Forum Forum Graczy Homeworld Strona Główna Forum Graczy Homeworld
Forum dla fanow i graczy gier serii Homeworld


Fallen Angel
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 24, 25, 26  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Graczy Homeworld Strona Główna -> Dodatki do gry - (HW2 Classic)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Ikandej
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

 PostWysłany: Sob 11:52, 07 Lis 2009    Temat postu: Back to top

No muszę powiedzieć że poprawa znaczna Chociaż dalej jest parę błędów (przynajmniej ja je za takowe uważam).

Tekst:
Jest tam fragment że wykryto anomalię. Chwilę potem zbadaj WRAK (albo okręt... nie pamiętam jak tam było). Czyli bez wysyłania zwiadowców wiedzą że to okręt starożytnych. Lepiej by było jakby dopiero po wysłaniu zwiadowców wyświetlały się komunikaty że to wrak. Po prostu tekst "... w celu zbadania wraku" dać "... w celu zbadania źródła anomalii".

Kamery:
Dobrze by było jakby po zakończeniu celów misji kamera nie zostawała na miejscu w którym znajduje się (jeszcze niewidoczny) wrak tylko wracała na lotniskowiec. Dodatkowo na koniec kamera również mogłaby wrócić na lotniskowiec gdy wyda się rozkaz dokowania jednostek razz

Urozmaicenia:
Teraz podam kilka urozmaiceń które mogłyby pozytywnie (wg. mnie) wpłynąć na dynamizm misji (kilka już wcześniej wspominałem razz)

1. Po tym jak dolecą zwiadowcy na miejsce statek zaczyna się "bronić" i wysyła jednostki bojowe w kierunku naszego lotniskowca.

2. Fregat desantowych mogłoby nie być na początku. Mogłoby zostać wysłana do najbliższej jednostki bojowej prośba o pomoc (przybywają 2 fregaty desantowe i np. 2 fregaty przeciwlotnicze xD). Natomiast do czasu ich przybycia (można wprowadzić licznik) musielibyśmy się bronić przed jednostkami przechwytującymi (jak zostały nazwane) przy pomocy myśliwców. Oczywiście ilość jednostek bojowych wylatujących z wraków byłaby większa niż te 2 eskadry. Nie ograniczać się tylko do myśliwców, a rozszerzyć o np. bombowce albo jakieś korwety rakietowe.

3. Jak będzie już zakończenie dopracowane można by zorganizować faktycznie jednostki wroga wychodzące z hiperprzestrzeni i zaczynające w nas nawalać. Dodatkowo lotniskowiec ucieka w chwilę przed dotarciem do niego salwy pocisków razz


Ale ze mnie bajkopisarz Mam zbyt wybujałą wyobraźnię xP


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Nie 22:34, 08 Lis 2009    Temat postu: Back to top

[link widoczny dla zalogowanych]
Znane bugi:
-zbieracz dokuje z artefaktem w przejętym wraku ;/
-myśliwce wroga czasami latają w kółko (nie wiem czemu...)
-całe zdarzenie zakończenia misji, jeszcze nie naprawiłem

I jeszcze jedno - zamiast Rdzenia jest Grabarz, chwilowo oczywiście. Kwestia kilku hardpointów, których model rdzenia nie ma.


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Ikandej
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

 PostWysłany: Nie 23:09, 08 Lis 2009    Temat postu: Back to top

No muszę powiedzieć że idzie Ci coraz lepiej

Mnie osobiście myśliwce nie latały w kółko (może wdarł się skrypt z droidami bojowymi co to były w misji przejęcia Pancernika z wraku przodków). Tak to gitara

Jedyną zmianą jaką bym ew. wprowadził jest umieszczenie tego źródła energii w "ładowni". Mam na myśli to miejsce gdzie znajduje się gniazdo produkcyjne. Coś a'la przechwycenie fregaty Sobaana przez lotniskowiec Vaygrów, tylko zamiast wlatywać do środka zbieracz by to wyciągał.

No i dalej trochę przeszkadzają mi te desantówki przy lotniskowcu. Bo wygląda to tak jakby patrol wiedział że napotka "małe coś niecoś" i zabrał je za wczasu. Fajnie by było jakby dopiero wychodziły z hiperprzestrzeni po wysłaniu sygnału... (itd. jak w poprzednim moim poście razz).

Jednak to jest tylko mój punkt widzenia. Dobrze by było jakby wypowiedzieli się też inni.


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Pon 11:18, 09 Lis 2009    Temat postu: Back to top

Spoko, te fregaty się wytłumaczy później. Bo tak to by wyglądało jak Soban w 2 misji.
Natomiast docelowo rdzeń będzie w ładowni, mam tylko chwilowe problemy ze ścieżkami dokowania.


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Ikandej
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

 PostWysłany: Pon 23:22, 09 Lis 2009    Temat postu: Back to top

No ok zdaję się na Twoją inwencję twórczą Jak byś ew. miał problemy z fabułą to pisz. Wszyscy mi mówią jakie to ja niestworzone historie wymyślam to się może tutaj przydać xD

A z innej beczki... Odkryłeś czemu myśliwce latają w kółko? Ja tam dalej nie widziałem żeby tak latały a 3 razy ją przechodziłem.


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Wto 12:00, 10 Lis 2009    Temat postu: Back to top

Nie, u mnie ciągle tak latają, niezależnie od tego czy to bombowce, czy myśliwce. Czasami wyrwą się z kółka, chwilę polatają i przy zakręcie znowu .

Natomiast mam takie pomysły, co do capitali:
BC:
-zwiększenie hp z 240k do 640k
-dodać do niego jednorazową baterię przeciwrakietową (kilkadziesiąt antyrakiet), jako podsystem możliwy do zniszczenia
-możliwość budowy sekcji myśliwców i podsystemu czujników
-produkcja sondy
-zwiększenie ilości uzbrojenia pomocniczego o co najmniej połowę
-dodanie wielu podsystemów wbudowanych, np. mostek, reaktor (2-4 sztuki), sensory, różne typy uzbrojenia razem itp.
-koszt produkcji w multi wzrósłby 2x, w kampanii nie da się zbudować (dostajemy kilka w różnych misjach

DD:
-hp z 85k do 240k
-jak w BC podsystemy wbudowane - mostek, reaktor (1-2), sensory, każda wieżyczka osobno, ale i coś kontrolującego całość
-dodatkowe uzbrojenie przeciwrakietowe i przeciwmyśliwskie

CC:
-hp co najmniej do 160k
-prędkość do 100-120 (nawet dzisiejsze lotniskowce są często szybsze od mniejszych jednostek)
-tak samo różne podsystemy

SY:
-limit - 1 stocznia
-hp wzrosłoby do 800-1200k
-prędkość nieznacznie, np. do 25
-szybsza produkcja od MS i CC.

MS, dużo nie będę mówił:
-będzie produkował jednostki szybciej niż lotniskowiec, ale wolniej niż stocznia
-więcej hp, ok. 600k


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Filek
Bosman
Bosman


Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kujawsko-pomorskie

 PostWysłany: Wto 18:56, 10 Lis 2009    Temat postu: Back to top

No no, ciekawe...

Ja zaczynam myśleć na poważnie nad moją fabułą, czyli wzbogaceniem jej szczegółami, więc jak coś ciekawego odn. jednostek wymyslę to wrzucę tu albo podeślę Ci na gg. W końcu jedna z moich kampanii "zahacza" o podany okres...

P.S. Czymś co mi na razie przychodzi do głowy i od dawna się gdzieś tam kręci jest stocznia orbitalna...

Byłaby ona przykładowo zdolna do zadokowania 3 Statków Matek (nie, nie 3x identycznych "Dum", tylko Statków Matek poszczególnych klanów Hiigarańskich), budowy 4 statków głównych lub budowy jednego przy jednoczesnym naprawianiu 3 okrętów wielkości krążownika Hiign...

Co o tym sądzicie?



P.P.S. Czyżby z "Fallen Angel" robiła się walka gigantów?


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Wto 23:13, 10 Lis 2009    Temat postu: Back to top

Owszem, będzie walka gigantów Wink. W końcu krążowniki opisywane są jako Statki Giganty... Ale tak poważnie to taka jednostka jak krążownik zasługuje na potężne uzbrojenie, ale i pancerz. Bo sytuacja, w których walczy naprzeciw siebie kilkanaście BC, i co chwilę któryś wybucha jest dla mnie śmieszna. To nie fregaty, żeby sobie pozwolić na taką stratę. Z drugiej strony nie chcę doprowadzić do sytuacji z Empire at War, gdzie do jednego szturmowca można nawalać kilka minut ;/.

Stocznia orbitalna też będzie razz, planuję ją od roku. Konkretnie w jednej z początkowych misji, dostaniemy od niej kilka jednostek i naprawimy swój lotniskowiec.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DolphinX dnia Wto 23:14, 10 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
Filek
Bosman
Bosman


Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kujawsko-pomorskie

 PostWysłany: Śro 0:06, 11 Lis 2009    Temat postu: Back to top

To mi się podoba...

I jak najbardziej jestem za maksymalizacją ilości modułów możliwych do zniszczenia (może na stałę, a wybudowanie kosztowałoby powiedzmy 500 JZ i zajmowało trochę czasu?)

A tak btw "gigantów" to może by tak zwiększyć do 200-250 m/s razy szybkość BC? W końcu nawet w dzisiejszych czasach jednostki większe nie raz są szybsze od "mikrusów", zwłaszcza we flocie...


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Ikandej
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

 PostWysłany: Śro 0:40, 11 Lis 2009    Temat postu: Back to top

No zwiększenie statystyk poszczególnych okrętów mi się bardzo podoba, tylko zostałaby ew jeszcze jedna kwestia. BC. Lepiej nie zrobić z tego okrętu od dziobu do rufy mobilnej platformy naszpikowaną wszelkiego rodzaju wieżyczkami. Tak więc dodawać można, ale z umiarem Bardzo podobają mi się rozwiązania w modzie Complex. Czyli dobudowywanie podsystemów bojowych typu albo-albo Jakieś tam jedno czy więcej gniazd możliwych do wypełnienia, ale można w jednym gnieździe zbudować jeden z trzech możliwych systemów obronnych.

Dla przykładu mamy załóżmy 4 gniazda możliwe do wypełnienia (nie liczę tych dwóch co już są):
1 - Statystyki okrętu - stawiamy albo na wysoki pancerz budując dodatkowe "warstwy" kadłuba (dodatkowe opancerzenie lub coś w tym stylu) albo stawiamy na szybkość dobudowując dopalacze albo coś w tym stylu
2 - Broń główna - możliwość wybudowania 2 baterii plazmy, czyli coś podobnego jak w bombowcach ale o znaaacznie większejsile ognia lub 2 wyrzutnie rakiet dalekiego zasięgu (wystrzelić salwy kilkunastu rakiet), lub generator pola siłowego o zasięgu ograniczającym się tylko do BC, ale zdolnym odbijać pociski przeciwników w losowo wybrane obiekty (działa przez krótki okres czasu); jej użycie mogłoby być związane np. z użyciem JZ albo czasowym wyłączeniem BC ze względu na duże zapotrzebowanie mocy Razz
3 - Broń defensywna - może to być kilka wieżyczek; do wyboru broń przeciw myśliwska lub działka kinetyczne dobre na większą ilość fregat, lub jakaś broń przeciwrakietowa pod postacią krótkiej wiązki laserowej o małym przekroju; wszystkie działka tego typu nie będą się skupiały na jednym wybranym celu ale dobierały cele będące w zasięgu strzału. To mnie denerwowało w większości modów, że po czasie mamy super fajny statek naszpikowany z obu stron działkami, ale gdy podlatywał do jednostki wroga ustawiał się bokiem i połowa działek nieaktywna Sad

Dodatkowo ciekawszym rozwiązaniem byłoby lekko przerobić BC w stosunku do zajmowanej pozycji i wciągnąć je bardziej w walkę bezpośrednią. Normalnie ustawiają się z dala od głównego pola bitwy i gdzieś tam sobie strzelają. A lepiej by było jakby BC przelatywał przez pole bitwy nawalając tam w jedną jednostkę, przelatuje koło niej potem nawraca po łuku i przypuszcza kolejny szturm po drodze kasując co się da wykorzystując działka nie wymagające namierzania bezpośredniego celu.

Jednego tylko nie rozumiem... Co miałeś na myśli mówiąc o jednorazowej baterii przeciwrakietowej? Strzelasz raz i koniec? Jak tak to sorka, ale nie wydaje mi się to zbyt dobrym rozwiązaniem bleh


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ikandej dnia Śro 0:50, 11 Lis 2009, w całości zmieniany 3 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Śro 11:58, 11 Lis 2009    Temat postu: Back to top

Wiem, dlatego nie zamierzam zrobić z BC uniwersalnej maszyny zagłady. Będzie miał co prawda uzbrojenie defensywne lepsze od dotychczasowego, ale i tak bombowce będą miały sporo do niszczenia Wink.
W sumie dobry pomysł z tymi ulepszeniami. Można (jeśli rozwiążę jeden problem) wymieniać podsystemy startowe na lepsze (rozwiązanie jak w lotniskowcu V).
Natomiast z prędkością nie przesadzajmy. BC niech zostanie wolną krową, to chyba bardziej klimatyczne . Jak w SW - mimo, że ISD wcale nie jest taki wolny, to jednak w filmie specjalnie poruszają się majestatycznie.

I już mówię - żadna broń typu InstantHit (wszelkie wiązki) nie trafi w HW2 rakiety. Podobnie jak pole pobierające zasoby (te problemy da się ominąć, ale nie tędy droga).

Mówiąc jednorazowa myślałem (nie napisałem?) o baterii kilkudziesięciu rakiet, po odpaleniu wszystkich albo wyrzutnia w piach, albo po jakimś czasie (kilka minut) się przeładuje.
Np. dzisiaj na krążowniku klasy Ticonderoga są 2 wyrzutnie VLS, każda ma 61 zasobników z rakietami różnego rodzaju. Przeładowanie trwa dosyć długo, dlatego stosuje się takie baterie.


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Ikandej
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

 PostWysłany: Śro 13:33, 11 Lis 2009    Temat postu: Back to top

DolphinX napisał:
...żadna broń typu InstantHit (wszelkie wiązki) nie trafi w HW2 rakiety...


Nie zgodzę się! Widziałem w jednym modzie właśnie takie rozwiązanie w BC Vaygr. Nie było tego wiele bo tylko kilka rakiet udawało mu się zestrzelić, ale sam fakt występowania czegoś takiego oznacza, że to da się zrobić. Niestety nie pamiętam jak owy mod się nazywał bleh

DolphinX napisał:
Mówiąc jednorazowa myślałem (nie napisałem?) o baterii kilkudziesięciu rakiet, po odpaleniu wszystkich albo wyrzutnia w piach, albo po jakimś czasie (kilka minut) się przeładuje.


No nie pisałeś razz Była tylko wzmianka "jednorazowa" i tyle razz Ale mnie to pasi. Kilkanaście rakiet (lub 2 potężne ładunki plazmy tak jak to wcześniej pisałem razz) i długi czas przeładowania np. 5 min. Jakakolwiek broń sama z siebie obracająca się w proch wg. mnie to złe rozwiązanie... Komu chciałoby się kilkakrotnie budować jakąś wypasioną broń żeby strzelić z niej tylko raz bleh Skoro już nawiązujesz do Gwiezdnych Wojen to wyobrażasz sobie właśnie taką Gwiazdę Śmierci? xD


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Hiigary

 PostWysłany: Śro 15:21, 11 Lis 2009    Temat postu: Back to top

Długo mnie nie było na kompie, dlatego nie pisałem Smile
A więc:

Po przeglądnięciu obecnej wersji modu mam takie przemyślenia:
Cytat:
-zbieracz dokuje z artefaktem w przejętym wraku ;/

Owszem, zrób osobny okręt (w enginu) jako ten lotniskowiec i usuń mu możliwość dokowania zbieraczy
Cytat:
-myśliwce wroga czasami latają w kółko (nie wiem czemu...)

Istnieje pewna teoria, że z powodu obróconego wraku jego punkty kolizji też ulegają zmianie przez co myśliwce blokują się w nich i szukają wyjścia zataczając koła Smile
Cytat:
-całe zdarzenie zakończenia misji, jeszcze nie naprawiłem

Racja, kamera wciąż nie współpracuje Smile .
I jeszcze jedno. Jak zabezpieczysz gracza przed nadmiernym wydawaniem zasobów? Wybudowałem trzy eskadry i nie starczyło mi RU na zbieracza

Jestem za, jeśli chodzi o pomysły Dolphina

Cytat:
Czymś co mi na razie przychodzi do głowy i od dawna się gdzieś tam kręci jest stocznia orbitalna...

Taaa... zawsze chciałem coś takiego zrobić, nigdy jednak nie miałem dostatecznie potężnej weny, żeby stworzyć stację. Jakby ktoś znalazł pasujący do HW concept, mógłbym spróbować (ale dopiero w grudniu, szkoła bleh )

Cytat:

Cytat:
...żadna broń typu InstantHit (wszelkie wiązki) nie trafi w HW2 rakiety...

Nie zgodzę się! Widziałem w jednym modzie właśnie takie rozwiązanie w BC Vaygr.

Ja też to testowałem i nie działa. Prawdopodobnie zmienili engine gry. A właśnie, torpedy przeciwrakietowe działają?


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Śro 15:26, 11 Lis 2009    Temat postu: Back to top

Ja też się nie zgodzę, bo to jest niemożliwe, ale jak mówiłem da się nagiąć.
Po prostu odpowiednio szybki pocisk wyglądający jak laser wygląda jak laser . Natomiast żadna, powtarzam żadna wiązka (będąca fizycznie wiązką) nie trafi w rakietę. Sprawdzone wielokrotnie, jest to jedno z ograniczeń silnika.

Ja napisał:
jednorazową baterię przeciwrakietową (kilkadziesiąt antyrakiet)

Więc jednak pisałem.

A z DS I i II to tak nie było ? No dobra, strzelili parę razy i obie w pył.


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Ikandej
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

 PostWysłany: Śro 15:38, 11 Lis 2009    Temat postu: Back to top

Dobra zwracam honor... W końcu wy tutaj jesteście specjalistami jeśli chodzi o modowanie. Mówię tylko co widziałem. "Coś" co wyglądało jak bardzo cienka wiązka laserowa walnęła w pocisk powodując jego zniszczenie. Co prawda ta wiązka wyglądała trochę jak kreska narysowana w MS Paint ale to się wytnie.

Co do Gwiazdy Śmierci jakby to powiedzieć nie zmieniła się w pył, jakby to powiedzieć, z własnej woli Razz

A jeśli chodzi o ten koncept Rudy to spróbuję coś znaleźć. Kiedyś widziałem nawet fajny pasujący do HW (nie atak jak z Andromedą, ale nie wracajmy do tego).

EDIT:

Znalazłem parę konceptów, w tym ten o którym mówiłem

To ten główny:
[link widoczny dla zalogowanych]

A tutaj takie które mogą się od czegoś przydać:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ikandej dnia Śro 16:39, 11 Lis 2009, w całości zmieniany 2 razy
 
Zobacz profil autora
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków

 PostWysłany: Śro 18:10, 11 Lis 2009    Temat postu: Back to top

Co do tego zabezpieczania, to gracz, jeśli nie będzie miał kasy na jakąś wymaganą jednostkę, po prostu ją dostanie. W końcu całkiem prawdopodobne, że jakiś zbieracz czeka w hangarze Wink.

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Filek
Bosman
Bosman


Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kujawsko-pomorskie

 PostWysłany: Śro 22:55, 11 Lis 2009    Temat postu: Back to top

Ikandej, nie, nie i jeszcze raz nie...

1 byłby zajebisty jako jakaś superstocznia latająca, ale nie jako stacja orbitalna na orbicie jednej z głównych planet imperium...

Ja mogę się podjąć zrobienia szkicu, ale muszę znać wygląd głównych statków klanów hiigarańskich z tamtego okresu...

no chyba, że nic o nich nie wiadomo i mam wolną rękę


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Filek dnia Czw 17:02, 12 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
Ikandej
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

 PostWysłany: Czw 0:08, 12 Lis 2009    Temat postu: Back to top

DOBRA, DOBRA, DOBRA!!

Nie chcecie to nie! Rudy pytał się o jakiś koncept to dałem taki a nie inny. Wg. mnie był dobry. Ale wielki Filek powiedział co wiedział i wie że zrobi lepiej... Dobra nie chcecie to nie będę się odzywał.

Basta...


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Mł. Chorąży Marynarki


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Hiigary

 PostWysłany: Czw 0:18, 12 Lis 2009    Temat postu: Back to top

lol...

wg mnie, concept wygląda jak ulepszona stocznia. Nie jest zła, ale nam chodzi o coś większego, coś z rozmachem, na całą mapę (albo przynajmniej 1/8)

Filek, jeśli naszkicujesz coś interesującego, daj znać, ale tak jak powiedziałem, dopiero w grudniu będę mógł.


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Ikandej
Bosmanmat
Bosmanmat


Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Będzin

 PostWysłany: Czw 0:22, 12 Lis 2009    Temat postu: Back to top

To się bawcie... Uważajcie tylko żeby stocznia się wam na mapie zmieściła. A żeby wam monitory porozbijała...

Nara

Dajcie tylko cynk jak skończycie moda... Zobaczę co takiego wykombinowaliście


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ikandej dnia Czw 0:25, 12 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
 
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Graczy Homeworld Strona Główna -> Dodatki do gry - (HW2 Classic) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 24, 25, 26  Następny
Strona 6 z 26

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Możesz zmieniać swoje posty
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach