|
|
Forum Graczy Homeworld Forum dla fanow i graczy gier serii Homeworld
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ikandej
Bosmanmat
Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Czw 13:11, 29 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Hmm, zaginiony rdzeń Hiperprzestrzeni... Trochę zalatuje obroną Dumy Hiigary w Tanis, ale się wytnie Może być Szkoda że nie będzie zniszczenia Sajuuka w pierwszej misji tak jak to kiedyś tam było planowane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Czw 16:28, 29 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Bo nigdy nie było planowane. Musiało ci się z inną publikowaną tu (nie przeze mnie) fabułą pomylić.
Wiem, wiem o Tanis. Wykorzystałem całe teksty, bo już dialogi są nagrane, żeby smutno nie było . Potem się szczegóły zmieni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ikandej
Bosmanmat
Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Czw 19:44, 29 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Możliwe że mi się z czym innym pomyliło, ale wiem że czytałem coś takiego na tym forum... Mniejsza z tym A co do dialogów (ale to już ambitniejsze zadanie) można ponagrywać głosy ludu z forum (jeśli wyrażą oczywiście taką chęć xD) i gitara! Z ciekawości ile przewidujesz misji?
Edit:
Już wiem z czym mi się pomyliło
ViveX napisał: |
Można w nim budować Core do auktywnienia Sajuuka - ale to skasuje ponieważ Sajuuk zostanie znisczony w pewnej misji.... |
To cytat z jednego z pierwszych postów z tematu Sajuuk's Wrath. Temat został "przeniesiony" tutaj i stąd to omylne stwierdzenie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ikandej dnia Czw 19:51, 29 Paź 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Czw 20:00, 29 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
No tak, nie wiem co on wtedy wymyślił.
Co do dialogów, to myślałem też o pocięciu oryginalnych, na pewno sporo tekstów można by z nich złączyć . Tylko czy to by było naturalne... Raczej nie .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 21:28, 29 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Hehe można zrobić casting na najlepszego lektora Albo na kilku, tylko jakiś głos żeński by się sprzydał
Napisy po ang mogły by być.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ikandej
Bosmanmat
Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Czw 22:01, 29 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Mod po ukończeniu zapewne zrobi karierę za granicą, a jaki język jest łaciną XXI wieku? Angielski Casting po angielsku xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Pią 17:28, 30 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Strzelmy focha, jak to czasami się mówi, i dajmy po rusku .
Przypominam, że w czasach imperium Karan S'Jet nie była Dowództwem Floty, mało tego, ona nie żyła .
Misja dostała działające zakończenie, pora na uzupełnienie zadań.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DolphinX dnia Pią 17:42, 30 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Sob 19:20, 31 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Niedokończona, ale żebyście widzieli, że coś jednak robię . Polecam testować na nowym profilu (nie odpali jak będzie ukończona więcej niż jedna misja).
Dużo właściwie to się nie dzieje, pracuję nad tym. Nie jest to takie trudne jak się wydawało .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Sob 22:33, 31 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Jeśli miałbym uwzględnić, że to twój pierwszy raz, misja jest całkiem całkiem. Jeśli jednak miałbym być w roli krytyka to znalazłem w misji parę błędów, między innymi:
1. Lepiej będzie, jeśli usuniesz głosy, niż żeby one nas myliły i utrudniały czytanie teksu.
2. Zanim doleciałem zwiadowcami do lotniskowca, akcja misji poszła już dalej, proponuję postawić desantówkę bliżej naszego lotniskowca, by wyglądało, że to nasz desant.
3. Trochę nudno podczas przejmowania lotniskowca, można by było zrobić jakąś małą bitewkę na inty w międzyczasie.
4. Pod koniec, przejęty lotniskowiec leci, kamera zostaje w miejscu. Nie widzę nic, co się obok mnie dzieje, jedynie pod koniec mogę usłyszeć otwieranie się wrót hp.
Mimo to uważam, że i tak jest to dobra misja, bo sam takiej nie zrobiłem.
Jeśli interesuje Ciebie mój koncept misji, proponuję (jeżeli to oczywiście nie przeczy twojemu konceptowi) stworzyć cos takiego:
Twoje siły: Lotniskowiec i Fregata Desantowa w paradzie.
Wrogie siły: Lotniskowiec, 2-3 inty i cała reszta, co wychodzi pod koniec (albo i nie wychodzi, nie widziałem)
Wygląd mapy: Twój lotniskowiec w środku, asteroidy niedaleko, wrogi lotniskowiec pomiędzy krawędzią a środkiem mapy, inty na krawędzi.
Cele misji:
1. Doleć lotniskowcem do punktu z asteroidami (asteroidy gdzieś blisko)
2. Odkrywasz anomalię, masz tam wysłać zwiadowców.
3. Po doleceniu masz przejąć ten lotniskowiec
4. Z chwilą, gdy desant dokuje, inty startują, lotniskowiec wysyła swoje inty, masz chronić desant.
5. Po przejęciu lotniskowca ciąg dalszy tak, jak jest.
Oczywiście możesz mnie nie słuchać, twój mod, twoja misja, napisałem tylko, jak ja tą misję widzę.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rudy dnia Sob 22:39, 31 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kuun-Lan
Bosmanmat
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kiith-Somtaaw
|
Wysłany: Nie 0:17, 01 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
jak wgrać tą misję ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Nie 0:25, 01 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Rozpakowujesz do data, do skrótu -overrideBigFile. Dodałem też 3 godła .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kuun-Lan
Bosmanmat
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kiith-Somtaaw
|
Wysłany: Nie 11:44, 01 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
fajna misja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Nie 23:53, 01 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Poszedłem za sugestiami Rudego. Jak zauważycie błędy od razu piszcie, łatwiej się naprawia . Tak samo z różnymi wizjami, poradami. Nie krępujcie się .
PS. Te fregaty tam są, żeby przyspieszyć nudne czekanie, potem wrócą na pierwotną pozycję przy lotniskowcu, jak wymyślę ładną historyjkę na początek.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DolphinX dnia Nie 23:54, 01 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ikandej
Bosmanmat
Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Pon 17:52, 02 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Nie grałem w tą pierwszą wersję misji, więc to co piszę będzie dotyczyło tylko tej drugiej.
1. Wysyłanie zwiadowców - z wielką chęcią bym ich wysłał gdybym miał możliwość zbudowania czegokolwiek na lotniskowcu.
2. Przejmowanie bazy okrętu przodków - tekst wyświetla się zanim desantówki zadokują do statku przodków.
3. Te szturmowce wylatujące zaraz po zadokowaniu do okrętu - nawiązując do pkt 1 nie mam czym ich rozwalić jako że nie mam możliwości produkcji. Dodatkowo czegoś mi tutaj brakuje... Desanty dokują i ni z dupy ni z pietruchy wylatują jednostki przodków (btw mam nadzieję że jednostki Vaygr są tylko na chwile na przetestowanie skryptów ). Ja bym dał jakiś tekst w stylu "Na statku przodków wykryto gwałtowny skok mocy. Zarządzam pełną gotowość bojową!" i zwiadowcy zestrzeleni. A jednostki obronne kierują się w stronę lotniskowca. Jednocześnie obrona desantów i lotniskowca przed jednostkami przodków. Podczas bitwy mogłaby być wstawka typu "Dostrzeżono koncentrację sił wroga w tym rejonie! Zapewne ściągnęła ich tu wzmożona aktywność wraku. Musimy się spieszyć!"... Ehh... wena mi się skończyła xD
4. Desantówki miały chyba tylko przejąc dyski z danymi a nie cały statek. Chyba że takie było założenie to zwracam honor
5. Ta sekwencja dokowania coś nie wyszła. Jest pokazane jak desantówki wracają w stronę lotniskowca cały czas ścigane przez szturmowce, komunikat "Przybyli Vaygrowie!", "Statek Matka nie może zostać zniszczony!" (to ostatnie bym wywalił albo czymś innym zamienił) itd., a kamera cały czas na desantach i może Ci Vaygrowie gdzieś tam wychodzą, ale ich nie widać.
Misja wykonana chociaż tylko kazaliśmy desantom zadokować przy lotniskowcu
Ale tak poza tym, skoro to Twoja pierwsza misja, muszę przyznać że nieźle
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ikandej dnia Pon 17:54, 02 Lis 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Pon 18:12, 02 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
1. Będzie taka możliwość oczywiście.
2. A ma być inaczej? To wprowadzenie do zadania.
3. No tak, jak wyżej. W zasadzie to inty nic nie zrobią fregatom . Ale oczywiście to się zmieni.
4. A jak to miałoby działać? Przejmujemy tylko kawałek statku? Wrak po przejęciu będzie nieaktywny, a potem sam zmieni właściciela, żeby się w następnej nie pojawił.
5. Skopiowałem z Tanis, żeby dało się misję zakończyć. Pracuję nad własnym zakończeniem .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ikandej
Bosmanmat
Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Pon 18:35, 02 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
1. To git
2. Nie... nie mam nic przeciwko temu tekstowi, ale wg. mnie lepiej byłoby gdyby komunikat pokazywał się w momencie dokowania pierwszego desantu
3. Kolejny git
4. Kawałek statku odpada, za dużo pracy z modelami xD Ale mogłoby być coś takiego że po przejęciu danych i wrak i myśliwce broniące wraku zostają wyłączone
5. I jeszcze raz git xP
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ikandej dnia Pon 18:37, 02 Lis 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Pon 18:48, 02 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
U mnie podobnie:
- brak zwiadowców
- brak obrońców desantów
- kamera stoi w miejscu
- inty sobie wylatują "od tak"
Z lotniskowcem można też zrobić tak, że po przejęciu zmienia swoją przynależność na wrogą. Czyli tak jakby nic się z nim nie stało, ale misja pójdzie dalej.
A u mnie nudno nie było . Gdy inty wyleciały kazałem jednej z desantówek do nich strzelać. Posłałem jeszcze lotniskowiec na pomoc. Nie wiedziałem tylko, że po zniszczeniu intów wylatują następne. Ogółem udało mi się zniszczyć 4 eskadry.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ikandej
Bosmanmat
Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Pon 20:16, 02 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
lol?! to mnie się ani jednej nie udało zniszczyć! Chyba pijany strzelec siadł za pulpitem wieżyczki w mojej desantówce... a nie pomyślałem żeby lotniskowcem podlecieć xP
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Pon 21:20, 02 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
I tak będzie, w aktualnej wersji myśliwce zostają wyłączone po przejęciu wraku, a on sam potem zmienia przynależność na początkową.
Edit: Jeśli ktoś chce sprawdzić zmiany - [link widoczny dla zalogowanych].
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DolphinX dnia Wto 18:31, 03 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filek
Bosman
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: Sob 11:15, 07 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Hmmm... nice
Wydaje mi się, że z moją fabułą letko z tyłu zostaję
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Możesz zmieniać swoje posty Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|