|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Sob 23:56, 18 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Flat shade powoduje cieniowanie każdej ściany osobno, natomiast smooth bierze pod uwagę kąty pomiędzy ścianami, jak również zagęszczenie normalnych (widać na włączonym podglądzie, czym więcej tym krawędź bardziej wygładzona). Krawędzie można wygładzać lub wyostrzać, w zależności od potrzeb, najlepiej używać zawsze smooth bo wtedy wygląda to tak jak w grze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Nie 15:28, 19 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Wiesz może, jak wyostrzyć taką krawędź?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Wto 10:33, 21 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Soften/harden
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DolphinX dnia Wto 10:35, 21 Cze 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Wto 14:17, 21 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Perfect! Co prawda nie użyłem tych funkcji (użyłem ponownego ustawienia normalnych) ale działa jak chciałem. Nakierowałeś mnie na temat normalnych, dzięki. Statek jest już w grze . Męczy mnie tylko jeszcze jedna sprawa... Moduły nie zasłaniają światła mapy (jak to robią zwykłe statki). W związku z tym mam pytanie... coś musi ten cały mechanizm napędzać (my zmieniamy tylko dane, ale coś musi np wyświetlać to na ekran). Gdzie znajduje się owe narzędzie zagłady? . Póki tego czegoś nie poznam, nie ma mowy o statku modułowym, moduły nie są do przystosowane do tworzenia statku.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rudy dnia Wto 14:17, 21 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Śro 22:35, 22 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Niestety, też to zauważyłem, moduły są jakby częściowo przezroczyste.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Czw 11:39, 23 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Domyślasz się może, gdzie jest ten moduł sterujący homeworlda?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Czw 13:27, 23 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Do tego się raczej nie dostaniesz, najprawdopodobniej jakiś ważny element silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Czw 22:08, 23 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Chcę tylko wiedzieć, gdzie szukać... Moje myśli krążą wokół jednego pliku, skoro to jest część wykonywalna gry, to pewnie będzie w pliku wykonywalnym. Ma ponad 5 MB, spokojnie zmieści się tam ponad milion linii kodu. Możliwe, że to tam siedzi wszystko, a biblioteki wokół pomagają w pracy. Możliwe też, że to będzie też w jednej z bibliotek.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rudy dnia Czw 22:11, 23 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Czw 23:02, 23 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Pewnie w głównym pliku, można by przejrzeć kod źródłowy jedynki, podejrzewam, że część elementów będzie bardzo podobna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Czw 23:37, 23 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Cóż, pozostaje pewnego deszczowego dnia siąść i spróbować znaleźć kod źródłowy Homeworld2.exe (ewentualnie jedynki)...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Rakieta-
Administrator
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 1472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śmignąłem z fregaty :)
|
Wysłany: Pią 18:15, 24 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
hmm...Naszukasz się i naszukasz, aż w kompie znajdziesz mikro rdzeń hiperprzestrzeni w postaci mikro kryształka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Pią 19:31, 24 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Inaczej nici z projektu, jeśli nie zmienię takiego traktowania modułów przez HW2 to statek modułowy nie ma sensu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rudy dnia Pią 19:32, 24 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kostuchlur
Bosmanmat
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: radzymin
|
Wysłany: Sob 3:59, 25 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Może zrób inaczej osobne statki zadokowane do siebie w jednym z modów chyba complex ale bez pewności było że do stoczni dokowała duma i dwie platformy i po złączeniu można było zbudować nowe działa
chodzi mi o to że możesz zrobić by na jednym statku budowało się drugi i po wybudowaniu pojawiał się zadokowany w odpowiednim miejscu bez możliwości rozłączenia a po połączeniu masz możliwość zbudowania kolejnej części
zadokowany statek raczej słońca nie przepuści można to zobaczyć w którejś misji gdy pancernik jest zadokowany do stoczni lub bentusa
nie znam się na tym nie wiem czy będzie to prostsze do zrobienia
ale przeszukanie miliona linijek kodu na pewno jest mozolne i łatwo będzie coś przeoczyć
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kostuchlur dnia Sob 4:05, 25 Cze 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Sob 16:09, 25 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Masz rację, jednak nie można wybudować zacumowanego okrętu (czyli takiego, który nie znika w dokach), więc to też odpada.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filek
Bosman
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: Nie 0:23, 26 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Ale można zadokować na stałe - zawsze jakiś kierunek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Nie 0:52, 26 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Budować moduł jako statek by dać mu rozkaz dokowania? Musiałby mieć własne silniki, czyli musiałby teoretycznie mieć możliwość odcumowania (bo jest pełnoprawnym obiektem kosmicznym ). Ale to oznacza latające moduły w przestrzeni. WTF?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filek
Bosman
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: Nie 0:58, 26 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
A próbowałeś kiedyś zadokować i odcumować Pancernik do/od Dumy? Zdaje się, że właśnie nie da się go odcumować...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Nie 1:10, 26 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Misja 7 bodajże na tym polegała. Faktycznie, odcumowanie zachodziło podczas NISu, możliwe, że skrypt to robił. Nie mniej jednak wymaga to zainstalowania na podsystemach wszystkiego tego, co ma statek i wtedy nie jest to podsystemem, tylko już systemem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Nie 13:19, 26 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
O ile dobrze pamiętam traciliśmy kontrolę nad Pancernikiem w chwili jego zadokowania, dlatego wydaje się, że nie można go odcumować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Nie 15:43, 26 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Chyba odwrotnie, właśnie od tamtej chwili mogliśmy dawać mu rozkazy (wcześniej był Allied)
Parę nowych wieści:
- po krótkim paru-sekundowym przeszukaniu internetu nie znalazłem źródła HW2.exe
- jednakże, dzięki moim kontaktom, oraz filmikom, które przesłał mi ów kontakt otrzymałem dostęp do profesjonalnego programu deasemblującego.
- jest on tak profesjonalny, że ciężko się w nim połapać, ale gdzieś po miesiącu powinienem go w miarę dobrze znać.
- nie mniej jednak udało mi się odpalić HW2 w trybie debug .
- ale ponieważ na deasemblerze się nie znam (nie potrafię określić początku działania programu, jak również postawienia breakpointa), a cały HW po deasemblacji jest napisany w assemblerze (logiczne ) czytanie takiego pliku zajmie mi trochę czasu.
- jednakże sam fakt kontrolowanego uruchomienia HW2.exe jest dużym krokiem w przód.
- znający się na asemblerze proszeni są o zgłoszenie się do mnie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rudy dnia Nie 15:45, 26 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|