Forum Forum Graczy Homeworld Strona Główna Forum Graczy Homeworld
Forum dla fanow i graczy gier serii Homeworld


Fallen Angel
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 24, 25, 26  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Graczy Homeworld Strona Główna -> Dodatki do gry - (HW2 Classic)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Hiigary

 PostWysłany: Czw 11:50, 01 Kwi 2010    Temat postu: Back to top

Mmm... Lotniskowiec, albo jakiś Statek Flagowy floty badawczej dalekiego zasięgu...

DolphinX, robiłeś coś ostatnio w kierunku ulepszania HW? Bo ja szczerze mówiąc, od pól roku nie zrobiłem praktycznie nic...


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
kostuchlur
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: radzymin

 PostWysłany: Czw 15:11, 01 Kwi 2010    Temat postu: Back to top

ja gdy mi się nudzi włączam keczupa i co i raz coś stworzę

nazbierało się tego teraz pracuję nad modelem wielkiej stacji higaranskiej
która buduję zaawansowane jednostki
np.A-krążownik fregata szybkości bombowca po ulepszeniach dogoni zwiadowce posiada 4 drony uzbrojone w lance a sama jest uzbrojona w w dwie szybkostrzelne lance 2 strzały na sek i dwie wyrzutnie rakiet przeciw myśliwskich ogólnie zabójca korwet i myśliwców dużo gorzej ma z fregatami i większymi statkami

stacja posiada 8 hangarów na a krążownik i 1 na niszczyciel typu jednostka dokuje po jednej w hangarze ale jest widoczna i automatycznie przy ataku na stację wylatuje i niszczy wroga i patem wraca do hangaru posiada też hangar zwykły z którego wylatują niszczyciele ,A-krążowniki i jeszcze inne jednostki
4 gniazda na moduły
dostępne są
-moduł technologiczny
-moduł zasobów
-działka przeciw lotnicze
-wyrzutnia rakiet
stacja posiada również 6 miejsc na rakiety dalekiego zasięgu rakiety są zadokowane do stacji do czasu wystrzelenia buduje się je na stacji pojedynczo skończę wszystkie rzeczy na stacji to dam zdjęcia

poszukuję innych nazw dla
A-krążownika pisać wszystko co przyjdzie do głowy Smile


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Hiigary

 PostWysłany: Pią 13:11, 02 Kwi 2010    Temat postu: Back to top

Ale rób te swoje jednostki tak, żeby dało się je zrobić w HW2, ja nie będę wymyślać nowych skryptów tylko do twojego modu.

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
kostuchlur
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: radzymin

 PostWysłany: Pią 14:23, 02 Kwi 2010    Temat postu: Back to top

a kto ci każe je robić chcesz to rób nie to nie kiedyś sam je może zrobię
to tylko pomysły Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Hiigary

 PostWysłany: Pią 16:19, 02 Kwi 2010    Temat postu: Back to top

Bo wiesz, statki ładne i koncept dobry tylko niezwykle trudne do wykonania, szkoda brać się na jakiś statek, a potem przerwać, bo nie da się takiego zrobić.

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Pią 21:52, 02 Kwi 2010    Temat postu: Back to top

Już kiedyś pisałem. Nie ma szans, żeby ktoś w pojedynkę stworzył dobrą modyfikację. Dlatego lepiej połączyć siły i stworzyć coś wspólnie, wystarczy tylko wpasować się w historię Homeworld.

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
kostuchlur
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: radzymin

 PostWysłany: Pią 22:03, 02 Kwi 2010    Temat postu: Back to top

dobra stacja to tylko wytwór nudy
skupmy się na tym poprzednim statku

sam nic nie zrobię nie chce mi się mod packager uruchomić

ponowne zainstalowanie może naprawić ten problem
nie naprawia Evil or Very Mad
sorki za czerwony

skąd kol wiek ściągam to samo Mad


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kostuchlur dnia Pią 22:14, 02 Kwi 2010, w całości zmieniany 3 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Pią 22:39, 02 Kwi 2010    Temat postu: Back to top

Jaki system?

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
kostuchlur
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: radzymin

 PostWysłany: Pią 22:39, 02 Kwi 2010    Temat postu: Back to top

xp

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Sob 10:08, 03 Kwi 2010    Temat postu: Back to top

To nie mam pojęcia dlaczego. Mi na XP wszystko działało.
Sprawdź, czy masz takie biblioteki jak msvcp70.dll w system32. Z tym, że wtedy powinien wyskoczyć błąd o nieznalezieniu takiej.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DolphinX dnia Sob 10:09, 03 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
kostuchlur
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: radzymin

 PostWysłany: Sob 13:23, 03 Kwi 2010    Temat postu: Back to top

jest coś takiego
i taki błąd nie wyskakuje

chce ktoś model tamtego statku Question


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kostuchlur dnia Sob 18:24, 03 Kwi 2010, w całości zmieniany 2 razy
 
Zobacz profil autora
Ikandej
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

 PostWysłany: Śro 13:03, 07 Kwi 2010    Temat postu: Back to top

Nareszcie!!

Znalazłem filmik w którym jest ta sekwencja chowania się wieżyczek i wysuwanie ich z drugiej strony okrętu:

http://www.youtube.com/watch?v=pah4NuUZIy8&feature=related

Mnie więcej fragment od 0:43 do 1:04.


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Hiigary

 PostWysłany: Śro 15:10, 07 Kwi 2010    Temat postu: Back to top

Obawiam się, że nie da się zrobić czegoś takiego "od zaraz", jedynie przez ingerencję w silnik. Mianowicie zrobić coś takiego:

1. W silniku zarejestrować nową, nieobsługiwaną animację i jedną wolną zmienną (przechowującą informacje, która z wieżyczek może strzelać)
2. Stworzyć odpowiedni plik *.mad operujący tą animacją
3. Stworzyć plik *.madstate, tak, aby animacja zmieniała położenie działek w zależności od potrzeb (tzn otwierała te, które mają być akurat używane)
4. Zablokować strzelanie działka, gdy strzela ono z drugiej strony
5. Robić dwie wieżyczki z jointami do animacji

Po za nową animacją i wolną zmienną teoretycznie da się zrobić. A praktycznie trzeba będzie jeszcze speca od animacji.


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
kostuchlur
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: radzymin

 PostWysłany: Śro 17:29, 07 Kwi 2010    Temat postu: Back to top

co powiecie na satelitę jonową a raczej stację wielką stację z jednym głównym działem jonowym o nieograniczonym zasięgu jedyne ograniczenie to pole widzenia siła jednej wiązki z BC
stacja posiada również 4 pomocnicze z siłą 2 razy większą od fregaty i o zasięgu może z 2 km później wkleję zdjęcia

pomysł wziął się z gwiazdy śmierci ale wyglądem jej ani trochę nie przypomina chodzi raczej o wielkość i siłę


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kostuchlur dnia Śro 17:31, 07 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Hiigary

 PostWysłany: Śro 19:02, 07 Kwi 2010    Temat postu: Back to top

Nie pasuje do gry, chyba, że to będzie strzał specjalny (jednorazowy atak, długi czas ładowania, wystrzeliwany przez przycisk z paska)

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Ikandej
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

 PostWysłany: Śro 19:37, 07 Kwi 2010    Temat postu: Back to top

Rudy napisał:
Obawiam się, że nie da się zrobić czegoś takiego "od zaraz", jedynie przez ingerencję w silnik. Mianowicie zrobić coś takiego:

1. W silniku zarejestrować nową, nieobsługiwaną animację i jedną wolną zmienną (przechowującą informacje, która z wieżyczek może strzelać)
2. Stworzyć odpowiedni plik *.mad operujący tą animacją
3. Stworzyć plik *.madstate, tak, aby animacja zmieniała położenie działek w zależności od potrzeb (tzn otwierała te, które mają być akurat używane)
4. Zablokować strzelanie działka, gdy strzela ono z drugiej strony
5. Robić dwie wieżyczki z jointami do animacji

Po za nową animacją i wolną zmienną teoretycznie da się zrobić. A praktycznie trzeba będzie jeszcze speca od animacji.


Trochę do zrobienia by było bleh Ale to tylko pomysł. Moje jednostki (niestety dalej na papierze) projektowałem z myślą dla tego pomysłu, ale jeśli jest to trudne do wykonywania (a z tego co przeczytałem do tej pory to tak) można zmienić poniekąd koncepcję dodając jednak kolejną parę działek po przeciwnej stronie. Z resztą ja tu tylko sprzątam Razz


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Śro 19:46, 07 Kwi 2010    Temat postu: Back to top

Pomysł z chowaną wieżyczką dobry, ale da się go zrealizować tylko jako animację przed/po ataku.

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Ikandej
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

 PostWysłany: Śro 21:37, 07 Kwi 2010    Temat postu: Back to top

Co rozumiesz przed/po ataku? Znaczy że np. wieżyczka jest na spodzie okrętu (bo z tej strony atakują jednostki), zaczyna nawalać, myśliwce przelatują nad okręt, ale wieżyczka nie przemieści na górną część okrętu bo "ciągle próbuje" atakować? Jeśli dobrze to zrozumiałem to lekko beznadzieja bleh

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Hiigary

 PostWysłany: Śro 22:33, 07 Kwi 2010    Temat postu: Back to top

codered/codegreen. Wypali, ale tylko, jak stworzysz osobne sprawdzanie do każdej z wieżyczek. (animacja jest używana do całego statku)

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Śro 22:50, 07 Kwi 2010    Temat postu: Back to top

Nie, myślałem o chowaniu wieżyczki po ataku do wnętrza kadłuba, bez efektu przejścia pomiędzy burtami.

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Graczy Homeworld Strona Główna -> Dodatki do gry - (HW2 Classic) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 24, 25, 26  Następny
Strona 17 z 26

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Możesz zmieniać swoje posty
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach