Forum Forum Graczy Homeworld Strona Główna Forum Graczy Homeworld
Forum dla fanow i graczy gier serii Homeworld


Fallen Angel
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 24, 25, 26  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Graczy Homeworld Strona Główna -> Dodatki do gry - (HW2 Classic)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

 PostWysłany: Czw 0:30, 12 Lis 2009    Temat postu: Back to top

Ikandej napisał:
Znalazłem parę konceptów, w tym ten o którym mówiłem

To ten główny:
[link widoczny dla zalogowanych]


[link widoczny dla zalogowanych]
TO jest tylko ulepszona stocznia? Za mała? Ja chyba grałem w innego HW. To jest długośc większa niż odległość pomiędzy dwoma obozami wroga na CB. jesli nie dużo większa

Już przy tej wielkości obiektach liczcie się z tym że częsci może widać nie być.

Chodzi wam o coś takiego?
[link widoczny dla zalogowanych]

Czy coś w stylu Tanis lub Nabal?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kreescher dnia Czw 0:36, 12 Lis 2009, w całości zmieniany 3 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Czw 11:25, 12 Lis 2009    Temat postu: Back to top

No tak, ja myślałem o trochę mniejszej. Chociaż patrząc na [link widoczny dla zalogowanych], która wygląda jak pierścienie Saturna, to nawet może być.
Ma być poniżej 40 km, większa wymagałaby obejścia ograniczeń. Planowałem raczej taką koło 5-10 km, z kilkoma dokami zewnętrznymi, rozmiaru BC. I drugą, trochę większą, na MS.


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Hiigary

 PostWysłany: Czw 15:15, 12 Lis 2009    Temat postu: Back to top

Cytat:
TO jest tylko ulepszona stocznia?

No tak, nie zauważyłem niżej krążka (jak to jest krążek) i drugiej części stacji za "mostkiem". Troszkę mało szczegółów, po za tym ogólnym kształtem przypomina stocznie (powinna), dlatego mi się z nią skojarzyła. No i miałem mało czasu, dlatego się nie przyjrzałem. Ok, zwracam honor, ładna stacja, może ją zrobię Smile .

Cytat:
Chodzi wam o coś takiego?
[link widoczny dla zalogowanych]

Trochę za bardzo poplątane. Prawdę mówiąc nie wiem, o jaką stacje mi chodzi, patrzę na concepty i czekam na olśnienie.


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Filek
Bosman
Bosman


Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kujawsko-pomorskie

 PostWysłany: Czw 16:49, 12 Lis 2009    Temat postu: Back to top

Heh...

Ikandej, więc tak:

-jedynka idealnie pasuje do Hiigaran, ale jako obiekt latający. Stocznia orbitalna powinna mieć doki ułożone w linii pionowej, czyli jeden nad drugim, a nie jeden za drugim. To może okazać się przydatne przy projektowaniu obiektów długości 10-20 km, żeby nie wyszłą nam wieeeeeeeeeeelgaśna stocznia, na pół mapy a o wysokości krążownika.
Mógłby ten okręt służyć jako statek-baza, może jako baza kosmiczna, ale nie stocznia na orbicie planety.

-dwójka to styl Przodków, nie rozumiem co może mieć wspólnego z Hiigaranami...

-trójka nie pasuje do świata HW, gdyż w grze statki projektowane są na bazie wielokątów, nie okręgów, jak w podanym koncepcie (ze Star Treka, w którym praktycznie wszędzie widzimy takie "talerze")



Byłęm wczoraj na forum na chwilkę i dlatego w skrócie napisałem, że na stocznie orbitalną się te koncepty nie nadają, jakkolwiek ten główny bardzo dobrze pauje do Hiigaran.

Tym, co pisałem bardziej chciałem wyrazić, że musimy zacząć szukać w innym kierunku; stworzyć, a raczej złożyć, coś orginalnego, w stylu Hiigaran, ale nie przypominające naleśnika. Jeśli Cię w jakiś sposób uraziłem to przepraszam Embarassed



Delfin, wczoraj wpadłem na pomysł wbudowania w stocznię 4 doków zewnętrznych, w których możnaby zadokować zwykłą stocznię, która byłaby "modułem" produkcjii statków głównych. Wydaje mi się, że w jakiś sposób trzeba obejść limity dla 1 statku w budowie, może właśnie poprzez połączenie kilku obiektów w jeden Wink .


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Czw 16:58, 12 Lis 2009    Temat postu: Back to top

Taka stocznia nie będzie budować obiektów (w sensie kontroli gracza), tylko okręty byłyby do niej zadokowane, a sama stocznia wyglądałaby bardziej jak wielkie rusztowanie.

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Ikandej
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

 PostWysłany: Czw 17:10, 12 Lis 2009    Temat postu: Back to top

Filek napisał:
-jedynka idealnie pasuje do Hiigaran, ale jako obiekt latający. Stocznia orbitalna powinna mieć doki ułożone w linii pionowej, czyli jeden nad drugim, a nie jeden za drugim. To może okazać się przydatne przy projektowaniu obiektów długości 10-20 km, żeby nie wyszłą nam wieeeeeeeeeeelgaśna stocznia, na pół mapy a o wysokości krążownika.
Mógłby ten okręt służyć jako statek-baza, może jako baza kosmiczna, ale nie stocznia na orbicie planety.


Jak mówiłem to tylko koncept. Chodzi o to żeby było jakieś nakierowanie na orbitalną stocznię. Nie musi mieć silników do przemieszczenia się. Nie ma być naleśnika - nie ma problemu. Hangary można by poustawiać piętrowo, gdzieniegdzie pododawać wieżyczki albo coś innego i looz. Pierścień wokół planety raczej nie wyjdzie. W każdym razi ciężko będzie coś takiego zrobić... Chyba że wstawi się po prostu model planety i pierścień naokoło, ale nie che myśleć ile to roboty będzie no i same rozmiary modelu przysłonią 4/5 mapy bleh Słabsze kompy (w tym mój) nie uciągną czegoś takiego!

Filek napisał:
-dwójka to styl Przodków, nie rozumiem co może mieć wspólnego z Hiigaranami...


Fakt. tu się zgodzę że to styl przodków i wiem że się nie nadaje na coś w rodzaju stoczni Hiigaran. Ale pomyślałem że można by go wykorzystać jako oko Aarana. Jeśli oczywiście się przewinie w którejś z misji.

Filek napisał:
-trójka nie pasuje do świata HW, gdyż w grze statki projektowane są na bazie wielokątów, nie okręgów, jak w podanym koncepcie (ze Star Treka, w którym praktycznie wszędzie widzimy takie "talerze")


Był to jedyny koncept spoza universum HW jaki mi wpadł w oko razz Wiedziałem raczej że się nie przyda, ale od przybytku głowa nie boli


Filek napisał:
Tym, co pisałem bardziej chciałem wyrazić, że musimy zacząć szukać w innym kierunku; stworzyć, a raczej złożyć, coś orginalnego, w stylu Hiigaran, ale nie przypominające naleśnika. Jeśli Cię w jakiś sposób uraziłem to przepraszam Embarassed


Jak najbardziej. Powiedzmy naleśnikom stop. Jednak to co mnie zdenerwowało to to że to wszystko jest beznadziejne i w ogóle... Nie znam się na modowaniu, teksturach czy skryptowaniu, więc jedynym sposobem w jaki moge się jakoś przyczynić są koncepty, pomysły i testowanie tego co wykonał DolphinX. Ale jak na razie odniosłem wrażenie że więcej przeszkadzam niż pomagam... Stąd to zachowanie.


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

 PostWysłany: Czw 17:22, 12 Lis 2009    Temat postu: Back to top

hmmm mi nalesniki się podobają. Ale jesli nie... pamiętacie ten jeden z pierwszych trailerów do dwójki? Ta bycza stacja kosmiczna?

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Filek
Bosman
Bosman


Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kujawsko-pomorskie

 PostWysłany: Czw 17:23, 12 Lis 2009    Temat postu: Back to top

Spokojnie, i bardzo pomagasz, a to, że nie znasz się na modelowaniu nic nie szkodzi (ja też nie potrafię robić w Mayi projektów statków do HW, służy mi ona bardziej jako narzędzie pomagające zobrazować moje myśli)

Poza tym nie, że wszystko jest beznadziejne, jak mówiłem jedynka i dwójka dobrze pasują do klimatu Hw.

Mówiąc nie, nie i jeszcze raz nie miałem na myśli tylko przydatność jako stocznie, nie miałem czasu się nad tym rozpisywać tak, jak mogłem zrobić to dzisiaj Wink


EDIT:

@Kreska:

Niom, zajefajna była i chyba z 15 razy to oglądałem


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Filek dnia Czw 17:24, 12 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Hiigary

 PostWysłany: Czw 18:16, 12 Lis 2009    Temat postu: Back to top

Lotniskowiec niezły, ten jego mostek, pasy statków głównych, wielki statek vaygr, wieżyczki na intach, prawie jak połączenie klimatu HW1 i grafiki HW2.

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Czw 18:45, 12 Lis 2009    Temat postu: Back to top

Megastacja (taka jak w początkowym filmiku HW2) być może się pojawi, nie mogę nic pewnego powiedzieć.

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Kreescher
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1590
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/5

 PostWysłany: Czw 19:23, 12 Lis 2009    Temat postu: Back to top

A więc:
[link widoczny dla zalogowanych]
http://www.youtube.com/watch?v=wkJENS5KA30


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Ikandej
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

 PostWysłany: Czw 21:06, 12 Lis 2009    Temat postu: Back to top

Lol! Ten film na YouTube! Pierwszy raz go widzę razz Owszem stocznię widziałem na którymś z pierwszych filmów H2, ale tego jeszcze nie widziałem xD

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
kostuchlur
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: radzymin

 PostWysłany: Pią 22:46, 15 Sty 2010    Temat postu: Back to top

witam czy chciało by ci się dolphin dorobić nową rasę do twego moda przy najmniej do potyczek mogę dać pomysły na statki żadnych super grafik bo na paincie dużo się nie da Very Happy .Narysowałem już statek matkę i myśliwiec ale mam jeszcze dużo pomysłów. nie wiem czy to nie problem ale te statki są budowane na podstawie figury przypominającej widłużone jajko. no i jak pomysł się podoba? Wink
jak coś woglę się nie znam na tworzeniu statków skryptach i innych rzeczach ale mam dobre pomysły na statki. Cool
.jak się zgodzisz to wyśle plany

A zgodzisz się robić mniej lub wcale błędów ortograficznych ?
BL


ortografia to nie jest moja mocna strona ups


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kostuchlur dnia Pon 17:51, 18 Sty 2010, w całości zmieniany 4 razy
 
Zobacz profil autora
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Hiigary

 PostWysłany: Sob 13:19, 16 Sty 2010    Temat postu: Back to top

Myślę, że możesz wysłać Smile . Jeśli Ciebie to interesuje, mogę (i Dolphin, jeśli chce) poduczyć Cie modowania.

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Gość






 PostWysłany: Sob 14:12, 16 Sty 2010    Temat postu: Zmień/Usuń ten post Back to top

myślę że uczenie mnie tego to strata czasu. a projekty mogę ci wysłać
Smile
 
kostuchlur
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: radzymin

 PostWysłany: Sob 14:26, 16 Sty 2010    Temat postu: Back to top

to na górze to ja

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Hiigary

 PostWysłany: Sob 16:24, 16 Sty 2010    Temat postu: Back to top

A ja myślę, że każdy jest godzien władać chociażby skryptami statków w HW2. Nie ma w tym nic trudnego, więc jeśli tylko chcesz... mogę wszyściuteńko dokładnie opisać na GG.

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
kostuchlur
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: radzymin

 PostWysłany: Sob 16:47, 16 Sty 2010    Temat postu: Back to top

a z tymi skryptami to i tak nie wiem o co chodzi Embarassed Question
i do czego służą wogule nie wiem nic


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kostuchlur dnia Pon 17:54, 18 Sty 2010, w całości zmieniany 5 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Sob 18:49, 16 Sty 2010    Temat postu: Back to top

Nie. Nie będę za nikogo robił modeli.
Jak mówiłem, jeśli ktoś chce dołączyć zapraszam. Jeśli ktoś ma chociażby pomysły, to także zapraszam, ALE muszą być zgodne z założeniami (istnieje opcja nagięcia tychże założeń, ale zmian raczej nie będzie) i muszą wnosić coś nowego do fabuły. Nie potrzebuję kolejnej rasy do potyczki. Jeśli wpasujesz to w fabułę kampanii nie ma sprawy, możemy spróbować.


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
kostuchlur
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: radzymin

 PostWysłany: Sob 21:04, 16 Sty 2010    Temat postu: Back to top

eh........
W którejś misi higaranie (cz inni którymi się będzie grało)trafią do układu zamieszkanego przez zenoidów (mnie ta nazwa pasuje).Ci wychodząc z założenia że nie potrzebują tu nowych atakują bez ostrzeżenia

pasi...
zawsze mogę coś nowego wymyślić bleh


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Graczy Homeworld Strona Główna -> Dodatki do gry - (HW2 Classic) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 24, 25, 26  Następny
Strona 7 z 26

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Możesz zmieniać swoje posty
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach