|
|
Forum Graczy Homeworld Forum dla fanow i graczy gier serii Homeworld
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ikandej
Bosmanmat
Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Sob 11:52, 07 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
No muszę powiedzieć że poprawa znaczna Chociaż dalej jest parę błędów (przynajmniej ja je za takowe uważam).
Tekst:
Jest tam fragment że wykryto anomalię. Chwilę potem zbadaj WRAK (albo okręt... nie pamiętam jak tam było). Czyli bez wysyłania zwiadowców wiedzą że to okręt starożytnych. Lepiej by było jakby dopiero po wysłaniu zwiadowców wyświetlały się komunikaty że to wrak. Po prostu tekst "... w celu zbadania wraku" dać "... w celu zbadania źródła anomalii".
Kamery:
Dobrze by było jakby po zakończeniu celów misji kamera nie zostawała na miejscu w którym znajduje się (jeszcze niewidoczny) wrak tylko wracała na lotniskowiec. Dodatkowo na koniec kamera również mogłaby wrócić na lotniskowiec gdy wyda się rozkaz dokowania jednostek
Urozmaicenia:
Teraz podam kilka urozmaiceń które mogłyby pozytywnie (wg. mnie) wpłynąć na dynamizm misji (kilka już wcześniej wspominałem )
1. Po tym jak dolecą zwiadowcy na miejsce statek zaczyna się "bronić" i wysyła jednostki bojowe w kierunku naszego lotniskowca.
2. Fregat desantowych mogłoby nie być na początku. Mogłoby zostać wysłana do najbliższej jednostki bojowej prośba o pomoc (przybywają 2 fregaty desantowe i np. 2 fregaty przeciwlotnicze xD). Natomiast do czasu ich przybycia (można wprowadzić licznik) musielibyśmy się bronić przed jednostkami przechwytującymi (jak zostały nazwane) przy pomocy myśliwców. Oczywiście ilość jednostek bojowych wylatujących z wraków byłaby większa niż te 2 eskadry. Nie ograniczać się tylko do myśliwców, a rozszerzyć o np. bombowce albo jakieś korwety rakietowe.
3. Jak będzie już zakończenie dopracowane można by zorganizować faktycznie jednostki wroga wychodzące z hiperprzestrzeni i zaczynające w nas nawalać. Dodatkowo lotniskowiec ucieka w chwilę przed dotarciem do niego salwy pocisków
Ale ze mnie bajkopisarz Mam zbyt wybujałą wyobraźnię xP
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Nie 22:34, 08 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Znane bugi:
-zbieracz dokuje z artefaktem w przejętym wraku ;/
-myśliwce wroga czasami latają w kółko (nie wiem czemu...)
-całe zdarzenie zakończenia misji, jeszcze nie naprawiłem
I jeszcze jedno - zamiast Rdzenia jest Grabarz, chwilowo oczywiście. Kwestia kilku hardpointów, których model rdzenia nie ma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ikandej
Bosmanmat
Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Nie 23:09, 08 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
No muszę powiedzieć że idzie Ci coraz lepiej
Mnie osobiście myśliwce nie latały w kółko (może wdarł się skrypt z droidami bojowymi co to były w misji przejęcia Pancernika z wraku przodków). Tak to gitara
Jedyną zmianą jaką bym ew. wprowadził jest umieszczenie tego źródła energii w "ładowni". Mam na myśli to miejsce gdzie znajduje się gniazdo produkcyjne. Coś a'la przechwycenie fregaty Sobaana przez lotniskowiec Vaygrów, tylko zamiast wlatywać do środka zbieracz by to wyciągał.
No i dalej trochę przeszkadzają mi te desantówki przy lotniskowcu. Bo wygląda to tak jakby patrol wiedział że napotka "małe coś niecoś" i zabrał je za wczasu. Fajnie by było jakby dopiero wychodziły z hiperprzestrzeni po wysłaniu sygnału... (itd. jak w poprzednim moim poście ).
Jednak to jest tylko mój punkt widzenia. Dobrze by było jakby wypowiedzieli się też inni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Pon 11:18, 09 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Spoko, te fregaty się wytłumaczy później. Bo tak to by wyglądało jak Soban w 2 misji.
Natomiast docelowo rdzeń będzie w ładowni, mam tylko chwilowe problemy ze ścieżkami dokowania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ikandej
Bosmanmat
Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Pon 23:22, 09 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
No ok zdaję się na Twoją inwencję twórczą Jak byś ew. miał problemy z fabułą to pisz. Wszyscy mi mówią jakie to ja niestworzone historie wymyślam to się może tutaj przydać xD
A z innej beczki... Odkryłeś czemu myśliwce latają w kółko? Ja tam dalej nie widziałem żeby tak latały a 3 razy ją przechodziłem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Wto 12:00, 10 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Nie, u mnie ciągle tak latają, niezależnie od tego czy to bombowce, czy myśliwce. Czasami wyrwą się z kółka, chwilę polatają i przy zakręcie znowu .
Natomiast mam takie pomysły, co do capitali:
BC:
-zwiększenie hp z 240k do 640k
-dodać do niego jednorazową baterię przeciwrakietową (kilkadziesiąt antyrakiet), jako podsystem możliwy do zniszczenia
-możliwość budowy sekcji myśliwców i podsystemu czujników
-produkcja sondy
-zwiększenie ilości uzbrojenia pomocniczego o co najmniej połowę
-dodanie wielu podsystemów wbudowanych, np. mostek, reaktor (2-4 sztuki), sensory, różne typy uzbrojenia razem itp.
-koszt produkcji w multi wzrósłby 2x, w kampanii nie da się zbudować (dostajemy kilka w różnych misjach
DD:
-hp z 85k do 240k
-jak w BC podsystemy wbudowane - mostek, reaktor (1-2), sensory, każda wieżyczka osobno, ale i coś kontrolującego całość
-dodatkowe uzbrojenie przeciwrakietowe i przeciwmyśliwskie
CC:
-hp co najmniej do 160k
-prędkość do 100-120 (nawet dzisiejsze lotniskowce są często szybsze od mniejszych jednostek)
-tak samo różne podsystemy
SY:
-limit - 1 stocznia
-hp wzrosłoby do 800-1200k
-prędkość nieznacznie, np. do 25
-szybsza produkcja od MS i CC.
MS, dużo nie będę mówił:
-będzie produkował jednostki szybciej niż lotniskowiec, ale wolniej niż stocznia
-więcej hp, ok. 600k
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filek
Bosman
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: Wto 18:56, 10 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
No no, ciekawe...
Ja zaczynam myśleć na poważnie nad moją fabułą, czyli wzbogaceniem jej szczegółami, więc jak coś ciekawego odn. jednostek wymyslę to wrzucę tu albo podeślę Ci na gg. W końcu jedna z moich kampanii "zahacza" o podany okres...
P.S. Czymś co mi na razie przychodzi do głowy i od dawna się gdzieś tam kręci jest stocznia orbitalna...
Byłaby ona przykładowo zdolna do zadokowania 3 Statków Matek (nie, nie 3x identycznych "Dum", tylko Statków Matek poszczególnych klanów Hiigarańskich), budowy 4 statków głównych lub budowy jednego przy jednoczesnym naprawianiu 3 okrętów wielkości krążownika Hiign...
Co o tym sądzicie?
P.P.S. Czyżby z "Fallen Angel" robiła się walka gigantów?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Wto 23:13, 10 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Owszem, będzie walka gigantów . W końcu krążowniki opisywane są jako Statki Giganty... Ale tak poważnie to taka jednostka jak krążownik zasługuje na potężne uzbrojenie, ale i pancerz. Bo sytuacja, w których walczy naprzeciw siebie kilkanaście BC, i co chwilę któryś wybucha jest dla mnie śmieszna. To nie fregaty, żeby sobie pozwolić na taką stratę. Z drugiej strony nie chcę doprowadzić do sytuacji z Empire at War, gdzie do jednego szturmowca można nawalać kilka minut ;/.
Stocznia orbitalna też będzie , planuję ją od roku. Konkretnie w jednej z początkowych misji, dostaniemy od niej kilka jednostek i naprawimy swój lotniskowiec.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DolphinX dnia Wto 23:14, 10 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filek
Bosman
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: Śro 0:06, 11 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
To mi się podoba...
I jak najbardziej jestem za maksymalizacją ilości modułów możliwych do zniszczenia (może na stałę, a wybudowanie kosztowałoby powiedzmy 500 JZ i zajmowało trochę czasu?)
A tak btw "gigantów" to może by tak zwiększyć do 200-250 m/s razy szybkość BC? W końcu nawet w dzisiejszych czasach jednostki większe nie raz są szybsze od "mikrusów", zwłaszcza we flocie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ikandej
Bosmanmat
Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Śro 0:40, 11 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
No zwiększenie statystyk poszczególnych okrętów mi się bardzo podoba, tylko zostałaby ew jeszcze jedna kwestia. BC. Lepiej nie zrobić z tego okrętu od dziobu do rufy mobilnej platformy naszpikowaną wszelkiego rodzaju wieżyczkami. Tak więc dodawać można, ale z umiarem Bardzo podobają mi się rozwiązania w modzie Complex. Czyli dobudowywanie podsystemów bojowych typu albo-albo Jakieś tam jedno czy więcej gniazd możliwych do wypełnienia, ale można w jednym gnieździe zbudować jeden z trzech możliwych systemów obronnych.
Dla przykładu mamy załóżmy 4 gniazda możliwe do wypełnienia (nie liczę tych dwóch co już są):
1 - Statystyki okrętu - stawiamy albo na wysoki pancerz budując dodatkowe "warstwy" kadłuba (dodatkowe opancerzenie lub coś w tym stylu) albo stawiamy na szybkość dobudowując dopalacze albo coś w tym stylu
2 - Broń główna - możliwość wybudowania 2 baterii plazmy, czyli coś podobnego jak w bombowcach ale o znaaacznie większejsile ognia lub 2 wyrzutnie rakiet dalekiego zasięgu (wystrzelić salwy kilkunastu rakiet), lub generator pola siłowego o zasięgu ograniczającym się tylko do BC, ale zdolnym odbijać pociski przeciwników w losowo wybrane obiekty (działa przez krótki okres czasu); jej użycie mogłoby być związane np. z użyciem JZ albo czasowym wyłączeniem BC ze względu na duże zapotrzebowanie mocy
3 - Broń defensywna - może to być kilka wieżyczek; do wyboru broń przeciw myśliwska lub działka kinetyczne dobre na większą ilość fregat, lub jakaś broń przeciwrakietowa pod postacią krótkiej wiązki laserowej o małym przekroju; wszystkie działka tego typu nie będą się skupiały na jednym wybranym celu ale dobierały cele będące w zasięgu strzału. To mnie denerwowało w większości modów, że po czasie mamy super fajny statek naszpikowany z obu stron działkami, ale gdy podlatywał do jednostki wroga ustawiał się bokiem i połowa działek nieaktywna
Dodatkowo ciekawszym rozwiązaniem byłoby lekko przerobić BC w stosunku do zajmowanej pozycji i wciągnąć je bardziej w walkę bezpośrednią. Normalnie ustawiają się z dala od głównego pola bitwy i gdzieś tam sobie strzelają. A lepiej by było jakby BC przelatywał przez pole bitwy nawalając tam w jedną jednostkę, przelatuje koło niej potem nawraca po łuku i przypuszcza kolejny szturm po drodze kasując co się da wykorzystując działka nie wymagające namierzania bezpośredniego celu.
Jednego tylko nie rozumiem... Co miałeś na myśli mówiąc o jednorazowej baterii przeciwrakietowej? Strzelasz raz i koniec? Jak tak to sorka, ale nie wydaje mi się to zbyt dobrym rozwiązaniem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ikandej dnia Śro 0:50, 11 Lis 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Śro 11:58, 11 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Wiem, dlatego nie zamierzam zrobić z BC uniwersalnej maszyny zagłady. Będzie miał co prawda uzbrojenie defensywne lepsze od dotychczasowego, ale i tak bombowce będą miały sporo do niszczenia .
W sumie dobry pomysł z tymi ulepszeniami. Można (jeśli rozwiążę jeden problem) wymieniać podsystemy startowe na lepsze (rozwiązanie jak w lotniskowcu V).
Natomiast z prędkością nie przesadzajmy. BC niech zostanie wolną krową, to chyba bardziej klimatyczne . Jak w SW - mimo, że ISD wcale nie jest taki wolny, to jednak w filmie specjalnie poruszają się majestatycznie.
I już mówię - żadna broń typu InstantHit (wszelkie wiązki) nie trafi w HW2 rakiety. Podobnie jak pole pobierające zasoby (te problemy da się ominąć, ale nie tędy droga).
Mówiąc jednorazowa myślałem (nie napisałem?) o baterii kilkudziesięciu rakiet, po odpaleniu wszystkich albo wyrzutnia w piach, albo po jakimś czasie (kilka minut) się przeładuje.
Np. dzisiaj na krążowniku klasy Ticonderoga są 2 wyrzutnie VLS, każda ma 61 zasobników z rakietami różnego rodzaju. Przeładowanie trwa dosyć długo, dlatego stosuje się takie baterie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ikandej
Bosmanmat
Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Śro 13:33, 11 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
DolphinX napisał: |
...żadna broń typu InstantHit (wszelkie wiązki) nie trafi w HW2 rakiety... |
Nie zgodzę się! Widziałem w jednym modzie właśnie takie rozwiązanie w BC Vaygr. Nie było tego wiele bo tylko kilka rakiet udawało mu się zestrzelić, ale sam fakt występowania czegoś takiego oznacza, że to da się zrobić. Niestety nie pamiętam jak owy mod się nazywał
DolphinX napisał: |
Mówiąc jednorazowa myślałem (nie napisałem?) o baterii kilkudziesięciu rakiet, po odpaleniu wszystkich albo wyrzutnia w piach, albo po jakimś czasie (kilka minut) się przeładuje. |
No nie pisałeś Była tylko wzmianka "jednorazowa" i tyle Ale mnie to pasi. Kilkanaście rakiet (lub 2 potężne ładunki plazmy tak jak to wcześniej pisałem ) i długi czas przeładowania np. 5 min. Jakakolwiek broń sama z siebie obracająca się w proch wg. mnie to złe rozwiązanie... Komu chciałoby się kilkakrotnie budować jakąś wypasioną broń żeby strzelić z niej tylko raz Skoro już nawiązujesz do Gwiezdnych Wojen to wyobrażasz sobie właśnie taką Gwiazdę Śmierci? xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Śro 15:21, 11 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Długo mnie nie było na kompie, dlatego nie pisałem
A więc:
Po przeglądnięciu obecnej wersji modu mam takie przemyślenia:
Cytat: |
-zbieracz dokuje z artefaktem w przejętym wraku ;/ |
Owszem, zrób osobny okręt (w enginu) jako ten lotniskowiec i usuń mu możliwość dokowania zbieraczy
Cytat: |
-myśliwce wroga czasami latają w kółko (nie wiem czemu...) |
Istnieje pewna teoria, że z powodu obróconego wraku jego punkty kolizji też ulegają zmianie przez co myśliwce blokują się w nich i szukają wyjścia zataczając koła
Cytat: |
-całe zdarzenie zakończenia misji, jeszcze nie naprawiłem |
Racja, kamera wciąż nie współpracuje .
I jeszcze jedno. Jak zabezpieczysz gracza przed nadmiernym wydawaniem zasobów? Wybudowałem trzy eskadry i nie starczyło mi RU na zbieracza
Jestem za, jeśli chodzi o pomysły Dolphina
Cytat: |
Czymś co mi na razie przychodzi do głowy i od dawna się gdzieś tam kręci jest stocznia orbitalna... |
Taaa... zawsze chciałem coś takiego zrobić, nigdy jednak nie miałem dostatecznie potężnej weny, żeby stworzyć stację. Jakby ktoś znalazł pasujący do HW concept, mógłbym spróbować (ale dopiero w grudniu, szkoła )
Cytat: |
Cytat: |
...żadna broń typu InstantHit (wszelkie wiązki) nie trafi w HW2 rakiety... |
Nie zgodzę się! Widziałem w jednym modzie właśnie takie rozwiązanie w BC Vaygr. |
Ja też to testowałem i nie działa. Prawdopodobnie zmienili engine gry. A właśnie, torpedy przeciwrakietowe działają?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Śro 15:26, 11 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Ja też się nie zgodzę, bo to jest niemożliwe, ale jak mówiłem da się nagiąć.
Po prostu odpowiednio szybki pocisk wyglądający jak laser wygląda jak laser . Natomiast żadna, powtarzam żadna wiązka (będąca fizycznie wiązką) nie trafi w rakietę. Sprawdzone wielokrotnie, jest to jedno z ograniczeń silnika.
Ja napisał: |
jednorazową baterię przeciwrakietową (kilkadziesiąt antyrakiet) |
Więc jednak pisałem.
A z DS I i II to tak nie było ? No dobra, strzelili parę razy i obie w pył.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ikandej
Bosmanmat
Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Śro 15:38, 11 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Dobra zwracam honor... W końcu wy tutaj jesteście specjalistami jeśli chodzi o modowanie. Mówię tylko co widziałem. "Coś" co wyglądało jak bardzo cienka wiązka laserowa walnęła w pocisk powodując jego zniszczenie. Co prawda ta wiązka wyglądała trochę jak kreska narysowana w MS Paint ale to się wytnie.
Co do Gwiazdy Śmierci jakby to powiedzieć nie zmieniła się w pył, jakby to powiedzieć, z własnej woli
A jeśli chodzi o ten koncept Rudy to spróbuję coś znaleźć. Kiedyś widziałem nawet fajny pasujący do HW (nie atak jak z Andromedą, ale nie wracajmy do tego).
EDIT:
Znalazłem parę konceptów, w tym ten o którym mówiłem
To ten główny:
[link widoczny dla zalogowanych]
A tutaj takie które mogą się od czegoś przydać:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ikandej dnia Śro 16:39, 11 Lis 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DolphinX
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Śro 18:10, 11 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Co do tego zabezpieczania, to gracz, jeśli nie będzie miał kasy na jakąś wymaganą jednostkę, po prostu ją dostanie. W końcu całkiem prawdopodobne, że jakiś zbieracz czeka w hangarze .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filek
Bosman
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: Śro 22:55, 11 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Ikandej, nie, nie i jeszcze raz nie...
1 byłby zajebisty jako jakaś superstocznia latająca, ale nie jako stacja orbitalna na orbicie jednej z głównych planet imperium...
Ja mogę się podjąć zrobienia szkicu, ale muszę znać wygląd głównych statków klanów hiigarańskich z tamtego okresu...
no chyba, że nic o nich nie wiadomo i mam wolną rękę
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Filek dnia Czw 17:02, 12 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ikandej
Bosmanmat
Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Czw 0:08, 12 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
DOBRA, DOBRA, DOBRA!!
Nie chcecie to nie! Rudy pytał się o jakiś koncept to dałem taki a nie inny. Wg. mnie był dobry. Ale wielki Filek powiedział co wiedział i wie że zrobi lepiej... Dobra nie chcecie to nie będę się odzywał.
Basta...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Czw 0:18, 12 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
lol...
wg mnie, concept wygląda jak ulepszona stocznia. Nie jest zła, ale nam chodzi o coś większego, coś z rozmachem, na całą mapę (albo przynajmniej 1/8)
Filek, jeśli naszkicujesz coś interesującego, daj znać, ale tak jak powiedziałem, dopiero w grudniu będę mógł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ikandej
Bosmanmat
Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Czw 0:22, 12 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
To się bawcie... Uważajcie tylko żeby stocznia się wam na mapie zmieściła. A żeby wam monitory porozbijała...
Nara
Dajcie tylko cynk jak skończycie moda... Zobaczę co takiego wykombinowaliście
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ikandej dnia Czw 0:25, 12 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Możesz zmieniać swoje posty Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|