|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Czw 11:50, 01 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Mmm... Lotniskowiec, albo jakiś Statek Flagowy floty badawczej dalekiego zasięgu...
DolphinX, robiłeś coś ostatnio w kierunku ulepszania HW? Bo ja szczerze mówiąc, od pól roku nie zrobiłem praktycznie nic...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kostuchlur
Bosmanmat
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: radzymin
|
Wysłany: Czw 15:11, 01 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
ja gdy mi się nudzi włączam keczupa i co i raz coś stworzę
nazbierało się tego teraz pracuję nad modelem wielkiej stacji higaranskiej
która buduję zaawansowane jednostki
np.A-krążownik fregata szybkości bombowca po ulepszeniach dogoni zwiadowce posiada 4 drony uzbrojone w lance a sama jest uzbrojona w w dwie szybkostrzelne lance 2 strzały na sek i dwie wyrzutnie rakiet przeciw myśliwskich ogólnie zabójca korwet i myśliwców dużo gorzej ma z fregatami i większymi statkami
stacja posiada 8 hangarów na a krążownik i 1 na niszczyciel typu jednostka dokuje po jednej w hangarze ale jest widoczna i automatycznie przy ataku na stację wylatuje i niszczy wroga i patem wraca do hangaru posiada też hangar zwykły z którego wylatują niszczyciele ,A-krążowniki i jeszcze inne jednostki
4 gniazda na moduły
dostępne są
-moduł technologiczny
-moduł zasobów
-działka przeciw lotnicze
-wyrzutnia rakiet
stacja posiada również 6 miejsc na rakiety dalekiego zasięgu rakiety są zadokowane do stacji do czasu wystrzelenia buduje się je na stacji pojedynczo skończę wszystkie rzeczy na stacji to dam zdjęcia
poszukuję innych nazw dla
A-krążownika pisać wszystko co przyjdzie do głowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Pią 13:11, 02 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Ale rób te swoje jednostki tak, żeby dało się je zrobić w HW2, ja nie będę wymyślać nowych skryptów tylko do twojego modu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kostuchlur
Bosmanmat
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: radzymin
|
Wysłany: Pią 14:23, 02 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
a kto ci każe je robić chcesz to rób nie to nie kiedyś sam je może zrobię
to tylko pomysły
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Pią 16:19, 02 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Bo wiesz, statki ładne i koncept dobry tylko niezwykle trudne do wykonania, szkoda brać się na jakiś statek, a potem przerwać, bo nie da się takiego zrobić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Pią 21:52, 02 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Już kiedyś pisałem. Nie ma szans, żeby ktoś w pojedynkę stworzył dobrą modyfikację. Dlatego lepiej połączyć siły i stworzyć coś wspólnie, wystarczy tylko wpasować się w historię Homeworld.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kostuchlur
Bosmanmat
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: radzymin
|
Wysłany: Pią 22:03, 02 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
dobra stacja to tylko wytwór nudy
skupmy się na tym poprzednim statku
sam nic nie zrobię nie chce mi się mod packager uruchomić
ponowne zainstalowanie może naprawić ten problem
nie naprawia
sorki za czerwony
skąd kol wiek ściągam to samo
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kostuchlur dnia Pią 22:14, 02 Kwi 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Pią 22:39, 02 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Jaki system?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kostuchlur
Bosmanmat
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: radzymin
|
Wysłany: Pią 22:39, 02 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
xp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Sob 10:08, 03 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
To nie mam pojęcia dlaczego. Mi na XP wszystko działało.
Sprawdź, czy masz takie biblioteki jak msvcp70.dll w system32. Z tym, że wtedy powinien wyskoczyć błąd o nieznalezieniu takiej.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DolphinX dnia Sob 10:09, 03 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kostuchlur
Bosmanmat
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: radzymin
|
Wysłany: Sob 13:23, 03 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
jest coś takiego
i taki błąd nie wyskakuje
chce ktoś model tamtego statku
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kostuchlur dnia Sob 18:24, 03 Kwi 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ikandej
Bosmanmat
Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Śro 13:03, 07 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Nareszcie!!
Znalazłem filmik w którym jest ta sekwencja chowania się wieżyczek i wysuwanie ich z drugiej strony okrętu:
http://www.youtube.com/watch?v=pah4NuUZIy8&feature=related
Mnie więcej fragment od 0:43 do 1:04.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Śro 15:10, 07 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Obawiam się, że nie da się zrobić czegoś takiego "od zaraz", jedynie przez ingerencję w silnik. Mianowicie zrobić coś takiego:
1. W silniku zarejestrować nową, nieobsługiwaną animację i jedną wolną zmienną (przechowującą informacje, która z wieżyczek może strzelać)
2. Stworzyć odpowiedni plik *.mad operujący tą animacją
3. Stworzyć plik *.madstate, tak, aby animacja zmieniała położenie działek w zależności od potrzeb (tzn otwierała te, które mają być akurat używane)
4. Zablokować strzelanie działka, gdy strzela ono z drugiej strony
5. Robić dwie wieżyczki z jointami do animacji
Po za nową animacją i wolną zmienną teoretycznie da się zrobić. A praktycznie trzeba będzie jeszcze speca od animacji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kostuchlur
Bosmanmat
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: radzymin
|
Wysłany: Śro 17:29, 07 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
co powiecie na satelitę jonową a raczej stację wielką stację z jednym głównym działem jonowym o nieograniczonym zasięgu jedyne ograniczenie to pole widzenia siła jednej wiązki z BC
stacja posiada również 4 pomocnicze z siłą 2 razy większą od fregaty i o zasięgu może z 2 km później wkleję zdjęcia
pomysł wziął się z gwiazdy śmierci ale wyglądem jej ani trochę nie przypomina chodzi raczej o wielkość i siłę
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kostuchlur dnia Śro 17:31, 07 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Śro 19:02, 07 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Nie pasuje do gry, chyba, że to będzie strzał specjalny (jednorazowy atak, długi czas ładowania, wystrzeliwany przez przycisk z paska)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ikandej
Bosmanmat
Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Śro 19:37, 07 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Rudy napisał: |
Obawiam się, że nie da się zrobić czegoś takiego "od zaraz", jedynie przez ingerencję w silnik. Mianowicie zrobić coś takiego:
1. W silniku zarejestrować nową, nieobsługiwaną animację i jedną wolną zmienną (przechowującą informacje, która z wieżyczek może strzelać)
2. Stworzyć odpowiedni plik *.mad operujący tą animacją
3. Stworzyć plik *.madstate, tak, aby animacja zmieniała położenie działek w zależności od potrzeb (tzn otwierała te, które mają być akurat używane)
4. Zablokować strzelanie działka, gdy strzela ono z drugiej strony
5. Robić dwie wieżyczki z jointami do animacji
Po za nową animacją i wolną zmienną teoretycznie da się zrobić. A praktycznie trzeba będzie jeszcze speca od animacji. |
Trochę do zrobienia by było Ale to tylko pomysł. Moje jednostki (niestety dalej na papierze) projektowałem z myślą dla tego pomysłu, ale jeśli jest to trudne do wykonywania (a z tego co przeczytałem do tej pory to tak) można zmienić poniekąd koncepcję dodając jednak kolejną parę działek po przeciwnej stronie. Z resztą ja tu tylko sprzątam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Śro 19:46, 07 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Pomysł z chowaną wieżyczką dobry, ale da się go zrealizować tylko jako animację przed/po ataku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ikandej
Bosmanmat
Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Śro 21:37, 07 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Co rozumiesz przed/po ataku? Znaczy że np. wieżyczka jest na spodzie okrętu (bo z tej strony atakują jednostki), zaczyna nawalać, myśliwce przelatują nad okręt, ale wieżyczka nie przemieści na górną część okrętu bo "ciągle próbuje" atakować? Jeśli dobrze to zrozumiałem to lekko beznadzieja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Śro 22:33, 07 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
codered/codegreen. Wypali, ale tylko, jak stworzysz osobne sprawdzanie do każdej z wieżyczek. (animacja jest używana do całego statku)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Śro 22:50, 07 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Nie, myślałem o chowaniu wieżyczki po ataku do wnętrza kadłuba, bez efektu przejścia pomiędzy burtami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|