrzymane do odwołania, zajmuję się obecnie czym innym, nie znalazłbym czasu na modowanie. Ale odnośnie problemu który miałem wydaje mi się, że znalazłem rozwiązanie. Dolphin, czy wiesz może w jaki sposób może być wyliczane w HW2, czy między światłem jest kamera? Mam na myśli coś takiego - jeżeli faktycznie za pomocą wizualnego meshu to nie, ale gdyby w collision mesh statku budowanego modułowo włożyć już w pełni rozwinięty? Moduły główne i tak pozostaną przez dłuższą część gry na statku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Śro 17:16, 09 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Nie bardzo rozumiem pytanie. Chodzi o oświetlenie modelu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Rakieta-
Administrator
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 1472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śmignąłem z fregaty :)
|
Wysłany: Śro 20:53, 09 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Heh,szkoda. A co do twojego pytania to jestem zupełnie niedzielny użytkownik gry. Nic nie rozumiem To dla Dolpha.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Czw 0:35, 10 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Dokładnie. W każdej mapie znajduje się źródło światła, które dodatkowo, gdy patrzymy na niego kamerą świeci w naszą stronę (logiczne). Gdy przysłoni go okręt to wiadomo, efekt znika. No właśnie, moje pytanie brzmi od czego to zależy? Co wpływa na to, że światło jest lub go nie ma (który mesh)?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Czw 10:52, 10 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Ach, więc chodzi o sam efekt rozświetlenia. Nie wiem .
Choć nawet możliwe, że CM, bo w czasie pauzy efekt nie jest aktualizowany, a przecież grafika jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Czw 20:03, 10 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
No więc pomysł do realizacji jest. Zostają tylko chęci...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|