|
|
Forum Graczy Homeworld Forum dla fanow i graczy gier serii Homeworld
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ikandej
Bosmanmat
Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Nie 13:04, 01 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Nie do końca rozumiem jak działa ten Collision Mesh... Wiem tylko że odpowiada za "wielkość kolizji" (cokolwiek to jest ) W każdym razie efekt graficzny może być faktycznie wyłączony i zostawić tylko efekty "rozbijania się" pocisków o to pole.
I wiem że to jest mod do HW2, dlatego wrzuciłem ten filmik. Fakt, nie zwróciłem uwagi że te pola są stałe tylko ich natężenie zmienia się w sposób stały, ale jak mówiłem gdy to pisałem to się trochę spieszyłem i nie zwróciłem na to uwagi.
I od razu mówię, to tylko pomysł. To czy się przyjmie czy nie zależy tylko od DolphinX'a.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Nie 13:16, 01 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
To taki model statku, tylko, że uproszczony, na potrzeby testów kolizji (np. gdy pocisk uderza w statek, to gra nie sprawdza tego widocznego modelu, tylko CM).
Edit:
Uproszczony scenariusz na jedną z misji (tutaj "coś" znajdziemy, niektórzy pewnie domyślają się co, zmieniłem trochę kolejność wydarzeń w scenariuszu, tak może być ciekawiej ):
Cutscene (scena z mostka lotniskowca):
-W układzie X (nie mam głowy do nazw ) będzie czekać na nas Statek Handlowy Bentusi. Nasi wysłannicy omówią warunki przekazania nam ważnej technologii energetycznej, która umożliwi zasilenie Statku Flagowego.
-Spotkamy się z nim, a następnie opuścimy układ i udamy się do... (słychać wstrząsy szarpiące lotniskowcem, jęk jak podczas wybuchu capitala w HW2 ).
-Alarm priorytetowy! Komputer nawigacyjny zainicjował wyjście z hiperprzestrzeni. Rozpocząć procedurę awaryjną.
Misja właściwa, lotniskowiec wychodzi z hiperprzestrzeni. Intelligence event:
Location card - Cmentarzysko Karos
-Sensory hiperprzestrzenne wykazują silne skupienie fal kwantowych w tym obszarze, jednak według naszych map tutaj nic nie ma. Najbliższy wrak znajduje się niecały rok świetlny stąd.
-Zabezpieczenia komputera nawigacyjnego uniemożliwiają nam powtórne wejście w hiperprzestrzeń. Musimy zbadać charakter zjawiska.
-Natychmiast wysłać sondy. Potrzebne nam są dokładne dane na temat anomalii.
Dalej dzisiaj pisać mi się nie chce .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DolphinX dnia Pią 21:50, 13 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kostuchlur
Bosmanmat
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: radzymin
|
Wysłany: Nie 10:07, 15 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
zrobiłem model wielkiego lotniskowca ofensywnego mogącego przyjąć do doków niszczyciele
po bokach linie 16 poczwórnych dział laserowych
i przy połączeniu kadłuba głównego z silnikiem jedno sześciolufowe działo jonowe i na mostku wyrzutnia rakiet PLOT
i 10 dziesięć dron automatycznych uzbrojonych w 4 lance
wydaj się dużo tego uzbrojenia ale przy tak wielkim kadłubie te linie dział wyglądają jak paski wsunie hangary na niszczyciele trochę zajmują
a co do misji czekam aż będzie się dało zagrać
tu są screny statku
[link widoczny dla zalogowanych]
trzy ostatnie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kostuchlur dnia Wto 13:58, 17 Sie 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Nie 11:16, 29 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Fragment NIS01A, który będzie rozpoczynał pierwszą misję:
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/9o2kttDH0gg&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/9o2kttDH0gg&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ikandej
Bosmanmat
Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Pon 14:12, 30 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Przyznam niezły, tylko coś dziwnie się kończy - zbyt "gwałtownie" xP
Nie mogę się doczekać kiedy będzie ukończony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grzybekowek
Bosmanmat
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kharak
|
Wysłany: Pon 14:35, 30 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
a kto tak niema
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Pon 15:29, 30 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Bo jak mówię fragment, to znaczy fragment . Cały filmik będzie trwał 1:12 (bo tyle trwa muzyka).
A tutaj, w przerwie od pracy , odtworzyłem NIS02A z HW2:
<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/3steG1mccV8?fs=1&hl=pl_PL&rel=0"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/3steG1mccV8?fs=1&hl=pl_PL&rel=0" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DolphinX dnia Pon 15:37, 30 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 18:28, 30 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
A ja się zastanawiam jak się robi textury mapy? Jak by nie było zazwyczaj używa się tych podstawowych lub widzi się takie ciemne (bsg mod). Ciekawe czy można by ściągnąć textury z gier typu x3 reunion, freespace, star wolves... Mają ładne mapki...
EDIT.
A jak by ktoś wykorzystał fotki Hubbla! To by było coś!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kreescher dnia Pon 18:31, 30 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Pon 18:50, 30 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Teksturę trzeba przepuścić przez program robiący z niej model sfery, z kolorowymi wierzchołkami, kolor między nimi jest interpolowany, dlatego nie może być zbyt szczegółowa.
Dobra, opiszę może powstający filmik:
po pierwsze, wzoruję go na NISie rozpoczynającym misję 9, podobne będą ujęcia, co się wiąże z wykorzystaną muzyką .
po drugie, tutaj scenariusz:
ujęcie pierwsze - mała flotka, niszczyciel, lecą
ujęcie drugie - kamera pokazuje transportowiec
ujęcie trzecie - znowu niszczyciel, obraca się bokiem i odpala rakiety
ujęcie czwarte - rakiety, strzelają działa obrony przeciwrakietowej transportowca, nie trafiają
ujęcie piąte - z hiperprzestrzeni wychodzi lotniskowiec gracza, za nim reszta floty w krótkich odstępach
ujęcie szóste - transportowiec, wybuchy rakiet
ujęcie siódme - znowu gracz, ostatni statek zamyka okno hiperprzestrzenne, w tym momencie również kończy się muzyka i w raz z nią filmik.
Co z tego ostatecznie wyjdzie nie wiem, pewnie jakieś ujęcia dojdą, inne wywalę .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DolphinX dnia Pon 22:20, 30 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Wto 0:12, 31 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Hmmm... zastanawiam się, jak pokażesz, że rakiety w coś nie trafiają . Łatwo pokazać trafienie do celu, ale brak trafienia i jednoczesne wyszczególnienie, do czego się celowało będzie trudniejsze (chyba, ze opiszesz to słowami)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 0:27, 31 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
albo rakiety to ćwiczebniaki
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 10:11, 31 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Nie trafiają rakiety czy działa obrony przeciwrakietowej? Anyway nie jest to ciężko zrobić (rakiety po prostu znikają, ale można by dać pociskom obrony jakiś rozbłysk i będzie chyba git)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Wto 10:39, 31 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Działa nie trafiają, będzie widać chmury odłamków a rakiety polecą dalej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grzybekowek
Bosmanmat
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kharak
|
Wysłany: Wto 12:35, 31 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
daje na to 6+
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kuun-Lan
Bosmanmat
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kiith-Somtaaw
|
Wysłany: Wto 19:34, 31 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Jeżeli chodzi wam a starsphere czyli to tło to wcale nie musi być mało szczegółowa xp Sam zrobiłem sobie całkiem dużo starsphere do freelancera Jeżeli chodzi o Hubble'a to tylko kilka bo trudno znaleźć wystarczająco duże zdjęcia jak i łączyć razem mniejsze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:02, 31 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Wystarczająco duże? Wejdź na oficjalną stronę hubbla. Niektóre zdjęcia ważą po PÓŁ GIGABAJTA. Takie chyba będą ok?
A tak na serio. Poszukałem trochę dużych i odpowiednich fotek. Odpowiednich, czyli takich że jako sfera powinny* wyglądać dobrze.
*o ile wyobrażnia mi nie szwankuje
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nawet Marsa czy Saturna można walnąć (jeśli za duży to tylko wystarczy czarnego tłą więcej dorobić)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy tylko mnie podnieca wizja takich widoków w HW?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kreescher dnia Wto 20:07, 31 Sie 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Wto 20:20, 31 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Te są fajne.
Inne też, ale bierzmy pod uwagę, że to nadal galaktyka jaką znamy z HW, ona cała kolorowa jest .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cztery
Mat
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jędrzejów
|
Wysłany: Śro 15:22, 01 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Nawet ciekawe, ale nie widzę tego jakoś w HW2...
...nie ten styl, chociaż nie wiem jak by to wyglądało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grzybekowek
Bosmanmat
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kharak
|
Wysłany: Śro 18:36, 01 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
tp drugie tak to pierwsze denne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 18:46, 01 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
[głeboki wdech][wydech][relaks]
Co jest dennego w NGC 3372 zwanego Mgławicą Eta Carinae?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kreescher dnia Śro 18:49, 01 Wrz 2010, w całości zmieniany 4 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Możesz zmieniać swoje posty Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|