|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Rakieta-
Administrator
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 1472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śmignąłem z fregaty :)
|
Wysłany: Wto 20:47, 24 Sty 2012 Temat postu: Complex mod |
|
|
Uważam że trzeba stworzyć osobny temat do tego moda, w którym będzie omawiane wszystko z nim związane, że wszystkimi jego wersjami, problemami, nowościami.
A więc, tworzę temat
Długo graliśmy w Complex 7.4.4
Potem były przesłaniki o wersji 8.
No i.... Do Complex 8 JUŻ BARDZO BLISKO!
OTO TRAILER >COMPLEX 8<- OTWIERA SIE NOWA SERIA TEGO MODU!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Wto 21:06, 24 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
..... Świetne...
Nie ma co tu kryć, Complex to najlepszy, najbardziej rozbudowany mod do HW2, każda jego część to zupełnie nowy wygląd. Już 7.4.4 był dla mnie dużym sukcesem (w stosunku do 6), a tu Complex 8... z nowymi jednostkami, wielką mapą i stacjami orbitalnymi. Just perfect .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MietekPL
Bosmanmat
Dołączył: 19 Sty 2012
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielony Gaj
|
Wysłany: Wto 21:17, 24 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Tak to prawda w tej chwili posiadam Complex 7.4.4 i jest rewelacyjny
CZEKAM NA COMPLEX 8
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Rakieta-
Administrator
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 1472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śmignąłem z fregaty :)
|
Wysłany: Czw 20:29, 09 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Tram tam...tram tam tam tam tatam tamtam....
COMPLEX 8 OSTATECZNA WERSJA JUZ WKRÓTCE!!!WG. TWÓRCÓW JEST GOTOWA!!!! A JUZ WKRÓTCE- POJAWI SIE NA MODDB!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez -Rakieta- dnia Czw 20:32, 09 Lut 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Rakieta-
Administrator
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 1472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śmignąłem z fregaty :)
|
Wysłany: Wto 23:31, 14 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Nie wiem czy wiecie, ale ja sobie dzisiaj po raz pierwszy zagrałem w... Complex 8.1
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MietekPL
Bosmanmat
Dołączył: 19 Sty 2012
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielony Gaj
|
Wysłany: Śro 18:08, 15 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
<wow> gdzie tą wersje znalazłeś bo ja szukam i nic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ikandej
Bosmanmat
Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Śro 21:28, 15 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Link do pobrania podobno jest na ich forum, ale jeszcze szukam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Rakieta-
Administrator
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 1472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śmignąłem z fregaty :)
|
Wysłany: Czw 17:11, 16 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
OK to uuż wam ułatwię dojście:) Otóż:
Complex.mastertopforum.com
Rejestrujecie się. Po rejestracji na forum:
Development Centre(czerwona czcionka działu)>temat DOWNLOAD COMPLEX> w pierwszym poście
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ikandej
Bosmanmat
Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Czw 17:53, 16 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
A ja nie wiem czemu się nie mogę zalogować na ich forum
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kuun-Lan
Bosmanmat
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kiith-Somtaaw
|
Wysłany: Czw 18:28, 16 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Ikandej tu masz link do bezpośredniego downloadu:
[link widoczny dla zalogowanych]
Pogramy jeszcze? Nie będę się już wkurzać xd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ikandej
Bosmanmat
Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Czw 18:34, 16 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
możemy pograć, tylko że ja jutro wyjeżdżam. Wracam dopiero w niedzielę wieczorem. Później uczelnia się zaczyna i już będę miał mniej czasu na grę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Rakieta-
Administrator
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 1472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śmignąłem z fregaty :)
|
Wysłany: Czw 19:35, 16 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
ja bym mógł, tylko o jakiej porze? A tak co do CMPLX8 to właśnie skończyłem pierszą 3 godzinna rozgrywkę(z przegraną). Gra się znacznie trudniej, jest jeszcze więcej ograniczeń nałożonych na Hiigaran, Vaygrowie mają mnóstwo nowych jednostek, śmiercionośnych, Hiigaranie maja też parę, ale większość ma się dopiero na finale rozwoju. Co gorsza, wydzielili Baalkana- najpierw moześz wybudować zwykłą SY, potem dopiero Gujlking, gdzie buduje się Baalkan.
Dodano Power Station, rangi nie sa zdobywane automatycznie, trzeba je wybudować po zdobyciu expa(co moim zdaniem jest debilne, tym bardziej za Capitana zbudowalem za 6000 RU a dostalem go 10 minut później)
Po tym wszystkim swtierdzam ze do gry w pojedynke jest chyba gorszy od 7.4.4, Ale do zabawy w multi myśłę że ciekawszy.
Plasma Corvete > przebija przydatnością Shiry, na początku jest główną linią obrony floty-czy ataku
[link widoczny dla zalogowanych]
Scavenger-tak, u Vaygrów. Ciekawe wykorzystanie starego conceptu Vaygr Support Frigate do wczesnej wersji HW2.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak widać, wydzielono Special Subsystems i Special Weapons(Rapid Sweeper SET, Torp. Set, Heavy Ion Cannon i rakiety specjalne:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nowa jednostka- Niszczyciel Hammer. Na poczatku wydaje się koksiarzem, ale później jest nędzny.
[link widoczny dla zalogowanych]
Duży ma jednak zasięg. Jak się potem okazało, w ogóle zwiększono zasięg, co powoduje ze jednostki strzelaja nim znajdą się w zasięgu sensorów.
[link widoczny dla zalogowanych]
A TO COŚ za jednym strzałem skosi 3 sztuki myśliwców z całej 5 osobowej eskadry!
[link widoczny dla zalogowanych]
Skutki przesadzonego zasięgu:
[link widoczny dla zalogowanych]
Gdy sojusznik dedł, zniokła z mapy też jego Mining Base(nie zniszczona)> po prostu nie zaliczała sie w poczet jednostek produkcyjnych.
A to małe graficzne niedopracowanie(patrz silniki):
[link widoczny dla zalogowanych]
I jeszcze 2 nowe Vaygrowe jednostki:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Co do gry na mapach solarnych(tzn. ze słońcami) to się nie wypowiadam.
Wprowadzono do nich temperature przestrzeni kosmicznej i temperature kadłubów. Im bardziej rosnie temperatura, tym bardziej zżera ci kadłub.
Problem w tym, ze w niektórych miejscach jest gorąco, w niektóry nie, i to guzik zależy od odległości od słońca!!! Najgorsze że Moduły osłon przeciw tejże radiacji guzik pomagają! CPU w ogóle ich to nie imało, a całą grę byli dosłownie pod słońcem a ja na tyłach!!! A budowałem sie tak samo jak sojusznik!!! potem ruszylem MS nieco gdzie indziej, skasowało mi ją .
Co więcej, BC też ma więcej ograniczeń, Ion Battery można bowiem zbudować dopiero po osiągnięciu 400 Expa
niektóre pomysły są niestety moim zdaniem idiotyczne...
Więc nie moge stwierdzić ze C8 jest lepszy od C7.4.4
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez -Rakieta- dnia Czw 19:40, 16 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Czw 21:14, 16 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Hmm... może póki co nie będę ściągał. Strzelam, że przy późniejszych wersjach ósemki parę zmian będzie cofniętych (albo poprawionych) wiec póki co zaczekam na późniejszy release.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PanSernik277
Bosmanmat
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 486
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 22:26, 16 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Na dwóch ostatnich zdjęciach jest napisane "Race : Hiigaran" , a przez barwy i pośrednio kształt ma się wrażenie, że to jednostki Vaygr'ów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ikandej
Bosmanmat
Dołączył: 09 Paź 2009
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Będzin
|
Wysłany: Pią 0:50, 17 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Widzę nie tylko ja mam problemy z grafiką U mnie Complex się wykrzacza... Co prawda jest to u mnie wina kompa, ale nie wiem gdzie siedzi problem. Teraz ie mam czasu zapodać screenów, ale tekstury wyglądają tak jakby ktoś je wrzucił do malaksera i po tym zabiegu przyczepił z powrotem do jednostek. Tak samo dzieje się z mapami i sensorami. Niektórych tekstur w ogóle nie ma. Tak więc ja dopóki czegoś z tym nie zrobię odpadam... Prawdopodobnie w okolicach poniedziałku czeka mnie gruntowny format. Trzeba torrenty odpalić xP
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Pią 1:42, 17 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
PanSernik:
Chodzi tu pewnie o odświeżenie HUDa w Complexie. Zwykle potrzebuje trochę czasu na zaznaczonej jednostce (ok 1-5s przy zacinającym się).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PanSernik277
Bosmanmat
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 486
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 15:01, 17 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Aha. Dzięki Rudy
Ps; chyba ściągnę sobie tego moda na imieniny .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rudy
Mł. Chorąży Marynarki
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Hiigary
|
Wysłany: Pią 18:08, 17 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Ładny prezencik . Ale szukaj 7.4.4, większość w okolicy ma tą wersję i jest ona w miarę dobrze wykonana.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PanSernik277
Bosmanmat
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 486
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 19:30, 17 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Postaram się
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Rakieta-
Administrator
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 1472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śmignąłem z fregaty :)
|
Wysłany: Sob 14:04, 18 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Właśnie. A co do problemów z HUD niestety takie błędne wyśiwieltlenia są cały czas,, a na wielu jednostek w ogóle wyrazy są nieczytelne...
Wynika to chyba z tego że wiele nowych jednostek Vaygr było robionych w bazie Hgn_xxx, co jest dziwne...
Owszem, mam nadzieje że późniejsze wersje Ósemki będą miały cofnięte niektóre zmiany a niektóre poprawione.
Ja najbardziej opowiadam się za cofnięciem idiotycznego ograniczenia w zdobywaniu rangi u Hiig, bo u Vaygrów takie coś nie występuje, co więcej u V po wykonaniu 1 poziomu badania otrzymujesz juz następny poziomi w rezultacie Damage Cpital Ship poz. 3 był juz po 30 minutach. a poziom 3 w zbieraniu był juz po 10 minucie. WIęc widać wyrażnie dysproporcje. Co więcej, niezwykle łatwo jest dojść do Ion Cruisera, bo można go zrobić obok Cruisera! Multi Role Fighter czy Heavy Fighter czy inne zaawansowane korwety są również dobtępne po zrobieniu tylko dwóch badań po kolei: Kadłub> Tech. i można budować...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|