|
|
Forum Graczy Homeworld Forum dla fanow i graczy gier serii Homeworld
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 0:30, 12 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Ikandej napisał: |
Znalazłem parę konceptów, w tym ten o którym mówiłem
To ten główny:
[link widoczny dla zalogowanych]
|
[link widoczny dla zalogowanych]
TO jest tylko ulepszona stocznia? Za mała? Ja chyba grałem w innego HW. To jest długośc większa niż odległość pomiędzy dwoma obozami wroga na CB. jesli nie dużo większa
Już przy tej wielkości obiektach liczcie się z tym że częsci może widać nie być.
Chodzi wam o coś takiego?
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy coś w stylu Tanis lub Nabal?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kreescher dnia Czw 0:36, 12 Lis 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Czw 11:25, 12 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
No tak, ja myślałem o trochę mniejszej. Chociaż patrząc na [link widoczny dla zalogowanych], która wygląda jak pierścienie Saturna, to nawet może być.
Ma być poniżej 40 km, większa wymagałaby obejścia ograniczeń. Planowałem raczej taką koło 5-10 km, z kilkoma dokami zewnętrznymi, rozmiaru BC. I drugą, trochę większą, na MS.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Czw 15:15, 12 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
TO jest tylko ulepszona stocznia? |
No tak, nie zauważyłem niżej krążka (jak to jest krążek) i drugiej części stacji za "mostkiem". Troszkę mało szczegółów, po za tym ogólnym kształtem przypomina stocznie (powinna), dlatego mi się z nią skojarzyła. No i miałem mało czasu, dlatego się nie przyjrzałem. Ok, zwracam honor, ładna stacja, może ją zrobię .
Cytat: |
Chodzi wam o coś takiego?
[link widoczny dla zalogowanych] |
Trochę za bardzo poplątane. Prawdę mówiąc nie wiem, o jaką stacje mi chodzi, patrzę na concepty i czekam na olśnienie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filek
Bosman
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: Czw 16:49, 12 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Heh...
Ikandej, więc tak:
-jedynka idealnie pasuje do Hiigaran, ale jako obiekt latający. Stocznia orbitalna powinna mieć doki ułożone w linii pionowej, czyli jeden nad drugim, a nie jeden za drugim. To może okazać się przydatne przy projektowaniu obiektów długości 10-20 km, żeby nie wyszłą nam wieeeeeeeeeeelgaśna stocznia, na pół mapy a o wysokości krążownika.
Mógłby ten okręt służyć jako statek-baza, może jako baza kosmiczna, ale nie stocznia na orbicie planety.
-dwójka to styl Przodków, nie rozumiem co może mieć wspólnego z Hiigaranami...
-trójka nie pasuje do świata HW, gdyż w grze statki projektowane są na bazie wielokątów, nie okręgów, jak w podanym koncepcie (ze Star Treka, w którym praktycznie wszędzie widzimy takie "talerze")
Byłęm wczoraj na forum na chwilkę i dlatego w skrócie napisałem, że na stocznie orbitalną się te koncepty nie nadają, jakkolwiek ten główny bardzo dobrze pauje do Hiigaran.
Tym, co pisałem bardziej chciałem wyrazić, że musimy zacząć szukać w innym kierunku; stworzyć, a raczej złożyć, coś orginalnego, w stylu Hiigaran, ale nie przypominające naleśnika. Jeśli Cię w jakiś sposób uraziłem to przepraszam
Delfin, wczoraj wpadłem na pomysł wbudowania w stocznię 4 doków zewnętrznych, w których możnaby zadokować zwykłą stocznię, która byłaby "modułem" produkcjii statków głównych. Wydaje mi się, że w jakiś sposób trzeba obejść limity dla 1 statku w budowie, może właśnie poprzez połączenie kilku obiektów w jeden .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Czw 16:58, 12 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Taka stocznia nie będzie budować obiektów (w sensie kontroli gracza), tylko okręty byłyby do niej zadokowane, a sama stocznia wyglądałaby bardziej jak wielkie rusztowanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ikandej
Bosmanmat
Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Czw 17:10, 12 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Filek napisał: |
-jedynka idealnie pasuje do Hiigaran, ale jako obiekt latający. Stocznia orbitalna powinna mieć doki ułożone w linii pionowej, czyli jeden nad drugim, a nie jeden za drugim. To może okazać się przydatne przy projektowaniu obiektów długości 10-20 km, żeby nie wyszłą nam wieeeeeeeeeeelgaśna stocznia, na pół mapy a o wysokości krążownika.
Mógłby ten okręt służyć jako statek-baza, może jako baza kosmiczna, ale nie stocznia na orbicie planety. |
Jak mówiłem to tylko koncept. Chodzi o to żeby było jakieś nakierowanie na orbitalną stocznię. Nie musi mieć silników do przemieszczenia się. Nie ma być naleśnika - nie ma problemu. Hangary można by poustawiać piętrowo, gdzieniegdzie pododawać wieżyczki albo coś innego i looz. Pierścień wokół planety raczej nie wyjdzie. W każdym razi ciężko będzie coś takiego zrobić... Chyba że wstawi się po prostu model planety i pierścień naokoło, ale nie che myśleć ile to roboty będzie no i same rozmiary modelu przysłonią 4/5 mapy Słabsze kompy (w tym mój) nie uciągną czegoś takiego!
Filek napisał: |
-dwójka to styl Przodków, nie rozumiem co może mieć wspólnego z Hiigaranami... |
Fakt. tu się zgodzę że to styl przodków i wiem że się nie nadaje na coś w rodzaju stoczni Hiigaran. Ale pomyślałem że można by go wykorzystać jako oko Aarana. Jeśli oczywiście się przewinie w którejś z misji.
Filek napisał: |
-trójka nie pasuje do świata HW, gdyż w grze statki projektowane są na bazie wielokątów, nie okręgów, jak w podanym koncepcie (ze Star Treka, w którym praktycznie wszędzie widzimy takie "talerze") |
Był to jedyny koncept spoza universum HW jaki mi wpadł w oko Wiedziałem raczej że się nie przyda, ale od przybytku głowa nie boli
Filek napisał: |
Tym, co pisałem bardziej chciałem wyrazić, że musimy zacząć szukać w innym kierunku; stworzyć, a raczej złożyć, coś orginalnego, w stylu Hiigaran, ale nie przypominające naleśnika. Jeśli Cię w jakiś sposób uraziłem to przepraszam |
Jak najbardziej. Powiedzmy naleśnikom stop. Jednak to co mnie zdenerwowało to to że to wszystko jest beznadziejne i w ogóle... Nie znam się na modowaniu, teksturach czy skryptowaniu, więc jedynym sposobem w jaki moge się jakoś przyczynić są koncepty, pomysły i testowanie tego co wykonał DolphinX. Ale jak na razie odniosłem wrażenie że więcej przeszkadzam niż pomagam... Stąd to zachowanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:22, 12 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
hmmm mi nalesniki się podobają. Ale jesli nie... pamiętacie ten jeden z pierwszych trailerów do dwójki? Ta bycza stacja kosmiczna?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filek
Bosman
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: Czw 17:23, 12 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Spokojnie, i bardzo pomagasz, a to, że nie znasz się na modelowaniu nic nie szkodzi (ja też nie potrafię robić w Mayi projektów statków do HW, służy mi ona bardziej jako narzędzie pomagające zobrazować moje myśli)
Poza tym nie, że wszystko jest beznadziejne, jak mówiłem jedynka i dwójka dobrze pasują do klimatu Hw.
Mówiąc nie, nie i jeszcze raz nie miałem na myśli tylko przydatność jako stocznie, nie miałem czasu się nad tym rozpisywać tak, jak mogłem zrobić to dzisiaj
EDIT:
@Kreska:
Niom, zajefajna była i chyba z 15 razy to oglądałem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Filek dnia Czw 17:24, 12 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Czw 18:16, 12 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Lotniskowiec niezły, ten jego mostek, pasy statków głównych, wielki statek vaygr, wieżyczki na intach, prawie jak połączenie klimatu HW1 i grafiki HW2.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Czw 18:45, 12 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Megastacja (taka jak w początkowym filmiku HW2) być może się pojawi, nie mogę nic pewnego powiedzieć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ikandej
Bosmanmat
Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Czw 21:06, 12 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Lol! Ten film na YouTube! Pierwszy raz go widzę Owszem stocznię widziałem na którymś z pierwszych filmów H2, ale tego jeszcze nie widziałem xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kostuchlur
Bosmanmat
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: radzymin
|
Wysłany: Pią 22:46, 15 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
witam czy chciało by ci się dolphin dorobić nową rasę do twego moda przy najmniej do potyczek mogę dać pomysły na statki żadnych super grafik bo na paincie dużo się nie da .Narysowałem już statek matkę i myśliwiec ale mam jeszcze dużo pomysłów. nie wiem czy to nie problem ale te statki są budowane na podstawie figury przypominającej widłużone jajko. no i jak pomysł się podoba?
jak coś woglę się nie znam na tworzeniu statków skryptach i innych rzeczach ale mam dobre pomysły na statki.
.jak się zgodzisz to wyśle plany
A zgodzisz się robić mniej lub wcale błędów ortograficznych ?
BL
ortografia to nie jest moja mocna strona
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kostuchlur dnia Pon 17:51, 18 Sty 2010, w całości zmieniany 4 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Sob 13:19, 16 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Myślę, że możesz wysłać . Jeśli Ciebie to interesuje, mogę (i Dolphin, jeśli chce) poduczyć Cie modowania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 14:12, 16 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
myślę że uczenie mnie tego to strata czasu. a projekty mogę ci wysłać
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kostuchlur
Bosmanmat
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: radzymin
|
Wysłany: Sob 14:26, 16 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
to na górze to ja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Sob 16:24, 16 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
A ja myślę, że każdy jest godzien władać chociażby skryptami statków w HW2. Nie ma w tym nic trudnego, więc jeśli tylko chcesz... mogę wszyściuteńko dokładnie opisać na GG.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kostuchlur
Bosmanmat
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: radzymin
|
Wysłany: Sob 16:47, 16 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
a z tymi skryptami to i tak nie wiem o co chodzi
i do czego służą wogule nie wiem nic
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kostuchlur dnia Pon 17:54, 18 Sty 2010, w całości zmieniany 5 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Sob 18:49, 16 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Nie. Nie będę za nikogo robił modeli.
Jak mówiłem, jeśli ktoś chce dołączyć zapraszam. Jeśli ktoś ma chociażby pomysły, to także zapraszam, ALE muszą być zgodne z założeniami (istnieje opcja nagięcia tychże założeń, ale zmian raczej nie będzie) i muszą wnosić coś nowego do fabuły. Nie potrzebuję kolejnej rasy do potyczki. Jeśli wpasujesz to w fabułę kampanii nie ma sprawy, możemy spróbować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kostuchlur
Bosmanmat
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: radzymin
|
Wysłany: Sob 21:04, 16 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
eh........
W którejś misi higaranie (cz inni którymi się będzie grało)trafią do układu zamieszkanego przez zenoidów (mnie ta nazwa pasuje).Ci wychodząc z założenia że nie potrzebują tu nowych atakują bez ostrzeżenia
pasi...
zawsze mogę coś nowego wymyślić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Możesz zmieniać swoje posty Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|