Forum Forum Graczy Homeworld Strona Główna Forum Graczy Homeworld
Forum dla fanow i graczy gier serii Homeworld


Fallen Angel
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 24, 25, 26  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Graczy Homeworld Strona Główna -> Dodatki do gry - (HW2 Classic)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

 PostWysłany: Pią 21:27, 12 Lut 2010    Temat postu: Back to top

Macie racje z tymi kształtami, zresztą sam bym pewnie nie zrobił czegoś nawet w połowie dobrego jak ty Fil. Tylko po prostu nie moje gusta Smile (Ok drobnica może mieć taki kształt, ale krążownik? Choć jak wiadomo pochyłe ściany są bardziej odporne na uderzenia. Może i coś w tym jest Smile )

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Ikandej
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

 PostWysłany: Pią 22:08, 12 Lut 2010    Temat postu: Back to top

WUALA!

Zrobiłem szkic pre beta wstępny ( xD ) krążownika. Pierwotnie miał być to niszczyciel, ale stwierdziłem że wygląda na zbyt wykokszonego Proszę tylko się zbytnio nie śmiać, bo w zasadzie jest to pierwszy statek naszkicowany własnoręcznie. Ze względu na to, że słabo u mnie z rysowaniem perspektywy przedstawiłem statek w dwóch rzutach: od boku i od góry, większość elementów widać, ale zawsze coś można dorysować. No to jazda: zdjęcie + opis.

Hiigaran Battlecruiser "Thor"

[link widoczny dla zalogowanych]

Opis:
Jedna z pierwszych jednostek Hiigarańskich należących do klasy Statków Głównych. Uzbrojenie to dwie eksperymentalne wyrzutnie bomb plazmowych o dużej sile rażenia oraz 10 mobilnych działek dobrze sprawujących się w walce zarówno z korwetami jak i myśliwcami. Jego ograniczona prędkość jest rekompensowana dużą siłą ognia oraz wytrzymałym pancerzem. Posiada 2 gniazda modułowe dotyczące:

a) uzbrojenie statku - dzięki temu gniazdu mamy możliwość ulepszenia własności bojowych okrętu. Możemy wybrać TYLKO jeden z poniższych modółów:

- dopalacze - zwiększają prędkość poruszania się i manewrowania krążownika

- powłoka tytanowa - dodaje dodatkową warstwę pancerza i dzięki technologii nanobotów przyspiesza jego odnawianie po stoczonych walkach

- wyrzutnie rakiet - zamontowanie dodatkowych wyrzutni stosunkowo niewielkich, ale skutecznych rakiet; podstawowa obrona przeciw fregatom oraz innym statkom głównym (cała salwa może narobić dość spore zamieszanie)

- moduł produkcyjny - umożliwia produkowanie zautomatyzowanych dron bojowych wyposażonych w szybkostrzelne karabiny maszynowe (do "drobnicy") oraz wyrzutnie pocisków rakietowych (do cięższych jednostek; strzał raz na dwie min.).

b) moduły wspomagania - moduły poprawiające niektóre statystyki statku. Możemy wybrać TYLKO jeden z poniższych modułów:

- Moduł Hiperprzestrzeni - umożliwianie skoków hiperprzestrzennych w jakim tam obrębie

- Wieża Kontroli Ognia - wspomaga działanie wieżyczek, wyrzutni i siłę ataku dron bojowych (co do dron to tylko jak jest wybudowany moduł produkcyjny.

- Impuls EMP - wysyła impuls EMP unieruchamiający myśliwce i korwety w promieniu X

Coś ode mnie:
Podczas szkicowania (żeby nie mówić bazgrania Razz) starałem się wzorować na krążowniku Hiigarańskim z pierwszej części HW. Wyglądem trochę przypomina młot więc stąd wzięła się nazwa statku Thor. Jeśli chodzi o drony bojowe to budujemy je tak jak zwykłe myśliwce (limit 10) z tą różnicą, że startują one tylko podczas ataku na okręt, a po skończonej walce dokują z powrotem. Po zniszczeniu krążownika drony znajdujące się poza okrętem również ulegają zniszczeniu. Te pociski co to drony mają to się wzorowałem na Acolite'ach z HW:C (tak im to chyba leciało). W zasadzie drony to taki zmienione Akolity. Jeszcze nie wiem jak będzie wyglądała drona bojowa.

Proszę o wyrozumiałość ze względu na to, że to pierwszy poważniejszy własny projekt statku.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ikandej dnia Pią 22:27, 12 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Pią 23:42, 12 Lut 2010    Temat postu: Back to top

Concept mi się podoba, mam tylko wątpliwości co do uznania tego za krążownik. Wygląda na raczej mały okręt.

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Filek
Bosman
Bosman


Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kujawsko-pomorskie

 PostWysłany: Sob 0:12, 13 Lut 2010    Temat postu: Back to top

Fajny concept

mogę spróbować przenieść to w 3D i na podstawie tego modelu zmodyfikować również mój niszczyciel jonowy. Myślę, że będzie to fajnie wyglądająca para jednostek Wink


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
kostuchlur
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: radzymin

 PostWysłany: Sob 2:20, 13 Lut 2010    Temat postu: Back to top

ZAJE... FAJNY
hę ? good
tylko ciężko wybrać hiper czy EMP
bez pierwszego statek jest sporo ograniczony
a drugie jest extra ale statek będzie raczej do obrony bo szybkość statku głównego zawsze doprowadza mnie do szału lotniskowce jeszcze-jeszcze ale większe równie dobrze mogą stać w miejscu
według minie oczywiście Smile


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Ikandej
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

 PostWysłany: Sob 12:09, 13 Lut 2010    Temat postu: Back to top

Dzięki za słowa uznania Oczywiście można coś niecoś pozmieniać jeśli uważacie za słuszne. Dolphin pierwotnym założeniem był to niszczyciel, ale jak pisałem wyszedł mi trochę za bardzo przekokszony ze względu na działa i dodatki modułowe więc w ostateczności stał się krążownikiem, nie podałem żadnych konkretnych rozmiarów więc wszystko może być dopasowane. Co do wyglądu dron bojowych to jeszcze nad nimi pracuję, nie mogę się zdecydować.

Aha! To jest wersja krążownika z działkami przemieszczającymi się wewnątrz okrętu. Pracuję jeszcze nad wersją z działkami poruszającymi się po łuku jak wspominał Rudy, ale nie wiem czy mi to wyjdzie bleh

Wracając do rozmiarów nie wiem czemu nie może być to krążownik. Ten Krążek w HW1 był o ile dobrze pamiętam niewiele większy niż zwykły niszczyciel, może nieco bardziej masywniejszy.


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Sob 14:05, 13 Lut 2010    Temat postu: Back to top

Nie powiedziałem, że nie może, tylko że nie wygląda Wink. Patrząc na BC z HW2 od razu widać wielkość, tutaj na pierwszy rzut oka widzę małą jednostkę.

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Ikandej
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

 PostWysłany: Sob 14:08, 13 Lut 2010    Temat postu: Back to top

Tylko że ja mówię o BC z HW1 vs Niszczyciel z HW1, wielkości podobne Tylko teraz nie umiem zdjęć znaleźć żeby porównać

EDIT:

Znalazłem. Można by powiedzieć że Heavy Cruiser i Destroyer są podobnej wielkości, z tym że HC jest bardziej masywny, a D smuklejszy Razz

HC:

D:[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ikandej dnia Sob 14:15, 13 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
Filek
Bosman
Bosman


Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kujawsko-pomorskie

 PostWysłany: Sob 14:59, 13 Lut 2010    Temat postu: Back to top

Ikandej, więc tak:

Dron:

Bezzałogowy pojazd bojowy "Dido":

Koszt produkcji - 500 ru
HP - 18 000
Prędkość - 300 m/s

Uzbrojenie:

- dwa zamocowane na stałe działka kinetyczne
- podwójne działko przeciwlotnicze w wieżyczce na spodzie kadłuba (takie, z tym, że pojedyncze są na myśliwcach w HW2)

Sekcje modułowe:

-dwie sekcje produkcyjno-miotające rakiet balistycznych średniego zasięgu - HP 6 000


Rozmiar pomiędzy kanonierką a fregatą jonową


Model w tworzeniu





Co Ty na to?


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Ikandej
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

 PostWysłany: Sob 15:02, 13 Lut 2010    Temat postu: Back to top

No bajlando

Wprowadziłbym tylko jedną zmianę, zamiast obrotowej wieżyczki wyrzutnia rakiet. Rakieta miałaby mniej więcej taki rozmiar jak jedna z rakiet fregaty torpedowej po rozdzieleniu (przed uderzeniem rozdziela się).

Zaraz dołączę dwie wersje drony bojowej bo nie umiem się zdecydować xP Kończę rysować pierwszą.

EDIT:

Sorka nie doczytałem xD obrotowe działko może być, tylko w takim razie muszę trochę zmienić konstrukcję bo mam problem z jej umiejscowieniem, może zamiast na spodzie będzie na górze jednostki.

Wydaje mi się jednak że będzie to trochę za duża bleh Ja osobiście myślałem, że to będzie coś mniejszego, coś między myśliwcem a kanonierką, ale porównamy modele i się zobaczy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ikandej dnia Sob 15:05, 13 Lut 2010, w całości zmieniany 2 razy
 
Zobacz profil autora
Filek
Bosman
Bosman


Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kujawsko-pomorskie

 PostWysłany: Sob 15:15, 13 Lut 2010    Temat postu: Back to top

Mogę przesłać wersję z google sketchupa jeśli go masz

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Ikandej
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

 PostWysłany: Sob 15:17, 13 Lut 2010    Temat postu: Back to top

Mam, ale oprócz tego lepiej byłoby wrzucić screeny tutaj na forum, żeby szersze grono mogło porównać.

EDIT

Moje koncepty dron bojowych. Nie umiem się zdecydować więc opracowałem 2 Razz Ta po lewej jest bardziej powiedzmy... "dynamiczna", wzorowana głównie na deffenderze z HW1, natomiast ta po prawej jest bardziej "statyczna" wzorowana na bombowcu z HW2.

[link widoczny dla zalogowanych]

Po lewej:

Zarówno działka jak i wyrzutnia rakiet są ruchome. Wysuwają się podczas ataku. Z tym że po oddaniu strzału wyrzutnia chowa się w celu przeładowania. Jedno przeładowanie zajmuje 2 min. Podczas oddawania strzałów z karabinów maszynowych lufy obracają się względem pewnej osi centralnej Działko obrotowe statyczne, w sensie nie przemieszcza się na spód jednostki. Wydaje mi się, że najlepiej będzie zrobić to działko jako typ instant.

Po prawej:

To samo co drona po lewej z tym że nic jako tako się nie rusza razz Tylko karabinek i wieżyczka poruszają się w tej wersji


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ikandej dnia Sob 17:23, 13 Lut 2010, w całości zmieniany 5 razy
 
Zobacz profil autora
kostuchlur
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: radzymin

 PostWysłany: Sob 18:28, 13 Lut 2010    Temat postu: Back to top

drony bojowe powinny być raczej silne tylko na określone jednostki nie wszystko na raz
np. 2 działa laserowe na fregaty i większe
lub 4 karabiny na myśliwce i korwety
i może zamiast z hangaru to z jakiś luki coś w stylu wyrzutni rakiet tyle że drony tam wracają i są cały czas na widoku
i niech mniej przypominają myśliwce


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kostuchlur dnia Sob 18:28, 13 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
Ikandej
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

 PostWysłany: Sob 21:50, 13 Lut 2010    Temat postu: Back to top

Niekoniecznie. Drony są dobre w zasadzie tylko na korwety i myśliwce, przynajmniej te których koncepty przedstawiłem. Karabiny maszynowe nie są najsilniejszą bronią, obrotowe działko na ewentualne ataki z różnych kierunków, a pocisk rakietowy (nie jakaś mega rakieta zadająca nie wiadomo jakie obrażenia, tylko coś małego; z reszta opisałem mniej więcej jaką wielkość ma pocisk) do sprzątnięcia pojedynczego myśliwca. No dobra... Ewentualnie zabranie mu połowy paska. No i wystrzeliwuje taki pocisk raz na 2 min.

Weźmy na przykład nasze ziemskie odrzutowce. Są dobre na wszystko! Mają parę rakiet, karabiny maszynowe i inne duperele które mogą zmylić pociski, bądź w ostateczności walnąć atomówką. chodzi mi o to że taki odrzutowiec doskonale spisze się w walce powietrznej a także w niszczeniu większych jednostek np. okrętów. A wylatują też z jednego większego obiektu jakim jest lotniskowiec (w przypadku operacji morskich). Mniejsza o to... Chodzi mi że jednostki MOGĄ być wszechstronne.

A z ciekawości... Jak niby mają wyglądać drony? Jak latające pudełka? To właśnie takie zautomatyzowane myśliwce Z resztą... to tylko koncepty. I tak jeszcze Filek może wrzuci screeny swoich wersji dron jak skończy A dla porównania tutaj normalna ziemska nazwijmy to droną zwiadowczą:

Kod:
http://webhosting.pl/files/groups/editors/bezpieczenstwo/2009_12/predator_drone.jpg


Wcaaale ni przypomina samolotu Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ikandej dnia Sob 21:58, 13 Lut 2010, w całości zmieniany 3 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Sob 21:56, 13 Lut 2010    Temat postu: Back to top

Porównaj sobie dzisiejsze UAVy z normalnymi samolotami (wojskowymi oczywiście). Odpada cały system podtrzymywania życia, kabina Wink.

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Ikandej
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

 PostWysłany: Sob 22:01, 13 Lut 2010    Temat postu: Back to top

Dolphin porównaj sobie Cyloński Myśliwiec (serial "Battlestar: Galactica") do zwyczajnych myśliwców kosmicznych:



Przecież to tylko robot Nawiasem mówiąc ten myśliwiec był jedną ze składowych pomysłu na te drony bojowe Razz

Owszem z tym się zgodzę, większość kabiny odpada ze względu na brak systemu podtrzymywania życia. Ale (zawsze mam jakieś ale xD) zamiast tego systemu trzeba wpakować systemy umożliwiające samodzielne pilotowanie (jednostki ziemskie w dalszym wypadku pilotują ludzie) i podejmowanie właściwych decyzji (układy logiczne lub pseudologiczne).

Z innej beczki jednostki przodków praktycznie każda jest jednostką posiadającą SI. Ich drony także przypominają myśliwce. Dość specyficzne ale zawsze.

Czekam na dalsze pomysły bo chwilowo brak mi weny


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ikandej dnia Sob 22:06, 13 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
kostuchlur
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: radzymin

 PostWysłany: Sob 22:34, 13 Lut 2010    Temat postu: Back to top

dobra ale rakieta co 2 min ehh....niszczy pół paska myśliwca ehh... to tak samo jak by ich nie było nie rób z tego latającego złomu
Smile
1przy takim przeładowaniu powinna być raczej mocna

2przy takiej sile powinno ich być sporo bo się nie przydadzą

pomyśl trochę nie dorzucaj śmieci do czegoś dobrego


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Ikandej
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

 PostWysłany: Sob 23:02, 13 Lut 2010    Temat postu: Back to top

Podałem te wartości tylko w przybliżeniu... one mogą się jeszcze 50 razy zmieniać! Mogłem w sumie napisać że są to wartości tymczasowe ze względu na to, że nie wiem jak będą się prezentować inne jednostki pod względem statystyk. Mój błąd. Chodzi o to że jeszcze sam nie wiem jakie wartości im nadać aby były przydatna przy działaniach taktycznych bądź wojskowych (albo naparzana na całego xD). To wszystko dopiero wyjdzie w balansowaniu jak już będzie większość jednostek i będzie się myślało o ich statystykach. Na razie wydaje mi się, że jesteśmy na etapie konceptów (chyba że się mylę Dolphin, to mnie popraw). No i mamy pierwszą misją wprowadzającą, dodatkowo wymagającą dopracowania. Z resztą co się głównie tyczy konceptów? zmiany w nich przez co przechodzimy do projektów, dalej do modelowania, oskryptowania, teksturowania i na samym końcu balansowania ogółu.

Jak coś poprzekręcałem to sorka Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ikandej dnia Sob 23:10, 13 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
kostuchlur
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: radzymin

 PostWysłany: Sob 23:22, 13 Lut 2010    Temat postu: Back to top

2 min w przybliżeniu
to bardzo nie dokładne przybliżenie następnym razem daj przybliżenie nie oddalenie
5sek wystarczy bo po dwóch minutach to bitwa się kończy zazwyczaj dużo szybciej


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Ikandej
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

 PostWysłany: Nie 0:05, 14 Lut 2010    Temat postu: Back to top

5 sek? Bez jaj... jakby to co 5 sek miało strzelać to chwila moment i przeciwnika nie ma jak zrobi wjazd pełną flotą. Nie róbmy drugiego moda PDS. Grałeś może w HW: Cataclysm? Są tam takie jednostki co się Acolite'y nazywają. One też miały torpedy. A wiesz jaką miały ilość strzałów? 1!! A że miały dwie wyrzutnie to miały 2 torpedy i po ptokach. Żeby przeładować musiały dokować. Tutaj żeby nie robić takiej głupoty (wg. mnie to głupota) można ograniczyć czas pomiędzy kolejnymi odpaleniami pocisków. Ale 5 sek.?! Z leksza mało... Wydaje mi się, że pomiędzy 20-30 sek. starczy w zupełności. Ale o tym co jak ma strzelać może obgada się, gdy będziemy znali model jednostki Pracuję nad wersją 3D w Google SketchUp (nareszcie jako tako opanowałem xD).

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Graczy Homeworld Strona Główna -> Dodatki do gry - (HW2 Classic) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 24, 25, 26  Następny
Strona 14 z 26

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Możesz zmieniać swoje posty
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach