 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
kostuchlur
Bosmanmat

Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: radzymin
|
Wysłany: Czw 22:42, 06 Maj 2010 Temat postu: |
 |
|
pisaliśmy w tym samym czasie przeczytaj tamten do końca
a moje drzewko to zakładki a ty byś dorzucił do tego odpowiednie badania jeśli chcesz oczywiści
rozłożę te twoje badanie na dwa
-automatyczne systemy celownicze\w zaawansowanych
-karabin konwencjonalny\potrzebne też do myśliwców przechwytujących
tak lepiej
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kostuchlur dnia Czw 22:51, 06 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
Ikandej
Bosmanmat

Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Czw 23:13, 06 Maj 2010 Temat postu: |
 |
|
Powiem tak, dopracuję to co mam teraz do końca, wrzucę to tutaj i się zadecyduje co i jak... Tylko że to trochę potrwa bo jeszcze nie skończone a już wygląda na nieźle rozbudowane (przynajmniej wg. mnie).
Pomysł z Expem wydaje mi się być dobry W zależności od ubitych okrętów nasze jednostki stają się silniejsze (do pewnego momentu oczywiście). A co do tych badań to nazwy na pewno mi się przydadzą Między innymi czegoś takiego szukałem. Problem w tym że drzewko wymaga dopracowania Teraz mam je przed sobą i patrząc na nie wydaj mi się że dotychczasowy system ulepszania pancerzy i silników u hiigaran wydaje mi się nie trafiony Osobne ulepszanie każdej jednostki może wkurzać, lepiej wydaje mi się zrobić po prostu ulepszenie kadłuba korwety i ulepszenie odnosi się do wszystkich jednostek typu korweta itd. dla pozostałych okrętów. Nie wiem nawet czy takie rozwiązanie nie jest zastosowane u Vaygrów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
kostuchlur
Bosmanmat

Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: radzymin
|
Wysłany: Czw 23:16, 06 Maj 2010 Temat postu: |
 |
|
badania nazywaj do nazw uzbrojenia i tego co mają ulepszać to pomaga
do wzmocnień kadłuba np
nowe stopy metali
dało by się zrobić więcej surowców
i zamiast asteroid budować kopalnie
a jeszcze inaczej w asteroidach zostanie to co jest
ale w znacznie mniejszych ilościach a w kopalniach zbierane by były zasoby w zależności od technologij
np
sprzęt do wydobywania kryształu p1
sprzęt do wydobywania kryształu p2
sprzęt do wydobywania kryształu p3
itd
na początku miało by się jedną kopalnię
a na mapie było by więcej do przejęcia
na każdej z kopalń dało by się budować moduły typu
sprzęt do wydobycia kryształu
rafineria kryształu itd
oczywiście kryształ to pierwsze co wpadło mi do głowy
ale nazwy surowców można wymyślić swoje
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kostuchlur dnia Pią 16:24, 07 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Ikandej
Bosmanmat

Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Czw 23:28, 06 Maj 2010 Temat postu: |
 |
|
Dokładnie taką zasadę stosuję, ale wkurza mnie co chwile pancerz poziom 1, 2... Silniki poziom 1, 2... I tak dla większości jednostek... Jedyne co mnie wkurza u Hiigaran to właśnie to!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki

Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Pią 15:19, 07 Maj 2010 Temat postu: |
 |
|
Proponuję podział podobny jak w Ogame. Silnik jonowy -> myśliwce, korwety. Silnik plazmowy -> fregaty, st. główne, napęd hiperprzestrzenny -> różne ulepszenia zmniejszające koszt skoku, czas, koszt budowy stoczni (bo te surowce idą na jej skok).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
kostuchlur
Bosmanmat

Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: radzymin
|
Wysłany: Pią 16:28, 07 Maj 2010 Temat postu: |
 |
|
znowu w tym samym czasie przeczytajcie tamto
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki

Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Pią 16:39, 07 Maj 2010 Temat postu: |
 |
|
Kopalnie da się zrobić, ale to imho nie pasuje do HW2, i wymagałoby użycia gamerules, których wolałbym unikać o ile nie trzeba. Z wielu powodów których mi się nie chce wymieniać.
W HW2 badanie może mieć efekt na statku lub całej rodzinie i tu jest problem. Nie mogę zrobić badania ulepszającego silniki myśliwców i korwet, bo musiałbym nadać im jedną rodzinę, i pojawiłyby się w jednym menu budowania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
kostuchlur
Bosmanmat

Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: radzymin
|
Wysłany: Pią 17:16, 07 Maj 2010 Temat postu: |
 |
|
spróbuj zrobić żeby badanie ulepszało osobno dwie rodziny a efekt będzie ten sam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki

Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Pią 18:03, 07 Maj 2010 Temat postu: |
 |
|
Nie da rady. Jedynie jako 2 oddzielne badania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Ikandej
Bosmanmat

Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Pią 18:26, 07 Maj 2010 Temat postu: |
 |
|
To zastosować badania dające ten sam efekt ale o różnych nazwach, np.
Silniki spalinowe - Myśliwce
Silniki Jonowe - Korwety
Ew. można ponazywać inaczej... Napęd pulsacyjny, Emitery energii zerowej...
O! Co do tej energii... da się zrobić tak, żeby jednostka po ataku teleportowała się na losową pozycję w obrębie jednostki jaką atakuje i dalej prowadziła ostrzał?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Filek
Bosman

Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: Pią 18:35, 07 Maj 2010 Temat postu: |
 |
|
A jaki w tym problem?
dajesz np. nazwę:
"silnik jonowy" - opis - "Dzięki podstawowemu opanowaniu technologii jonowej w dziedzinach pozwalających na wykorzystanie energii jako źródło napędu można budować myśliwce", lub "Ta technologia oparta na odpowiednich działach fizyki pozwala na kontrolowaną reakcję dostarczającą dość energii, by zaoferować odpowiednią szybkość jednostkom klasy myśliwców"
"maszynownia napędu jonowego" - opis - "W oparciu o posiadaną wiedzę odpowiednich działów nauki - opanowaniu reakcji opartych na fizyce oraz odpowiedniemu zaawansowaniu technicznemu - można zaprojektować w pełni wydajną maszynownię napędu jonowego dostarczającą odpowiednią moc jednostkom typu korweta"
EDIT:
Ikandej... możesz mi wyjaśnić, czemu piszesz wtedy kiedy ja?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Filek dnia Pią 18:37, 07 Maj 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Ikandej
Bosmanmat

Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Pią 19:16, 07 Maj 2010 Temat postu: |
 |
|
Bo ty piszesz wtedy kiedy ja! xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki

Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Pią 19:31, 07 Maj 2010 Temat postu: |
 |
|
Zaraz, chwila, jakiej energii? Pogubiłem się .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Filek
Bosman

Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: Pią 19:57, 07 Maj 2010 Temat postu: |
 |
|
Ogólnie lepiej było by na GG pogadać... Niestety jednak od prawie miesiąca net mi działa tylko na przeglądarkę, nie obsługuje żadnego serwera komunikatora (nie wiem, dlaczego )
A co do energii to skoro chcesz opanowywać technologie pod-/nad- przestrzenne, impulsowe, jonowe, plazmowe to to nie jest badanie energii głównie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki

Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Pią 21:36, 07 Maj 2010 Temat postu: |
 |
|
A kto mówi o takich technologiach? Mówiłem podobnie jak Ogame, nie takie jak w Ogame.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Ikandej
Bosmanmat

Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Pią 23:02, 07 Maj 2010 Temat postu: |
 |
|
DolphinX napisał: |
Zaraz, chwila, jakiej energii? Pogubiłem się . |
Pomysł zaczerpnięty z serialu Emisja energii zerowej pozwala na wytworzenie kwadrantów (cholera nie pamiętam dokładnie jak to leciało) i pozwalała na wykonywanie krótkich skoków teleportacyjnych.
Przypomniało mi się o tym jak przeglądałem temat związany z misjami i napotkałem obronę Bentusa przed Strażnikami. Oni wykonywali coś podobnego, tylko że znikali i pojawiali się dopiero po określonym czasie. Tutaj natomiast opóźnienie podczas przemieszczenia się z miejsca A w B jest minimalne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki

Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Pią 23:17, 07 Maj 2010 Temat postu: |
 |
|
W przypadku Strażników to się nazywa phase out. Nie mam pojęcia jak to przełożyć na polski w kontekście gry. I jest to praktycznie wykonalne tylko w single player, w multi da się zrobić ale spoooro z tym pracy i jeszcze więcej błędów wychodzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Ikandej
Bosmanmat

Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Sob 0:59, 08 Maj 2010 Temat postu: |
 |
|
Aha Czyli jeśli to taki duży problem to chyba lepiej byłoby dać sobie z tym spokój A "phase out" ja bym przetłumaczył jako "przesunięcie fazowe". Jeśli ktoś grał w angielską i polską wersję Warcrafta III: The Frozen Throne Nocnymi Elfami to wie dlaczego
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ikandej dnia Sob 1:00, 08 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
kostuchlur
Bosmanmat

Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: radzymin
|
Wysłany: Sob 1:17, 08 Maj 2010 Temat postu: |
 |
|
zaczyna robić się tu śmietnik jak w poprzednim temacie
skończmy narazie to co było. to wróćmy może do stacij chce ktoś model czy się nie przyda i można z tym skończyć?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki

Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Nie 14:53, 16 Maj 2010 Temat postu: |
 |
|
Jeśli nie będzie żadnych problemów to dzisiaj wrzucę zmodyfikowany NIS. Potem przyjdzie czas na właściwy kod misji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |