|
|
Forum Graczy Homeworld Forum dla fanow i graczy gier serii Homeworld
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filek
Bosman
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: Sob 22:57, 10 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
A wiesz czemu Andromeda do niczego nie pasuje?
Bo jest reliktem. Statkiem sprzed kilkuset lat, który jest jakże pięknym, ale indywiduum, i nie ma myśliwców, innych krążowników, niszczycieli, czy jakichkolwiek innych statków stworzonych przez tą samą rasę (a raczej kastę - w przypadku Andromedy)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ikandej
Bosmanmat
Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Sob 23:23, 10 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Filek napisał: |
...nie ma myśliwców, innych krążowników, niszczycieli, czy jakichkolwiek innych statków stworzonych przez tą samą rasę (a raczej kastę - w przypadku Andromedy) |
Tu się akurat nie zgodzę... Andromeda posiada własne myśliwce... Są pokazane na jednym z filmów wrzuconych kilka postów wcześniej. Andromeda jako tako nie ma własnej floty, ale mogłaby spokojnie służyć jako statek flagowy. Nie znam dokładnie całej historii tego okrętu, ale wiem, że jest to statek Federacji, którego budowa wykazuje pewne podobieństwa w wyglądzie statków jednej z bardziej zaawansowanych ras członkowskich - Vedran. Pochodzą z planety Tarn-Vedra. A akurat oni mieli potężną flotyllę okrętów wszelkiego rodzajów i są chyba na tyle zaawansowani, że można ich porównywać do rasy Bentusi bądź Przodków z serii Homeworld'a. Dowód? Widząc upadek Federacji Vedranie dosłownie przenieśli swój układ słoneczny do innego wymiaru wyczekując na zmianę sytuacji w galaktyce i nastanie lepszych czasów (doczekali się po ok 300 latach).
Ale koniec offtopu... Zamknijmy temat Andromedy...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ikandej dnia Sob 23:25, 10 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Śro 19:11, 14 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Więc tak. Wracam do skryptów, bo to mogę robić bez większych przeszkód w każdym wolnym czasie, czego o modelowaniu powiedzieć nie można. Natchnienia czasem brak .
I teraz mam pytanie, o taktyki.
Aktualnie wygląda to tak:
Kod: |
AgressiveRetaliation = Enemies
DefensiveRetaliation = AttackersOfFriends
PassiveRetaliation = None
|
A moja propozycja tak:
Kod: |
AgressiveRetaliation = AttackersOfFriends
DefensiveRetaliation = AttackersOfUs
PassiveRetaliation = None
|
lub tak:
Kod: |
AgressiveRetaliation = Enemies
DefensiveRetaliation = AttackersOfFriends
PassiveRetaliation = AttackersOfUs
|
Wybór należy do Was.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Śro 20:52, 14 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Przy agresywnej taktyce powinni się rwać do walki i niszczyć każdego na drodze. Z drugiej strony pasywna powinna być ustawiana, jeżeli chce się kontrolować jednostki, by nie wlatywały do bitwy. Dlatego uważam, że powinno być tak jak jest, jest tam wszystko, co potrzebne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Śro 21:01, 14 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Napisałem o tym, bo mnie czasami denerwuje bezczynność moich jednostek z taktyką pasywną wobec ataku wroga.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ikandej
Bosmanmat
Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Czw 15:41, 15 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
DolphinX napisał: |
Kod: |
AgressiveRetaliation = Enemies
DefensiveRetaliation = AttackersOfFriends
PassiveRetaliation = AttackersOfUs |
|
To zestawienie wydaje mi się najsensowniejsza. Zawsze w razie czego nasze jednostki będą się bronić. Sam powiedziałeś że czasem wkurza Cię ich bezczynność Nie trzeba aż tak bardzo skupiać się na wydawaniu rozkazów ataku
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ikandej dnia Czw 15:42, 15 Paź 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Czw 19:28, 15 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Zależy co to znaczy:
Attackers of Us: tylko, jak wróg atakuje prosto w daną jednostkę, czy na którąś z twoich, będących w okolicy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Czw 19:40, 15 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Nas... wydaje mi się, że chodzi tu o daną jednostkę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filek
Bosman
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: Pią 15:24, 16 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Może być też "My" jako jednostki danego gracza, "Przyjaciele" jako jednostki z danej drużyny...
Najlepiej wejść do gry i sprawdzić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Sob 11:00, 17 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Hmm, poszperałem trochę i znalazłem kilka ciekawych conceptów. Możliwe, że już je pokazywałem .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]. Jakieś propozycje?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ikandej
Bosmanmat
Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Sob 13:19, 17 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
"Sam nie wiem" mógłby robić jako coś w rodzaju stoczni dla przodków, chociaż zmniejszony nadaje się też na lotniskowiec... Trochę mi się kojarzy też ze stanowiskiem obwodowym Chimera, czyli pod platformę bojową można by to podpisać xD
Na razie pomysły mi się skończyły.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Sob 15:06, 17 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Edit: Na dziś to tyle:
[link widoczny dla zalogowanych]
Rozpoczęcie dnia:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DolphinX dnia Nie 13:03, 18 Paź 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Pią 19:07, 23 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak widać zabrałem się za pierwszą misję, aktualnie to bardziej zabawa i poznawanie możliwości i funkcji, za prawdziwą misję wezmę się gdy tylko sformułuję poprawne zadania . Tymczasowo funkcję antycznego wraku pełni pancernik, lotniskowca - lotniskowiec. Wystąpią jeszcze sondy Vaygrów, jako Taiidańskie, i kilka eskadr myśliwców/bombowców.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 13:41, 24 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Robisz misje? najs, ja w ogóle nie mogłem rozgryźć tych skryptów :p może z czasem zrobisz jakiegoś tutka?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Sob 14:44, 24 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Niee, błagam, tylko nie proście o tutorial. To jest zbyt skomplikowane do opisania .
Trzeba po prostu zrozumieć jak to wszystko działa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Sob 16:43, 24 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Tutaj można zacytować tekst pilota z Starmaggedon 2:
Cytat: |
To śmiertelnie proste. Z akcentem na słowo śmiertelnie. |
Czyli powiadasz, że trudniejsze byłoby napisanie programu, niż misji?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rudy dnia Sob 16:44, 24 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 16:51, 24 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Też bym chciał jakiś tutorial odnośnie skryptów Mam technika informatyka z programowanie zdawałem z świetnymi wynikami w dodatku studia na grafice wektorowej ale to i tak czarna magia dla mnie te skrypty...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Sob 17:38, 24 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
A chociaż zaglądałeś do nich?
Powiem tak: nie załapiesz o co biega w tym stanie. Musisz sobie ładnie skrypty "poprawić" - dodać tabulatory, odpowiednio poustawiać sekcje itd.
Wtedy wszystko staje się o wiele prostsze
Jeśli się komuś tego nie chce robić, to przepraszam bardzo, ale mam go w d*. Ja mogłem, wy też . Wystarczy przeczytać dokumenty z RDN, szczególnie SCAR, parę tutoriali jest na RelicNews, i przyłożyć się do nauki.
Edit: Pierwszy cel misji ukończony, jeszcze 3 do napisania. Poprawki kosmetyczne będą później.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DolphinX dnia Sob 22:06, 24 Paź 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 1:26, 25 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Wiem ze takie proste ułożenie wierszy i dodanie tabulatorów ułatwia czytanie skryptów... a za cynk do RelicNews dzięki
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Śro 21:41, 28 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
// objectives
40500 Ustal położenie wraku.
40501 Zabezpiecz opuszczony statek.
40502 Przejmij artefakt.
40503 Zniszcz jednostki Taiidan.
// location card
40520 SEKTOR C16 - WIELKIE PUSTKOWIA
40521 Szacowany czas do przybycia posiłków Vaygrów: %1MINUTES%:%2SECONDS%
40522 MISJA NIEUDANA
40523 MISJA WYKONANA
// text
// intelevent_explorederelict
// FI
40530 Tu Wywiad Floty.
40531 Naszym zadaniem jest przeanalizować dane z czujników i wyznaczyć cele misji.
40532 Sensory lotniskowca wykryły niezidentyfikowany statek na granicy Wielkiego Pustkowia.
40533 Nie wykryto żadnych form życia na pokładzie jednostki. Z jakiegoś powodu załoga opuściła statek.
40534 Skany telemetryczne wskazują na silną koncentrację energii w okolicy znaleziska.
40535 Musimy szczegółowo zbadać naturę zjawiska.
40536 Najpierw ustal dokładną pozycję wraku. Do tego celu użyj Zwiadowców.
// intelevent_capturederelict
// FC
40540 Ustaliliśmy pozycję jednostki.
40541 Znajduje się w samym centrum obszaru anomalii.
// FI
40542 Szczegółowe badania potwierdzają przypuszczenia. To wrak jest źródłem zakłóceń kwantowych.
40543 Wygląda na to, że jest on w dobrym stanie, szczelność kadłuba została zachowana.
40544 Należy go przejąć. Użyj do tego Fregaty Desantowej.
40544 Nasi żołnierze zabezpieczą statek i przejmą banki pamięci. W ten sposób dowiemy się więcej o jego pochodzeniu.
// intelevent_salvagecore
// FC
40550 Fregata Desantowa przejęła wrak.
40551 Odczytaliśmy jego banki pamięci, jednak większość danych jest zaszyfrowanych.
// FI
40552 Statek został porzucony kilka tysięcy lat temu. Według danych na pokładzie przewożony znajduje się potężny artefakt.
40553 Z tego co do tej pory udało nam się odczytać wynika, że jest to rodzaj generatora energii.
40554 To tłumaczy anomalie energetyczne w okolicy wraku. Powinniśmy zbadać obiekt na Hiigarze.
40555 Wydobądź go przy użyciu Zbieracza Zasobów.
// speechevent_firstgatedestroyed
// FI
40560 Zbieracz Zasobów rozpoczyna transport obiektu
// intelevent_movetochimera
// FI
40570 Zabezpieczyliśmy artefakt.
40571 Jego sygnatura energetyczna przypomina tą znaną nam z okrętów Bentusi.
40572 Jeśli nasze dane są prawidłowe, to obiekt który znaleźliśmy jest jednym z zaginionych Rdzeni Hiperprzestrzennych.
40573 Prawdopodobnie Taiidanie wykryją wzmożony ruch naszej floty w tym rejonie. Przygotuj się na ewentualny atak.
// intelevent_perimiterbreached
// FI
40580 Zaatakowano nas!
40581 Do wszystkich oddziałów - alarm bojowy! To nie są ćwiczenia!
40582 Taiidanie używają Bombowców do zniszczenia naszego lotniskowca
40583 Rozkaż Myśliwcom Przechwytującym zniszczyć Bombowce Taiidan.
// intelevent_chimeraissafe
// FI
40590 Wykryto obecność dużych oddziałów posiłkowych wroga.
40612 Natychmiast rozpocznij skok hiperprzestrzenny.
40613 Nie możemy pozwolić, by Rdzeń dostał się w ręce Taiidan.
// intelevent_moreincoming
// FI
40600 Alarm priorytetowy.
40601 Do wszystkich jednostek! Przygotować się do skoku hiperprzestrzennego.
40602 Współrzędne Krótkiego Skoku wprowadzone.
40603 Moduł Hiperprzestrzenny w pełni naładowany. Rozpoczynamy skok do układu X.
Są to linie dialogowe pierwszej misji. Myślę, że się domyślicie o co biega .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Możesz zmieniać swoje posty Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|