Forum Forum Graczy Homeworld Strona Główna Forum Graczy Homeworld
Forum dla fanow i graczy gier serii Homeworld


Fallen Angel
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 24, 25, 26  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Graczy Homeworld Strona Główna -> Dodatki do gry - (HW2 Classic)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Śro 15:50, 19 Maj 2010    Temat postu: Back to top

Od nowa robię znowu niszczyciel jonowy:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DolphinX dnia Śro 15:52, 19 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Sob 22:44, 22 Maj 2010    Temat postu: Back to top



Smile


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Hiigary

 PostWysłany: Nie 10:49, 23 Maj 2010    Temat postu: Back to top

Te działa jonowe jakoś tak dziwnie wchodzą w kadłub, poza tym jest spoko.

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Nie 13:07, 23 Maj 2010    Temat postu: Back to top

Bo działa są wyciągnięte z fregaty, i będą jako goblins.

Update:


Jak widać wymodelowałem mostek, teraz muszę sprawdzić czy wymiary są realne i załoga się zmieści .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DolphinX dnia Nie 13:09, 23 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
kostuchlur
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: radzymin

 PostWysłany: Nie 21:26, 30 Maj 2010    Temat postu: Back to top

ns

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
BL_Lacertae
Moderator
<b> Moderator </b>


Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 1794
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

 PostWysłany: Nie 21:53, 30 Maj 2010    Temat postu: Back to top

Bardzo ładne Smile

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Filek
Bosman
Bosman


Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kujawsko-pomorskie

 PostWysłany: Śro 18:31, 28 Lip 2010    Temat postu: Back to top



Takie oto "coś" powstało w mojej SketchUP'owej stoczni, nie wiem tylko, co to jest. Jedyne co jestem w stanie o tym powiedzieć to, że ma 3 gniazda uzbrojenia na płaskich wysuniętych z kadłuba platwormach widocznych na screenie, przypuszczalnie jest okrętem rozmiaru korwety lub fregaty i posiada 1 potężny silnik znajdujący się w rozbudowanej sekcji zajmującej blisko 1/4 objetośći okrętu.

Jakieś pomysły?


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Cztery
Mat
Mat


Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jędrzejów

 PostWysłany: Śro 18:45, 28 Lip 2010    Temat postu: Back to top

Bardzo fajny model.Wink Jak dla mnie to jest jakiś niszczyciel...

Tylko trochę kanciasty...
Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Filek
Bosman
Bosman


Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kujawsko-pomorskie

 PostWysłany: Śro 19:08, 28 Lip 2010    Temat postu: Back to top

Wszystko można dopracować Rolling Eyes

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Cztery
Mat
Mat


Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jędrzejów

 PostWysłany: Śro 20:11, 28 Lip 2010    Temat postu: Back to top

...ja bym trochę dół spłaszczył Rolling Eyes
Bhyba, że na dole ma być działko jakieś, czy coś... Wink


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
kostuchlur
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: radzymin

 PostWysłany: Śro 22:25, 28 Lip 2010    Temat postu: Back to top

ładny statek tylko zrób mniej plaski dziób i wstaw jakieś działa zrób sam albo wpisz w wyszukiwarkę modeli w sketchup-ie ''homeworld2'' i na pierwszej stronie znajdź ''hiigaan battleship'' jest wypchany działami

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Filek
Bosman
Bosman


Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kujawsko-pomorskie

 PostWysłany: Czw 7:32, 29 Lip 2010    Temat postu: Back to top



tadam!!! skończyłem

Krążownik jonowy:

1 działo fazowe

6 podwójnych (na modelu są potrójne z cardo nation moda, ale docelowo miały by być takie, jak w BC Hiig) wieżyczek dział jonowych

15 podwójnych wieżyzek kinetycznych (tak, tu też się posłużyłem większym odpowiednikiem)

18 działek przeciwmyśliwskich

Dodatkowo 2 sekcje modułów i dok, ale to już sobie Dolphin umieści jak będzie chciał to wykorzystac tak, jak ja to przedstawiam, choć wątpię w to razz


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Hiigary

 PostWysłany: Czw 11:37, 29 Lip 2010    Temat postu: Back to top

IMHO za dużo działek. Chociażby te trzy przednie. Statek mając działo fazowe na pewno będzie atakował do przodu. W efekcie dwa działka za tym pierwszym nie będą mogły wogóle atakować, jedynie asekurować przed jednostkami lecącymi gdzie indziej (pierwsze będzie im zasłaniać cel). To samo z ciężkimi wieżyczkami. Jedna na środek w zupełności wystarczy. Ta linia 6 działek przeciwmyśliwskich też jest przerażająca. Zamiast szeciu dać trzy, trochę bardziej upiększone. Te sześć tylich działek zamieniłbym na jakiś wypasiony mostek. Poza tym okręt jest spoko, aerodynamiczny kształt, potężny silnik da dużą szybkość. Jedynie ta ilość działek zamienia ten okręt z niszczyciela w coś w rodzaju Pancernika.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rudy dnia Czw 11:41, 29 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

 PostWysłany: Czw 12:28, 29 Lip 2010    Temat postu: Back to top

Chyba "próżniodynamiczny"

No i fakt za dużo działek. Jego specyfikacje powiązał bym z wygladem. Czyli coś a'la krążownik szybkiego ataku. Duza szybkość, mniejszy pancerz (to chyba widać) i mniejsza siła ognia.
Jako, że szybkość wiąże sie z zaskoczeniem, usunął bym wszystkie (lub prawie wszystkie) działka defensywne na rzecz tego działa jonowego i kilku kinetycznych na fregaty.

Ps. pasował by mu rozmiar niszczyciela. Wtedy prędkość można by dać coś koło fregat. Wtedy mógłby z nimi tworzyć silne grupy uderzeniowe.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kreescher dnia Czw 12:31, 29 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Czw 20:13, 29 Lip 2010    Temat postu: Back to top

Pokuszę się o remake. Co ty na to Filku? Jutro chyba nie dam rady, bo podejrzewam, że przez większą część dnia mnie nie będzie w domu ale w sobotę się postaram Smile.

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Ikandej
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

 PostWysłany: Sob 20:08, 31 Lip 2010    Temat postu: Back to top

Coś znalazłem. Może trochę nie na temat i ewentualnie można by to zepchnąć na dalszy plan, ale znalazłem filmik z niesamowitymi efektami tarczy i hiperprzestrzeni. Nie zwracajcie uwagi na niedopracowane jednostki xP

<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/UKfwnfuZ_pU&amp;hl=pl_PL&amp;fs=1?color1=0x2b405b&amp;color2=0x6b8ab6"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/UKfwnfuZ_pU&amp;hl=pl_PL&amp;fs=1?color1=0x2b405b&amp;color2=0x6b8ab6" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>

Zamiast poruszających się bram hiperprzestrzennych poruszające się statki i słaba poświata pola nasilająca się przy uderzeniu. Jak dla mnie efekt niesamowity.

Dodatkowo jedno pytanie mam. Normalnie Fregaty Pola Obronnego u Hiigaran jak się przemieszczają to ta "bańka" zostaje trochę za statkiem a po chwili znika. Bzdura jak dla mnie, dałoby się zrobić tak, żeby przemieszczała się równo ze statkiem? Wtedy można by wyposażyć także myśliwce w słabsze pola aktywne przez cały czas. Pasek ładowałby się non stop w jakimś tam swoim tempie do wartości maksymalnej a przy uderzeniach jego energia by spadała. W dodatku żeby okręty nie wyglądały przez te pola jak latające żarówki można ich grafikę "uaktywniać" tylko podczas uderzenia. Co o tym sądzicie?

I sorka że piszę tak trochę bez ładu i składu ale z lekka się spieszę xP


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Filek
Bosman
Bosman


Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kujawsko-pomorskie

 PostWysłany: Sob 21:17, 31 Lip 2010    Temat postu: Back to top

Przecież to jest mod do HW2, Stargate Space Conflict Wink

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Sob 21:27, 31 Lip 2010    Temat postu: Back to top

Nie bzdura, a bug . Pole działa prawidłowo, tylko jego efekt wizualny się spóźnia. Można zrobić pole obronne bez grafiki (to na dodatek będzie szybsze, z wiadomych powodów), ale nie da się jej uaktywnić w trakcie uderzenia. Ale pole obronne to ślepa uliczka imho, nie działa to tak dobrze jak osłony znane z SW czy ST. Do takich osłon energetyczno-cząsteczkowych lepiej zrobić podsystem z collision meshem (obeznani w temacie wiedzą pewnie o co biega Wink) - jedynym problemem wtedy jest nakład obliczeniowy (może powodować lagi przy większych ilościach), tak robił dawny Warlords (teraz są modyfikatory, działa nawet fajnie ale już nie tak jak dawniej).

Edit:
Ta poświata nie nasila się przy uderzeniu, tylko jej jasność waha się w stałym tempie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DolphinX dnia Sob 21:29, 31 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Hiigary

 PostWysłany: Sob 22:01, 31 Lip 2010    Temat postu: Back to top

Skoro to mod do HW2, to rzeczy, które są w nim można zrobić w grze Smile . Ja to widzę tak: Te pola, które tam są to podsystemy z Collision Meshem, które przy CODE_RED, albo jakimkolwiek uszkodzeniu uruchamiają efekt (niektóre ze statków nie miały ich, więc można je zniszczyć). Co do HP to myślę, że trochę dłużej robili taki efekt, ale skoro udało się, znaczy, że można coś takiego zrobić Smile

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Sob 22:14, 31 Lip 2010    Temat postu: Back to top

Zawsze się można pobawić w reverse engineering, jak Hiigaranie z Rdzeniem Wink.

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Graczy Homeworld Strona Główna -> Dodatki do gry - (HW2 Classic) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 24, 25, 26  Następny
Strona 21 z 26

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Możesz zmieniać swoje posty
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach