|
|
Forum Graczy Homeworld Forum dla fanow i graczy gier serii Homeworld
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Sob 18:42, 23 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
A, no to sie zgadza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kostuchlur
Bosmanmat
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: radzymin
|
Wysłany: Sob 19:24, 23 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
no to już jedno można skreślić
no a jak przodkowie mieli super okręt to inni już nie mogą
napisaliście że sajuk miał problem a ten sobie nie poradzi to raczej jest różnica
nowy projekt
fregata przeciążeniowa wyłącza statki za pomocą wiązki energij która przeciąża systemy wroga jest coś takiego fx modzie u veigrów ale tam są działa EMP a tu wiązka i statek posiadają higaranie i ten tylko wyłącza a tamta fregata też niszczy
uzbrojenie
1 emiter wiązki energetycznej
brak jakichkolwiek innych dział czuli kolejny okręt nieskuteczny przeciwko myśliwcom i korwetą
krótki zasięg wiązki by statek miał czas się obronić ale gdy się zbliży to w 5sek bc staje tylko złomem na stałe bo energia nie ma gdzie uciec a z załogi też nie wiele zostaje
zasięg broni to 10 m
a efekty specjalne mogły by być takie że po statku przechodzą pioruny i sam strzał to piorun i skoro unieruchomiony statek to jeden wielki akumulator to nie można go przejąć bo marinsi zostali by kupką popiołu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kostuchlur dnia Sob 19:55, 23 Sty 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Sob 21:14, 23 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Ok, więc jak (opierając się na broniach z HW2) masz zamiar stworzyć coś takiego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Sob 21:34, 23 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Przodkowie byli (i nadal są) najpotężniejszą rasą w uniwersum Homeworld. Więc skąd tu się nagle wzięła lepsza?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kostuchlur
Bosmanmat
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: radzymin
|
Wysłany: Sob 22:37, 23 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
CZY JA MÓWIĘ LEPSZA
po prostu potężny okręt każda rasa może mieć super okręt i nie musi od razu równać się z sajukiem
rudy jest w homeworld2 impuls EMP a wygląd strzału można z tego co tu czytałem zmienić a statek też z tego co tu czytałem można wyłączyć jak w 1 misi tego moda zmieni przynależność do innego gracza np"złom" który nic nie będzie robić ze statkiem albo wydłużyć działanie impulsu do 48godz tyle nikt nie będzie grał a w fx mod są statki u przodków których nie da się abordażować więc chyba się da wprowadzić tę zmianę przy określonym zdarzeniu
(przypominam że się na tym nie znam)
pioruny występują w homeworld2 podczas strzału z działa jonowego w mgławicy wygląd tego do się chyba skopiować
to chyba wykonalne
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kostuchlur dnia Sob 22:49, 23 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Sob 22:45, 23 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Zmienić efekt strzału to nie jest takie "wybierz piorun z listy". Cały efekt trzeba dokładnie opracować, jak, kiedy i gdzie wyświetlić tekstury efektu, jakie efekty cząsteczkowe itd. A co dopiero gdy ty chcesz zrobić efekt ładowania działa w stylu baterii dział fazowych.
Jak zawsze powtarzam: wszystko da się zrobić, pytanie tylko jakim kosztem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kostuchlur
Bosmanmat
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: radzymin
|
Wysłany: Sob 22:52, 23 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
edytowałem poprzedni post podczas gdy ty wysłałeś swój doczytaj resztę to ci chyba pomoże
a jak nie to zrób ciągły ostrzał pociskami EMP jak u zwiadowców
i co ty tu porównujesz do dział fazowych to jeden strzał ciągły tu nic o ładowaniu niema
można gdzieś ściągnąć ten program do tworzenia modeli co masz
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kostuchlur dnia Sob 23:24, 23 Sty 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Sob 23:22, 23 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Ale to albo Impuls EMP, albo wyłączenie. A i wyłączenia nie zrobisz tym sposobem. Mówiliśmy tam o kampamii, nie o sp, tam się rządzi innymi prawami . Możesz użyć efektu broni. Każda broń ma swoją listę efektów. Np. Działo jonowe prócz efektu uszkodzenia posiada efekt przyciągania jednostki atakowanej. Jeżeli dałoby się z tego poziomu zmienić właściwości okrętu (takie jak możliwość abordażu), można coś takiego stworzyć.
Pioruny w mgławicach... Hw1 jest, ale nie pamiętam w Hw2. Przechwyt - owszem, ale tylko wyglądu. Cały lua, dla każdego efektu wypadałoby napisać od nowa.
Ale pamiętaj także o innych aspektach tej broni. Jeśli strzelisz tym okrętem w 2 BC i będzie limit jednostek, wróg nie będzie miał praktycznie szans. A z kolei jeśli nie będzie limitu, na mapie będzie pełno dryfujących okrętów i prędzej, czy później komputer/internet zacznie zacinać. Dlatego też ta broń nie jest najlepszym pomysłem. Chyba, że wprowadzisz poprawki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Sob 23:23, 23 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Źle zrozumiałem "po statku przechodzą pioruny".
Problem byłby taki, że przeładowanie osłon EMP ustawia się na statek, a nie na broń. Dlatego każdy impuls wywoływałby wyłączenie na zawsze.
Wiem, że w HW2 istnieje taki efekt, ale to jednak nie do końca to samo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kostuchlur
Bosmanmat
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: radzymin
|
Wysłany: Sob 23:31, 23 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
pioruny przechodzą po statku już po wyłączeniu i po statku wroga nie naszym
a co do dryfujących statków to skoro się i tak nic nie da zrobić z nimi no to niech po minucie robią booom i zmieniają się w złom do zebrania
a zbieracze oczyszczą to co zostanie
poza tym fregaty mają krótki zasięg i 2 bc +eskorta bombowców to te fregaty nie mają szans
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kostuchlur dnia Sob 23:39, 23 Sty 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Sob 23:39, 23 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Rozpatrz to od strony technicznej. Gdzie znajdziesz miejsce w kadłubie fregaty na generator potrzebny do wytworzenia takiego impulsu? Znasz może Malevolence? Ten okręt (The Clone Wars) miał takie działo. Porównaj jego rozmiary z fregatą ;/.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Sob 23:45, 23 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Jestem tej samej myśli. Troszkę to nierealne, żeby fregaty były w stanie wytworzyć taki ładunek, by wyłączyć BC.
Co do odliczania - nie wiem, czy się da, prawdopodobnie nie.
Ciebie chodzi o coś w rodzaju działa Bestii? Musiałbyś wyznaczyć kluczowe punkty efektu i jakoś wywoływać efekt między tymi punktami. Dużo, bardzo dużo roboty (na silniku HW2, HW:Cat jest do tego gotowy)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kostuchlur
Bosmanmat
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: radzymin
|
Wysłany: Sob 23:51, 23 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
patrząc po oknach na mostkach statków z homeworld2 to są ogromne malevolenc jest nie wiele większa od fregat i tak wogule w homeworld myśliwce niby z jednym pilotem to wyglądają jak statki z 10 osobową załogą
i wszystkie statki w homeworld2 ogromne a w bazie tanis to można zmieścić ludność z całego kontynentu więc nie porównujmy małych statków z sw do statków z homeworld ledwo mieszczących się na planetach i ten szczegół najbardziej zawalili tworząc tę grę przynajmniej według mnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Sob 23:57, 23 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Znamy dokładnie wymiary jednostek homeworldowych, znamy też gwiezdnowojenne.
Prawda jest taka, że oknami się nie należy sugerować, bo są zbyt małe żeby je pokazać, więc trzeba je powiększyć.
A może sam spróbujesz stworzyć jakiś statek? Polecam Google SketchUp, prosty w obsłudze program, ale ma sporo możliwości. Mam model, który przewyższa moje o lata świetlne, a stworzony właśnie w SketchUpie.
BTW MS ma wysokość 2,5 km. Malevolence ma długość 5 km .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DolphinX dnia Sob 23:59, 23 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Nie 0:06, 24 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Mówisz w SketchUpie się lepiej tworzy? Nie czuję do niego zbytniej sympatii, może dlatego, że mało używam... i nie wiem, jak się tworzy prosty wielobok (np. o 8 bokach)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kostuchlur
Bosmanmat
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: radzymin
|
Wysłany: Nie 0:33, 24 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
zobaczę ostatnio się nudzę w domu to można coś próbować zrobić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Nie 10:57, 24 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Prosto się tworzy, ale mając przyzwyczajenia z innego programu już nie jest tak fajnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kostuchlur
Bosmanmat
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: radzymin
|
Wysłany: Pon 18:14, 25 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
wszystko fajnie tylko jak zrobię model to co dalej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Pon 19:33, 25 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
A zrobiłeś? Nie mów hop dopóki nie przeskoczysz .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kostuchlur
Bosmanmat
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: radzymin
|
Wysłany: Pon 22:55, 25 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
ostatnio siedzę w domu choroba bywa
miałem czas i jak na pierwszy raz uważam że dobrze ale ...
trochę się popróbowało i w końcu coś wyszło ale moich projektów nie pokończyłem ale za to zrobiłem improwizorkę wyszedł nawet ciekawy
statek
i jeszcze jedno pytanie czy ma znaczenie jaką wielkość ma zrobiony statek(chodzi mi o to czy jak zrobię 10cm czy 10m to będzie znaczenie w grze a jeśli tak to da się to zmienić? wyszło około 2000cm )
i jak dodać do tego swoje textury albo coś namalować jak na paincie ołówkiem jeśli się da oczywiście
i da się otworzyć istniejące w grze statki
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kostuchlur dnia Pon 23:04, 25 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Możesz zmieniać swoje posty Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|