|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kostuchlur
Bosmanmat
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: radzymin
|
Wysłany: Nie 1:42, 14 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
powodzenia
czekamy na rezultaty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Nie 11:40, 14 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Są tam takie jednostki co się Acolite'y nazywają. One też miały torpedy. A wiesz jaką miały ilość strzałów? 1!! A że miały dwie wyrzutnie to miały 2 torpedy i po ptokach. Żeby przeładować musiały dokować. Tutaj żeby nie robić takiej głupoty (wg. mnie to głupota) |
Torpedy Acolyte'ów to potężna broń! Wystarczy pięć takich myśliwców, odpalenie i masz po fregacie. Formacja dwudziestu spokojnie zmiecie niszczyciela, trzydzieści zniszczy Taidańskiego Krążownika. I to ma być słaba broń? W rękach zorganizowanego stratega (znającego ilość potrzebnych rakiet na jedną jednostkę i potrafiący szybko przydzielić atak do odpowiedniej jednostki) ta broń jest w stanie obronić każdy najazd wroga. A jeśli torpedy się skończyły, a wróg dalej atakuje, zawsze można je połączyć, zrobić ACV i zaatakować EMP. Lekkich statków też się bać nie muszą, mają przecież karabiny. Jedyną rzeczą, której Acolyte'y mogą się bać to działo Bestii. Ale wystarczy rozproszyć się na czas strzału, a potem zaatakować, to działo ładuje się dosyć długo.
Ja też myślę tak jak kostuchlur. 5s i atak z siłą połowy hp myśliwca, lub 30s i salwa zmiatająca naraz 2 eskadry.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rudy dnia Nie 11:42, 14 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Nie 12:22, 14 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Przypomniała mi się moja taktyka gry AŚW w CnC: Generals.
Budować ile się da buggy z rakietami, potem szarża na bazę wroga i po kolei rozwalamy jedną salwą każdy budynek .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ikandej
Bosmanmat
Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Nie 14:51, 14 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Róbcie jak chcecie... Ja tu tylko sprzątam xP
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filek
Bosman
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: Nie 15:30, 14 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
moim zdaniem robimy tak:
-4 rakiety w salwie
-jedna rakieta zabiera 5-10k życia (około ćwierć-pół życia fregaty)
-nie ma przeładowania jako takiego, 30s. mija zanim na krążowniku wyprodukowany zostanie nowy zestaw rakiet i teleportowany do wyrzutni drona
-życie drona 20k (około tyle co fregaty), wielkość w skali 1:2 w stosunku do fregaty, 5 jednostek możliwych do budowy na jednym krążowniku (zakładamy, że do dobrej koordynacji system kontroli musi się znajdować na krążowniku, a jeden komputer zbyt dużo jednostek nie obsłuży), w eskadrze 1 dron, rozmiar rakiety 2 razy większy od rakiety niszczyciela z HW2 (musi ta broń mieć dużą moc, zwrotność i zasięg, a do tego trzeba wyspecjalizowany system kontroli, zapas paliwa silników manewrowych, głowica, itp. itd., a jednak miniaturyzacja uzbrojenia była wtedy na niższym poziomie niż w HW2, wyższym niż w HW1)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ikandej
Bosmanmat
Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Nie 17:55, 14 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Ok... udało mi się jako tako wymodelować tego drona z prawej strony w programie Google SketchUp. Poniżej screeny:
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Jako że to pierwszy model w życiu to cudów nie ma
Coś zmienić? A może własne pomysły?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kostuchlur
Bosmanmat
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: radzymin
|
Wysłany: Nie 18:06, 14 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
zostaw jak jest i jeszcze zrób drugą wtedy się wybierze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Nie 20:46, 14 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Nie uwierzę, że pierwszy raz .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kostuchlur
Bosmanmat
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: radzymin
|
Wysłany: Nie 20:48, 14 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
jak na to wpadłeś
co powiecie na okręt wyposażony w 8 dział emp i 3 wyrzutnie rakiet
działko emp strzela 1 pociskiem co 5 sek
rakieta co 30sek zadaje obrażenia zbliżone do dział laserowych na bc veigrów
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kostuchlur dnia Nie 21:48, 14 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ikandej
Bosmanmat
Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Nie 21:25, 14 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Naprawdę pierwszy raz widzę ten program na oczy. Natomiast na uczelni działałem przez krótki okres czasu na programie CAD'owskim Autodesk Inventor i podstawy znam. Wczoraj jeszcze w tym Google SketchUP nie umiałem bryły wyciągnąć xD Ale podpatrzyłem parę trików na YouTube i coś się zrobiło
Łącznie robiłem to z 5h (teraz jeszcze wyrzutnię rakiet robiłem bo mi się zapomniało ) i na razie mam dosyć... Jutro może uda mi się coś wykombinować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filek
Bosman
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: Pon 17:16, 15 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Trochę za dużo geometrii... Na wolniejszych kompach może strasznie mulić
P.S. Dolphin, ten BC który Ci się tak spodobał też był pierwszym dziełem w SketchUpie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 18:53, 15 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
A będą w tym modzie zamiast masy dobrych jendostek, dobre wyspecjalizowane jedostki? Wolne tanki, szybkie tanki, szybkie mało żywotne strikery, healery, okręty zmyłki itp...
Chodzi o to żeby graczowi dobra taktyka dawała jak najwięcej (więcej niż w hw2). A nie że jak najszybciej kazdych po trochu i jazda. Walki 5 sekund? Dajcie spokój. Dobra epicka walka to co namniej minutka . Lotniskowce... i jak najwięcej różnorodności na statkach (modóły, linie produkcyjne). Każdy na inną taktykę. Zawsze jak robicie jakiś okręt to najpierw pomyślcie w czym będzie dobry.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kreescher dnia Pon 18:54, 15 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Pon 19:21, 15 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Ja myślę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kostuchlur
Bosmanmat
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: radzymin
|
Wysłany: Pon 20:32, 15 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
wyżej pisałem o statku ktoś coś odpisze i ewentualnie chyba się zmieni z emp na inne działa ale wygląd pocisku może zostać z emp i zanim go pokaże spróbuje to coś ''pomalować''
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ikandej
Bosmanmat
Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Wto 10:42, 16 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Za dużo geometrii? Mogę coś w nim pozmieniać, ale to dopiero po sesji chyba na spokojnie będę mógł się za to wziąć, bo teraz Wytrzymałość Materiałów suszy głowę Czyli tak za jakieś 2 tygodnie może zacznę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Pią 21:12, 19 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Które concepty pasują według was?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Pią 23:45, 19 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Piękna kolekcja, jestem pod wrażeniem . Pozwolę sobie czasami korzystać z tego zbioru
Wg mnie każdy statek pod jakimś tam względem pasuje do HW. Jeśli mają swe miejsce w kampanii, można je wymodelować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ikandej
Bosmanmat
Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Sob 2:18, 20 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
WG mnie te 3 najbardziej pasują do klimatu HW:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kostuchlur
Bosmanmat
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: radzymin
|
Wysłany: Wto 19:18, 23 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
ciekawe statki i inne hehe
mam nowy statek już wytexturowany
tu są screnny
link:http://kostuchlur.fotosik.pl/
jest tam tłok więc szukajcie obrazków ''kl22''
znalazłem do tego też odgłos strzału z wieżyczki i jej obrotu
jeśli ktoś chce go ''włożyć do moda''to wyślę projekt i dźwięki
z uzbrojeniem to tak
10 dział jonowych
3 działa repulsorowe
wielkość niszczycziela
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kostuchlur dnia Czw 16:10, 25 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Czw 19:55, 25 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Brak weny daje się we znaki ;/, więc mam pytanie:
menu główne zostawić oryginalne, zmodyfikować, czy całkowity redesign?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|