Forum Forum Graczy Homeworld Strona Główna Forum Graczy Homeworld
Forum dla fanow i graczy gier serii Homeworld


Fallen Angel
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 24, 25, 26  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Graczy Homeworld Strona Główna -> Dodatki do gry - (HW2 Classic)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Ikandej
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

 PostWysłany: Śro 23:14, 07 Kwi 2010    Temat postu: Back to top

Hmm... Jeśli coś takiego jest możliwe, to co powiecie na 2 rzędy takich wieżyczek, z tym że jeśli jedna jest wysunięta (np. ta na spodzie okrętu) to ta druga (w tym przypadku na górze okrętu) nie ma prawa się wysunąć? Jest takie coś do zrobienia? Czy za dużo kombinowania?

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Hiigary

 PostWysłany: Czw 17:41, 08 Kwi 2010    Temat postu: Back to top

To jest właśnie to, o czym ja mówiłem. Zablokuje się je w *.madstate i w ustawieniach w silniku (na podstawie działania CodeRed). Kopiujemy którąś z animacji, dodajemy zmienną pomocniczą do niej i to praktycznie całe grzebanie w silniku, potem już tylko to, co się robi z każdym statkiem. Ale nie ma pewności, że silnik będzie współpracował.

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Ikandej
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

 PostWysłany: Czw 18:36, 08 Kwi 2010    Temat postu: Back to top

Tylko kwestia kto w tym pogrzebie? Bo do mnie mówisz tymi wszystkimi formułkami a nad głową mam jeden wielki znak zapytania... bleh

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Czw 18:58, 08 Kwi 2010    Temat postu: Back to top

No to kto się zna na Asemblerze? Bo bez deasma raczej nie wyjdzie.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DolphinX dnia Czw 18:59, 08 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Hiigary

 PostWysłany: Pią 13:57, 09 Kwi 2010    Temat postu: Back to top

Może dałoby się "zaciągnąć" kogoś bardziej od nas doświadczonego z zewnątrz (tzn z poza zasięgu forum) ?

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Nie 16:57, 11 Kwi 2010    Temat postu: Back to top

Chcecie zobaczyć dialogi z nowej wersji pierwszej misji? Prawdopodobnie wersja ostateczna, właśnie zabieram się za kodowanie.

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Ikandej
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

 PostWysłany: Nie 23:08, 11 Kwi 2010    Temat postu: Back to top

Też pytanie... Jasne że tak!

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
kostuchlur
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: radzymin

 PostWysłany: Pon 18:39, 12 Kwi 2010    Temat postu: Back to top

dawaj Smile

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Pon 19:48, 12 Kwi 2010    Temat postu: Back to top

A ja wam zrobię na złość i powiem nie. Czekajcie, a dostaniecie razz.
Nie powiem nic więcej, ale potrzebna mi jest realistyczna scena bitwy. Tzn. proszę o zaaranżowanie walki, w skład której wchodzi Hiigarański patrol/konwój (mało ważne, ale niezbyt dużej liczebności, największe jednostki to niszczyciele) i Taiidańska flota broniąca ... czegoś . Flota duża, ale zwyciężalna (bo w końcu gracz ma ją pokonać mając do dyspozycji jedynie początkowe jednostki). Chce ktoś spróbować?
Proszę o screenshoty i save, ja sobie jakoś wezmę z niego koordynaty jednostek (jeszcze nie wiem jak, ale to się dopracuje ).


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Ikandej
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

 PostWysłany: Wto 16:36, 13 Kwi 2010    Temat postu: Back to top

Jakie jednostki mają wchodzić w skład konwoju? Czy inwencja twórcza dowolna? Mogę porobić jakieś zestawienia konwoju, ale z atakiem będzie gorzej bleh

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Wto 16:58, 13 Kwi 2010    Temat postu: Back to top

Jakiś niezbyt duży transport (kilka transportowców) z eskortą fregat, niszczycieli i lotniskowca. Generalnie jednostki nie są ważne, bo je można zmienić, chodzi mi o ciekawe ustawienie jednostek w środku bitwy Wink. Coś jak wejście w Zemście Sithów, tylko w mniejszej skali.

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Hiigary

 PostWysłany: Wto 20:07, 13 Kwi 2010    Temat postu: Back to top

No to Lotniskowiec (nietypowo) w środku swojej gromadki statków. Niszczyciel Wysunięty na przód, odbiera ataki. Najlepiej, żeby była scenka pokazująca przylot fregat, będących dotychczas przy transportowcach na przód kamera skierowana pod lotniskowiec, z pod niego wylatują szybkie fregaty lecące do niszczyciela. Niszczyciel naturalnie bokiem ustawiony.

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Sob 13:48, 24 Kwi 2010    Temat postu: Back to top

OK. Przedstawiam najprawdopodobniej ostateczną wersję, w tej chwili tylko wstępu do gry, żeby nie spoilerować.

Fallen Angel napisał:

[Animacja]
-Przed wiekami żył Wielki Przodek Sajuuk. Jako jedyny odkrył on sekret hiperprzestrzeni.
-Ta legenda krąży w galaktyce od tysięcy lat.
-Jak wiadomo, w każdej legendzie tkwi ziarno prawdy.
-Setki lat temu rasa Bentusi znalazła potwierdzenie prawdziwości tej opowieści.
-Odnaleziony został bowiem Wielki Rdzeń Hiperprzestrzeni.
-Z jego pomocą Bentusi nauczyli się korzystać z potęgi Dalekiego Skoku. Utworzono szlaki handlowe łączące całą galaktykę w pokoju.
-Wydaje się jednak, że Wielki Rdzeń nie jest jedynym.

Eee, dalsza część później, muszę do sklepu iść .

Wróciłem, teraz ciąg dalszy:

Fallen Angel napisał:

[Również animacja]
-Alarm w obszarze Wielkiego Pustkowia.
-Jeden z transportów został zaatakowany.
-Hiigara wyznaczyła nasz oddział do pomocy.
-Współrzędne wyjściowe wprowadzone, przygotować się do skoku w hiperprzestrzeń.


[NIS]
(scena bitwy)
-Uwaga flota. Odbieramy sygnały sił sprzymierzonych. Nadchodzi wsparcie!
(flota gracza wychodzi z hiperprzestrzeni)
-Zgłasza się Dowódca Obwodowej Floty Hiigarańskiej. Podobno potrzebujecie pomocy.
-Wróg namierzony. Rozpoczynamy ostrzał.
-Do wszystkich jednostek: skupić ogień na lotniskowcu.
[W tym momencie zaczyna się właściwa misja, czekajcie a dostaniecie razz]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DolphinX dnia Sob 14:13, 24 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
Ikandej
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

 PostWysłany: Sob 15:50, 24 Kwi 2010    Temat postu: Back to top

Pytanie:
Czy zamiast lotniskowca nie byłby lepszy model "Biskup'a"?

A jeśli chodzi o wstęp to bajka


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Sob 20:13, 24 Kwi 2010    Temat postu: Back to top

Transport to transport, flota to flota Wink.
Dzięki.


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Hiigary

 PostWysłany: Nie 11:58, 25 Kwi 2010    Temat postu: Back to top

Będzie podłożony dźwięk czytania w animacjach?

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Nie 12:37, 25 Kwi 2010    Temat postu: Back to top

A chcesz czytać?

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Hiigary

 PostWysłany: Nie 12:39, 25 Kwi 2010    Temat postu: Back to top

A mogę? razz

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rudy dnia Nie 12:40, 25 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
Ikandej
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

 PostWysłany: Nie 17:31, 25 Kwi 2010    Temat postu: Back to top

Ja tam z wielką chęcią, ale nie mam odpowiedniego sprzętu do tego. Zwykły mikrofon raczej nie wchodzi w grę?

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Nie 20:42, 25 Kwi 2010    Temat postu: Back to top

Ja też bym bardzo chciał, ale mam problem z wymową r i nie lubię siebie później słuchać .

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Graczy Homeworld Strona Główna -> Dodatki do gry - (HW2 Classic) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 24, 25, 26  Następny
Strona 18 z 26

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Możesz zmieniać swoje posty
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach