|
|
Forum Graczy Homeworld Forum dla fanow i graczy gier serii Homeworld
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Śro 15:50, 19 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Od nowa robię znowu niszczyciel jonowy:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DolphinX dnia Śro 15:52, 19 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Sob 22:44, 22 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Nie 10:49, 23 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Te działa jonowe jakoś tak dziwnie wchodzą w kadłub, poza tym jest spoko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Nie 13:07, 23 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Bo działa są wyciągnięte z fregaty, i będą jako goblins.
Update:
Jak widać wymodelowałem mostek, teraz muszę sprawdzić czy wymiary są realne i załoga się zmieści .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DolphinX dnia Nie 13:09, 23 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kostuchlur
Bosmanmat
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: radzymin
|
Wysłany: Nie 21:26, 30 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
ns
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BL_Lacertae
Moderator
Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 1794
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 21:53, 30 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Bardzo ładne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filek
Bosman
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: Śro 18:31, 28 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Takie oto "coś" powstało w mojej SketchUP'owej stoczni, nie wiem tylko, co to jest. Jedyne co jestem w stanie o tym powiedzieć to, że ma 3 gniazda uzbrojenia na płaskich wysuniętych z kadłuba platwormach widocznych na screenie, przypuszczalnie jest okrętem rozmiaru korwety lub fregaty i posiada 1 potężny silnik znajdujący się w rozbudowanej sekcji zajmującej blisko 1/4 objetośći okrętu.
Jakieś pomysły?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cztery
Mat
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jędrzejów
|
Wysłany: Śro 18:45, 28 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Bardzo fajny model. Jak dla mnie to jest jakiś niszczyciel...
Tylko trochę kanciasty...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filek
Bosman
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: Śro 19:08, 28 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Wszystko można dopracować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cztery
Mat
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jędrzejów
|
Wysłany: Śro 20:11, 28 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
...ja bym trochę dół spłaszczył
Bhyba, że na dole ma być działko jakieś, czy coś...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kostuchlur
Bosmanmat
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: radzymin
|
Wysłany: Śro 22:25, 28 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
ładny statek tylko zrób mniej plaski dziób i wstaw jakieś działa zrób sam albo wpisz w wyszukiwarkę modeli w sketchup-ie ''homeworld2'' i na pierwszej stronie znajdź ''hiigaan battleship'' jest wypchany działami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filek
Bosman
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: Czw 7:32, 29 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
tadam!!! skończyłem
Krążownik jonowy:
1 działo fazowe
6 podwójnych (na modelu są potrójne z cardo nation moda, ale docelowo miały by być takie, jak w BC Hiig) wieżyczek dział jonowych
15 podwójnych wieżyzek kinetycznych (tak, tu też się posłużyłem większym odpowiednikiem)
18 działek przeciwmyśliwskich
Dodatkowo 2 sekcje modułów i dok, ale to już sobie Dolphin umieści jak będzie chciał to wykorzystac tak, jak ja to przedstawiam, choć wątpię w to
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Czw 11:37, 29 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
IMHO za dużo działek. Chociażby te trzy przednie. Statek mając działo fazowe na pewno będzie atakował do przodu. W efekcie dwa działka za tym pierwszym nie będą mogły wogóle atakować, jedynie asekurować przed jednostkami lecącymi gdzie indziej (pierwsze będzie im zasłaniać cel). To samo z ciężkimi wieżyczkami. Jedna na środek w zupełności wystarczy. Ta linia 6 działek przeciwmyśliwskich też jest przerażająca. Zamiast szeciu dać trzy, trochę bardziej upiększone. Te sześć tylich działek zamieniłbym na jakiś wypasiony mostek. Poza tym okręt jest spoko, aerodynamiczny kształt, potężny silnik da dużą szybkość. Jedynie ta ilość działek zamienia ten okręt z niszczyciela w coś w rodzaju Pancernika.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rudy dnia Czw 11:41, 29 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 12:28, 29 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Chyba "próżniodynamiczny"
No i fakt za dużo działek. Jego specyfikacje powiązał bym z wygladem. Czyli coś a'la krążownik szybkiego ataku. Duza szybkość, mniejszy pancerz (to chyba widać) i mniejsza siła ognia.
Jako, że szybkość wiąże sie z zaskoczeniem, usunął bym wszystkie (lub prawie wszystkie) działka defensywne na rzecz tego działa jonowego i kilku kinetycznych na fregaty.
Ps. pasował by mu rozmiar niszczyciela. Wtedy prędkość można by dać coś koło fregat. Wtedy mógłby z nimi tworzyć silne grupy uderzeniowe.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kreescher dnia Czw 12:31, 29 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Czw 20:13, 29 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Pokuszę się o remake. Co ty na to Filku? Jutro chyba nie dam rady, bo podejrzewam, że przez większą część dnia mnie nie będzie w domu ale w sobotę się postaram .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ikandej
Bosmanmat
Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Sob 20:08, 31 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Coś znalazłem. Może trochę nie na temat i ewentualnie można by to zepchnąć na dalszy plan, ale znalazłem filmik z niesamowitymi efektami tarczy i hiperprzestrzeni. Nie zwracajcie uwagi na niedopracowane jednostki xP
<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/UKfwnfuZ_pU&hl=pl_PL&fs=1?color1=0x2b405b&color2=0x6b8ab6"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/UKfwnfuZ_pU&hl=pl_PL&fs=1?color1=0x2b405b&color2=0x6b8ab6" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>
Zamiast poruszających się bram hiperprzestrzennych poruszające się statki i słaba poświata pola nasilająca się przy uderzeniu. Jak dla mnie efekt niesamowity.
Dodatkowo jedno pytanie mam. Normalnie Fregaty Pola Obronnego u Hiigaran jak się przemieszczają to ta "bańka" zostaje trochę za statkiem a po chwili znika. Bzdura jak dla mnie, dałoby się zrobić tak, żeby przemieszczała się równo ze statkiem? Wtedy można by wyposażyć także myśliwce w słabsze pola aktywne przez cały czas. Pasek ładowałby się non stop w jakimś tam swoim tempie do wartości maksymalnej a przy uderzeniach jego energia by spadała. W dodatku żeby okręty nie wyglądały przez te pola jak latające żarówki można ich grafikę "uaktywniać" tylko podczas uderzenia. Co o tym sądzicie?
I sorka że piszę tak trochę bez ładu i składu ale z lekka się spieszę xP
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filek
Bosman
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: Sob 21:17, 31 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Przecież to jest mod do HW2, Stargate Space Conflict
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Sob 21:27, 31 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Nie bzdura, a bug . Pole działa prawidłowo, tylko jego efekt wizualny się spóźnia. Można zrobić pole obronne bez grafiki (to na dodatek będzie szybsze, z wiadomych powodów), ale nie da się jej uaktywnić w trakcie uderzenia. Ale pole obronne to ślepa uliczka imho, nie działa to tak dobrze jak osłony znane z SW czy ST. Do takich osłon energetyczno-cząsteczkowych lepiej zrobić podsystem z collision meshem (obeznani w temacie wiedzą pewnie o co biega ) - jedynym problemem wtedy jest nakład obliczeniowy (może powodować lagi przy większych ilościach), tak robił dawny Warlords (teraz są modyfikatory, działa nawet fajnie ale już nie tak jak dawniej).
Edit:
Ta poświata nie nasila się przy uderzeniu, tylko jej jasność waha się w stałym tempie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DolphinX dnia Sob 21:29, 31 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Sob 22:01, 31 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Skoro to mod do HW2, to rzeczy, które są w nim można zrobić w grze . Ja to widzę tak: Te pola, które tam są to podsystemy z Collision Meshem, które przy CODE_RED, albo jakimkolwiek uszkodzeniu uruchamiają efekt (niektóre ze statków nie miały ich, więc można je zniszczyć). Co do HP to myślę, że trochę dłużej robili taki efekt, ale skoro udało się, znaczy, że można coś takiego zrobić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Sob 22:14, 31 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Zawsze się można pobawić w reverse engineering, jak Hiigaranie z Rdzeniem .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Możesz zmieniać swoje posty Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|