Forum Forum Graczy Homeworld Strona Główna Forum Graczy Homeworld
Forum dla fanow i graczy gier serii Homeworld


Fallen Angel
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 24, 25, 26  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Graczy Homeworld Strona Główna -> Dodatki do gry - (HW2 Classic)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Hiigary

 PostWysłany: Sob 18:42, 23 Sty 2010    Temat postu: Back to top

A, no to sie zgadza Smile

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
kostuchlur
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: radzymin

 PostWysłany: Sob 19:24, 23 Sty 2010    Temat postu: Back to top

no to już jedno można skreślić
no a jak przodkowie mieli super okręt to inni już nie mogą Question

napisaliście że sajuk miał problem a ten sobie nie poradzi to raczej jest różnica
Zdegustowany

nowy projekt
fregata przeciążeniowa wyłącza statki za pomocą wiązki energij która przeciąża systemy wroga jest coś takiego fx modzie u veigrów ale tam są działa EMP a tu wiązka i statek posiadają higaranie i ten tylko wyłącza a tamta fregata też niszczy

uzbrojenie
1 emiter wiązki energetycznej
brak jakichkolwiek innych dział czuli kolejny okręt nieskuteczny przeciwko myśliwcom i korwetą
krótki zasięg wiązki by statek miał czas się obronić ale gdy się zbliży to w 5sek bc staje tylko złomem na stałe bo energia nie ma gdzie uciec a z załogi też nie wiele zostaje
zasięg broni to 10 m

a efekty specjalne mogły by być takie że po statku przechodzą pioruny i sam strzał to piorun i skoro unieruchomiony statek to jeden wielki akumulator to nie można go przejąć bo marinsi zostali by kupką popiołu


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kostuchlur dnia Sob 19:55, 23 Sty 2010, w całości zmieniany 3 razy
 
Zobacz profil autora
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Hiigary

 PostWysłany: Sob 21:14, 23 Sty 2010    Temat postu: Back to top

Ok, więc jak (opierając się na broniach z HW2) masz zamiar stworzyć coś takiego?

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Sob 21:34, 23 Sty 2010    Temat postu: Back to top

Przodkowie byli (i nadal są) najpotężniejszą rasą w uniwersum Homeworld. Więc skąd tu się nagle wzięła lepsza?

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
kostuchlur
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: radzymin

 PostWysłany: Sob 22:37, 23 Sty 2010    Temat postu: Back to top

CZY JA MÓWIĘ LEPSZA Evil or Very Mad
po prostu potężny okręt każda rasa może mieć super okręt i nie musi od razu równać się z sajukiem


rudy jest w homeworld2 impuls EMP a wygląd strzału można z tego co tu czytałem zmienić a statek też z tego co tu czytałem można wyłączyć jak w 1 misi tego moda zmieni przynależność do innego gracza np"złom" który nic nie będzie robić ze statkiem albo wydłużyć działanie impulsu do 48godz tyle nikt nie będzie grał a w fx mod są statki u przodków których nie da się abordażować więc chyba się da wprowadzić tę zmianę przy określonym zdarzeniu
(przypominam że się na tym nie znam)
pioruny występują w homeworld2 podczas strzału z działa jonowego w mgławicy wygląd tego do się chyba skopiować

to chyba wykonalne Question Idea


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kostuchlur dnia Sob 22:49, 23 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Sob 22:45, 23 Sty 2010    Temat postu: Back to top

Zmienić efekt strzału to nie jest takie "wybierz piorun z listy". Cały efekt trzeba dokładnie opracować, jak, kiedy i gdzie wyświetlić tekstury efektu, jakie efekty cząsteczkowe itd. A co dopiero gdy ty chcesz zrobić efekt ładowania działa w stylu baterii dział fazowych.
Jak zawsze powtarzam: wszystko da się zrobić, pytanie tylko jakim kosztem.


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
kostuchlur
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: radzymin

 PostWysłany: Sob 22:52, 23 Sty 2010    Temat postu: Back to top

edytowałem poprzedni post podczas gdy ty wysłałeś swój doczytaj resztę to ci chyba pomoże

a jak nie to zrób ciągły ostrzał pociskami EMP jak u zwiadowców
i co ty tu porównujesz do dział fazowych to jeden strzał ciągły tu nic o ładowaniu niema

można gdzieś ściągnąć ten program do tworzenia modeli co masz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kostuchlur dnia Sob 23:24, 23 Sty 2010, w całości zmieniany 3 razy
 
Zobacz profil autora
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Hiigary

 PostWysłany: Sob 23:22, 23 Sty 2010    Temat postu: Back to top

Ale to albo Impuls EMP, albo wyłączenie. A i wyłączenia nie zrobisz tym sposobem. Mówiliśmy tam o kampamii, nie o sp, tam się rządzi innymi prawami Wink . Możesz użyć efektu broni. Każda broń ma swoją listę efektów. Np. Działo jonowe prócz efektu uszkodzenia posiada efekt przyciągania jednostki atakowanej. Jeżeli dałoby się z tego poziomu zmienić właściwości okrętu (takie jak możliwość abordażu), można coś takiego stworzyć.

Pioruny w mgławicach... Hw1 jest, ale nie pamiętam w Hw2. Przechwyt - owszem, ale tylko wyglądu. Cały lua, dla każdego efektu wypadałoby napisać od nowa.

Ale pamiętaj także o innych aspektach tej broni. Jeśli strzelisz tym okrętem w 2 BC i będzie limit jednostek, wróg nie będzie miał praktycznie szans. A z kolei jeśli nie będzie limitu, na mapie będzie pełno dryfujących okrętów i prędzej, czy później komputer/internet zacznie zacinać. Dlatego też ta broń nie jest najlepszym pomysłem. Chyba, że wprowadzisz poprawki Wink


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Sob 23:23, 23 Sty 2010    Temat postu: Back to top

Źle zrozumiałem "po statku przechodzą pioruny".
Problem byłby taki, że przeładowanie osłon EMP ustawia się na statek, a nie na broń. Dlatego każdy impuls wywoływałby wyłączenie na zawsze.
Wiem, że w HW2 istnieje taki efekt, ale to jednak nie do końca to samo.


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
kostuchlur
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: radzymin

 PostWysłany: Sob 23:31, 23 Sty 2010    Temat postu: Back to top

pioruny przechodzą po statku już po wyłączeniu i po statku wroga nie naszym

a co do dryfujących statków to skoro się i tak nic nie da zrobić z nimi no to niech po minucie robią booom i zmieniają się w złom do zebrania
a zbieracze oczyszczą to co zostanie

poza tym fregaty mają krótki zasięg i 2 bc +eskorta bombowców to te fregaty nie mają szans


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kostuchlur dnia Sob 23:39, 23 Sty 2010, w całości zmieniany 3 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Sob 23:39, 23 Sty 2010    Temat postu: Back to top

Rozpatrz to od strony technicznej. Gdzie znajdziesz miejsce w kadłubie fregaty na generator potrzebny do wytworzenia takiego impulsu? Znasz może Malevolence? Ten okręt (The Clone Wars) miał takie działo. Porównaj jego rozmiary z fregatą ;/.

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Hiigary

 PostWysłany: Sob 23:45, 23 Sty 2010    Temat postu: Back to top

Jestem tej samej myśli. Troszkę to nierealne, żeby fregaty były w stanie wytworzyć taki ładunek, by wyłączyć BC.

Co do odliczania - nie wiem, czy się da, prawdopodobnie nie.

Ciebie chodzi o coś w rodzaju działa Bestii? Musiałbyś wyznaczyć kluczowe punkty efektu i jakoś wywoływać efekt między tymi punktami. Dużo, bardzo dużo roboty (na silniku HW2, HW:Cat jest do tego gotowy)


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
kostuchlur
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: radzymin

 PostWysłany: Sob 23:51, 23 Sty 2010    Temat postu: Back to top

patrząc po oknach na mostkach statków z homeworld2 to są ogromne malevolenc jest nie wiele większa od fregat i tak wogule w homeworld myśliwce niby z jednym pilotem to wyglądają jak statki z 10 osobową załogą
i wszystkie statki w homeworld2 ogromne a w bazie tanis to można zmieścić ludność z całego kontynentu więc nie porównujmy małych statków z sw do statków z homeworld ledwo mieszczących się na planetach i ten szczegół najbardziej zawalili tworząc tę grę przynajmniej według mnie


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Sob 23:57, 23 Sty 2010    Temat postu: Back to top

Znamy dokładnie wymiary jednostek homeworldowych, znamy też gwiezdnowojenne.
Prawda jest taka, że oknami się nie należy sugerować, bo są zbyt małe żeby je pokazać, więc trzeba je powiększyć.
A może sam spróbujesz stworzyć jakiś statek? Polecam Google SketchUp, prosty w obsłudze program, ale ma sporo możliwości. Mam model, który przewyższa moje o lata świetlne, a stworzony właśnie w SketchUpie.

BTW MS ma wysokość 2,5 km. Malevolence ma długość 5 km Wink.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DolphinX dnia Sob 23:59, 23 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Hiigary

 PostWysłany: Nie 0:06, 24 Sty 2010    Temat postu: Back to top

Mówisz w SketchUpie się lepiej tworzy? Nie czuję do niego zbytniej sympatii, może dlatego, że mało używam... i nie wiem, jak się tworzy prosty wielobok (np. o 8 bokach)

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
kostuchlur
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: radzymin

 PostWysłany: Nie 0:33, 24 Sty 2010    Temat postu: Back to top

zobaczę ostatnio się nudzę w domu to można coś próbować zrobić

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Nie 10:57, 24 Sty 2010    Temat postu: Back to top

Prosto się tworzy, ale mając przyzwyczajenia z innego programu już nie jest tak fajnie.

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
kostuchlur
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: radzymin

 PostWysłany: Pon 18:14, 25 Sty 2010    Temat postu: Back to top

wszystko fajnie tylko jak zrobię model to co dalej

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Pon 19:33, 25 Sty 2010    Temat postu: Back to top

A zrobiłeś? Nie mów hop dopóki nie przeskoczysz Wink.

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
kostuchlur
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: radzymin

 PostWysłany: Pon 22:55, 25 Sty 2010    Temat postu: Back to top

ostatnio siedzę w domu choroba Mad bywa
miałem czas i jak na pierwszy raz uważam że dobrze ale ... Question
trochę się popróbowało i w końcu coś wyszło ale moich projektów nie pokończyłem Rolling Eyes ale za to zrobiłem improwizorkę wyszedł nawet ciekawy
statek
i jeszcze jedno pytanie czy ma znaczenie jaką wielkość ma zrobiony statek(chodzi mi o to czy jak zrobię 10cm czy 10m to będzie znaczenie w grze a jeśli tak to da się to zmienić? wyszło około 2000cm ) Gwizdze..
i jak dodać do tego swoje textury albo coś namalować jak na paincie ołówkiem Question jeśli się da oczywiście

i da się otworzyć istniejące w grze statki Question


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kostuchlur dnia Pon 23:04, 25 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Graczy Homeworld Strona Główna -> Dodatki do gry - (HW2 Classic) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 24, 25, 26  Następny
Strona 10 z 26

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Możesz zmieniać swoje posty
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach